Odborné prehliadky a odborné skúšky NN vrátane prípojok III- PCI

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Odborné prehliadky a odborné skúšky NN vrátane prípojok III- PCI
Kód zákazky: 2024-VS-13-KG
Kód oznámenia: 19334 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71632000-7
Ostatné CPV: 71700000-5
71630000-3
Predpokladaná hodnota: 3 000 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 2.9.2024 10:00
Vyhlásenie: 2.8.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Čulenova
81647 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Čulenova Bratislava 81647 Slovensko Najväčšie regionálne strediská obstarávateľa sú Bratislava a Nitra, predmetom výkonu je však celé územie obstarávateľa – Západoslovenský región.
Zdroj:

Popis

Výkon opakovaných odborných prehliadok a odborných skúšok na NN sieti

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1301981
1. Základné údaje
  • Organizácia: Západoslovenská distribučná, a.s. (ID: 12340)
  • Zákazka: Odborné prehliadky a odborné skúšky NN vrátane prípojok III- PCI (ID: 512021)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 722e0830-2a20-4b67-b03e-58484f8f957f
  • Identifikátor verzie oznámenia: c5371df8-fade-4840-92ef-46a8c32d6ab5
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení obstarávania – smernica pre vybrané odvetvia
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Západoslovenská distribučná, a.s.
  • IČO: 36361518
  • DIČ: 2022189048
  • Adresa
  • Ulica: Čulenova
  • Číslo: 6
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 81647
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.gecelovska@zsdis.sk
  • Telefónne číslo: 0917464708
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Subjekt s osobitnými alebo výhradnými právami
  • Hlavná činnosť obstarávateľa: Činnosti súvisiace s elektrickou energiou
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/14101
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/25/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 2024-VS-13-KG
  • Názov: Odborné prehliadky a odborné skúšky NN vrátane prípojok III- PCI
  • Opis: Výkon opakovaných odborných prehliadok a odborných skúšok na NN sieti
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 3 000 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 3 000 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Technické skúšky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 71700000, 71630000
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Čulenova 6
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 816 47
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Najväčšie regionálne strediská obstarávateľa sú Bratislava a Nitra, predmetom výkonu je však celé územie obstarávateľa – Západoslovenský región.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Podmienky účasti sú stanovené v bodoch 34 až 36 súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Všetky podrobnejšie informácie týkajúce sa kritérií na vyhodnotenie ponúk, podmienok účasti, požiadaviek na predmet zákazky, spôsobu predkladania a náležitosti ponuky a ďalšie informácie budú uvedené a bližšie špecifikované v súťažných podkladoch a prílohách k súťažným podkladom. Obstarávateľ upresňuje dátum lehoty viazanosti ponúk v bode 9.2 súťažných podkladov na 31.01.2025. 2. Obstarávateľ si vyhradzuje právo možnosti zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa §57 zákona o verejnom obstarávaní a ak ponuky budú neregulárne alebo inak neprijateľné, prípadne ak presiahnu finančnú čiastku určenú obstarávateľom na predmet zákazky. 3. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak celková cena úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky a ak ceny položiek/položky úspešného uchádzača po elektronickej aukcii budú vyššie ako ceny položiek/položky z ktorých sa vypočítala predpokladaná hodnota zákazky. 4. ZSD bude pri komunikácií v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania v systéme ERANET na URL adrese: https://zsdis.eranet.sk/#/3916 . Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa pomocou tlačidla Registrovať cez DP na URL adrese: https://zsdis.eranet.sk. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. Podmienky a pravidlá používania systému ERANET sú uvedené na: https://zsdis.eranet.sk v časti PODMIENKY. Minimálne technické požiadavky na používanie informačného systému ERANET: - OS: MS Win 7 a vyššie, Android, iOS7, Linux; - aktuálne verzie prehliadačov: MS Edge, Firefox 30.0 a vyššie, Chrome 35 a vyššie; - ďalšie požiadavky: prístup na Internet, zapnutý JavaScript, zapnuté Cookies 5. ZSD si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku. 6. Riziko plynúce z oneskoreného doručenia ponuky znáša uchádzač. 7. Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese: https://zsdis.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/3916 . O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení nebudú informovaní. Obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si súťažné podklady stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. 8. Obstarávateľ môže kedykoľvek počas verejného obstarávania vylúčiť uchádzača v zmysle §40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Pravidlá neuvedené v tomto oznámení a v súťažných podkladoch sa riadia platným zákonom o verejnom obstarávaní.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Odborné prehliadky a odborné skúšky NN vrátane prípojok III- PCI
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024-VS-13-KG
  • Názov : Odborné prehliadky a odborné skúšky NN vrátane prípojok III- PCI
  • Opis: Výkon opakovaných odborných prehliadok a odborných skúšok na NN sieti
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 3 000 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Technické skúšky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 71700000, 71630000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: V prípade ak Objednávateľ zistí, že Poskytovateľ bezdôvodne nezaplatil splatnú platbu subdodávateľovi, je Objednávateľ oprávnený vyzvať Poskytovateľa, aby bezodkladne zaplatil subdodávateľovi splatnú platbu a zaplatenie splatnej platby preukázal Objednávateľovi. V prípade ak Poskytovateľ ani v primeranej lehote po doručení výzvy Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety nepreukáže zaplatenie splatnej platby subdodávateľovi alebo nepreukáže relevantné dôvody nezaplatenia splatnej platby subdodávateľovi, je Objednávateľ oprávnený pozastaviť Poskytovateľovi všetky ďalšie platby za plnenia podľa tejto Dohody. Pozastavenie platieb Objednávateľ zruší v deň, ktorý nasleduje po dni, keď Poskytovateľ preukáže zaplatenie splatnej platby subdodávateľovi alebo preukáže relevantné dôvody nezaplatenia splatnej platby subdodávateľovi.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Čulenova 6
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 816 47
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Najväčšie regionálne strediská obstarávateľa sú Bratislava a Nitra, predmetom výkonu je však celé územie obstarávateľa – Západoslovenský región.
  • Obnovenie zmluvy
  • Opis opcií: Trvanie rámcovej dohody na poskytnutie predmetu zákazky a/alebo lehoty ukončenia poskytnutia predmetu zákazky: 24 mesiacov odo dňa podpisu Rámcovej dohody s možnosťou jej predĺženia zo strany Objednávateľa o dvanásť mesiacov a to maximálne dvakrát, ak nedôjde k vyčerpaniu finančného limitu uvedeného ako Maximálna celková cena.
  • Maximálny počet obnovení: 2
  • Opis opcií a obnovení
  • Opis obnovenia: Trvanie rámcovej dohody na poskytnutie predmetu zákazky a/alebo lehoty ukončenia poskytnutia predmetu zákazky: 24 mesiacov odo dňa podpisu Rámcovej dohody s možnosťou jej predĺženia zo strany Objednávateľa o dvanásť mesiacov a to maximálne dvakrát, ak nedôjde k vyčerpaniu finančného limitu uvedeného ako Maximálna celková cena. Písomné oznámenie o predĺžení Dohody je Obstarávateľ povinný zaslať Predávajúcemu najneskôr tri mesiace pred uplynutím Doby platnosti. Včas zaslané oznámenie podľa predchádzajúcej vety spôsobuje predĺženie tejto Dohody a to aj bez súhlasu Predávajúceho.
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 3
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 3 000 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: § 32
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v bode 34 Súťažných podkladov: 34.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, 4, 5 a 7 zákona o verejnom obstarávaní predložením naskenovaných kópií originálnych dokladov požadovaných v bodoch 34.1.1. až 34.1.6. alebo ich úradne osvedčených kópií. Uchádzač preukazuje: 34.1.1. že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, - doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 34.1.2. nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace 34.1.3. nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 34.1.4. nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, - doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 34.1.5. že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky 34.1.6. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - doloženým čestným vyhlásením. 34.2. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady, požadované v bodoch 34.1.1. až 34.1.6. súťažných podkladov. 34.3. Obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa ZVO alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 34.4. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 34.1.1. až 34.1.5. tejto časti súťažných podkladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34
  • Opis podmienky účasti: 36.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti. Ich splnenie preukáže podľa § 34 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením nasledovných dokladov: 36.1.1. - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. 36.1.1.1. Uchádzač predloží zoznam vykonaných východiskových a opakovaných odborných prehliadok a odborných skúšok v zmysle § 9 a § 13 Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov (ďalej len „Vyhlášky č. 508/2009 Z. z.“) na vyhradených technických zariadeniach elektrických napäťových úrovní NN, VN a VVN – min. zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v utility sektore, v celkovej hodnote min. 20.000,00 eur bez DPH, 36.1.1.2. Za zrealizovanú dodávku a/alebo poskytnutú službu rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje aj prebiehajúca zákazka s priebežným plnením (napríklad Rámcová dohoda/zmluva podobná tejto zákazke), pričom v takom prípade sa do hodnoty zákazky nezapočítava celkový dohodnutý objem zákazky, ale len pomerná časť odpovedajúca už zrealizovaným dodávkam a službám, ktoré boli vyfakturované do dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže. 36.1.1.3. Zo zoznamu realizovaných dodávok, súčasťou ktorého budú referencie alebo ekvivalentné doklady, predloženého uchádzačom, musia vyplývať vyššie uvedené požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke. Ak uchádzač použije namiesto referencie ekvivalentný doklad, požaduje sa aj uvedenie kontaktu na osobu, ktorá dodanie služby môže potvrdiť. 36.1.2. - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, 36.1.2.1. Povinnosť preukázať min. 10 odborne spôsobilých osôb na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok v zmysle platnej legislatívy, s odborne spôsobilou osobou „revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického“ podľa § 24 Vyhlášky 508/2009 Z. z.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena ponuky v eurách bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť vedúceho člena (ďalej aj „lídra“) skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnú moc lídrovi skupiny, ktorý bude konať v mene ostatných členov skupiny v rámci tejto súťaže, ako napr. prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Elektronickú ponuku v systéme ERANET predkladá za skupinu dodávateľov len vedúci člen skupiny dodávateľov pod svojím účtom.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Viď Prílohu č.2 súťažných podkladov
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Finančné podmienky
  • Podmienky financovania: vlastné prostriedky a prostriedky z fondov EU 10.4-0017-CZSK-W-M-18 "ACON Smart Grids" 10.7-0008-SKHU-W-M-20 "DANUBE InGrid" a ďalšie PCI projekty
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.09.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 02.09.2024
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Miesto otvárania ponúk: systém Eranet
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Hodnota zábezpeky: 5 000,00 eur (slovom päťtisíc 00/100 eur) Obstarávateľ upresňuje dátum lehoty viazanosti ponúk v bode 9.2 súťažných podkladov na 31.01.2025.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://zsdis.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/3916
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512021
  • Označenie dokumentu/zákazky: Odborné prehliadky a odborné skúšky NN vrátane prípojok III- PCI
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Eranet
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)