Dodanie a implementácia DMS (Document managment system)

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodanie a implementácia DMS (Document managment system)
Kód zákazky: VO-00323
Kód oznámenia: 19333 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72250000-2
Predpokladaná hodnota: 102 950,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 13.8.2024 09:00
Vyhlásenie: 2.8.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Banskobystrický samosprávny kraj
Adresa: Námestie SNP
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Námestie SNP Banská Bystrica 97401 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je nasadenie Document managment system (ďalej len DMS alebo systém). Systém umožní efektívnu prácu s dokumentami, sledovanie ich životných cyklov, zaznamenávanie auditnej stopy o tom, čo sa s dokumentom deje, tvorbu dokumentov (najmä zmlúv a riadiacich aktov) zo šablón. DMS by mal ponúknuť jednoduché vyhľadávanie v dokumentoch, či už fulltextové vyhľadávanie, alebo vyhľadávanie podľa tzv. metadát k dokumentom, alebo kombináciu oboch prístupov. Hlavné funkcie DMS: a) tvorba dokumentov, b) pripomienkovanie dokumentov, c) schvaľovanie dokumentov, d) zverejňovanie dokumentov, e) vyhľadávanie v dokumentoch, f) auditná stopa, g) úlohy, h) oboznamovanie zamestnancov s dokumentami, i) sledovanie životného cyklu dokumentu, j) manažérsky report, k) metadáta (atribúty) k dokumentom, l) notifikácie, m) adresár partnerov n) používateľský portál V predmetnom verejnom obstarávaní zohľadňujeme „sociálny aspekt“ SAITS001. Funkcionalita požadovaného IT systému bude nastavená tak, aby bola zrozumiteľná, prístupná, prehľadná, ľahko pochopiteľná, čo najviac „user friendly“, dostupná pre všetkých bez rozdielu. IT softvér je určený širokému spektru užívateľov z verejnej správy, vrátane znevýhodnených skupín s ohľadom na vek, pohlavie, úroveň IT gramotnosti, či zdravotné znevýhodnenie s prehľadnými návodmi. Predmetné verejné obstarávanie tiež zohľadňuje „inovatívny aspekt“ IAI00001, nakoľko je zamerané na obstaranie inovatívnych a nových riešení.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1302828
1. Základné údaje
  • Organizácia: Banskobystrický samosprávny kraj (ID: 8495)
  • Zákazka: Dodanie a implementácia DMS (Document managment system) (ID: 512353)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Banskobystrický samosprávny kraj
  • IČO: 37828100
  • DIČ: 2021627333
  • Adresa
  • Ulica: Námestie SNP
  • Číslo: 23
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lubica.zolczerova@bbsk.sk
  • Telefónne číslo: 0948134142
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Banskobystrický samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3406
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VO-00323
  • Názov: Dodanie a implementácia DMS (Document managment system)
  • Opis: Predmetom zákazky je nasadenie Document managment system (ďalej len DMS alebo systém). Systém umožní efektívnu prácu s dokumentami, sledovanie ich životných cyklov, zaznamenávanie auditnej stopy o tom, čo sa s dokumentom deje, tvorbu dokumentov (najmä zmlúv a riadiacich aktov) zo šablón. DMS by mal ponúknuť jednoduché vyhľadávanie v dokumentoch, či už fulltextové vyhľadávanie, alebo vyhľadávanie podľa tzv. metadát k dokumentom, alebo kombináciu oboch prístupov. Hlavné funkcie DMS: a) tvorba dokumentov, b) pripomienkovanie dokumentov, c) schvaľovanie dokumentov, d) zverejňovanie dokumentov, e) vyhľadávanie v dokumentoch, f) auditná stopa, g) úlohy, h) oboznamovanie zamestnancov s dokumentami, i) sledovanie životného cyklu dokumentu, j) manažérsky report, k) metadáta (atribúty) k dokumentom, l) notifikácie, m) adresár partnerov n) používateľský portál V predmetnom verejnom obstarávaní zohľadňujeme „sociálny aspekt“ SAITS001. Funkcionalita požadovaného IT systému bude nastavená tak, aby bola zrozumiteľná, prístupná, prehľadná, ľahko pochopiteľná, čo najviac „user friendly“, dostupná pre všetkých bez rozdielu. IT softvér je určený širokému spektru užívateľov z verejnej správy, vrátane znevýhodnených skupín s ohľadom na vek, pohlavie, úroveň IT gramotnosti, či zdravotné znevýhodnenie s prehľadnými návodmi. Predmetné verejné obstarávanie tiež zohľadňuje „inovatívny aspekt“ IAI00001, nakoľko je zamerané na obstaranie inovatívnych a nových riešení.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 102 950
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby týkajúce sa podpory systému
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Programovanie systémového a používateľského softvéru
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.3.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodanie a implementácia DMS (Document managment system)
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VO-00323
  • Názov : Dodanie a implementácia DMS (Document managment system)
  • Opis: Predmetom zákazky je nasadenie Document managment system (ďalej len DMS alebo systém). Systém umožní efektívnu prácu s dokumentami, sledovanie ich životných cyklov, zaznamenávanie auditnej stopy o tom, čo sa s dokumentom deje, tvorbu dokumentov (najmä zmlúv a riadiacich aktov) zo šablón. DMS by mal ponúknuť jednoduché vyhľadávanie v dokumentoch, či už fulltextové vyhľadávanie, alebo vyhľadávanie podľa tzv. metadát k dokumentom, alebo kombináciu oboch prístupov. Hlavné funkcie DMS: a) tvorba dokumentov, b) pripomienkovanie dokumentov, c) schvaľovanie dokumentov, d) zverejňovanie dokumentov, e) vyhľadávanie v dokumentoch, f) auditná stopa, g) úlohy, h) oboznamovanie zamestnancov s dokumentami, i) sledovanie životného cyklu dokumentu, j) manažérsky report, k) metadáta (atribúty) k dokumentom, l) notifikácie, m) adresár partnerov n) používateľský portál V predmetnom verejnom obstarávaní zohľadňujeme „sociálny aspekt“ SAITS001. Funkcionalita požadovaného IT systému bude nastavená tak, aby bola zrozumiteľná, prístupná, prehľadná, ľahko pochopiteľná, čo najviac „user friendly“, dostupná pre všetkých bez rozdielu. IT softvér je určený širokému spektru užívateľov z verejnej správy, vrátane znevýhodnených skupín s ohľadom na vek, pohlavie, úroveň IT gramotnosti, či zdravotné znevýhodnenie s prehľadnými návodmi. Predmetné verejné obstarávanie tiež zohľadňuje „inovatívny aspekt“ IAI00001, nakoľko je zamerané na obstaranie inovatívnych a nových riešení.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby týkajúce sa podpory systému
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Programovanie systémového a používateľského softvéru
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: acc-all, gen-eq, other
  • Obstarávanie inovácií: Obstarávané stavebné práce, tovary alebo služby zahŕňajú činnosti v oblasti výskumu a vývoja
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie inovácií
  • Opis strategického verejného obstarávania: Predmetné verejné obstarávanie zohľadňuje „inovatívny aspekt“ IAI00001, nakoľko je zamerané na obstaranie inovatívnych a nových riešení.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: V predmetnom verejnom obstarávaní zohľadňujeme „sociálny aspekt“ SAITS001. Funkcionalita požadovaného IT systému bude nastavená tak, aby bola zrozumiteľná, prístupná, prehľadná, ľahko pochopiteľná, čo najviac „user friendly“, dostupná pre všetkých bez rozdielu. IT softvér je určený širokému spektru užívateľov z verejnej správy, vrátane znevýhodnených skupín s ohľadom na vek, pohlavie, úroveň IT gramotnosti, či zdravotné znevýhodnenie s prehľadnými návodmi.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO
  • Opis podmienky účasti: • § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, t.j. uchádzač je oprávnený poskytovať služby, zodpovedajúce predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ informuje, že v zmysle § 32 ods. 3 ZVO uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky v súlade s prvou vetou, ak je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. • § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Pre splnenie predmetnej podmienky účasti sa vyžaduje predloženie čestného vyhlásenia. Dokument musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, nahraté vo formáte .pdf (Príloha č.3 Výzvy). Ustanovenia týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti osobného postavenia prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov týmto nie sú dotknuté. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Minimálna úroveň. Podmienka účasti bude splnená, ak uchádzač horeuvedeným zoznamom preukáže poskytnutie služieb rovnakého charakteru ako je predmet zákazky uskutočnené za predchádzajúce 3 roky, t.j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania. Za služby rovnakého alebo obdobného charakteru sa považuje tvorba a/alebo podpora a/alebo údržba informačných systémov. V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, referenciu alebo dôkaz o poskytnutí služby, ktorých uskutočnenie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť poskytnutia služby, ktorá bola poskytovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu poskytovaných služieb). V prípade, ak poskytnutie služby poskytoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba finančný objem, uskutočňovaný ním samotným. Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným k prvému dňu v roku, v ktorom boli stavebné práce uskutočnené.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.08.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 13.08.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom komunikačného systému EPVO po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk.,
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512353
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512353
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)