OP a OS elektrických zariadení tunelov a ISD

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: OP a OS elektrických zariadení tunelov a ISD
Kód zákazky: 22/10303/2024
Kód oznámenia: 19215 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71630000-3
Predpokladaná hodnota: 172 465,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.8.2024 09:00
Vyhlásenie: 2.8.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Dúbravská cesta
84104 Bratislava
NUTS: SI -
Miesto dodania: Dúbravská cesta Bratislava 84104 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zabezpečenie odborných prehliadok a odborných skúšok technologických zariadení tunelov Svrčinovec, Poľana, Horelica, Bôrik, Považský Chlmec, Ovčiarsko, Žilina a technologických zariadení prislúchajúcich úsekov diaľnice D1, D3 a cesty prvej triedy I/11.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1303560
1. Základné údaje
  • Organizácia: Národná diaľničná spoločnosť, a.s. (ID: 92052)
  • Zákazka: OP a OS elektrických zariadení tunelov a ISD (ID: 512663)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
  • IČO: 35919001
  • DIČ: 2021937775
  • Adresa
  • Ulica: Dúbravská cesta
  • Číslo: 14
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 84104
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: zuzana.borikova@ndsas.sk
  • Telefónne číslo: +421258311611
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Národná diaľničná spoločnosť, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9127
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 22/10303/2024
  • Názov: OP a OS elektrických zariadení tunelov a ISD
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie odborných prehliadok a odborných skúšok technologických zariadení tunelov Svrčinovec, Poľana, Horelica, Bôrik, Považský Chlmec, Ovčiarsko, Žilina a technologických zariadení prislúchajúcich úsekov diaľnice D1, D3 a cesty prvej triedy I/11.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 172 465
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Technická inšpekcia a skúšanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: OSOBNÉ POSTAVENIE: - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona – uchádzač je oprávnený poskytovať služby, ktoré sú predmetom zákazky. - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona – uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. - V prípade, ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona, nie je povinný preukazovať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona a splnenie týchto podmienok si verejný obstarávateľ overí sám vykonaním náhľadu do tohto zoznamu. - V prípade, ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona alebo platnosť jeho zápisu v tomto zozname uplynula, preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona doložením skenu originálu výpisu z Obchodného registra alebo Živnostenského registra a doložením skenu originálu Čestného vyhlásenia, v ktorom prehlasuje, že spĺňa podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: CELKOVÉ MNOŽSTVO, ROZSAH A POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: - Celkové množstvo, rozsah a požiadavky na poskytnutie služieb tvoriacich predmet zákazky, sú bližšie uvedené v Prílohe č.1 - Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 2 – Špecifikácia ceny k Výzve na predloženie ponuky. - Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť úspešnému uchádzačovi časť záväzku v prípade, že počas trvania záväzku bude mať verejný obstarávateľ uzavreté Rámcové dohody s tretími osobami. Tieto položky sú špecifikované v Prílohe č. 2 – Špecifikácia ceny označené „môže byť predmetom redukcie“. ĎALŠIE POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY (ŠPECIFICKÉ POŽIADAVKY): - Ďalšie požiadavky na poskytnutie služieb tvoriacich predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky k tejto Výzve. - Verejný obstarávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky v súlade so Zmluvou, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, a ktorej návrh tvorí Prílohu č. 4 – Návrh Zmluvy s prílohami k Výzve na predloženie ponuky. - Verejný obstarávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ním súvisiace činnosti a s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami verejného obstarávateľa. LEHOTA REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY: Verejný obstarávateľ požaduje poskytnutie služieb tvoriacich predmet zákazky, počas roka 2024 v zmysle špecifických požiadaviek podľa Prílohy č. 1 – Opis predmetu zákazky, maximálne do 31.12.2024. OBHLIADKA MIESTA REALIZÁCIE PREDMETU ZÁKAZKY: Obhliadka miesta plnenia predmetu zákazky nie je potrebná. KONTROLA A PREVZATIE PREDMETU ZÁKAZKY: Na kontrolu vykonávania a prevzatia predmetu zákazky sú oprávnení: - vedúci odboru mostov a tunelov prevádzkového úseku Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., - vedúci oddelenia tunelov v prevádzke prevádzkového úseku Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., - špecialista prevádzky a údržby prevádzkového úseku Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., - vedúci strediska SSÚR 6 Čadca, - vedúci oddelenia tunela SSÚR 6 Čadca, - vedúci strediska SSÚD 5 Považská Bystrica, - vedúci oddelenia tunela SSÚD 5 Považská Bystrica, - vedúci strediska SSÚD 9 Mengusovce, - vedúci oddelenia tunela SSÚD 9 Mengusovce. VÝSLEDOK POSTUPU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA: Výsledkom postupu verejného obstarávania bude Zmluva uzatvorená podľa § 117 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“), a podľa ustanovenia § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“) a s primeraným použitím ustanovenia § 536 a nasl. Obchodného zákonníka, ktorej návrh tvorí Prílohu č. 4 - Návrh Zmluvy s prílohami k tejto Výzve. FORMA A SPÔSOB PREDKLADANIA PONUKY: - Uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO v lehote na predkladanie ponúk podľa požiadaviek uvedených v tejto Výzve. - V ponuke, predloženej prostredníctvom IS EVO musia byť pripojené požadované naskenované doklady (odporúčaný formát je „PDF“) tak, ako je uvedené v tejto Výzve a vyplnený položkový elektronický formulár, ktorý tvorí Prílohu č. 2 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. 3 – Návrh na plnenie kritérií tejto Výzvy. - Ak ponuka obsahuje dôverné informácie, uchádzač ich v ponuke viditeľne označí. Uchádzačom navrhovaná cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky bude uvedená v ponuke uchádzača spôsobom podľa bodu 8. Spôsob určenia ceny tejto Výzvy. - Dokumenty tvoriace ponuku, môže uchádzač predložiť ako originály dokladov v elektronickej podobe s kvalifikovaným elektronickým podpisom alebo ako zaručene konvertované listiny v zmysle ustanovenia § 35 a nasl. zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov, alebo len ako skeny originálov alebo úradne osvedčených kópií týchto dokumentov. OBSAH PONUKY UCHÁDZAČA: - Vyplnená Príloha č. 2 - Špecifikácia ceny vo formáte *xls./*xlsx. a vo formáte pdf. podpísaná uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. - Vyplnená Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií, v ktorom uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a označí či je alebo nie je platiteľom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. Uchádzač predkladá Návrh na plnenie kritérií do ponuky vo formáte *xls./*xlsx. a vo formáte pdf. podpísanú uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. - Podpísaná príloha č. 4 – Návrh Zmluvy s prílohami. - Vyplnená Príloha č. 5 - Čestné vyhlásenie uchádzača o konflikte záujmov. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Osobného postavenia. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. SPÔSOB URČENIA CENY: - Cena za predmet zákazky bude stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“) a vyhláškou Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. - Celková cena bude vytvorená špecifikáciou ceny za poskytnutie služieb ako súčet súčinov množstiev merných jednotiek prenásobených jednotkovou cenou za 1(jednu) mernú jednotku podľa náročnosti poskytovaných služieb. - Cena celkom za predmet zákazky je celková cena za poskytnutie predmetu zákazky, ktorú poskytne uchádzač na základe plnenia predmetu zákazky v rozsahu, vyhotovení, technickej špecifikácii a parametroch v súlade s opisom zákazky uvedeným v časti Opis predmetu zákazky. - Uchádzač vyplní jednotkové ceny v eurách bez DPH maximálne na dve desatinné miesta pre všetky položky uvedené v Prílohe č. 2 k Výzve - Špecifikácia ceny. Uchádzač vyplňuje len žltou farbou označené bunky. Do ostatných buniek nesmie zasahovať. Cena sa vyplňuje bez medzier pri tisícoch. Ceny predloží podpísané zodpovednou osobou a to jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch vo formáte*xls/*xlsx a zodpovedá za to, že ceny v elektronickej a tlačenej forme sa zhodujú. - Uchádzač je povinný oceniť všetky položky, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 2 - Špecifikácia ceny tejto Výzvy a označené na nacenenie primeranou cenou. - Uchádzač je povinný do ceny zahrnúť všetky náklady, činnosti, práce, výkony alebo služby nevyhnutné za účelom riadneho vykonania predmetu zákazky, ako aj všetky priame a nepriame náklady vrátane mzdových nákladov, (včítane mzdy za prácu nadčas, prácu v noci a prácu počas víkendu), dopravných nákladov, režijných nákladov a primeraného zisku. - Prijaté jednotkové ceny budú záväzne stanovené v súlade s ponukou uchádzača do verejného obstarávania a budú pevné a nemenné počas trvania Zmluvy. Pokrývajú všetky záväzky vyplývajúce zo Zmluvy a všetky náležitosti nevyhnutné na riadne vykonanie a odovzdanie predmetu zákazky v rozsahu podľa Výzvy a jej príloh. - Uchádzač bude akceptovať zníženie celkovej ceny aj v prípade, že časť predmetu zákazky sa na podnet verejného obstarávateľa nebude realizovať. - Je výhradnou povinnosťou záujemcu/uchádzača, aby si dôsledne preštudoval Výzvu a jej prílohy a všetky vysvetlenia/doplnenia k Výzve a jej prílohám poskytnuté v priebehu verejného obstarávania. Navrhovaná cena musí byť stanovená podľa platných predpisov a ocenenej Prílohy č. 2 - Špecifikácia ceny tejto Výzvy. Ponukovú cenu musí uchádzač zosúladiť s písomnou časťou Výzvy a jej príloh. V prípade, že uchádzač bude úspešný, nebude akceptovaný žiadny nárok uchádzača na zmenu ponukovej ceny z dôvodu chýb a opomenutí jeho vyššie uvedených povinností. - Predpokladanú hodnotu zákazky (PHZ) uvedenú vo Výzve verejného obstarávania, verejný obstarávateľ považuje za finančný limit a okolnosť dôležitú pre plnenie Zmluvy. PODMIENKY FINANCOVANIA A PLATOBNÉ PODMIENKY: - Predmet zákazky je financovaný zo štátneho rozpočtu. S úspešným uchádzačom bude uzavretá Zmluva. - Zmluvnú cenu uhradí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bezhotovostným platobným stykom. - Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla verejného obstarávateľa. Platobná povinnosť verejného obstarávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet úspešného uchádzača. - Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti, verejný obstarávateľ je oprávnený vrátiť ju úspešnému uchádzačovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. - Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na predmet plnenia Zmluvy. - Fakturácia sa bude uskutočňovať mesačne. - K písomnému prevzatiu predmetu plnenia zákazky je úspešný uchádzač povinný predložiť: - Súpis skutočne vykonaných prác za daný mesiac, - Správu z vykonanej OP a OS, - Kópiu stavebného denníka, - Rekapitulácie prác v stavebnom denníku, - K faktúre je potrebné priložiť: - Preberací protokol diela podpísaný oboma zmluvnými stranami (za verejného obstarávateľa osobou oprávnenou na prevzatie predmetu zákazky), - Súpis skutočne vykonaných prác potvrdený oprávnenou osobou za verejného obstarávateľa, - Fakturovať sa budú len skutočne zrealizované služby.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: OP a OS elektrických zariadení tunelov a ISD
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 22/10303/2024
  • Názov : OP a OS elektrických zariadení tunelov a ISD
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie odborných prehliadok a odborných skúšok technologických zariadení tunelov Svrčinovec, Poľana, Horelica, Bôrik, Považský Chlmec, Ovčiarsko, Žilina a technologických zariadení prislúchajúcich úsekov diaľnice D1, D3 a cesty prvej triedy I/11.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Technická inšpekcia a skúšanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: - Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za plnenie predmetu zákazky bude prevyšovať predpokladanú hodnotu zákazky určenú verejným obstarávateľom na predmet zákazky. - Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. Neexistenciu dôvodu na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona uchádzač preukazuje doložením Čestného vyhlásenia, v ktorom prehlasuje, že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona (Príloha č. 5 k Výzve - Čestné vyhlásenie uchádzača o konflikte záujmov). - Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť Zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona. - Verejný obstarávateľ po úplnom vyhodnotení ponúk oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk. Úspešnému uchádzačovi oznámi, že jeho ponuku prijíma a neúspešnému uchádzačovi oznámi, že neuspel a dôvody neprijatia jeho ponuky. - Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač, bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. - Počas plnenia predmetu Zmluvy týkajúcej sa bezpečnosti sietí, infraštruktúr a informačných systémov je Uchádzač povinný dodržiavať náležitosti zákona 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a zákon č. 95/2019 Z. z. o informačných technológiách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ITVS“) a ich príslušné vykonávacie predpisy, štandardy a ostatnú príslušnú legislatívu v oblasti informačnej bezpečnosti a bezpečnostné politiky objednávateľa. Najneskôr ku dňu začatia plnenia predmetu zákazky podľa hlavnej Zmluvy je úspešný Uchádzač povinný uzavrieť s Verejným obstarávateľom zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností podľa § 19 ods. 2 Zákona o KB obsahujúcou náležitosti minimálne v rozsahu Vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 362/2018 Z.z. , ktorou sa ustanovuje obsah bezpečnostných opatrení, obsah a štruktúra bezpečnostnej dokumentácie a rozsah všeobecných bezpečnostných opatrení .
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona. Uchádzač musí preukázať, že v rozhodnom období poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako výkon odborných prehliadok a odborných skúšok technologických zariadení tunelov a technologických zariadení diaľnic a rýchlostných ciest v rozhodnom období v celkovom objeme 50.000,00 eur bez dane z pridanej hodnoty a z toho aspoň 1 zákazku rozsahom ako predmet zákazky v min. hodnote 5.000,00 eur bez DPH. - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona. Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona dokladom o odbornej spôsobilosti osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov podľa vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 5-08/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú povinnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia. Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a zároveň musí spĺňať všetky ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK: - Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona, teda na základe najnižšej ceny. - Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky. - Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za realizáciu predmetu zákazky vyjadrených v eurách uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov, v zmysle určenej definície kritéria. - Úspešným uchádzačom z hľadiska kritéria na vyhodnotenie ponúk sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. - Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk (tzv. „super reverz“), a to iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že bolo predložených viac ako 1 ponuka a dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.08.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.08.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Miesto otvárania ponúk: Adresa verejného obstarávateľa.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512663
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)