Výkon kontroly EPS, SHZ, požiarných dverí a požiarnych klapiek v tuneloch

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Výkon kontroly EPS, SHZ, požiarných dverí a požiarnych klapiek v tuneloch
Kód zákazky: 25/10303/2024
Kód oznámenia: 19237 - WNS
Postup: Zákazka s nízkou hodnotou
Druh: Služby
Hlavný CPV: 50413200-5
Predpokladaná hodnota: 179 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.8.2024 10:00
Vyhlásenie: 2.8.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Dúbravská cesta
84104 Bratislava
NUTS: SI -
Miesto dodania: Dúbravská cesta Bratislava 84104 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu kontroly EPS, SHZ, požiarnych dverí a požiarnych klapiek v tuneloch Svrčinovec, Poľana, Horelica, Bôrik, Považský Chlmec, Ovčiarsko a Žilina.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1303694
1. Základné údaje
  • Organizácia: Národná diaľničná spoločnosť, a.s. (ID: 92052)
  • Zákazka: Výkon kontroly EPS, SHZ, požiarných dverí a požiarnych klapiek v tuneloch (ID: 512751)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-3
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
  • IČO: 35919001
  • DIČ: 2021937775
  • Adresa
  • Ulica: Dúbravská cesta
  • Číslo: 14
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 84104
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: zuzana.borikova@ndsas.sk
  • Telefónne číslo: +421258311611
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Národná diaľničná spoločnosť, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9127
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 25/10303/2024
  • Názov: Výkon kontroly EPS, SHZ, požiarných dverí a požiarnych klapiek v tuneloch
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu kontroly EPS, SHZ, požiarnych dverí a požiarnych klapiek v tuneloch Svrčinovec, Poľana, Horelica, Bôrik, Považský Chlmec, Ovčiarsko a Žilina.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 179 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: OSOBNÉ POSTAVENIE: - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona – uchádzač je oprávnený poskytovať služby, ktoré sú predmetom zákazky. - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona – uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. - V prípade, ak je uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona, nie je povinný preukazovať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona a splnenie týchto podmienok si verejný obstarávateľ overí sám vykonaním náhľadu do tohto zoznamu. - V prípade, ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona alebo platnosť jeho zápisu v tomto zozname uplynula, preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona doložením skenu originálu výpisu z Obchodného registra alebo Živnostenského registra a doložením skenu originálu Čestného vyhlásenia, v ktorom prehlasuje, že spĺňa podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: CELKOVÉ MNOŽSTVO, ROZSAH A POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: - Celkové množstvo, rozsah a požiadavky na poskytnutie služieb tvoriacich predmet zákazky, sú bližšie špecifikované v Prílohe č.1- Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 2– Špecifikácia ceny k Výzve na predloženie ponuky. - Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť úspešnému uchádzačovi časť záväzku v prípade, že počas trvania záväzku bude mať verejný obstarávateľ uzavreté Rámcové dohody s tretími osobami. Tieto položky sú špecifikované v Prílohe č. 2 – Špecifikácia ceny označené „môže byť predmetom redukcie“. ĎALŠIE POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY (ŠPECIFICKÉ POŽIADAVKY): - Ďalšie požiadavky na poskytnutie služieb tvoriacich predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky k tejto Výzve. - Verejný obstarávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky v súlade so Zmluvou, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, a ktorej návrh tvorí Prílohu č. 4- Návrh Zmluvy s prílohami k Výzve na predloženie ponuky - Verejný obstarávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ním súvisiace činnosti a s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami verejného obstarávateľa. LEHOTA DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY: Verejný obstarávateľ požaduje poskytnutie služieb tvoriacich predmet zákazky, počas roka 2024 v zmysle špecifických požiadaviek podľa Prílohy č. 1 – Opis predmetu zákazky, maximálne do 31.12.2024. OBHLIADKA MIESTA DODANIA PREDMETU ZÁKAZKY: Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky nie je potrebná. KONTROLA A PREVZATIE PREDMETU ZÁKAZKY: Na kontrolu vykonávania a prevzatia predmetu zákazky sú oprávnení: - vedúci odboru mostov a tunelov prevádzkového úseku Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., - vedúci oddelenia tunelov v prevádzke prevádzkového úseku Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., - špecialista prevádzky a údržby prevádzkového úseku Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s., - vedúci strediska SSÚR 6 Čadca, - vedúci oddelenia tunela SSÚR 6 Čadca, - vedúci strediska SSÚD 5 Považská Bystrica, - vedúci oddelenia tunela SSÚD 5 Považská Bystrica, - vedúci strediska SSÚD 9 Mengusovce, - vedúci oddelenia tunela SSÚD 9 Mengusovce VARIANTNÉ RIEŠENIA: Uchádzačom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie. VÝSLEDOK POSTUPU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA: Výsledkom postupu verejného obstarávania bude Zmluva uzatvorená podľa § 117 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“), a podľa ustanovenia § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“) a s primeraným použitím ustanovenia § 536 a nasl. Obchodného zákonníka, ktorej návrh tvorí Prílohu č. 4 - Návrh Zmluvy s prílohami tejto Výzvy. FORMA A SPÔSOB PREDKLADANIA PONUKY: - Uchádzač predkladá ponuku v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO v lehote na predkladanie ponúk podľa požiadaviek uvedených v tejto Výzve. - V ponuke, predloženej prostredníctvom IS EVO musia byť pripojené požadované naskenované doklady (odporúčaný formát je „PDF“) tak, ako je uvedené v tejto Výzve a vyplnený položkový elektronický formulár, ktorý tvorí Prílohu č. 2 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. 3 – Návrh na plnenie kritérií tejto Výzvy. - Ak ponuka obsahuje dôverné informácie, uchádzač ich v ponuke viditeľne označí. Uchádzačom navrhovaná cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky bude uvedená v ponuke uchádzača spôsobom podľa bodu 8. Spôsob určenia ceny tejto Výzvy. - Dokumenty tvoriace ponuku, môže uchádzač predložiť ako originály dokladov v elektronickej podobe s kvalifikovaným elektronickým podpisom alebo ako zaručene konvertované listiny v zmysle ustanovenia § 35 a nasl. zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov, alebo len ako skeny originálov alebo úradne osvedčených kópií týchto dokumentov. OBSAH PONUKY UCHÁDZAČA: - Vyplnená Príloha č. 2 - Špecifikácia ceny vo formáte *xls./*xlsx. a vo formáte pdf. podpísaná uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. - Vyplnená Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritérií, v ktorom uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a označí či je alebo nie je platiteľom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. Uchádzač predkladá Návrh na plnenie kritérií do ponuky vo formáte *xls./*xlsx. a vo formáte pdf. podpísanú uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. - Podpísaná Príloha č. 4 – Návrh Zmluvy spolu s prílohami. - Vyplnená Príloha č. 5 - Čestné vyhlásenie uchádzača o konflikte záujmov. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Osobného postavenia podľa tejto Výzvy. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa bodu 13.2 Technická spôsobilosť tejto Výzvy. SPÔSOB URČENIA CENY: - Cena za predmet zákazky bude stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“) a vyhláškou Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. - Celková cena bude vytvorená Špecifikáciou ceny za poskytnutie služieb ako súčet súčinov množstiev merných jednotiek prenásobených jednotkovou cenou za 1(jednu) mernú jednotku podľa náročnosti poskytovaných služieb. - Cena celkom za predmet zákazky je celková cena za dodanie poskytnutie predmetu zákazky, ktorú dodá poskytne uchádzač na základe plnenia predmetu zákazky v rozsahu, vyhotovení, technickej špecifikácii a parametroch v súlade s opisom zákazky uvedeným v časti Opis predmetu zákazky. - Uchádzač vyplní jednotkové ceny v eurách bez DPH maximálne na dve desatinné miesta pre všetky položky uvedené v Prílohe č. 2 k Výzve - Špecifikácia ceny tejto Výzvy. Uchádzač vyplňuje len žltou farbou označené bunky. Do ostatných buniek nesmie zasahovať. Cena sa vyplňuje bez medzier pri tisícoch. Ceny predloží podpísané zodpovednou osobou a to jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch vo formáte*xls/*xlsx a zodpovedá za to, že ceny v elektronickej a tlačenej forme sa zhodujú. - Uchádzač je povinný oceniť všetky položky, ktoré sú uvedené v Prílohe č. 2 - Špecifikácia ceny tejto Výzvy a označené na nacenenie primeranou cenou. - Uchádzač je povinný do ceny zahrnúť všetky náklady, činnosti, práce, výkony alebo služby nevyhnutné za účelom riadneho vykonania predmetu zákazky, ako aj všetky priame a nepriame náklady vrátane mzdových nákladov, (včítane mzdy za prácu nadčas, prácu v noci a prácu počas víkendu), dopravných nákladov, režijných nákladov a primeraného zisku. - Prijaté jednotkové ceny budú záväzne stanovené v súlade s ponukou uchádzača do verejného obstarávania a budú pevné a nemenné počas trvania Zmluvy. Pokrývajú všetky záväzky vyplývajúce zo Zmluvy a všetky náležitosti nevyhnutné na riadne vykonanie a odovzdanie predmetu zákazky v rozsahu podľa Výzvy a jej príloh. - Uchádzač bude akceptovať zníženie celkovej ceny aj v prípade, že časť predmetu zákazky sa na podnet verejného obstarávateľa nebude realizovať. - Je výhradnou povinnosťou záujemcu/uchádzača, aby si dôsledne preštudoval Výzvu a jej prílohy a všetky vysvetlenia/doplnenia k Výzve a jej prílohám poskytnuté v priebehu verejného obstarávania. Navrhovaná cena musí byť stanovená podľa platných predpisov a ocenenej Prílohy č. 2 - Špecifikácia ceny tejto Výzvy. Ponukovú cenu musí uchádzač zosúladiť s písomnou časťou Výzvy a jej príloh. V prípade, že uchádzač bude úspešný, nebude akceptovaný žiadny nárok uchádzača na zmenu ponukovej ceny z dôvodu chýb a opomenutí jeho vyššie uvedených povinností. - Predpokladanú hodnotu zákazky (PHZ) uvedenú vo Výzve o vyhlásení verejného obstarávania, verejný obstarávateľ považuje za finančný limit a okolnosť dôležitú pre plnenie Zmluvy. PREDLOŽENIE PONUKY: - Uchádzač predloží svoju ponuku podľa tejto Výzvy prostredníctvom IS EVO v elektronickej podobe a v lehote na predkladanie ponúk podľa tejto Výzvy. - Uchádzač môže predložiť len jednu ponuku k predmetu zákazky. Ak uchádzač v lehote na predkladanie ponúk predloží viac ponúk, verejný obstarávateľ bude prihliadať len na ponuku, ktorá bola predložená ako posledná a na ostatné ponuky bude hľadieť ako na ponuky, ktoré boli predložené po lehote na predkladanie ponúk. - Ponuka musí byť riadne podpísaná uchádzačom alebo štatutárnym orgánom uchádzača, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača. - Uchádzač upozorní na skutočnosť, čí je alebo nie je platiteľom DPH v Prílohe č.3- Návrh na plnenie kritérií tejto Výzvy. DOPLNENIE, ZMENA A ODVOLANIE PONUKY : Doplnenie, zmena a odvolanie ponuky: Uchádzač môže predloženú ponuku doplniť, zmeniť alebo odvolať do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Výkon kontroly EPS, SHZ, požiarných dverí a požiarnych klapiek v tuneloch
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 25/10303/2024
  • Názov : Výkon kontroly EPS, SHZ, požiarných dverí a požiarnych klapiek v tuneloch
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu kontroly EPS, SHZ, požiarnych dverí a požiarnych klapiek v tuneloch Svrčinovec, Poľana, Horelica, Bôrik, Považský Chlmec, Ovčiarsko a Žilina.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: PREDKLADANIE PONUKY: - Uchádzač predloží svoju ponuku podľa tejto Výzvy prostredníctvom IS EVO v elektronickej podobe a v lehote na predkladanie ponúk podľa tejto Výzvy. - Uchádzač môže predložiť len jednu ponuku k predmetu zákazky. Ak uchádzač v lehote na predkladanie ponúk predloží viac ponúk, verejný obstarávateľ bude prihliadať len na ponuku, ktorá bola predložená ako posledná a na ostatné ponuky bude hľadieť ako na ponuky, ktoré boli predložené po lehote na predkladanie ponúk. - Ponuka musí byť riadne podpísaná uchádzačom alebo štatutárnym orgánom uchádzača, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača. - Uchádzač upozorní na skutočnosť, čí je alebo nie je platiteľom DPH v Prílohe č.3- Návrhu na plnenie kritérií tejto Výzvy. PODMIENKY FINANCOVANIA A PLATOBNÉ PODMIENKY: - Predmet zákazky je financovaný zo štátneho rozpočtu. S úspešným uchádzačom bude uzavretá Zmluva. - Zmluvnú cenu uhradí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bezhotovostným platobným stykom. - Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla verejného obstarávateľa. Platobná povinnosť verejného obstarávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet úspešného uchádzača. - Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti, verejný obstarávateľ je oprávnený vrátiť ju úspešnému uchádzačovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. - Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na predmet plnenia Zmluvy. - Fakturácia sa bude uskutočňovať mesačne. - K písomnému prevzatiu predmetu plnenia zákazky je úspešný uchádzač povinný predložiť: - Súpis skutočne vykonaných prác za daný mesiac, - Správu z vykonanej kontroly SHZ, EPS požiarnych dverí a požiarnych klapiek, - Kópiu stavebného denníka, - Rekapitulácie prác v stavebnom denníku, K faktúre je potrebné priložiť: - Preberací protokol diela podpísaný oboma zmluvnými stranami (za objednávateľa aj za poskytovateľa postačuje jedna osoba oprávnená na rokovanie vo veciach technických) potvrdený za verejného obstarávateľa osobou oprávnenou na prevzatie predmetu zákazky, - Súpis skutočne vykonaných prác v stavebnom denníku, - Fakturovať sa budú len skutočne zrealizované služby. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE: - Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za plnenie predmetu zákazky bude prevyšovať predpokladanú hodnotu zákazky určenú verejným obstarávateľom na predmet zákazky. - Verejný obstarávateľ neuzavrie Zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. Neexistenciu dôvodu na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona uchádzač preukazuje doložením Čestného vyhlásenia, v ktorom prehlasuje, že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona (Príloha č. 5 k Výzve - Čestné vyhlásenie uchádzača o konflikte záujmov tejto Výzvy). - Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť Zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona. - Verejný obstarávateľ po úplnom vyhodnotení ponúk oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk. Úspešnému uchádzačovi oznámi, že jeho ponuku prijíma a neúspešnému uchádzačovi oznámi, že neuspel a dôvody neprijatia jeho ponuky. - Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač, bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. - Počas výkonu predmetu Zmluvy týkajúci sa bezpečnosti sietí, infraštruktúr 5.6. a informačných systémov je Uchádzač povinný dodržiavať náležitosti zákona 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a zákon č. 95/2019 Z. z. o informačných technológiách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ITVS“) a ich príslušné vykonávacie predpisy, štandardy a ostatnú príslušnú legislatívu v oblasti informačnej bezpečnosti a bezpečnostné politiky objednávateľa. Najneskôr ku dňu začatia plnenia predmetu zákazky podľa hlavnej Zmluvy je úspešný Uchádzač povinný uzavrieť s Verejným obstarávateľom zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností podľa § 19 ods. 2 Zákona o KB obsahujúcou náležitosti minimálne v rozsahu Vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 362/2018 Z.z. , ktorou sa ustanovuje obsah bezpečnostných opatrení, obsah a štruktúra bezpečnostnej dokumentácie a rozsah všeobecných bezpečnostných opatrení (ďalej aj len ako „Zmluva o BO a NP“) a (ďalej len „vyhláška OBO“), ktorá je súčasťou Opisu predmetu zákazky/Súťažných podkladov.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona. Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona doloženým zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s technickými parametrami odpovedajúcim min. parametrom predmetu zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt poskytnutia služieb a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. -Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona. Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona u osôb určených na plnenie zmluvy predložením oprávnenia na: • opravy a vykonávanie revízie elektrickej požiarnej signalizácie v zmysle Vyhlášky č. 169/2006 Z. z. o konkrétnych vlastnostiach stabilného hasiaceho zariadenia a polostabilného hasiaceho zariadenia a o podmienkach ich prevádzkovania a zabezpečenia ich pravidelnej kontroly, • opravy a vykonávanie kontroly elektrickej požiarnej signalizácie v zmysle vyhlášky č. 726/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly, • kontroly požiarneho uzáveru v zmysle vyhlášky č. 478/2008 Z. z. o vlastnostiach, konkrétnych podmienkach prevádzkovania a zabezpečenia pravidelnej kontroly požiarneho uzáveru Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a zároveň musí spĺňať všetky ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK : - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona. Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona doloženým zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s technickými parametrami odpovedajúcim min. parametrom predmetu zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt poskytnutia služieb a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona. Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona u osôb určených na plnenie zmluvy predložením oprávnenia na: • opravy a vykonávanie revízie elektrickej požiarnej signalizácie v zmysle Vyhlášky č. 169/2006 Z. z. o konkrétnych vlastnostiach stabilného hasiaceho zariadenia a polostabilného hasiaceho zariadenia a o podmienkach ich prevádzkovania a zabezpečenia ich pravidelnej kontroly, • opravy a vykonávanie kontroly elektrickej požiarnej signalizácie v zmysle vyhlášky č. 726/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly, • kontroly požiarneho uzáveru v zmysle vyhlášky č. 478/2008 Z. z. o vlastnostiach, konkrétnych podmienkach prevádzkovania a zabezpečenia pravidelnej kontroly požiarneho uzáveru Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť, z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a zároveň musí spĺňať všetky ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods.3 ZVO.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.08.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.08.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Miesto otvárania ponúk: ADRESA VEREJNÉHO OBSTRÁVATEĽA
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512751
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)