Revitalizácia spevnenej plochy na Kupeckého ulici a spevnených plôch na Zámockej ulici s implementáciou vodozádržných opatrení

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Revitalizácia spevnenej plochy na Kupeckého ulici a spevnených plôch na Zámockej ulici s implementáciou vodozádržných opatrení
Kód zákazky: 082024
Kód oznámenia: 20157 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45233160-8
Predpokladaná hodnota: 360 880,03 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 4.9.2024 10:00
Vyhlásenie: 13.8.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Pezinok
Adresa: Radničné námestie
90214 Pezinok
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Radničné námestie Pezinok 90214 Slovensko
Zdroj:

Popis

2.2. Stručný opis predmetu zákazky: Predmetom plnenia zákazky je vybudovanie nasledovných objektov: A. „Revitalizácia spevnenej plochy na Kupeckého ulici s implementáciou vodozádržných opatrení“ B. „Revitalizácia spevnených plôch na Zámockej ulici s implementáciou vodozádržných opatrení“ Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1303967
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Pezinok (ID: 60674)
  • Zákazka: Revitalizácia spevnenej plochy na Kupeckého ulici a spevnených plôch na Zámockej ulici s implementáciou vodozádržných opatrení (ID: 512847)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 4dc207b5-83cd-4c90-8441-cc21b05f7450
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Pezinok
  • IČO: 00305022
  • DIČ: 2020662226
  • Adresa
  • Ulica: Radničné námestie
  • Číslo: 7
  • Mesto: Pezinok
  • PSČ: 90214
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vl.lipovsky@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0948134667
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ing. Vladimír Lipovský
  • IČO: 43885489
  • DIČ: 1078732292
  • Adresa
  • Ulica: S. H. Vajanského
  • Číslo: 31
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vl.lipovsky@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0948134667
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Pezinok)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4146
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0003 (Ing. Vladimír Lipovský)
  • Typ poskytovateľa služieb: Poskytovateľ obstarávacích služieb
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 082024
  • Názov: Revitalizácia spevnenej plochy na Kupeckého ulici a spevnených plôch na Zámockej ulici s implementáciou vodozádržných opatrení
  • Opis: 2.2. Stručný opis predmetu zákazky: Predmetom plnenia zákazky je vybudovanie nasledovných objektov: A. „Revitalizácia spevnenej plochy na Kupeckého ulici s implementáciou vodozádržných opatrení“ B. „Revitalizácia spevnených plôch na Zámockej ulici s implementáciou vodozádržných opatrení“ Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 360 880.03
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Cestičky a iné spevnené povrchy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45223300, 45233222, 45233270, 45233253, 45233340, 45233161, 77300000, 77315000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4, 5 predložením originálnych dokladov alebo úradne osvedčených kópií dokladov alebo obyčajných fotokópií, resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. 1.2 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.3 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady Čestným vyhlásením alebo Jednotným európskym dokumentom – viď. e „Spoločné pre podmienky účasti podľa § 32 a 34 ZVO“ v SP časť A.2. 1.4 Verejný obstarávateľ je orgánom verejnej moci. Z tohto dôvodu mu funkcionalita portálového riešenia oversi.gov.sk umožňuje prístup k informačným systémom, týkajúcim sa povinnosti podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: Z uvedeného dôvodu uchádzač alebo záujemca (so sídlom na území SR) nie je povinný predložiť nasledovné doklady na preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona písm. e) ZVO
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO na portáli www.isepvo.sk. 2. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti na uzavretie zmluvy na viac ako 10 prac. dní. 3. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač musí predložiť cenovú ponuku na celý predmet zákazky. Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu, že jednotlivé plnenia tvoria jeden logický a funkčný celok. Predmet zákazky predstavuje aktivity, ktoré sú navzájom procesne, časovo a vecne prepojené. Plnenia predstavujúce predmet zákazky sú poskytované rovnakým okruhom potenciálnych dodávateľov, a to najmä vzhľadom na rozsah a špecifickosť zákazky, miesto plnenia a typ zákazníka. Prípadné rozdelenie na časti alebo vyhlásenie viacerých verejných obstarávaní neznamená rozšírenie potenciálneho relevantného trhu. Nerozdelenie predmetu zákazky na časti je opodstatnené a odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania. Najmä s ohľadom na miestne, vecné, funkčné aj časové väzby, charakter predmetu zákazky a požiadavky na plnenia, by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné a nehospodárne. Rozdelenie predmetu zákazky na časti je technicky a procesne nerealizovateľné, a to z dôvodu, že predmetná zákazka je súborom stavebných prác a dodávky tovarov, ktoré bezprostredne spolu súvisia a výsledkom je realizácia diela ako funkčného celku a zabezpečenie záruky na celé dielo ako jeden funkčný celok. Rozdelenie predmetu zákazky na časti by predstavovalo riziko, že pre vykonanie zákazky by bola potreba koordinácie viacerých dodávateľov jednotlivých častí by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia požadovanej kvality diela ako funkčného celku a riziko ohrozenia riadneho plnenia zákazky. Na oboch objektoch "A" a "B" sa kladie rovnaký špeciálny dlažobný systém. 4) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: Ponuka musí platiť do: 31.01.2025
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Revitalizácia spevnenej plochy na Kupeckého ulici a spevnených plôch na Zámockej ulici s implementáciou vodozádržných opatrení
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 082024
  • Názov : Revitalizácia spevnenej plochy na Kupeckého ulici a spevnených plôch na Zámockej ulici s implementáciou vodozádržných opatrení
  • Opis: Predmetom plnenia zákazky je vybudovanie nasledovných objektov: A. „Revitalizácia spevnenej plochy na Kupeckého ulici s implementáciou vodozádržných opatrení“ Predmetom projektu Revitalizácia spevnenej plochy na Kupeckého ulici s implementáciou vodozádržných opatrení sú stavebné úpravy na existujúcej spevnenej ploche pri trhovisku na Kupeckého ulici s cieľom nahradenia vodonepriepustných povrchov za vodopriepustné. Existujúci asfaltový povrch bude nahradený špeciálnou betónovou drenážnou dlažbou Godelmann Geoston 20x20x8cm (alebo ekvivalent), ktorá spolu so spodným lôžkom prepúšťa zrážkové vody a súčasne zachytáva uhľovodíky a ťažké kovy, čím nie sú infiltrované do podložia. Tento drenážny dlažobný systém bude kladený do zhutnených vodopriepustných vrstiev štrkodrvy a piesku. Technická špecifikácia drenážnej dlažby a lôžka so systémom prečistenia dažďových vôd Godelmann Geoston (alebo ekvivalent) - vodopriepustný povrch zaisťujúci infiltráciu zrážkových vôd s funkciou čistenia vôd systémom retencie znečisťujúcich látok. Parametre drenážnej dlažby: Dlažba betónová drenážna, rozmer 200x200x80 mm, sivá, R13, vodopriepustný povrch, priepustnosť vody kf>5,4 x 10-5 m/s, infiltrácia >=270 l/(sxh), mrazuvzdornosť F1. Okrem špeciálnej drenážnej dlažby sú súčasťou spevnených plôch aj betónová dlažba s vodopriepustným povrchom - betónová drenažná dlažba PREMAC SIKO (alebo ekvivalent), rozmer 200x200x80 mm, sivá, so šírkou škár min. 10 mm , v napojení na priechod pre chodcov je betónová dlažba pre nevidiacich, v časti vjazdov do rodinných domov bude dlažba betónová zatrávňovacia, rozmer 610x405x80 mm, prírodná . Rozhranie spevnenej plochy a komunikácie tvorí prídlažba betónová, rozmer 500x250x80 mm, prírodná. Súčasne bude plocha vyspádovaná do existujúcich aj novo vytvorených vegetačných pásov zelene so stromovou výsadbou. Vjazdy do rodinných domov s povrchom zo zámkovej betónovej dlažby na betónovom podklade budú nahradené zatrávňovacou dlažbou. Počas stavebných úprav sa vymenia a doplnia chýbajúce obrubníky. Navrhovanými úpravami sa územie zrevitalizuje, na danej ploche vsiakne viacej vody do podložia použitím vodopriepustných povrchov, výsadbou vzrastlých stromov sa zníži prehrievanie spevnenej plochy v letných mesiacoch. B. „Revitalizácia spevnených plôch na Zámockej ulici s implementáciou vodozádržných opatrení“ Predmetom projektu Revitalizácia spevnených plôch na Zámockej ulici s implementáciou vodozádržných opatrení sú stavebné úpravy na existujúcich spevnených plochách pri križovatke ulíc Kupeckého a Zámocká s cieľom nahradenia štrkového povrchu za špeciálnou betónovou drenážnou dlažbou Godelmann Geoston 20x20x8 cm (alebo ekvivalent), ktorá spolu so spodným lôžkom prepúšťa zrážkové vody a súčasne zachytáva uhľovodíky a ťažké kovy, čím nie sú infiltrované do podložia. Tento drenážny dlažobný systém bude kladený do zhutnených vodopriepustných vrstiev štrkodrvy. Technická špecifikácia drenážnej dlažby a lôžka so systémom prečistenia dažďových vôd Godelmann Geoston (alebo ekvivalent) - vodopriepustný povrch zaisťujúci infiltráciu zrážkových vôd s funkciou čistenia vôd systémom retencie znečisťujúcich látok. Parametre drenážnej dlažby: Dlažba betónová drenážna, rozmer 200x200x80 mm, sivá, R13, vodopriepustný povrch, priepustnosť vody kf>5,4 x 10-5 m/s, infiltrácia >=270 l/(sxh), mrazuvzdornosť F1.Okrem špeciálnej drenážnej dlažby sú súčasťou spevnených plôch v časti chodníkov betónová zámková dlažba 22,5x11,25x6 cm Premac Univerzál ® 6 (al. ekvivalentný systém) , ktorá bude uložená vrátane signálnej a vodiacej dlažby . Súčasne bude plocha vyspádovaná do existujúcich aj novo vytvorených vegetačných pásov zelene so stromovou výsadbou. Existujúci chodník v križovatke bude skrátený a prepojený z chodníkom na druhej strane ulice novým prechodom pre chodcov. Počas stavebných úprav sa vymenia a doplnia chýbajúce obrubníky. Navrhovanými úpravami sa územie zrevitalizuje použitím vodopriepustných povrchov, výsadbou vzrastlých stromov sa zníži prehrievanie spevnenej plochy v letných mesiacoch. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodovzdať stavenisko pri objekte „B“ a tým aj nerealizovať objekt B. ,,Revitalizácia spevnených plôch na Zámockej ulici s implementáciou vodozádržných opatrení“. Odovzdanie staveniska bude podmienené obdržaním kladného stanoviska stavebného úradu k realizácii stavby. Podrobne uvedené v návrhu Zmluvy o dielo v Čl. V, ods. 5.2.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 360 880.03
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Cestičky a iné spevnené povrchy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45223300, 45233222, 45233270, 45233253, 45233340, 45233161, 77300000, 77315000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: A. „Revitalizácia spevnenej plochy na Kupeckého ulici s implementáciou vodozádržných opatrení“ : Kupeckého 16-36, Pezinok, k.ú. Pezinok, číslo parcely: CKN 100/1, EKN 1266/8, 1281, 1296 (LV č. 10434, 10606) B. „Revitalizácia spevnených plôch na Zámockej ulici s implementáciou vodozádržných opatrení“ : Zámocká / Kupeckého 52 , Pezinok, k.ú. Pezinok, číslo parcely:CKN 100/1, 101/1, 684/1, EKN 1266/8, 1281, 1296 (LV č. 10434, 10606).
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 120
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Objednávateľ písomne vyzve zhotoviteľa na prevzatie staveniska na prevzatie konkrétneho staveniska– Objekt „A“ a na prevzatie staveniska – Objekt „B“. Objednávateľ vyzve na prevzatie staveniska pre Objekt „B“ až po obdržaní kladného stanoviska stavebného úradu k realizácii stavby - Objektu „B“ Objednávateľovi.. Zhotoviteľ je povinný konkrétne stavenisko prevziať do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na jeho prevzatie. Zhotoviteľ sa zaväzuje začať so stavebnými a ďalšími dohodnutými prácami do 3 dní odo dňa odovzdania staveniska. Odovzdanie staveniska a začatie stavebných a ďalších dohodnutých prác musí byť obojstranne potvrdené (technickým dozorom a stavbyvedúcim) v samostatnom zápise o odovzdaní a prevzatí staveniska pre Objekt „A“ a pre Objekt „B“. Zhotoviteľ sa zaväzuje dielo vykonať a odovzdať v termíne: A. „Revitalizácia spevnenej plochy na Kupeckého ulici s implementáciou vodozádržných opatrení„ do 60 kalendárnych dní odo dňa zápisničného odovzdania staveniska (predpoklad 30.9.2024) B. „Revitalizácia spevnených plôch na Zámockej ulici s implementáciou vodozádržných opatrení“ do 60 kalendárnych dní odo dňa zápisničného odovzdania staveniska, ktoré bude podmienené obdržaním kladného stanoviska stavebného úradu k realizácii stavby* . * Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodovzdať stavenisko pri objekte „B“ a tým aj nerealizovať objekt B. ,,Revitalizácia spevnených plôch na Zámockej ulici s implementáciou vodozádržných opatrení“. Podobne v Čl. V návrhu zmluvy o dielo v ods. 5.1 a 5.2.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže min. 3 (tri) realizácie stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (výstavba a/alebo rekonštrukcia spevnených plôch a/alebo chodníkov a/alebo vjazdov k rodinným domom a/alebo ciest a/alebo parkovísk) v súhrnnej hodnote min. 300 000,00 EUR bez DPH za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom: - aspoň jedna realizácia / referencia za uvedené obdobie 5 rokov k vyhláseniu VO bola výstavba a/alebo rekonštrukcia chodníkov a/alebo spevnených plôch a/alebo vjazdov k rodinným domom a/alebo ciest a/alebo parkovísk o výmere min.: 1800 m2 – potrebné uviesť /preukázať v Zozname stavebných prác Uchádzač predloží Zoznam stavebných prác, ktorý bude obsahovať nasledovné údaje: - názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa - názov stavby, - cena stavby celkom v Eur bez DPH, s vyčíslením, tak aby bolo preukázané splnenie podmienky vyššie uvedenej - cenu uskutočnených prác za sledované obdobie v Eur bez DPH, - miesto stavby, - lehota výstavby (od do), - stručný popis stavby na preukázanie min. požadovanej úrovne podmienky účasti vyššie uvedenej. – výmera / plocha Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých stavbách, uvedených v zozname, potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je REFERENCIA podľa § 12 ZVO zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link – na referenciu napr. v Zozname stavebných prác); ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO je verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, povinný zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval napr. v zozname stavebných prác tzn. verejný obstarávateľ neberie v úvahu referencie zapísane v Evidencii referencií podľa § 12 ZVO na UVO pokiaľ ich uchádzač v ponuke neuviedol. - ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. - V prípade, že realizácia zákazky zahŕňala časť stavebných prác rovnakých alebo podobných ako predmetu zákazky a časť stavebných prác iných ako predmet zákazky (viď. vyššie minimálnej požadovanej úrovne ), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto práce v Zozname stavebných prác. - Ak obdobie realizácie stavebných prác uvedených v referencii prekračuje uvedené obdobie predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname stavebných prác alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. - V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto stavebné práce v Zozname stavebných prác. - Ak je hodnota v referencie uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Ďalšie informácie sú uvedené v časti SP A.2.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO – kľúčový odborník
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Stavbyvedúci pre inžinierske stavby – dopravné stavby – Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby!), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka Spôsobilosť preukáže: - Dokladom o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: Inžinierske stavby – dopravné stavby, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží scan osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka napr. v životopise. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie kľúčového odborníka (ktoré bude touto osobou aj podpísané), že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu. Ďalšie informácie sú uvedené v časti SP A.2.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia "celková cena v EUR s DPH" (Objekt "A" + "Objekt "B")
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: - Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). -V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Objednávateľ má právo zadržať 10 % finančných prostriedkov z celkovej hodnoty diela bez DPH za účelom zabezpečenia všetkých peňažných aj nepeňažných nárokov objednávateľa z tejto zmluvy, predovšetkým za účelom zabezpečenia odstránenia prípadných vád a nedorobkov zistených pri preberacom konaní a započítania pohľadávok objednávateľa z titulu dohodnutej zmluvnej pokuty. Platba bude poskytnutá do výšky 90 % objednávateľom odsúhlasenej ceny diela bez DPH. Takto zadržanú finančnú čiastku objednávateľ uvoľní do 14 dní od preukázateľného (obojstranne podpísaný písomný záznam) odstránenia všetkých vád a nedorobkov uvedených v preberacom protokole alebo jej nevyužitej časti v prípade využitia zádržného vyššie uvedeného. Zhotovoteľ musí mať uzavretú poistnú zmluvu - poistenie zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania s poistným krytím v minimálnej výške ceny diela v EUR s DPH počas plnenia predmetu zmluvy. Objednávateľ si ju môže vyžiadať od zhotoviteľa kedykoľvek k nahliadnutiu.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.09.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 04.09.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné - bližšie uvedené v SP - bod 20 a 21.
  • Miesto otvárania ponúk: MEsto Pezinok - Mestský úrad, IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/512847
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512847
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)