Externé testovanie pre potreby riadenia projektov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Externé testovanie pre potreby riadenia projektov
Kód zákazky: NBS1-000-091-606
Kód oznámenia: 20485 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72254100-1
Predpokladaná hodnota: 178 800,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 5.9.2024 10:00
Vyhlásenie: 16.8.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Adresa: Ulica Imricha Karvaša
81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Ulica Imricha Karvaša Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81325 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom obstarávania je výber poskytovateľa na poskytovanie služieb testovania v procese realizácie IT projektov. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 výzvy.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1305270
1. Základné údaje
  • Organizácia: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA (ID: 12184)
  • Zákazka: Externé testovanie pre potreby riadenia projektov (ID: 513184)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: ec51ffdb-1789-4d35-adc8-7e68bf96e7c9
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
  • IČO: 30844789
  • DIČ: 2020815654
  • Adresa
  • Ulica: Ulica Imricha Karvaša
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81325
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ivana.misurova@nbs.sk
  • Telefónne číslo: +421257872245
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8643
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: NBS1-000-091-606
  • Názov: Externé testovanie pre potreby riadenia projektov
  • Opis: Predmetom obstarávania je výber poskytovateľa na poskytovanie služieb testovania v procese realizácie IT projektov. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 výzvy.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 178 800
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 178 800
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Testovanie systémov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: I. Karvaša č. 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81325
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. musí byť oprávnený poskytovať služby, ktoré sú predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ overí splnenie podmienky účasti podľa predchádzajúcej vety náhľadom do zoznamu hospodárskych subjektov a v prípade, ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní náhľadom do iných verejne dostupných registrov. - Uchádzač nesmie mať v zmysle § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verenom obstarávaní uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač predmetnú podmienku preukazuje čestným vyhlásením v zmysle prílohy č. 4 výzvy. Verejný obstarávateľ zároveň overí splnenie podmienky účasti náhľadom do registra osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Externé testovanie pre potreby riadenia projektov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: NBS1-000-091-606
  • Názov : Externé testovanie pre potreby riadenia projektov
  • Opis: Predmetom obstarávania je výber poskytovateľa na poskytovanie služieb testovania v procese realizácie IT projektov. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 výzvy.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 178 800
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Testovanie systémov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: I. Karvaša č. 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 813 25
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Obnovenie zmluvy
  • Opis opcií: Uplatnenie Opcie 1 a/alebo Opcie 2 predstavuje predĺženie trvania tejto zmluvy spolu o ďalšie 2 roky (24 mesiacov).
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 178 800
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, ktorá končí vyčerpaním maximálnej ceny za predmet plnenia uvedenej v článku IV bode 4.3 zmluvy alebo uplynutím dvoch rokov (24 mesiacov) odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy s možnosťou jej predĺženia o 1 rok (12 mesiacov) – Opcia 1 a následne ešte o ďalší 1 rok (12 mesiacov) – Opcia 2, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady: • zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky za predchádzajúce tri roky počítaných od vyhlásenia verejného obstarávania. Aspoň tri zrealizované zákazky zo zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky a to zákazky na dodávku služieb testovania softvéru a zákazky na testovanie softvéru, ktorého počet používateľov bol minimálne 100. V prípade, ak odberateľom poskytnutých služieb bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač určí, ktoré poskytnuté služby zo zoznamu poskytnutých služieb sú referenciou v zmysle § 12 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi, aby ku každej zákazke zo zoznamu poskytnutých služieb, ktorá nebola zrealizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa podľa zákona o verejnom obstarávaní, uviedol na samostatnom liste doplňujúce údaje k zoznamu poskytnutých služieb podľa vzoru prílohy č. 6 výzvy, aj nasledujúce údaje: • Identifikáciu dodávateľa: obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania dodávateľa, IČO; • Identifikáciu odberateľa: obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania odberateľa, IČO; • Predmet zákazky; • Celkovú cenu predmetu zákazky; • Dobu plnenia predmetu zákazky (začiatok a koniec plnenia predmetu zákazky vo formáte mesiac/rok); • Kontaktné údaje odberateľa: osoby, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť predmetné údaje – minimálne v rozsahu: meno a funkcia kontaktnej osoby, telefónne číslo a e-mail. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačovi vyplniť uvedený vzor Doplňujúce údaje k zoznamu poskytnutých služieb nachádzajúci sa v prílohe č. 6 výzvy, aj pre tie poskytnutia služieb v zozname poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru, v ktorých odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil zoznam osôb určených na plnenie zmluvy vrátane dokladov o ich odbornej spôsobilosti, pričom minimálne požiadavky na jednotlivých kľúčových expertov sú nasledovné (musí sa jednať o navzájom rôzne osoby): Kľúčový expert č. 1 – Test Manažér: - minimálne 5 rokov odbornej praxe s manažovaním testovania aplikácií - minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti riadenia testov informačných systémov na projektoch realizácie informačného systému – resp. na manažérskej pozícii na projektoch realizácie informačného systému - minimálne 1 profesionálna praktická skúsenosť v oblasti riadenia testov informačných systémov na projekte s využitím automatizovaného testovania - získaný a platný certifikát ISTQB Certified Tester Foundation Level (CTFL) alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. - preukazuje sa životopisom alebo údajom o odbornej praxi preukazujúcej splnenie podmienky účasti a príslušným certifikátom. Kľúčový expert č. 2 – Test Analytik - minimálne 5 rokov odbornej praxe s testovaním aplikácií, analýzou a dizajnovaním manuálnych a automatizovaných testovacích scenárov - minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti testovania a analýzy testov informačných systémov na projektoch realizácie informačného systému - minimálne 1 profesionálna praktická skúsenosť v oblasti analýzy a dizajnovania automatizovaných testovacích scenárov - získaný a platný certifikát ISTQB Certified Tester Foundation Level (CTFL) alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou - preukazuje sa životopisom alebo údajom o odbornej praxi preukazujúcej splnenie podmienky účasti a príslušným certifikátom. Kľúčový expert č. 3 – Senior Tester - minimálne 5 rokov odbornej praxe s testovaním aplikácií, dizajnovaním a exekúciou manuálnych a automatizovaných testovacích scenárov - minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti testovania informačných systémov na projektoch realizácie informačného systému - minimálne 1 profesionálna praktická skúsenosť s testovaním, dizajnovaním a exekúciou automatizovaných testovacích scenárov - získaný a platný certifikát ISTQB Certified Tester Foundation Level (CTFL) alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. - preukazuje sa životopisom alebo údajom o odbornej praxi preukazujúcej splnenie podmienky účasti a príslušným certifikátom. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača, aby ku každej osobe zo zoznamu osôb uviedol na samostatnom liste podľa vzoru Doplňujúce údaje k skúsenostiam osôb uchádzača nachádzajúceho sa v prílohe č. 5 tejto výzvy, aj nasledujúce údaje: • Identifikácia osoby – meno a priezvisko. • Certifikát. • Dĺžka odbornej praxe osoby. • Názov predmetu zákazky. • Identifikácia odberateľa – obchodné meno. • Stručnú charakteristika činnosti zo strany osoby a jej rozsah - stručný popis skúsenosti. • Obdobie - začiatok a koniec plnenia predmetu zákazky vo formáte mesiac/rok. • Kontaktné údaje odberateľa: osoby, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť predmetné údaje – minimálne v rozsahu: meno a funkcia kontaktnej osoby, telefónne číslo a e-mail. Každú skúsenosť osoby uchádzač uvedie na samostatnom liste ponuky podľa vzoru Doplňujúce údaje k skúsenostiam osôb uchádzača nachádzajúceho sa v prílohe č. 5 výzvy. Uchádzač vyplní tabuľku len na miestach označených textom „ “. Uchádzač podľa potreby zväčší jednotlivé polia tabuľky tak, aby ním vložený text bol úplný a čitateľný.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena predmetu zákazky v eurách bez DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena predmetu zákazky v eurách bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky, musí však stanoviť zástupcu skupiny, ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní. Ponuka predložená skupinou dodávateľov musí byť podpísaná takým spôsobom, ktorý bude právne zaväzovať všetkých členov skupiny. Menovanie vedúceho člena skupiny musí byť uskutočnené formou overeného splnomocnenia/splnomocnení, podpísaného/podpísaných oprávnenými osobami jednotlivých členov. Od skupiny dodávateľov sa v prípade prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie, t. j. zodpovednosti v procese plnenia zmluvy vyžaduje vytvorenie určitej právnej formy, t. j. aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi napr. zmluvu v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky a acquis communautaire (napr. podľa ust. § 829 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov), ktorá bude zaväzovať zmluvnú stranu, aby ručila spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorým je skupina dodávateľov, v prípade nesplnenia povinnosti podľa predchádzajúcej vety.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 05.09.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 05.09.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ otvorí ponuky vo svojom sídle. Otváranie ponúk je neverejné.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/513184
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/513184
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)