Rekonštrukcia pavilónu B ZŠ Veľký Kýr

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia pavilónu B ZŠ Veľký Kýr
Kód zákazky: ZS 01
Kód oznámenia: 20427 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 827 420,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 9.9.2024 10:00
Vyhlásenie: 16.8.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Veľký Kýr
Adresa: Nám. sv. Jána
94107 Veľký Kýr
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Nám. sv. Jána Veľký Kýr 94107 Slovensko
Zdroj:

Popis

2.2 Predmetom zákazky je zhotovenie stavebných úprav budovy základnej školy v obci Veľký Kýr, podľa projektovej dokumentácie a výkazov výmer „Rekonštrukcia pavilónu B ZŠ Veľký Kýr“

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Veľký Kýr

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1305863
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Veľký Kýr (ID: 69695)
  • Zákazka: Rekonštrukcia pavilónu B ZŠ Veľký Kýr (ID: 513719)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: a47957a7-9145-4556-b549-360adfa92c25
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Veľký Kýr
  • IČO: 00309109
  • DIČ: 2020416310
  • Adresa
  • Ulica: Nám. sv. Jána
  • Číslo: 1
  • Mesto: Veľký Kýr
  • PSČ: 94107
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Ing. Mária Bendová
  • E-mail: consult.mayabe@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0910940862
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Veľký Kýr)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4469
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZS 01
  • Názov: Rekonštrukcia pavilónu B ZŠ Veľký Kýr
  • Opis: 2.2 Predmetom zákazky je zhotovenie stavebných úprav budovy základnej školy v obci Veľký Kýr, podľa projektovej dokumentácie a výkazov výmer „Rekonštrukcia pavilónu B ZŠ Veľký Kýr“
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 827 420
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Základná škola Veľký Kýr
  • Mesto: Veľký Kýr
  • PSČ: 941 07
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, t.j.: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 2. Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO (viď. vyššie v bode 1) podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 alebo ods. 5 a podľa § 32 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Doplňujúce informácie: 1.) Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronickej platformy verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EPVO. 2.) Postup zadávania podlimitnej zákazky je podľa § 110 ZVO, bežný postup pre podlimitné zákazky a s využitím § 66 ods. 7 písm. b) ZVO (superreverz). 3.) Verejný obstarávateľ požaduje aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do Registra partnerov verejného sektora (ďalej aj ako "RPVS") nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO. 4.) V súlade s Metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 6887-5000/2016 zo dňa 27.04.2016 verejný obstarávateľ vyžaduje aby v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní uchádzač, alebo skupina dodávateľov preukázala oprávnenie k celému rozsahu predmetu zákazky v súlade s definovaným predmetom zákazky zo Spoločného slovníka obstarávania (CPV) uvedeným v časti A.1 bod 2.4 súťažných podkladov. 5.) Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Podrobnejšie viď. súťažné podklady Časť A.1, časť III., bod 17. 6.) Elektronická aukcia nebude použitá. 7.) Verejný obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci a nie je oprávnený overovať si údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že nemá priame prístupy do informačných systémov verejnej správy, t.j. nebude predmetnú časť ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO uplatňovať. 8.) Predmet zákazky je financovaný z prostriedkov Programu Slovensko.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia pavilónu B ZŠ Veľký Kýr
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01 ZŠ
  • Názov : Rekonštrukcia pavilónu B ZŠ Veľký Kýr
  • Opis: Predmetom zákazky je zhotovenie stavebných úprav budovy základnej školy v obci Veľký Kýr
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 827 420
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Základná škola Veľký Kýr
  • Mesto: Veľký Kýr
  • PSČ: 941 07
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: 1. Vyjadrenie banky/bánk, zahraničnej banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, v ktorom má byť uvedené najmä, že uchádzač nebol za posledný rok od vyhlásenia verejného obstarávania, resp. v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete a jeho bankový účet nebol za posledný rok od vyhlásenia verejného obstarávania, resp. v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom exekúcie. Za vyhlásenie verejného obstarávania verejný obstarávateľ považuje dátum zverejnenia výzvy vo vestníku verejného obstarávania. 2. Súčasne uchádzač k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách, zahraničných bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty a zároveň, že v iných bankách, zahraničných bankách alebo pobočkách zahraničných bánk, ako už prehlásených, nemá vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v súlade s § 33 ods. 2 zákona. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti ekonomické postavenie spoločne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: : Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené; Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie“), ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky (pod rovnakým alebo podobným charakterom sa v tomto bode rozumejú elektroinštalačné práce na výstavbe alebo rekonštrukcii trafostaníc alebo obdobné práce na energetických dielach) v kumulatívnej hodnote rovnakej, alebo vyššej ako 820 000,00 € bez DPH. Zoznam musí byť doplnený referenciami alebo potvrdeniami o uspokojivom vykonaní prác v zmysle taxatívneho znenia podmienky účasti v ZVO, a to za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky potvrdením, že má k dispozícii nižšie uvedených kľúčových odborníkov spĺňajúcich stanovené požiadavky. 2.1 Kľúčový odborník č. 1: Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky - Stavbyvedúceho, pričom preukáže nasledovné požiadavky a predloží doklady: 2.1.1 Doklad zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad. 2.1.2 Profesijný životopis zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - súhrnné praktické skúsenosti v pozícii stavbyvedúci v celkovom súhrnnom rozsahu min. 3 rokoy, s riadením realizovaných stavieb, na ktorých pôsobil v pozícii stavbyvedúceho, ktorých predmetom boli stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, t.j. výstavba alebo rekonštrukcia pozemných stavieb, K praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba - stavbyvedúci uvedie: - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/ y), - pozíciu ktorú zastávali, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). Údaje v Profesijnom životopise budú potvrdené podpisom zodpovednej osoby spolu s vyhlásením, že všetky údaje v ňom uvedené sú pravdivé.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celkovou cenou za predmet zákazky v EUR s DPH zaokrúhlenou na 2 desatinné miesta sa rozumie celková cena za predmet zákazky vypočítaná podľa Prílohy č. 2 súťažných podkladov a Prílohy č. 7 súťažných podkladov. Maximálny počet bodov (100 bodov) sa pridelí ponuke uchádzača s najnižšou navrhovanou celkovou cenou v EUR s DPH a pri ostatných ponukách sa určí úmerou. Hodnotenie ceny sa vyjadrí ako podiel najnižšej navrhovanej celkovej ceny v EUR s DPH platnej ponuky a navrhovanej celkovej ceny v EUR s DPH príslušnej vyhodnocovanej ponuky, prenásobený maximálnym počtom bodov pre toto kritérium. Takto vypočítané hodnoty sa zaokrúhlia matematicky podľa pravidiel zaokrúhľovania na 2 desatinné čísla.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ požaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právnu formu najneskôr pred podpísaním zmluvy. Každý člen skupiny má povinnosť byť zapísaný v RVPS v súlade so zákonom o registri partnerov verejného sektora, ak si túto povinnosť nesplnili a ak im ju zákon ukladá.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Veľký Kýr)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Veľký Kýr)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.09.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 09.09.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. 3 ZVO najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk zápisnicu z otvárania ponúk, a to prostredníctvom IS EPVO, ktorý zápisnicu posiela automaticky všetkým uchádzačom hneď po otváraní ponúk a ktorá obsahuje údaje podľa § 52 ods. 2 ZVO.
  • Miesto otvárania ponúk: On-line prostredníctvom funkcionality IS EPVO.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 10.000 EUR. Podrobnejšie viď. súťažné podklady Časť A.1, časť III., bod 17.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/513719
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/513719
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Veľký Kýr)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Veľký Kýr)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)