Komplexná modernizácia kuchyne a reštaurácie so súčasným odstránením nedostatkov HACCP, rekonštrukcia inžinierskych sietí, povrchov, zmena dispozície podľa platných noriem

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Komplexná modernizácia kuchyne a reštaurácie so súčasným odstránením nedostatkov HACCP, rekonštrukcia inžinierskych sietí, povrchov, zmena dispozície podľa platných noriem
Kód zákazky: 42/2024
Kód oznámenia: 20798 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45212000-6
Predpokladaná hodnota: 341 762,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 11.9.2024 09:00
Vyhlásenie: 21.8.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Centrum účelových zariadení
Adresa: Rekreačná
92101 Piešťany
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Rekreačná Piešťany 92101 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia/modernizácia kuchyne a reštaurácie v rekreačnom zariadení Kremenec Tatranská Lomnica, v časti mesta Vysoké Tatry, k.ú. Vysoké Tatry, ktoré je súčasťou systému sociálnej starostlivosti o zamestnancov Ministerstva vnútra SR. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohách súťažných podkladov č. 1 Výkazy výmer /podklad pre ponuku/, č. 2 Opis predmetu zákazky, t.j. projektová dokumentácia časti Architektúra, Zdravotechnika, Vzduchotechnika, Vykurovanie, Elektroinštalácia, Plynofikácia, Požiarna ochrana, WC stravníkov jedálne a príl. č. 5 Zmluva o dielo. 1. Rekonštrukcia/modernizácia spočíva v: - rekonštrukcii kanalizácie a odpadu (napojenie na súčasné vedenia) - nové rozvody vody – SV a TÚV - kúrenie – výmena radiátorov - elektroinštalácia – slaboprúd, silnoprúd - vzduchotechnika – vetranie priestorov kuchyne, pomocných priestorov a jednej časti reštaurácie - vymurovanie dverí do reštaurácie - podlahy, obklady, dlažby, steny, stropy, okná v dotknutých priestoroch (reštaurácia, kuchyňa) vrátane vysprávok a maliarskych prác. Nové okná zabezpečí obstarávateľ. Ich montáž je potrebné uviesť v projekte - dizajn reštaurácie bude predložený obstarávateľom, na ktorom podklade bude potrebné zabezpečiť ostatné práce - rekonštrukcia WC stravníkov - zabezpečenie odvozu stavebnej sute - realizácia stavebných prác bude prebiehať mimo prevádzky objektu - realizácia stavebných prác bude uskutočnená podľa projektu stavby a ohlášky drobnej stavby na oddelenie stavebného poriadku a odborných činností Sekcie ekonomiky MV SR vrátane: a) zabezpečenia vypracovania plánu Bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci na stavenisku podľa príslušných ustanovení NV SR č. 396/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko v znení neskorších predpisov a vyhlášky MPSVR SR č. 147/2013 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností v znení neskorších predpisov, b) dodania príslušných atestov a certifikátov od zabudovaných materiálov a výrobkov v dvoch vyhotoveniach, c) vyhotovenia príslušných správ o odborných prehliadkach a skúškach zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach. d) vykonania príslušných odborných prehliadok a odborných skúšok v rozsahu STN, v prípade inštalácie vyhradených technických zariadení podľa vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov vrátane vykonania všetkých postupov vyplývajúcich z tejto vyhlášky v dvoch originálnych vyhotoveniach, e) dodanie dokladov o využití a zneškodnení všetkých odpadov, ktoré vzniknú pri realizácii prác na povolené skládky ( evidenčné listy odpadov, vážne lístky, kópia faktúry za uloženie odpadu na skládku) v dvoch vyhotoveniach. 2. Verejný obstarávateľ odporúča pre kvalifikované a kvalitné vypracovanie ponuky vykonať obhliadku miesta zhotovenia diela. Lehota na obhliadku je stanovená dňa 27.8.2024. Príp. ďalší termín obhliadky možno dohodnúť individuálne min. 24 hod vopred s riaditeľom strediska Michal Kunst, tel.: +421 905 350 120, e-mail: kremenec.riaditel@cuz.sk

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1305887
1. Základné údaje
  • Organizácia: Centrum účelových zariadení (ID: 98290)
  • Zákazka: Komplexná modernizácia kuchyne a reštaurácie so súčasným odstránením nedostatkov HACCP, rekonštrukcia inžinierskych sietí, povrchov, zmena dispozície podľa platných noriem (ID: 513367)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: cfcd3790-141b-4ef8-9524-b73005451d5f
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Centrum účelových zariadení
  • IČO: 42137004
  • DIČ: 2022739697
  • Adresa
  • Ulica: Rekreačná
  • Číslo: 13
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: peter.kontur@cuz.sk
  • Telefónne číslo: 0908048626
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Centrum účelových zariadení)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/14849
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 42/2024
  • Názov: Komplexná modernizácia kuchyne a reštaurácie so súčasným odstránením nedostatkov HACCP, rekonštrukcia inžinierskych sietí, povrchov, zmena dispozície podľa platných noriem
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia/modernizácia kuchyne a reštaurácie v rekreačnom zariadení Kremenec Tatranská Lomnica, v časti mesta Vysoké Tatry, k.ú. Vysoké Tatry, ktoré je súčasťou systému sociálnej starostlivosti o zamestnancov Ministerstva vnútra SR. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohách súťažných podkladov č. 1 Výkazy výmer /podklad pre ponuku/, č. 2 Opis predmetu zákazky, t.j. projektová dokumentácia časti Architektúra, Zdravotechnika, Vzduchotechnika, Vykurovanie, Elektroinštalácia, Plynofikácia, Požiarna ochrana, WC stravníkov jedálne a príl. č. 5 Zmluva o dielo. 1. Rekonštrukcia/modernizácia spočíva v: - rekonštrukcii kanalizácie a odpadu (napojenie na súčasné vedenia) - nové rozvody vody – SV a TÚV - kúrenie – výmena radiátorov - elektroinštalácia – slaboprúd, silnoprúd - vzduchotechnika – vetranie priestorov kuchyne, pomocných priestorov a jednej časti reštaurácie - vymurovanie dverí do reštaurácie - podlahy, obklady, dlažby, steny, stropy, okná v dotknutých priestoroch (reštaurácia, kuchyňa) vrátane vysprávok a maliarskych prác. Nové okná zabezpečí obstarávateľ. Ich montáž je potrebné uviesť v projekte - dizajn reštaurácie bude predložený obstarávateľom, na ktorom podklade bude potrebné zabezpečiť ostatné práce - rekonštrukcia WC stravníkov - zabezpečenie odvozu stavebnej sute - realizácia stavebných prác bude prebiehať mimo prevádzky objektu - realizácia stavebných prác bude uskutočnená podľa projektu stavby a ohlášky drobnej stavby na oddelenie stavebného poriadku a odborných činností Sekcie ekonomiky MV SR vrátane: a) zabezpečenia vypracovania plánu Bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci na stavenisku podľa príslušných ustanovení NV SR č. 396/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko v znení neskorších predpisov a vyhlášky MPSVR SR č. 147/2013 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností v znení neskorších predpisov, b) dodania príslušných atestov a certifikátov od zabudovaných materiálov a výrobkov v dvoch vyhotoveniach, c) vyhotovenia príslušných správ o odborných prehliadkach a skúškach zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach. d) vykonania príslušných odborných prehliadok a odborných skúšok v rozsahu STN, v prípade inštalácie vyhradených technických zariadení podľa vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov vrátane vykonania všetkých postupov vyplývajúcich z tejto vyhlášky v dvoch originálnych vyhotoveniach, e) dodanie dokladov o využití a zneškodnení všetkých odpadov, ktoré vzniknú pri realizácii prác na povolené skládky ( evidenčné listy odpadov, vážne lístky, kópia faktúry za uloženie odpadu na skládku) v dvoch vyhotoveniach. 2. Verejný obstarávateľ odporúča pre kvalifikované a kvalitné vypracovanie ponuky vykonať obhliadku miesta zhotovenia diela. Lehota na obhliadku je stanovená dňa 27.8.2024. Príp. ďalší termín obhliadky možno dohodnúť individuálne min. 24 hod vopred s riaditeľom strediska Michal Kunst, tel.: +421 905 350 120, e-mail: kremenec.riaditel@cuz.sk
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 341 762
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov pre voľný čas, šport, kultúru, ubytovanie a reštauračné stravovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Úspešný uchádzač musí spĺňať zákonné podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov (ZVO), t.j. musí byť oprávnený uskutočňovať požadované stavebné práce a nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 2. Ak je doklad o oprávnení uskutočňovať požadované stavebné práce verejne prístupný (napr. OR SR), v ponuke ho netreba predkladať, uvedené skutočnosti overí verejný obstarávateľ. 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, musí spĺňať zákonné podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO musí člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 4. Uchádzač môže preukázať podmienky účasti aj podľa § 32 ods. 4 a 5 ZVO, ak je relevantné. 5. Úspešný uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO počas celého procesu plnenia zákazky. 6. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f).
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy o dielo verejnému obstarávateľovi predloží v rámci poskytnutia súčinnosti dokumenty uvedené v bode 19.1. súťažných podkladov.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Komplexná modernizácia kuchyne a reštaurácie so súčasným odstránením nedostatkov HACCP, rekonštrukcia inžinierskych sietí, povrchov, zmena dispozície podľa platných noriem
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Komplexná modernizácia kuchyne a reštaurácie so súčasným odstránením nedostatkov HACCP, rekonštrukcia inžinierskych sietí, povrchov, zmena dispozície podľa platných noriem
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia/modernizácia kuchyne a reštaurácie v rekreačnom zariadení Kremenec Tatranská Lomnica, v časti mesta Vysoké Tatry, k.ú. Vysoké Tatry, ktoré je súčasťou systému sociálnej starostlivosti o zamestnancov Ministerstva vnútra SR. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohách súťažných podkladov č. 1 Výkazy výmer /podklad pre ponuku/, č. 2 Opis predmetu zákazky, t.j. projektová dokumentácia časti Architektúra, Zdravotechnika, Vzduchotechnika, Vykurovanie, Elektroinštalácia, Plynofikácia, Požiarna ochrana, WC stravníkov jedálne a príl. č. 5 Zmluva o dielo. 1. Rekonštrukcia/modernizácia spočíva v: - rekonštrukcii kanalizácie a odpadu (napojenie na súčasné vedenia) - nové rozvody vody – SV a TÚV - kúrenie – výmena radiátorov - elektroinštalácia – slaboprúd, silnoprúd - vzduchotechnika – vetranie priestorov kuchyne, pomocných priestorov a jednej časti reštaurácie - vymurovanie dverí do reštaurácie - podlahy, obklady, dlažby, steny, stropy, okná v dotknutých priestoroch (reštaurácia, kuchyňa) vrátane vysprávok a maliarskych prác. Nové okná zabezpečí obstarávateľ. Ich montáž je potrebné uviesť v projekte - dizajn reštaurácie bude predložený obstarávateľom, na ktorom podklade bude potrebné zabezpečiť ostatné práce - rekonštrukcia WC stravníkov - zabezpečenie odvozu stavebnej sute - realizácia stavebných prác bude prebiehať mimo prevádzky objektu - realizácia stavebných prác bude uskutočnená podľa projektu stavby a ohlášky drobnej stavby na oddelenie stavebného poriadku a odborných činností Sekcie ekonomiky MV SR vrátane: a) zabezpečenia vypracovania plánu Bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci na stavenisku podľa príslušných ustanovení NV SR č. 396/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko v znení neskorších predpisov a vyhlášky MPSVR SR č. 147/2013 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností v znení neskorších predpisov, b) dodania príslušných atestov a certifikátov od zabudovaných materiálov a výrobkov v dvoch vyhotoveniach, c) vyhotovenia príslušných správ o odborných prehliadkach a skúškach zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach. d) vykonania príslušných odborných prehliadok a odborných skúšok v rozsahu STN, v prípade inštalácie vyhradených technických zariadení podľa vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov vrátane vykonania všetkých postupov vyplývajúcich z tejto vyhlášky v dvoch originálnych vyhotoveniach, e) dodanie dokladov o využití a zneškodnení všetkých odpadov, ktoré vzniknú pri realizácii prác na povolené skládky ( evidenčné listy odpadov, vážne lístky, kópia faktúry za uloženie odpadu na skládku) v dvoch vyhotoveniach. 2. Verejný obstarávateľ odporúča pre kvalifikované a kvalitné vypracovanie ponuky vykonať obhliadku miesta zhotovenia diela. Lehota na obhliadku je stanovená dňa 27.8.2024. Príp. ďalší termín obhliadky možno dohodnúť individuálne min. 24 hod vopred s riaditeľom strediska Michal Kunst, tel.: +421 905 350 120, e-mail: kremenec.riaditel@cuz.sk
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 341 762
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov pre voľný čas, šport, kultúru, ubytovanie a reštauračné stravovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 80
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b)
  • Opis podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) - preukazuje sa zoznamom stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna úroveň: Uchádzač musí predložiť aspoň 1 dôkaz o uspokojivom vykonaní stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je tento predmet zákazky, s rozpočtovým nákladom kumulatívne minimálne 350 000,00 EUR bez DPH za predchádzajúcich päť rokov od dátumu vyhlásenia verejného obstarávania. 3. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti v zmysle § 110 ods. 7 ZVO jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.09.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 11.09.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Miesto otvárania ponúk: https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=513367
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/513367
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/513367
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)