PTK - Dodávka elektrickej energie pre nebytové priestory a verejné osvetlenie

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: PTK - Dodávka elektrickej energie pre nebytové priestory a verejné osvetlenie
Kód zákazky: PTK/2/2024
Kód oznámenia: 21302 - POT
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 09310000-5
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 27.8.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Martin
Adresa: Nám. S. H. Vajanského
03649 Martin
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Nám. S. H. Vajanského Martin 03649 Slovensko
Zdroj:

Popis

Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu na predmet zákazky – Dodávka elektrickej energie pre nebytové priestory a verejné osvetlenie verejný obstarávateľ – mesto Martin pripravuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účely prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, overenia si objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky ako i stanovenia nediskriminačných podmienok. Verejný obstarávateľ pomocou prípravných trhových konzultácií chce určiť správnu špecifikáciu predmetu zákazky, zmluvných podmienok a predpokladanú hodnotu zákazky a to tak, aby následné verejné obstarávanie zabezpečilo maximálnu transparentnosť a nediskrimináciu. Mesto Martin pripravuje verejné obstarávanie (nadlimitnú zákazku) na výber dodávateľa elektrickej energie pre nebytové priestory a verejné osvetlenie na obdobie 11/2024 – 12/2026. Výsledkom verejnej súťaže bude podpis Zmluvy o združenej dodávke elektriny s jedným verejným obstarávateľom v postavení odberateľa elektriny – mestom Martin. V období 11/2024 – 12/2026 však dôjde ku komplexnej rekonštrukcií verejného osvetlenia mesta Martin, čo predpokladá pokles ročnej spotreby elektriny vo verejnom osvetlení o 48%. Doba realizácie rekonštrukcie verejného osvetlenia sa predpokladá na 270 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy (10/2024). Zároveň sa v tomto období predpokladá inštalácia najmenej 5tich fotovoltických elektrární na budovy v majetku mesta Martin pre krytie vlastnej spotreby elektriny. Verejný obstarávateľ predpokladá výraznú zmenu odberového profilu celej odberovej skupiny odberných miest, riziko nedodržania tolerančného pásma a zavedenie centrálneho energetického manažmentu. Zoznam odberných miest: Odberné miesta elektriny pre verejné osvetlenie, z toho s meraním: o typu A: 49ks – cca 2057 MWh ročne o typu C: 41ks – cca 649 MWh ročne, Odberné miesta elektriny pre nebytové priestory, z toho s meraním: o typu A: 22ks – cca 599,6 MWh ročne o typu C: 37ks – cca 88,- MWh ročne Energetická komisia mesta Martin navrhla z dôvodu postupného poklesu ročného zmluvného množstva elektriny verejného osvetlenia a vybudovania fotovoltických elektrární: - užšie spolupracovať s víťazným uchádzačom na určení priebehu znižovania spotreby elektriny z dôvodu rekonštrukcie, - podľa profilového diagramu historických meraní elektriny IMS, Typových Diagramov Dodávky a podľa postupu rekonštrukčných určiť záväzné zmluvné množstvá pre každý kalendárny mesiac samostatne, - požadovať ocenenie dodávky elektriny pre každý kalendárny mesiac samostatne podľa burzy PXE produkt PXE SK F BL Month – priemerom posledných 30tich zverejnených zúčtovacích cien pred začiatkom dodávky v príslušnom kalendárnom mesiaci, - pre odberné miesta s meraním typu A a B požadovať vyúčtovanie na základe skutočnej spotreby a dodržania tolerancie odberu každý kalendárny mesiac, - pre odberné miesta s meraním typu C požadovať ocenenie preddavkovej platby každého kalendárneho mesiaca podľa vypočítanej ceny komodity na príslušný kalendárny mesiac s aplikáciou Typového Diagramu Spotreby, - uskutočniť prípravné trhové konzultácie (PTK) pre overenie predpokladaných podmienok budúcej verejnej zákazky.

Vestník

Predbežné oznámenie

Identifikátor ÚVO: 1307255
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Martin (ID: 78087)
  • Zákazka: PTK - Dodávka elektrickej energie pre nebytové priestory a verejné osvetlenie (ID: 514355)
  • Typ oznámenia: Predbežné oznámenie a Pravidelné informatívne oznámenie
  • Typ formulára: Plánovanie
  • Identifikátor verzie oznámenia: c2cb4726-5c8a-457e-bbf0-b962113a4525
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Predbežné oznámenie – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Martin
  • IČO: 00316792
  • DIČ: 2020475424
  • Adresa
  • Ulica: Nám. S. H. Vajanského
  • Číslo: 1
  • Mesto: Martin
  • PSČ: 03649
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ranto@martin.sk
  • Telefónne číslo: 0915821032
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Martin)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5089
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Predpokladaný dátum uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (v rámci tohto postupu): 20.09.2024
  • Referenčné číslo: PTK/2/2024
  • Názov: PTK - Dodávka elektrickej energie pre nebytové priestory a verejné osvetlenie
  • Opis: Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu na predmet zákazky – Dodávka elektrickej energie pre nebytové priestory a verejné osvetlenie verejný obstarávateľ – mesto Martin pripravuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účely prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, overenia si objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky ako i stanovenia nediskriminačných podmienok. Verejný obstarávateľ pomocou prípravných trhových konzultácií chce určiť správnu špecifikáciu predmetu zákazky, zmluvných podmienok a predpokladanú hodnotu zákazky a to tak, aby následné verejné obstarávanie zabezpečilo maximálnu transparentnosť a nediskrimináciu. Mesto Martin pripravuje verejné obstarávanie (nadlimitnú zákazku) na výber dodávateľa elektrickej energie pre nebytové priestory a verejné osvetlenie na obdobie 11/2024 – 12/2026. Výsledkom verejnej súťaže bude podpis Zmluvy o združenej dodávke elektriny s jedným verejným obstarávateľom v postavení odberateľa elektriny – mestom Martin. V období 11/2024 – 12/2026 však dôjde ku komplexnej rekonštrukcií verejného osvetlenia mesta Martin, čo predpokladá pokles ročnej spotreby elektriny vo verejnom osvetlení o 48%. Doba realizácie rekonštrukcie verejného osvetlenia sa predpokladá na 270 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy (10/2024). Zároveň sa v tomto období predpokladá inštalácia najmenej 5tich fotovoltických elektrární na budovy v majetku mesta Martin pre krytie vlastnej spotreby elektriny. Verejný obstarávateľ predpokladá výraznú zmenu odberového profilu celej odberovej skupiny odberných miest, riziko nedodržania tolerančného pásma a zavedenie centrálneho energetického manažmentu. Zoznam odberných miest: Odberné miesta elektriny pre verejné osvetlenie, z toho s meraním: o typu A: 49ks – cca 2057 MWh ročne o typu C: 41ks – cca 649 MWh ročne, Odberné miesta elektriny pre nebytové priestory, z toho s meraním: o typu A: 22ks – cca 599,6 MWh ročne o typu C: 37ks – cca 88,- MWh ročne Energetická komisia mesta Martin navrhla z dôvodu postupného poklesu ročného zmluvného množstva elektriny verejného osvetlenia a vybudovania fotovoltických elektrární: - užšie spolupracovať s víťazným uchádzačom na určení priebehu znižovania spotreby elektriny z dôvodu rekonštrukcie, - podľa profilového diagramu historických meraní elektriny IMS, Typových Diagramov Dodávky a podľa postupu rekonštrukčných určiť záväzné zmluvné množstvá pre každý kalendárny mesiac samostatne, - požadovať ocenenie dodávky elektriny pre každý kalendárny mesiac samostatne podľa burzy PXE produkt PXE SK F BL Month – priemerom posledných 30tich zverejnených zúčtovacích cien pred začiatkom dodávky v príslušnom kalendárnom mesiaci, - pre odberné miesta s meraním typu A a B požadovať vyúčtovanie na základe skutočnej spotreby a dodržania tolerancie odberu každý kalendárny mesiac, - pre odberné miesta s meraním typu C požadovať ocenenie preddavkovej platby každého kalendárneho mesiaca podľa vypočítanej ceny komodity na príslušný kalendárny mesiac s aplikáciou Typového Diagramu Spotreby, - uskutočniť prípravné trhové konzultácie (PTK) pre overenie predpokladaných podmienok budúcej verejnej zákazky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Elektrická energia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Informácie o postupe
  • 4.2.1 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ so zreteľom na zabezpečenie riadneho priebehu prípravných trhových konzultácií, so zreteľom na princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov, princíp transparentnosti, princíp proporcionality a princíp hospodárnosti a efektívnosti stanovuje nasledovné požiadavky a pokyny pre hospodárske subjekty so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách: Rozhodnutie zúčastniť sa na prípravných trhových konzultáciách musí byť slobodné a vážne. Hospodársky subjekt so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách prejaví svoj záujem prostredníctvom jednoduchej písomnej žiadosti doručenej na adresu elektronickej pošty verejného obstarávateľa: ranto@martin.sk v termíne do 02.09.2024 do 12:00 hod. V písomnej žiadosti o účasť na prípravných trhových konzultáciách verejný obstarávateľ od hospodárskeho subjektu žiada uvedenie identifikačných údajov (názov, sídlo, identifikačné číslo, kontaktné osoby) a uvedenie adresy elektronickej pošty, prostredníctvom ktorej bude na strane hospodárskeho subjektu vykonávaná komunikácia s verejným obstarávateľom. Prípravné trhové konzultácie sa uskutočnia v predpokladanom termíne od 03.09.2024 do 10.09.2024. Prípravné trhové konzultácie budú prebiehať písomnou formou – verejný obstarávateľ pošle na uvedenú adresu elektronickej pošty hospodárskeho subjektu špecifikáciu predmetu pripravovanej zákazky spolu s dotazníkom, resp. zoznamom otázok, ktoré bude žiadať zodpovedať. Informácie od hospodárskych subjektov pomôžu verejnému obstarávateľovi mestu Martin nastaviť atraktívnu hospodársku súťaž, rovnocenné, transparentné a nediskriminačné súťažné a zmluvné podmienky. Účasťou na prípravných trhových konzultáciách hospodársky subjekt berie na vedomie a súhlasí so zverejnením informácií, ktoré poskytne verejnému obstarávateľovi v rámci prípravných trhových konzultácií. Tieto informácie budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa vo forme zápisnice, v anonymizovanej podobe, t. j. bez identifikačných údajov hospodárskeho subjektu. Vzájomné práva a povinnosti medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektmi so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
5. Časti
  • 5.1 Informácia o časti
  • 5.1.1 GR-Part_well
  • Názov: PTK - Dodávka elektrickej energie pre nebytové priestory a verejné osvetlenie
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov: PTK - Dodávka elektrickej energie pre nebytové priestory a verejné osvetlenie
  • Opis: Vo vzťahu k zamýšľanému verejnému obstarávaniu na predmet zákazky – Dodávka elektrickej energie pre nebytové priestory a verejné osvetlenie verejný obstarávateľ – mesto Martin pripravuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účely prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, overenia si objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky ako i stanovenia nediskriminačných podmienok. Verejný obstarávateľ pomocou prípravných trhových konzultácií chce určiť správnu špecifikáciu predmetu zákazky, zmluvných podmienok a predpokladanú hodnotu zákazky a to tak, aby následné verejné obstarávanie zabezpečilo maximálnu transparentnosť a nediskrimináciu. Mesto Martin pripravuje verejné obstarávanie (nadlimitnú zákazku) na výber dodávateľa elektrickej energie pre nebytové priestory a verejné osvetlenie na obdobie 11/2024 – 12/2026. Výsledkom verejnej súťaže bude podpis Zmluvy o združenej dodávke elektriny s jedným verejným obstarávateľom v postavení odberateľa elektriny – mestom Martin. V období 11/2024 – 12/2026 však dôjde ku komplexnej rekonštrukcií verejného osvetlenia mesta Martin, čo predpokladá pokles ročnej spotreby elektriny vo verejnom osvetlení o 48%. Doba realizácie rekonštrukcie verejného osvetlenia sa predpokladá na 270 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy (10/2024). Zároveň sa v tomto období predpokladá inštalácia najmenej 5tich fotovoltických elektrární na budovy v majetku mesta Martin pre krytie vlastnej spotreby elektriny. Verejný obstarávateľ predpokladá výraznú zmenu odberového profilu celej odberovej skupiny odberných miest, riziko nedodržania tolerančného pásma a zavedenie centrálneho energetického manažmentu. Zoznam odberných miest: Odberné miesta elektriny pre verejné osvetlenie, z toho s meraním: o typu A: 49ks – cca 2057 MWh ročne o typu C: 41ks – cca 649 MWh ročne, Odberné miesta elektriny pre nebytové priestory, z toho s meraním: o typu A: 22ks – cca 599,6 MWh ročne o typu C: 37ks – cca 88,- MWh ročne Energetická komisia mesta Martin navrhla z dôvodu postupného poklesu ročného zmluvného množstva elektriny verejného osvetlenia a vybudovania fotovoltických elektrární: - užšie spolupracovať s víťazným uchádzačom na určení priebehu znižovania spotreby elektriny z dôvodu rekonštrukcie, - podľa profilového diagramu historických meraní elektriny IMS, Typových Diagramov Dodávky a podľa postupu rekonštrukčných určiť záväzné zmluvné množstvá pre každý kalendárny mesiac samostatne, - požadovať ocenenie dodávky elektriny pre každý kalendárny mesiac samostatne podľa burzy PXE produkt PXE SK F BL Month – priemerom posledných 30tich zverejnených zúčtovacích cien pred začiatkom dodávky v príslušnom kalendárnom mesiaci, - pre odberné miesta s meraním typu A a B požadovať vyúčtovanie na základe skutočnej spotreby a dodržania tolerancie odberu každý kalendárny mesiac, - pre odberné miesta s meraním typu C požadovať ocenenie preddavkovej platby každého kalendárneho mesiaca podľa vypočítanej ceny komodity na príslušný kalendárny mesiac s aplikáciou Typového Diagramu Spotreby, - uskutočniť prípravné trhové konzultácie (PTK) pre overenie predpokladaných podmienok budúcej verejnej zákazky. Verejný obstarávateľ so zreteľom na zabezpečenie riadneho priebehu prípravných trhových konzultácií, so zreteľom na princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov, princíp transparentnosti, princíp proporcionality a princíp hospodárnosti a efektívnosti stanovuje nasledovné požiadavky a pokyny pre hospodárske subjekty so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách: Rozhodnutie zúčastniť sa na prípravných trhových konzultáciách musí byť slobodné a vážne. Hospodársky subjekt so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách prejaví svoj záujem prostredníctvom jednoduchej písomnej žiadosti doručenej na adresu elektronickej pošty verejného obstarávateľa: ranto@martin.sk v termíne do 02.09.2024 do 12:00 hod. V písomnej žiadosti o účasť na prípravných trhových konzultáciách verejný obstarávateľ od hospodárskeho subjektu žiada uvedenie identifikačných údajov (názov, sídlo, identifikačné číslo, kontaktné osoby) a uvedenie adresy elektronickej pošty, prostredníctvom ktorej bude na strane hospodárskeho subjektu vykonávaná komunikácia s verejným obstarávateľom. Prípravné trhové konzultácie sa uskutočnia v predpokladanom termíne od 03.09.2024 do 10.09.2024. Prípravné trhové konzultácie budú prebiehať písomnou formou – verejný obstarávateľ pošle na uvedenú adresu elektronickej pošty hospodárskeho subjektu špecifikáciu predmetu pripravovanej zákazky spolu s dotazníkom, resp. zoznamom otázok, ktoré bude žiadať zodpovedať. Informácie od hospodárskych subjektov pomôžu verejnému obstarávateľovi mestu Martin nastaviť atraktívnu hospodársku súťaž, rovnocenné, transparentné a nediskriminačné súťažné a zmluvné podmienky. Účasťou na prípravných trhových konzultáciách hospodársky subjekt berie na vedomie a súhlasí so zverejnením informácií, ktoré poskytne verejnému obstarávateľovi v rámci prípravných trhových konzultácií. Tieto informácie budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa vo forme zápisnice, v anonymizovanej podobe, t. j. bez identifikačných údajov hospodárskeho subjektu. Vzájomné práva a povinnosti medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektmi so záujmom o účasť na prípravných trhových konzultáciách sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Elektrická energia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Súťažné podklady
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Označenie dokumentu/zákazky: Predbežné oznámenie
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)