1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Čerstvá zelenina, čerstvé ovocie a zemiaky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 9/JMM/2024
- Názov : Čerstvá zelenina, čerstvé ovocie a zemiaky
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka potravín pre 7 školských jedální pri materských školách a pre školskú jedáleň pri Zariadení starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa na území mesta Michalovce, Komunitného centra, Denných centier a pre Terénnych sociálnych pracovníkov v Meste Michalovce počas roka 2025 a časti roka 2024, resp. na obdobie 15 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (rámcová zmluva), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 92 473.12
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Zelenina, ovocie a orechy
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Predmetom zákazky je dodávka potravín pre 7 školských jedální pri materských školách a pre školskú jedáleň pri Zariadení starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa na území mesta Michalovce, Komunitného centra, Denných centier a pre Terénnych sociálnych pracovníkov v Meste Michalovce
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum ukončenia: 31.12.2025
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 15
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) ZVO
- Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť opisom vybavenie, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Časť č. 1 Čerstvá zelenina, čerstvé ovocie a zemiaky Pre účely splnenia tejto podmienky záujemca alebo uchádzač predloží: a) Kópia dokladu / čestné prehlásenie o vedení správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe b) Kópia dokladu o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou c) Kópia platného osvedčenia / čestné prehlásenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR Bližšie informácie o požadovaných dokladoch sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena predmetu zákazky v EUR s DPH .Úspešnosť ponúk sa určí podľa výšky Celkovej zmluvnej ceny v EUR uvedenej v jednotlivých ponukách. Ako prvý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý predloží najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý druhú najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ostatným uchádzačom bude priradené poradie obdobne, vzostupne podľa navrhovanej Celkovej zmluvnej ceny v EUR s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia celková cena v Eur s DPH za príslušnú časť zákazky (1-7).
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: viď príloha "B_3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky_2025" a "2024 - RZ - caj a napoje_"
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.09.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 23.09.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:30
- Opis otvárania ponúk: online IS EVO (Mestský úrad Michalovce)
- Miesto otvárania ponúk: online IS EVO (Mestský úrad Michalovce)
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/514281
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/514281
- Označenie dokumentu/zákazky: Dodávka potravín (2025)
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Mlieko a mliečne výrobky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 9/JMM/2024
- Názov : Mlieko a mliečne výrobky
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka potravín pre 7 školských jedální pri materských školách a pre školskú jedáleň pri Zariadení starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa na území mesta Michalovce, Komunitného centra, Denných centier a pre Terénnych sociálnych pracovníkov v Meste Michalovce počas roka 2025 a časti roka 2024, resp. na obdobie 15 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (rámcová zmluva), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 69 597.48
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Mliečne výrobky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum ukončenia: 31.12.2025
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 15
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) ZVO
- Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť opisom vybavenie, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Časť č. 2 Mlieko a mliečne výrobky Pre účely splnenia tejto podmienky záujemca alebo uchádzač predloží: a) Kópia dokladu / čestné prehlásenie o vedení správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe b) Kópia úradne overeného rozhodnutia o schválení prevádzky vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR c) Kópia platného osvedčenia/ čestné prehlásenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR Bližšie informácie o požadovaných dokladoch sú uvedené v súťažných podkladoch Podmienky účasti. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena predmetu zákazky v EUR s DPH .Úspešnosť ponúk sa určí podľa výšky Celkovej zmluvnej ceny v EUR uvedenej v jednotlivých ponukách. Ako prvý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý predloží najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý druhú najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ostatným uchádzačom bude priradené poradie obdobne, vzostupne podľa navrhovanej Celkovej zmluvnej ceny v EUR s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.09.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 23.09.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:30
- Miesto otvárania ponúk: online IS EVO (Mestský úrad Michalovce)
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/514281
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/514281
- Označenie dokumentu/zákazky: Dodávka potravín (2025)
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Čerstvé kuchynsky opracované mäso a mäsové výrobky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 9/JMM/2024
- Názov : Čerstvé kuchynsky opracované mäso a mäsové výrobky
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka potravín pre 7 školských jedální pri materských školách a pre školskú jedáleň pri Zariadení starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa na území mesta Michalovce, Komunitného centra, Denných centier a pre Terénnych sociálnych pracovníkov v Meste Michalovce počas roka 2025 a časti roka 2024, resp. na obdobie 15 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (rámcová zmluva), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 61 663.69
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: 7 školských jedální pri materských školách a pre školskú jedáleň pri Zariadení starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa na území mesta Michalovce, Komunitného centra, Denných centier a pre Terénnych sociálnych pracovníkov v Meste Michalovce
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum ukončenia: 31.12.2025
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 15
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) ZVO
- Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť opisom vybavenie, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Časť č. 3 Čerstvé kuchynsky opracované mäso a mäsové výrobky Pre účely splnenia tejto podmienky záujemca alebo uchádzač predloží: a) Kópia dokladu / čestné prehlásenie o vedení správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe b) Kópia úradne overeného rozhodnutia o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR alebo kópiu úradne overeného rozhodnutia o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR výrobcu, od ktorého bude dodávať obstarávané mäso c) Kópia platného osvedčenia / čestné prehlásenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR Bližšie informácie o požadovaných dokladoch sú uvedené v súťažných podkladoch nižšie v tejto časti Podmienky účasti. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena predmetu zákazky v EUR s DPH .Úspešnosť ponúk sa určí podľa výšky Celkovej zmluvnej ceny v EUR uvedenej v jednotlivých ponukách. Ako prvý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý predloží najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý druhú najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ostatným uchádzačom bude priradené poradie obdobne, vzostupne podľa navrhovanej Celkovej zmluvnej ceny v EUR s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Bližšie informácie viď príloha A.1_ Súťažné podklady, B.3_ Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky , rámcová dohoda
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.09.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 23.09.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:30
- Miesto otvárania ponúk: online IS EVO (Mestský úrad Michalovce)
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/514281
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/514281
- Označenie dokumentu/zákazky: Dodávka potravín (2025)
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.4 Časť
- Názov: Ostatné potravinárske výrobky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 9/JMM/2024
- Názov : Ostatné potravinárske výrobky
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka potravín pre 7 školských jedální pri materských školách a pre školskú jedáleň pri Zariadení starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa na území mesta Michalovce, Komunitného centra, Denných centier a pre Terénnych sociálnych pracovníkov v Meste Michalovce počas roka 2025 a časti roka 2024, resp. na obdobie 15 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (rámcová zmluva), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 90 225.16
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Mlynské výrobky, škrob a škrobové výrobky
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: 7 školských jedální pri materských školách a pre školskú jedáleň pri Zariadení starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa na území mesta Michalovce, Komunitného centra, Denných centier a pre Terénnych sociálnych pracovníkov v Meste Michalovce
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum ukončenia: 31.12.2025
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 15
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť opisom vybavenie, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Časť č. 4 Ostatné potravinárske výrobky Pre účely splnenia tejto podmienky záujemca alebo uchádzač predloží: a) Kópia dokladu / čestné prehlásenie o vedení správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe b) Kópia úradne overeného rozhodnutia o schválení prevádzky vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR c) Kópia platného osvedčenia / čestné prehlásenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR Bližšie informácie o požadovaných dokladoch sú uvedené v súťažných podkladoch nižšie v tejto časti Podmienky účasti. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena predmetu zákazky v EUR s DPH .Úspešnosť ponúk sa určí podľa výšky Celkovej zmluvnej ceny v EUR uvedenej v jednotlivých ponukách. Ako prvý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý predloží najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý druhú najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ostatným uchádzačom bude priradené poradie obdobne, vzostupne podľa navrhovanej Celkovej zmluvnej ceny v EUR s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Bližšie informácie viď príloha A.1_ Súťažné podklady, B.3_ Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky , Príloha – Rámcová dohoda
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.09.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 23.09.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:30
- Miesto otvárania ponúk: online IS EVO (Mestský úrad Michalovce)
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/514281
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/514281
- Označenie dokumentu/zákazky: Dodávka potravín (2025)
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.5 Časť
- Názov: Mrazený tovar – ryby, hydina, zelenina, polotovary
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 9/JMM/2024
- Názov : Mrazený tovar – ryby, hydina, zelenina, polotovary
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka potravín pre 7 školských jedální pri materských školách a pre školskú jedáleň pri Zariadení starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa na území mesta Michalovce, Komunitného centra, Denných centier a pre Terénnych sociálnych pracovníkov v Meste Michalovce počas roka 2025 a časti roka 2024, resp. na obdobie 15 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (rámcová zmluva), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 69 048.06
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: 7 školských jedální pri materských školách a pre školskú jedáleň pri Zariadení starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa na území mesta Michalovce, Komunitného centra, Denných centier a pre Terénnych sociálnych pracovníkov v Meste Michalovce
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum ukončenia: 31.12.2025
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 15
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť opisom vybavenie, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Pre účely splnenia tejto podmienky záujemca alebo uchádzač predloží: a) Kópia dokladu / čestné prehlásenie o vedení správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe b) Kópia úradne overeného rozhodnutia o schválení prevádzky vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR c) Kópia platného osvedčenia / čestné prehlásenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR Bližšie informácie o požadovaných dokladoch sú uvedené v súťažných podkladoch nižšie v tejto časti Podmienky účasti. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena predmetu zákazky v EUR s DPH .Úspešnosť ponúk sa určí podľa výšky Celkovej zmluvnej ceny v EUR uvedenej v jednotlivých ponukách. Ako prvý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý predloží najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý druhú najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ostatným uchádzačom bude priradené poradie obdobne, vzostupne podľa navrhovanej Celkovej zmluvnej ceny v EUR s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Bližšie informácie viď príloha A.1_ Súťažné podklady, B.3_ Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky , Zmluva
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.09.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 23.09.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:30
- Miesto otvárania ponúk: online IS EVO (Mestský úrad Michalovce)
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/514281
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/514281
- Označenie dokumentu/zákazky: Dodávka potravín (2025)
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.6 Časť
- Názov: Chlieb a pečivo
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 9/JMM/2024
- Názov : Chlieb a pečivo
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka potravín pre 7 školských jedální pri materských školách a pre školskú jedáleň pri Zariadení starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa na území mesta Michalovce, Komunitného centra, Denných centier a pre Terénnych sociálnych pracovníkov v Meste Michalovce počas roka 2025 a časti roka 2024, resp. na obdobie 15 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (rámcová zmluva), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 65 337.29
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: 7 školských jedální pri materských školách a pre školskú jedáleň pri Zariadení starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa na území mesta Michalovce, Komunitného centra, Denných centier a pre Terénnych sociálnych pracovníkov v Meste Michalovce
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum ukončenia: 31.12.2025
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 15
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) ZVO
- Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť opisom vybavenie, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Časť č. 6 Chlieb a pečivo Pre účely splnenia tejto podmienky záujemca alebo uchádzač predloží: a) Kópia dokladu / čestné prehlásenie o vedení správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe b) Kópia úradne overeného rozhodnutia o schválení prevádzky vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR c) Kópia platného osvedčenia / čestné prehlásenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR Bližšie informácie o požadovaných dokladoch sú uvedené v súťažných podkladoch nižšie v tejto časti Podmienky účasti. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena predmetu zákazky v EUR s DPH .Úspešnosť ponúk sa určí podľa výšky Celkovej zmluvnej ceny v EUR uvedenej v jednotlivých ponukách. Ako prvý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý predloží najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý druhú najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ostatným uchádzačom bude priradené poradie obdobne, vzostupne podľa navrhovanej Celkovej zmluvnej ceny v EUR s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.09.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 23.09.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:30
- Miesto otvárania ponúk: online IS EVO (Mestský úrad Michalovce)
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/514281
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/514281
- Označenie dokumentu/zákazky: Dodávka potravín (2025)
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.7 Časť
- Názov: Nápoje a čaje
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 9/JMM/2024
- Názov : Nápoje a čaje
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka potravín pre 7 školských jedální pri materských školách a pre školskú jedáleň pri Zariadení starostlivosti o deti do 3 rokov veku dieťaťa na území mesta Michalovce, Komunitného centra, Denných centier a pre Terénnych sociálnych pracovníkov v Meste Michalovce počas roka 2025 a časti roka 2024, resp. na obdobie 15 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 2 týchto súťažných podkladov (rámcová zmluva), ako aj v časti B.3 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane technických špecifikácií a požiadaviek je uvedené v časti "B.1 – Opis predmetu zákazky"
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 28 196.41
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Nealkoholické nápoje
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum ukončenia: 31.12.2025
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 15
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) ZVO
- Opis podmienky účasti: Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť opisom vybavenie, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Časť č. 7 Nápoje a čaje Pre účely splnenia tejto podmienky záujemca alebo uchádzač predloží: a) Kópia dokladu / čestné prehlásenie o vedení správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe b) Kópia úradne overeného rozhodnutia o schválení prevádzky vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR c) Kópia platného osvedčenia / čestné prehlásenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR Bližšie informácie o požadovaných dokladoch sú uvedené v súťažných podkladoch nižšie v tejto časti Podmienky účasti. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena predmetu zákazky v EUR s DPH .Úspešnosť ponúk sa určí podľa výšky Celkovej zmluvnej ceny v EUR uvedenej v jednotlivých ponukách. Ako prvý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý predloží najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený uchádzač, ktorý druhú najnižšiu Celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH. Ostatným uchádzačom bude priradené poradie obdobne, vzostupne podľa navrhovanej Celkovej zmluvnej ceny v EUR s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.09.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 23.09.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:30
- Miesto otvárania ponúk: online IS EVO (Mestský úrad Michalovce)
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/514281
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/514281
- Označenie dokumentu/zákazky: Dodávka potravín (2025)
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)