1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Zabezpečenie služieb prevádzky, podpory a rozvoja Informačného systému Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: UOOU/2024/NL_01
- Názov : Zabezpečenie služieb prevádzky, podpory a rozvoja Informačného systému Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky
- Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb prevádzky, podpory a rozvoja Informačného systému Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí kapitolu B. „Podrobný opis predmetu zákazky“ a prílohu č. 7a, 7b a 7c Súťažných podkladov (ďalej len „Opis predmetu zákazky“). Časť Opisu predmetu zákazky, príloha č. 7b Komplexný informačný systém Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky (KIS) - Popis aktuálneho stavu, obsahuje dôverné informácie v zmysle Dohody o mlčanlivosti, ktorá tvorí prílohu č. 11 – Dohoda o mlčanlivosti Súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 4 239 183
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 72910000, 72322000, 72300000, 72260000, 72266000, 72600000, 72200000, 72212730, 72240000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Hraničná 17
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 820 07
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom certifikovaného softvéru „EA eranet“ – na internetovej adrese https://ea.eranet.sk. Bližšia špecifikácia elektronickej aukcie je uvedená v časti G. Elektronická aukcia Súťažných podkladov.
- Elektronická aukcia (URL): https://ea.eranet.sk
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: A) Časť Opisu predmetu zákazky, príloha č. 7b Komplexný informačný systém Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky (KIS) - Popis aktuálneho stavu (ďalej len "príloha č. 7b"), obsahuje dôverné informácie v zmysle Dohody o mlčanlivosti, ktorá tvorí prílohu č. 11 – Dohoda o mlčanlivosti Súťažných podkladov. Hospodársky subjekt, ktorý má záujem o sprístupnenie prílohy č. 7b musí splniť nasledovné podmienky: 1. Doručiť žiadosť o sprístupnenie v elektronickej forme prostredníctvom elektronického systému ERANET. 2. K žiadosti pripojiť podpísanú Dohodu o mlčanlivosti (ktorá tovrí prílohu č. 11 Súťažných podkladov) oprávnenou osobou za hospodársky subjekt. V prípade elektronického podpisu sa Dohoda o mlčanlivosti doručuje elektronicky v elektronickom systéme ERANET. V prípade fyzického podpisu sa Dohoda o mlčanlivosti doručuje na podateľňu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ sprístupní prílohu č. 7b hospodárskym subjektom, ktoré splnili všetky podmienky, a to najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia žiadosti o sprístupnenie. Príloha č. 7b bude sprístupnená elektronicky prostredníctvom elektronického systému ERANET. B) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 ZVO, § 152 ods. 1 (zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov) ZVO alebo podľa § 152 ods. 3 ZVO a predložením čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 7 ZVO alebo vyhlásenia podľa § 32 ods. 5 ZVO, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. C) Predmet tejto zákazky bude financovaný z finančných zdrojov verejného obstarávateľa, z rozpočtu SR a do budúcna môže byť financovaný z projektu / programu financovaného z fondov EÚ.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Vyššie uvedeným zoznamom uchádzač preukáže realizáciu zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky (za služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, verejný obstarávateľ považuje služby implementácie informačných systémov a/alebo služby prevádzky, a/alebo podpory informačných systémov a/alebo služby aplikačného rozvoja informačných systémov) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v kumulatívnej hodnote 3.500.000,00 EUR bez DPH, pričom uchádzač týmto zoznamom zároveň preukáže splnenie nasledujúcich podmienok: 1. realizácia minimálne jednej zákazky, ktorej predmetom boli služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, v minimálnej hodnote 1.700.000,00 EUR bez DPH, 2. realizácia minimálne jednej zákazky, ktorej predmetom boli služby prevádzky a podpory elektronického registratúrneho systému s integračnými rozhraniami na iné ISVS a centrálne registre a ktorý je prevádzkovaný v prostredí vládneho cloudu, 3. realizácia minimálne jednej zákazky, ktorej predmetom boli služby návrhu architektúry, vývoja, implementácie SW riešení, integračných rozhraní, testovania a nasadenie IS do produkčnej prevádzky v PaaS prostredí. Uchádzač môže použiť jednu zmluvu/projekt na preukázanie splnenia viacerých vyššie požadovaných čiastkových podmienok účasti, ak táto zmluva/projekt spĺňa všetky požiadavky a podmienky kladené na takéto spoločne preukazované čiastkové podmienky účasti.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 35 ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením: 1. certifikátu Systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 2. certifikátu IT manažment služieb podľa normy ISO 20000 3. certifikátu manažérstva informačnej bezpečnosti podľa normy ISO 27001 ktorými uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 ZVO, vydaného nezávislou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v spojení s § 35 ZVO prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie noriem zabezpečenia kvality má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Podmienka účasti je primeraná predmetu zákazky a poskytne relevantné informácie o odbornej spôsobilosti uchádzača a kapacitách, ktorými daný uchádzač disponuje a o jeho schopnosti plniť predmet zákazky počas trvania zmluvy. 1. ISO 9001 - Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie zo strany uchádzača, že má vybudovaný a udržiavaný systém manažérstva kvality, zaoberá sa kvalitou a stabilitou svojich procesov, ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojovať potreby zákazníkov. 2. ISO 20000 - Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie zo strany uchádzača, že má vybudovaný a udržiavaný systém manažérstva služieb IT pre zabezpečenie poskytovaných IT služieb a je zárukou kvality v poskytovaní služieb vo vzťahu k charakteru predmetu verejného obstarávania, vrátane prevádzkovej podpory informačných systémov ako je KIS. 3. ISO 27001 - Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie zo strany uchádzača, že má vybudovaný a udržiavaný systém manažérstva informačnej bezpečnosti a je zárukou kvality v poskytovaní služieb vo vzťahu k charakteru predmetu verejného obstarávania.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (kľúčoví experti). Bližšie určenie predmetnej podmienky účasti tvorí súčasť časti E. Podmienky účasti uchádzačov Súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je cena celkom s DPH vyjadrená v eur zaokrúhlená matematicky na dve desatiné miesta s váhou 100%. Úspešným uchádzačom bude ten, kto ponúkne v rámci elektronickej aukcie najnižšiu cenu celkom s DPH vyjadrenú v eur zaokrúhlenú matematicky na dve desatiné miesta za poskytovanie predmetu zákazky. Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk je bližšie špecifikovaný v časti F. Kritériá na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia Súťažných podkladov a v prílohe č. 2a Súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom s DPH vyjadrená v eur
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ od nej nevyžaduje vytvorenie určitej právnej formy do predloženia ponuky. Na riadne plnenie zmluvy skupinou dodávateľov, v prípade prijatia ich ponuky, verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie právnej formy podľa dohody s verejným obstarávateľom tak, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy podľa Obchodného zákonníka v platnom znení alebo Občianskeho zákonníka v platnom znení s určením lídra právnej formy a jeho internými právami a povinnosťami voči členom právnej formy a externými právami a povinnosťami voči verejnému obstarávateľovi.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú bližšie špecifikované v prílohe č. 3 - Návrh zmluvy o poskytovaní služieb servisnej podpory a rozvoja informačného systému.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.10.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 01.10.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: Z dôvodu uplatnenia elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné.
- Miesto otvárania ponúk: Sídlo verejného obstarávateľa a online prostredníctvom elektronického systému ERANET.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ určil výšku zábezpeky na 100.000 eur. Bližšie informácie sú uvedené v bode 17. Súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://emem.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/137
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/509981
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Prístup k určitým súťažným podkladom je obmedzený
- Odôvodnenie obmedzeného prístupu k súťažným podkladom: Ochrana obzvlášť citlivých informácií
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom (URL): https://emem.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/137
- Označenie dokumentu/zákazky: Príloha č. 7b Komplexný informačný systém Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky (KIS) - Popis aktuálneho stavu
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronický systém ERANET
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://emem.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/137
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)