STAVEBNÉ PRÁCE – REKONŠTRUKCIA ZARIADENIA

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: STAVEBNÉ PRÁCE – REKONŠTRUKCIA ZARIADENIA
Kód zákazky: 2024/2
Kód oznámenia: 21545 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45215221-2
Predpokladaná hodnota: 98 486,71 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 17.9.2024 09:00
Vyhlásenie: 28.8.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Ružomberok
Adresa: Nám. A. Hlinku
03401 Ružomberok
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Hlavná Stupava 90031 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky ,,STAVEBNÉ PRÁCE – REKONŠTRUKCIA ZARIADENIA“ dodanie predmetu zákazky v súlade s výkazom výmer, požiadavkami uvedenými v týchto súťažných podkladoch vrátane príloh a zmluvnými podmienkami. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Ružomberok

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1307713
1. Základné údaje
  • Organizácia: Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ (ID: 93439)
  • Zákazka: STAVEBNÉ PRÁCE – REKONŠTRUKCIA ZARIADENIA (ID: 514369)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: afe710cb-6c66-445b-bd84-85020ac443f3
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ
  • IČO: 00364193
  • DIČ: 2020643801
  • Adresa
  • Ulica: Hlavná
  • Číslo: 13
  • Mesto: Stupava
  • PSČ: 90031
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: riaditel@ddstupava.eu.sk
  • Telefónne číslo: 0265934711
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/995
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2024/2
  • Názov: STAVEBNÉ PRÁCE – REKONŠTRUKCIA ZARIADENIA
  • Opis: Predmetom zákazky ,,STAVEBNÉ PRÁCE – REKONŠTRUKCIA ZARIADENIA“ dodanie predmetu zákazky v súlade s výkazom výmer, požiadavkami uvedenými v týchto súťažných podkladoch vrátane príloh a zmluvnými podmienkami. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 98 486.71
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na domovoch dennej starostlivosti
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 7 v nadväznosti na ods. 8, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona alebo podľa § 152 ods. 1, ods. 3 zákona. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a/alebo obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona. Dokladom podľa § 32 ods. 7 v nadväznosti na ods. 8 je čestné vyhlásenie, ktorého vzor je uvedený v Prílohe č. 5 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk). Verejný obstarávateľ vylúči ponuku podľa § 53 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača podľa § 40 ods. 6 a 7 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ môže vylúčiť uchádzača podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ môže vylúčiť uchádzača/ponuku podľa § 10 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača podľa § 49 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača ak nastanú okolnosti podľa § 49 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vylúči ponuku uchádzača z dôvodov stanovených v zákone o verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch, bod 15. 3. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky. Výška zábezpeky je 2 500 EUR. Podrobnosti o zábezpeke ponuky sú v súťažných podkladoch, bod 16. 4. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 5. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť. 6.Verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani zamerané na sociálne aspekty. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: STAVEBNÉ PRÁCE – REKONŠTRUKCIA ZARIADENIA
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2024/2
  • Názov : STAVEBNÉ PRÁCE – REKONŠTRUKCIA ZARIADENIA
  • Opis: Predmetom zákazky ,,STAVEBNÉ PRÁCE – REKONŠTRUKCIA ZARIADENIA“ dodanie predmetu zákazky v súlade s výkazom výmer, požiadavkami uvedenými v týchto súťažných podkladoch vrátane príloh a zmluvnými podmienkami. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 98 486.71
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na domovoch dennej starostlivosti
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) zákona
  • Opis podmienky účasti: Bližšie informácie sú uvedené v Prílohe č. 4 Súťažných podkladov
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) zákona
  • Opis podmienky účasti: Bližšie informácie sú uvedené v Prílohe č. 4 Súťažných podkladov
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. l) zákona
  • Opis podmienky účasti: Bližšie informácie sú uvedené v Prílohe č. 4 Súťažných podkladov
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom za predmet zákazky v EUR vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade skupiny dodávateľov - zmluva, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Použitie zatiaľ nie je známe
  • Elektronická fakturácia: Nie je povolená
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.09.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 150
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 17.09.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Miesto otvárania ponúk: elektronicky IS EVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača, aby zabezpečil viazanosť svojej ponuky zložením zábezpeky vo výške 2500,00 eur (slovom dvetisicpäťsto eur). Viazanosť ponúk je 150 dní od dátumu odoslania výzvy (dátum odoslania + 150, teda do 23.01.2025) Bližšie informácie sú uvedené v bode 16 Súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/514369
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/514369
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)