1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Projektová dokumentácia k revitalizácii Letného kúpaliska Krasňany (ďalej len "LKK")
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 514139
- Názov : Projektová dokumentácia k revitalizácii Letného kúpaliska Krasňany (ďalej len "LKK")
- Opis: Predmetom zákazky je 1. vypracovanie projektovej dokumentácie pre vydanie územného rozhodnutia a stavebného povolenia pre revitalizáciu LKK,(vrátane udelenia licencie) 2. vypracovanie projektovej dokumentácie pre realizáciu revitalizácie LKK (vrátane udelenia licencie) 3. autorský dohľad pri realizácii stavby Dokumentácia musí byť vypracovaná s takou mierou detailu, aby sa dali spočítať náklady podľa výkazu výmer a aby slúžila ako podklad pre verejné obstarávanie na zhotoviteľa diela. Predmetom zákazky nie je inžiniering (vybavenie povolení).
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Architektonické, inžinierske a plánovacie služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Letné kúpalisko Krasňany, križovanie ulíc Černockého a Kadnárova
- Mesto: Bratislava - mestská časť Rača
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Odôvodnenie dĺžky trvania rámcovej dohody: Výkon autorského dohľadu, ktorý je okrem iného predmetom zmluvy, je potrebné zo strany verejného objednávateľa zabezpečovať kontinuálne a nepretržite počas realizácie stavby až do jej dokončenia, t. j. do nadobudnutia právoplatnosti kolaudačného rozhodnutia. S prihliadnutím na predmet zákazky, ktorým je aj výkon autorského dohľadu projektanta pri realizácii stavby, dĺžka trvania zmluvy na 48 mesiacov by mohla byť nepostačujúca, najmä v situácii ak by nastali okolnosti a dôvody, ktoré by viedli k predĺženiu realizácie stavby a verejný obstarávateľ by s ohľadom na trvanie zmluvy na konkrétny čas nemal zabezpečený výkon autorského dohľadu na celú dobu realizácie stavby až do jej úplného dokončenia, čo by pre neho znamenalo komplikácie ako aj bolo ekonomicky nehospodárne, a preto sa zmluva uzatvára v časti výkonu autorského dohľadu na čas do nadobudnutia právoplatnosti kolaudačného rozhodnutia. Tiež verejný obstarávateľ s ohľadom na ekonomickú hospodárnosť požaduje, aby výkon autorského dohľadu bol zabezpečený tým zhotoviteľom (projektantom), ktorý vypracoval projektovú dokumentáciu (DUR/DSP, DRS). K využitiu lehoty dlhšej ako 48 mesiacov nemusí dôjsť.
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 216 640
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g)
- Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto peukáže údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, iné ako kritériiá na vyhodnotenie ponúk (§ 34 ods. 1 písm. g) Minimálna požadovaná úroveň je uvedená v Súťažných podkladoch.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za zhotovenie projektovej dokumentácie DUR/DSP a DRS v eur bez DPH Cena za vykonanie autorského dohľadu v eur bez DPH
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 60
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
- Hodnota kritéria je prahová hodnota : Minimálny počet bodov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 10
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
- Hodnota kritéria je prahová hodnota : Minimálny počet bodov
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: K1, K2
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Skúsenosti odborníka Podrobnosti ohľadom spôsobu vyhodnotenia sú uvedené v Súťažných podkladoch.
-
Parametre kritéria
-
Zoznam parametrov
-
Zoznam parametrov
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 30
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Skúsenosti odborníka
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povolená
- Podmienky plnenia zmluvy: Návrh ZOD je súčasťou Súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0003 (Bratislavské centrum služieb)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0003 (Bratislavské centrum služieb)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 16.09.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 16.09.2024
- Čas otvárania ponúk: 12:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné.
- Miesto otvárania ponúk: Online otváranie ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/514139
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: ISEPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0003 (Bratislavské centrum služieb)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0003 (Bratislavské centrum služieb)
-
Preskúmanie
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)