Aktualizácia bezpečnostných nastavení firewallov MH a ročná servisná podpora

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Aktualizácia bezpečnostných nastavení firewallov MH a ročná servisná podpora
Kód zákazky: 235789/2024
Kód oznámenia: 22342 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72222300-0
Predpokladaná hodnota: 138 300,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 20.9.2024 09:00
Vyhlásenie: 6.9.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Mlynské nivy
82715 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Mlynské nivy Bratislava - mestská časť Ružinov 82715 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zabezpečiť technickú a operatívnu servisnú podporu firewallov MH SR na dobu 12-tich mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky a/alebo jeho podrobná technická špecifikácia je uvedený/á v prílohe č. 1.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1304966
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky (ID: 47462)
  • Zákazka: Aktualizácia bezpečnostných nastavení firewallov MH a ročná servisná podpora (ID: 513343)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: a94470a2-8a54-43a4-9dd6-7cc351eafb8f
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
  • IČO: 00686832
  • DIČ: 2021056818
  • Adresa
  • Ulica: Mlynské nivy
  • Číslo: 44/a
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82715
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: maria.petrikova@mhsr.sk
  • Telefónne číslo: +421248542125
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1646
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 235789/2024
  • Názov: Aktualizácia bezpečnostných nastavení firewallov MH a ročná servisná podpora
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečiť technickú a operatívnu servisnú podporu firewallov MH SR na dobu 12-tich mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky a/alebo jeho podrobná technická špecifikácia je uvedený/á v prílohe č. 1.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 138 300
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Monitorovacie a kontrolné skúšky
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
  • Ulica: Mlynské nivy 44/a
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 827 15
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO: uchádzač je oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu, alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom zákazky. Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia § 32 ods. 1 písm. f) ZVO: uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Aktualizácia bezpečnostných nastavení firewallov MH a ročná servisná podpora
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 235789/2024
  • Názov : Aktualizácia bezpečnostných nastavení firewallov MH a ročná servisná podpora
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečiť technickú a operatívnu servisnú podporu firewallov MH SR na dobu 12-tich mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky a/alebo jeho podrobná technická špecifikácia je uvedená v prílohe č. 1.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 138 300
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Monitorovacie a kontrolné skúšky
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mlynské nivy 44/a
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 827 15
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Obsah ponuky: Doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - Výpis zo zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. V prípade, že záujemca nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, doklad nepredkladá. Verejný obstarávateľ v zmysle uvedeného overí danú skutočnosť vyhotovením odpisu z registra právnických osôb a podnikateľov z portálu OverSi.gov.sk. splnenie podmienky účasti podľa bodu 15.2 tejto výzvy uchádzač preukáže doložením skenu čestného vyhlásenia, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, ktorý bude tvoriť prílohu jeho ponuky. Vzor čestného vyhlásenia tvorí prílohu č. 2 tejto výzvy. Sken vyplneného a podpísaného formulára s označením „Návrh na plnenie kritérií“, ktorý tvorí prílohu č. 4 tejto výzvy Životopisy kľúčových expertov v zmysle prílohy č. 3 - podmienky účasti tejto výzvy – podpísané a naskenované Certifikáty v zmysle prílohy č. 3 – podmienky účasti tejto výzvy – naskenované Vyplnený a nascanovaný Návrh zmluvy o poskytovaní služieb – príloha č. 5
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti § 34 ods. 1 písm. g) ZVO:
  • Opis podmienky účasti: Ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk: V zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona - uchádzač preukáže údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy formou predloženia profesijného životopisu podpísaného dotknutou osobou. Každý uchádzačom predložený profesijný životopis alebo ekvivalentný doklad, podpísaný dotknutou osobou, musí obsahovať minimálne: 1) meno a priezvisko príslušného experta 2) najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného experta 3) história zamestnania/odbornej praxe príslušného experta vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe/, rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú príslušný expert zastával); 4) praktické skúsenosti príslušného experta (názov zmluvy/projektu/predmetu plnenia zmluvy, názov odberateľa/zamestnávateľa, pozícia na zmluve/projekte/predmete plnenia zmluvy, stručný opis zmluvy/projektu/predmetu plnenia zmluvy, obdobie rok a mesiac od - do poskytovania služieb, kontaktné údaje odberateľa – názov, sídlo, emailový a telefonický kontakt, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie); 5) dátum a podpis príslušného experta Požadované je: Projektový manažér - Min. jeden zamestnanec musí mať certifikáciu Manažéra Kybernetickej Bezpečnosti vydanú certifikačnou autoritou, ktorá je na zozname oprávnených certifikačných autorít Národného Bezpečnostného Úradu. Spôsobilosť preukáže certifikátom. - Min. jeden zamestnanec Projektový manažér s certifikáciou Prince2 Foundation alebo obdobným. Spôsobilosť preukáže certifikátom. Traja technickí špecialisti, experti s nasledovnými certifikátmi: - Platný certifikát technického špecialistu Forcepoint NGFW Administrator - Platný certifikát technického špecialistu Forcepoint One Administrator - Platný certifikát technického špecialistu Checkpoint Security Master Funkciu projektového manažéra môže vykonávať aj jeden z expertov, pokiaľ spĺňa všetky vyššie uvedené podmienky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa systému manažérstva kvality § 35 ZVO:
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom alebo záujemcom vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, odkazuje na systém manažérstva kvality podľa technických noriem, ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. Uchádzač preukáže svoju spôsobilosť certifikáciou nasledovne: - Spĺňa požiadavky ISO 27001 alebo zákona o kybernetickej bezpečnosti, alebo jeho systém manažérstva bezpečnosti pre dodávateľské vzťahy, ktorý je riadený obdobnými smernicami. - Spĺňa požiadavky riadenia ISO 9001 a systém manažérstva proti korupcii ISO 37001 v oblasti informačných technológií - Preukáže potvrdenie o partnerstve od spoločnosti Forcepoint na úrovni Platinum a vyššie , nie starším ako 3 mesiace. - Preukáže potvrdenie o partnerstve od spoločnosti Checkpoint na úrovni Advanced a vyššie , nie starším ako 3 mesiace.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za dodanie celého predmetu zákazky v EUR s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za celý predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Nie je povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Úspešný uchádzač sa zaväzuje najneskôr pred podpisom zmluvy predložiť zoznam všetkých známych subdodávateľov, podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať navrhovaným subdodávateľom, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresu pobytu, dátum narodenia. Predmetné údaje o týchto subdodávateľoch sa stanú súčasťou zmluvy s úspešným uchádzačom. Zoznam známych subdodávateľov tvorí prílohou zmluvy o dielo a je potrebné v ňom uviesť požadované údaje o subdodávateľoch. Verejný obstarávateľ vyžaduje od subdodávateľov, aby spĺňali podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) – je oprávnený poskytovať služby ktoré sú predmetom zákazky a nemá zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.09.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 20.09.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie sa uskutoční elektronicky prostredníctvom IS EPVO
  • Miesto otvárania ponúk: IS EPVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=513343&Zona=O
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/513343
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)