1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: ADSS plne dielektrický samonosný optický kábel pre VN a VVN vedenia
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 4636
- Názov : ADSS plne dielektrický samonosný optický kábel pre VN a VVN vedenia
- Opis: Plne dielektrický samonosný optický kábel (ADSS), ktorý sa používa na výstavbu vonkajších vzdušných elektrických vedení VN a VVN, a ktorý slúži na prenos dátového toku pomocou optických vlákien.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 096 045.25
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Káble s optickým vláknom
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Teplárenská 15
- Mesto: Košice - mestská časť Vyšné Opátske
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Rámcová dohoda na 24 mesiacov + 1x opcia 12 mesiacov v prípade nevyčerpania finančného limitu uvedeného ako maximálna celková.
- Maximálny počet obnovení: 1
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Trvanie rámcovej dohody na dodanie predmetu zákazky a/alebo lehoty ukončenia dodania predmetu zákazky: 24 mesiacov odo dňa podpisu Rámcovej dohody s možnosťou jej predĺženia zo strany kupujúceho o ďalších 12 mesiacov, ak počas doby platnosti zmluvy nedôjde k vyčerpaniu finančného limitu uvedeného ako maximálna celková cena Písomné oznámenie o predĺžení zmluvy je kupujúci povinný zaslať predávajúcemu najneskôr tri mesiace pred uplynutím doby platnosti. Včas zaslané oznámenie podľa predchádzajúcej vety spôsobuje predĺženie tejto zmluvy, a to aj bez súhlasu predávajúceho.
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Viac informácií k el. aukcii v súťažných podkladoch.
- Elektronická aukcia (URL): https://vsds.ea.eranet.sk. Obstarávateľ Východoslovenská distribučná, a.s.si vyhradzuje právo zmeny aukčného softvéru. O zmene softvéru budú uchádzači vopred informovaní.
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 2
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona.
- Opis podmienky účasti: Uvedenú podmienku účasti uchádzač preukáže predložením zoznamu poskytnutých tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce 3 roky, ktoré sa počítajú od vyhlásenia verejného obstarávania, dodal tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky definovaný v Príloha 1 SP Technická špecifikácia súťažných podkladov. V prípade, že tovary uvedené v zozname predloženom uchádzačom zahŕňajú aj dodanie iných tovarov, ako rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač je povinný uviesť údaje, na základe ktorých bude možné jednoznačne určiť finančnú hodnotu tovarov podľa uvedenej požiadavky. Uchádzač musí takto preukázať dodanie tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s finančnou hodnotou v úhrne minimálne 400 000,00 EUR bez DPH v stanovenom období tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Ako tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude obstarávateľ akceptovať iba dodanie tovaru, ktorých predmetom bolo dodanie somonosných optických káblov na výstavbu vonkajších vzdušných optických vedení. Na vyčíslenie zákaziek sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Dodatku k Úradnému vestníku. Predkladaný zoznam dodaných tovarov musí obsahovať: a) názov a sídlo odberateľa; b) názov a sídlo uchádzača; c) predmet zmluvy (opis predmetu dodania); d) miesto plnenia zmluvy; e) doba plnenia zmluvy (od - do, mesiac, rok); f) celková cena v EUR bez DPH za dodané tovary za požadované obdobie; g) meno kontaktnej osoby odberateľa, ktorá poskytne v prípade otázok obstarávateľa vysvetľujúce informácie a jej funkčný telefonický kontakt a e-mailová adresa tejto kontaktnej osoby. Vzor tabuľky s požadovanými údajmi je uvedený v prílohe 6 súťažných podkladov.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom hodnotenia ponúk je najnižšia Celková cena v eurách bez DPH, , ktorá sa určí ako súčet jednotkových cien x uvedené množstvo.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v eurách bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť vedúceho člena (ďalej aj „lídra“) skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnú moc lídrovi skupiny, ktorý bude konať v mene ostatných členov skupiny v rámci tejto súťaže, ako napr. prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Elektronickú ponuku v systéme ERANET predkladá za skupinu dodávateľov len vedúci člen skupiny dodávateľov pod svojím účtom.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Zmluva nevyžaduje osobitné vykonanie.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: Podmienky financovania: Vlastné finančné prostriedky Obstarávateľa a financie z Európskej únie.
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Východoslovenská distribučná, a.s.)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Východoslovenská distribučná, a.s.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.10.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 13:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 07.10.2024
- Čas otvárania ponúk: 14:00
- Opis otvárania ponúk: Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné. Otváranie ponúk vykoná komisia tak, že po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk systém ERANET sprístupní ponuky a umožní komisii otvorenie súborov ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Východoslovenská distribučná, a.s., Mlynská 31, 041 91 Košice
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://vsds.eranet.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/514593
- Označenie dokumentu/zákazky: https://vsds.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/81
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: ERANET
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://vsds.eranet.sk
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Východoslovenská distribučná, a.s.)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Východoslovenská distribučná, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)