Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a bleskozvodov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a bleskozvodov
Kód zákazky: AOS-81/15-89/2024
Kód oznámenia: 23002 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71314000-2
Predpokladaná hodnota: 7 883,33 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 27.9.2024 09:00
Vyhlásenie: 17.9.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Demänovská cesta
03101 Liptovský Mikuláš
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Demänovská cesta Liptovský Mikuláš 03101 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky elektrických inštalácií, bleskozvodov, elektrického ručného náradia, strojov, laboratórnych stolov a elektrických spotrebičov uvedených v špecifikácii v Prílohe č. 1 a Prílohe č. 2 súťažných podkladov. Ďalšie požiadavky súvisiace s predmetom zákazky: 1. Kontakty zodpovedných zamestnancov v mieste plnenia predmetu zákazky budú verejným obstarávateľom úspešnému uchádzačovi poskytnuté do 7 pracovných dní po vyhodnotení cenových ponúk (výbere dodávateľa). 2. Harmonogram na vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok predmetných vyhradených technických zariadení musí byť vypracovaný v súlade s prílohou č. 1 a 2 (viď súťažné podklady). 3. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase verejného obstarávateľa (7:00 - 15:00 hod). 4. Úspešný uchádzač (ďalej aj ako "dodávateľ") je povinný dohodnúť si presný termín výkonu činností so zodpovedným zamestnancom verejného obstarávateľa a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zodpovedného zamestnanca pred výkonom činností. V opačnom prípade realizovaný výkon činností nebude verejným obstarávateľom dodávateľovi uznaný. 5. Dodávateľ je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb, a to do piateho pracovného dňa odo dňa, v ktorom bol predmet tejto zákazky ukončený, najneskôr však do 29.11.2024. Prílohou súpisu budú správy z odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ uvedených v Prílohe č. 1 súťažných podkladov. Každá správa musí byť pre jednoznačnú identifikáciu poskytnutej služby pomenovaná (označená) podľa Prílohy č. 1 - Tabuľka č. 1: Číslom a Názvom budovy, Druhom revízie, Lehotou nasledujúcej revízie vrátane ďalších náležitosti uvedených vo vyhláške č. 508/2009 Z. z. Rovnakým spôsobom budú označené poradovým číslom, názvom (označením materiálu) a názvom oddelenia všetky správy z odborných prehliadok a skúšok elektrického ručného náradia, elektrických strojov, laboratórnych stolov a elektrických spotrebičov viď tabuľka v Prílohe č. 2 súťažných podkladov. 6. Dodávateľ vyhotoví revíznu správu z odborných prehliadok a odborných skúšok v dvoch vyhotoveniach. V písomnej papierovej podobe a aj v elektronickej podobe vo formáte *.doc, *.docx alebo *.pdf na hmotnom nosiči informácií. Obidve vyhotovenia zasiela dodávateľ verejnému obstarávateľovi poštou spolu s faktúrou a prípadne ďalšími požadovanými dokladmi, resp. elektronický formát správy z odbornej prehliadky a odbornej skúšky VTZ môže zaslať na kontaktnú e-mailovú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode 10 týchto požiadaviek. Každá správa z OPaOS musí byť jednoznačne pomenovaná (označená) podľa predchádzajúceho bodu. 7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v týchto požiadavkách súvisiacich s predmetom zákazky, bude sa to považovať za ich podstatné porušenie a verejný obstarávateľ má právo ukončiť dodávateľovi činnosti spojené s plnením predmetu zákazky. 8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. 9. Z dôvodu prebiehajúcej rekonštrukcie objektov obstarávateľa (Akadémie ozbrojených síl) môžu byť v priebehu poskytovania služby niektoré elektrické inštalácie a bleskozvody vyradené (vyškrtnuté) zo zoznamu tých, na ktorých sa mala podľa tejto špecifikácie vykonať OPaOS. Z uvedeného dôvodu sa požaduje od uchádzača o poskytnutie predmetnej služby (revízie), vypracovať podrobnú položkovitú cenovú ponuku na jednotlivé zariadenia, aby bolo možné, v prípade, že zariadenie bolo zo zoznamu revízií vyradené, jeho cenu za revíziu alebo odbornú prehliadku z celkovej ceny odpočítať. 10. Celková cena predmetu zákazky za jednotlivé položky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predloženia cenovej ponuky nie je platcom DPH, avšak po predložení cenovej ponuky sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. Celkovú cenu a jednotkové ceny v cenovej ponuke zaokrúhľovať maximálne na dve (2) desatinné miesta. Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby po splnení všetkých podmienok plnenia predmetu zákazky. Platba za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a verejnému obstarávateľovi doručenej faktúry. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne obstarávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu vlasta.pastierova@aos.sk; jaroslav.juda@aos.sk, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu. Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo obstarávateľa. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, obstarávateľ má právo takúto faktúru vrátiť na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti, a to aj elektronicky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1310575
1. Základné údaje
  • Organizácia: Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika v Liptovskom Mikuláši (ID: 2095)
  • Zákazka: Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a bleskozvodov (ID: 515735)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: fb31188f-3982-460b-92ed-37012b19a9e3
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika v Liptovskom Mikuláši
  • IČO: 37910337
  • DIČ: 2021872083
  • Adresa
  • Ulica: Demänovská cesta
  • Číslo: 1
  • Mesto: Liptovský Mikuláš
  • PSČ: 03101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: obstaravanie@aos.sk
  • Telefónne číslo: 0960423016
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika v Liptovskom Mikuláši)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9012
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: AOS-81/15-89/2024
  • Názov: Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a bleskozvodov
  • Opis: Predmetom zákazky je vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky elektrických inštalácií, bleskozvodov, elektrického ručného náradia, strojov, laboratórnych stolov a elektrických spotrebičov uvedených v špecifikácii v Prílohe č. 1 a Prílohe č. 2 súťažných podkladov. Ďalšie požiadavky súvisiace s predmetom zákazky: 1. Kontakty zodpovedných zamestnancov v mieste plnenia predmetu zákazky budú verejným obstarávateľom úspešnému uchádzačovi poskytnuté do 7 pracovných dní po vyhodnotení cenových ponúk (výbere dodávateľa). 2. Harmonogram na vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok predmetných vyhradených technických zariadení musí byť vypracovaný v súlade s prílohou č. 1 a 2 (viď súťažné podklady). 3. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase verejného obstarávateľa (7:00 - 15:00 hod). 4. Úspešný uchádzač (ďalej aj ako "dodávateľ") je povinný dohodnúť si presný termín výkonu činností so zodpovedným zamestnancom verejného obstarávateľa a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zodpovedného zamestnanca pred výkonom činností. V opačnom prípade realizovaný výkon činností nebude verejným obstarávateľom dodávateľovi uznaný. 5. Dodávateľ je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb, a to do piateho pracovného dňa odo dňa, v ktorom bol predmet tejto zákazky ukončený, najneskôr však do 29.11.2024. Prílohou súpisu budú správy z odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ uvedených v Prílohe č. 1 súťažných podkladov. Každá správa musí byť pre jednoznačnú identifikáciu poskytnutej služby pomenovaná (označená) podľa Prílohy č. 1 - Tabuľka č. 1: Číslom a Názvom budovy, Druhom revízie, Lehotou nasledujúcej revízie vrátane ďalších náležitosti uvedených vo vyhláške č. 508/2009 Z. z. Rovnakým spôsobom budú označené poradovým číslom, názvom (označením materiálu) a názvom oddelenia všetky správy z odborných prehliadok a skúšok elektrického ručného náradia, elektrických strojov, laboratórnych stolov a elektrických spotrebičov viď tabuľka v Prílohe č. 2 súťažných podkladov. 6. Dodávateľ vyhotoví revíznu správu z odborných prehliadok a odborných skúšok v dvoch vyhotoveniach. V písomnej papierovej podobe a aj v elektronickej podobe vo formáte *.doc, *.docx alebo *.pdf na hmotnom nosiči informácií. Obidve vyhotovenia zasiela dodávateľ verejnému obstarávateľovi poštou spolu s faktúrou a prípadne ďalšími požadovanými dokladmi, resp. elektronický formát správy z odbornej prehliadky a odbornej skúšky VTZ môže zaslať na kontaktnú e-mailovú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode 10 týchto požiadaviek. Každá správa z OPaOS musí byť jednoznačne pomenovaná (označená) podľa predchádzajúceho bodu. 7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v týchto požiadavkách súvisiacich s predmetom zákazky, bude sa to považovať za ich podstatné porušenie a verejný obstarávateľ má právo ukončiť dodávateľovi činnosti spojené s plnením predmetu zákazky. 8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. 9. Z dôvodu prebiehajúcej rekonštrukcie objektov obstarávateľa (Akadémie ozbrojených síl) môžu byť v priebehu poskytovania služby niektoré elektrické inštalácie a bleskozvody vyradené (vyškrtnuté) zo zoznamu tých, na ktorých sa mala podľa tejto špecifikácie vykonať OPaOS. Z uvedeného dôvodu sa požaduje od uchádzača o poskytnutie predmetnej služby (revízie), vypracovať podrobnú položkovitú cenovú ponuku na jednotlivé zariadenia, aby bolo možné, v prípade, že zariadenie bolo zo zoznamu revízií vyradené, jeho cenu za revíziu alebo odbornú prehliadku z celkovej ceny odpočítať. 10. Celková cena predmetu zákazky za jednotlivé položky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predloženia cenovej ponuky nie je platcom DPH, avšak po predložení cenovej ponuky sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. Celkovú cenu a jednotkové ceny v cenovej ponuke zaokrúhľovať maximálne na dve (2) desatinné miesta. Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby po splnení všetkých podmienok plnenia predmetu zákazky. Platba za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a verejnému obstarávateľovi doručenej faktúry. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne obstarávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu vlasta.pastierova@aos.sk; jaroslav.juda@aos.sk, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu. Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo obstarávateľa. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, obstarávateľ má právo takúto faktúru vrátiť na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti, a to aj elektronicky.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 7 883.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Energetika a súvisiace služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Demänová 393
  • Mesto: Liptovský Mikuláš
  • PSČ: 03101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: § 40 ods. 6 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") - spôsob preukazovania: - ak uchádzač predkladá JED vyplní vo formulári JED, - ak nepredkladá JED predloží čestné vyhlásenie, že nie je v konflikte záujmov podľa § 23 zákona o verejnom obstarávaní a bude bezodkladne informovať verejného obstarávateľa o akejkoľvek situácii, ktorá je považovaná za konflikt záujmov alebo ktorá by mohla viesť ku konfliktu záujmov kedykoľvek v priebehu procesu verejného obstarávania § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - spôsob preukazovania: - čestným vyhlásením, že nie sú u uchádzača dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, ani u známych subdodávateľov (aj tretích osôb, ak nimi preukazuje splnenie podmienok účasti).
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Ponuka musí obsahovať: - vyplnený a podpísaný dokument "Návrh na plnenie kritérií a čestné vyhlásenia", v ktorom okrem návrhu na plnenie kritérií uchádzač čestne vyhlási, že nie je dôvod na neuzavretie zmluvy v súlade s § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a zároveň vyhlási skutočnosti potrebné podľa bodu 4.2.1 tejto výzvy, kde sú uvedené dôvody na vylúčenie a podľa bodu 5, kde sú uvedené podmienky účasti, - doklady preukazujúce splnenie podmienky účasti podľa bodu 5 tejto výzvy, ktorá sa týka technickej a odbornej spôsobilosti, - položkovitý rozpočet - cenovú ponuku podľa Prílohy č. 1 a 2 súťažných podkladov.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a bleskozvodov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: AOS-81/15-89/2024
  • Názov : Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a bleskozvodov
  • Opis: Predmetom zákazky je vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky elektrických inštalácií, bleskozvodov, elektrického ručného náradia, strojov, laboratórnych stolov a elektrických spotrebičov uvedených v špecifikácii v Prílohe č. 1 a Prílohe č. 2 súťažných podkladov. Ďalšie požiadavky súvisiace s predmetom zákazky: 1. Kontakty zodpovedných zamestnancov v mieste plnenia predmetu zákazky budú verejným obstarávateľom úspešnému uchádzačovi poskytnuté do 7 pracovných dní po vyhodnotení cenových ponúk (výbere dodávateľa). 2. Harmonogram na vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok predmetných vyhradených technických zariadení musí byť vypracovaný v súlade s prílohou č. 1 a 2 (viď súťažné podklady). 3. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase verejného obstarávateľa (7:00 - 15:00 hod). 4. Úspešný uchádzač (ďalej aj ako "dodávateľ") je povinný dohodnúť si presný termín výkonu činností so zodpovedným zamestnancom verejného obstarávateľa a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zodpovedného zamestnanca pred výkonom činností. V opačnom prípade realizovaný výkon činností nebude verejným obstarávateľom dodávateľovi uznaný. 5. Dodávateľ je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb, a to do piateho pracovného dňa odo dňa, v ktorom bol predmet tejto zákazky ukončený, najneskôr však do 29.11.2024. Prílohou súpisu budú správy z odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ uvedených v Prílohe č. 1 súťažných podkladov. Každá správa musí byť pre jednoznačnú identifikáciu poskytnutej služby pomenovaná (označená) podľa Prílohy č. 1 - Tabuľka č. 1: Číslom a Názvom budovy, Druhom revízie, Lehotou nasledujúcej revízie vrátane ďalších náležitosti uvedených vo vyhláške č. 508/2009 Z. z. Rovnakým spôsobom budú označené poradovým číslom, názvom (označením materiálu) a názvom oddelenia všetky správy z odborných prehliadok a skúšok elektrického ručného náradia, elektrických strojov, laboratórnych stolov a elektrických spotrebičov viď tabuľka v Prílohe č. 2 súťažných podkladov. 6. Dodávateľ vyhotoví revíznu správu z odborných prehliadok a odborných skúšok v dvoch vyhotoveniach. V písomnej papierovej podobe a aj v elektronickej podobe vo formáte *.doc, *.docx alebo *.pdf na hmotnom nosiči informácií. Obidve vyhotovenia zasiela dodávateľ verejnému obstarávateľovi poštou spolu s faktúrou a prípadne ďalšími požadovanými dokladmi, resp. elektronický formát správy z odbornej prehliadky a odbornej skúšky VTZ môže zaslať na kontaktnú e-mailovú adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode 10 týchto požiadaviek. Každá správa z OPaOS musí byť jednoznačne pomenovaná (označená) podľa predchádzajúceho bodu. 7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v týchto požiadavkách súvisiacich s predmetom zákazky, bude sa to považovať za ich podstatné porušenie a verejný obstarávateľ má právo ukončiť dodávateľovi činnosti spojené s plnením predmetu zákazky. 8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. 9. Z dôvodu prebiehajúcej rekonštrukcie objektov obstarávateľa (Akadémie ozbrojených síl) môžu byť v priebehu poskytovania služby niektoré elektrické inštalácie a bleskozvody vyradené (vyškrtnuté) zo zoznamu tých, na ktorých sa mala podľa tejto špecifikácie vykonať OPaOS. Z uvedeného dôvodu sa požaduje od uchádzača o poskytnutie predmetnej služby (revízie), vypracovať podrobnú položkovitú cenovú ponuku na jednotlivé zariadenia, aby bolo možné, v prípade, že zariadenie bolo zo zoznamu revízií vyradené, jeho cenu za revíziu alebo odbornú prehliadku z celkovej ceny odpočítať. 10. Celková cena predmetu zákazky za jednotlivé položky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predloženia cenovej ponuky nie je platcom DPH, avšak po predložení cenovej ponuky sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. Celkovú cenu a jednotkové ceny v cenovej ponuke zaokrúhľovať maximálne na dve (2) desatinné miesta. Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby po splnení všetkých podmienok plnenia predmetu zákazky. Platba za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a verejnému obstarávateľovi doručenej faktúry. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne obstarávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu vlasta.pastierova@aos.sk; jaroslav.juda@aos.sk, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu. Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo obstarávateľa. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, obstarávateľ má právo takúto faktúru vrátiť na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti, a to aj elektronicky.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Energetika a súvisiace služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Demänová 393
  • Mesto: Liptovský Mikuláš
  • PSČ: 03101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 30.09.2024
  • Dátum ukončenia: 29.11.2024
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Výsledkom postupu vo verejnom obstarávaní bude objednávka. Trvanie poskytovania služby a lehota dodania: od 30.09.2024 do 29.11.2024
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: - oprávnenie podnikať podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní si verejný obstarávateľ overí v informačných systémoch verejnej správy, - § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní - ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedeným na ÚVO, na preukázanie splnenia predmetnej podmienky doloží čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republiky a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí v čase predloženia cenovej ponuky preukázať splnenie podmienok účasti v zmysle vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len vyhláška č. 508/2009 Z. z."), pričom uchádzač predloží: 1. fotokópiu (scan) osvedčenia oprávnenej osoby (osôb), ktorá (é) budú vykonávať odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z.z. a 2. platné oprávnenie – osvedčenie o odbornej spôsobilosti na predmetnú činnosť vydané riadiacim orgánom inšpekcie práce MO SR na vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok v útvaroch a organizáciách rezortu obrany. Potvrdenie vydáva na základe Služobného predpisu MO SR Všeob-21-2: Ministerstvo obrany SR Sekcia Kontroly Odbor kontroly, energetickej inšpekcie, požiarneho dozoru a inšpekcie práce Námestie generála Viesta 2 832 47 BRATISLAVA Kontakt: Ing. Peter MATEJ, tel.: +421 960503244, +421 903820889, email: peter.matej@mod.gov.sk; Ing. Jozef GRŇO, tel.: +421 960 503 246, +421 903 820 714, e-mail: jozef.grno@mod.gov.sk Potvrdenie na povolenie – tlačivo nájdete na: https://www.mod.gov.sk/subory-na-stiahnutie-a-kontakty Ak úspešný uchádzač nevlastní predmetné potvrdenie, požiada oň pred začatím prác.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude najnižšia celková cena za celý predmet zákazky vyjadrená v EUR s DPH, resp. celkom v EUR (v prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH). Ak je uchádzač identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v Slovenskej republike, tento uchádzač nebude pri plnení fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Verejný obstarávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorého celková cena v EUR za predmet zákazky bude zo všetkých predložených ponúk najnižšia. V prípade rovnosti cien u dvoch alebo viacerých záujemcov/uchádzačov o poradí záujemcov/uchádzačov v prospech lepšieho umiestnenia rozhoduje čas doručenia ponuky. Kritérium hodnotenia: Kritérium cena Vzorec pre výpočet: A Nižšia Váha kritéria - body: 100 Vzorec A (lepšia Hodnota je nižšia) Body kritérium x = (Hodnota najlepšia / Hodnota návrh uchádzača) *(Body max) Vysvetlivky Body kritérium x - počet bodov získaných uchádzačom za kritérium Hodnota najlepšia - najlepšia posudzovaná ponuková hodnota Hodnota návrh uchádzača - príslušná posudzovaná ponuková hodnota uchádzača Body max - maximálny počet bodov prideľovaný pre kritérium Body najlepšia hodnota - najlepšia vypočítaná hodnota Vyhodnotenie cenových ponúk: najnižšia cena celkom s DPH ako súčet rozpočtovej ceny podľa príloh súťažných podkladov vrátane dopravy.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH celkom
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.09.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 27.09.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Miesto otvárania ponúk: Ponuky sa otvoria elektronicky na mieste, t.j. prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy Úradu vlády Slovenskej republiky (informačného systému EVO). Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy Úradu vlády Slovenskej republiky (informačného systému EVO) na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie, a to v termíne uvedenom vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/515735
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO