Dodanie konzultačných služieb

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodanie konzultačných služieb
Kód zákazky: ID1224
Kód oznámenia: 23000 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71241000-9
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 27.9.2024 10:00
Vyhlásenie: 17.9.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Lazovná
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Lazovná Banská Bystrica 97401 Slovensko
Zdroj:

Popis

Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v Prílohe č. 1 výzvy na predkladanie ponúk.

Linky a dokumenty

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1310881
1. Základné údaje
  • Organizácia: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky (ID: 81445)
  • Zákazka: Dodanie konzultačných služieb (ID: 515892)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: f70713b2-eea8-4c85-9979-f69191be8a57
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
  • IČO: 42499500
  • DIČ: 2023395253
  • Adresa
  • Ulica: Lazovná
  • Číslo: 63
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.kindernayova@financnasprava.sk
  • Telefónne číslo: +421484393723
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/12252
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ID1224
  • Názov: Dodanie konzultačných služieb
  • Opis: Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v Prílohe č. 1 výzvy na predkladanie ponúk.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Štúdia realizovateľnosti, poradenská služba, analýza
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Lazovná 63
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 974 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: I.) OSOBNÉ POSTAVENIE Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia – § 32 zákona o verejnom obstarávaní; Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) – oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce a podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie uchádzačom overí na portáli www.oversi.gov.sk alebo v zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie a v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodanie konzultačných služieb
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ID1224
  • Názov : Dodanie konzultačných služieb
  • Opis: Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v Prílohe č. 1 výzvy na predkladanie ponúk.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Štúdia realizovateľnosti, poradenská služba, analýza
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Lazovná 63
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 974 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: III.) TECHNICKÁ A ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti - § 34 zákona o verejnom obstarávaní Kľúčový expert č. 1 - Projektový manažér a) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti projektového riadenia IT projektov; túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom alebo pracovnou zmluvou resp. pracovnou dohodou; b) minimálne 2 (dve) profesionálne praktické skúsenosti s riadením projektov v pozícii projektového manažéra v oblasti implementácie informačných systémov, ktoré boli riadené metodikami IPMA alebo PRINCE2 alebo ekvivalentnou metodikou, z toho aspoň 1 projekt bol v trvaní min. 12 mesiacov; túto podmienku účasti záujemca preukáže životopisom alebo pracovnou zmluvou resp. pracovnou dohodou; c) platný certifikát PRINCE 2 minimálne úrovne Practitioner alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority (napríklad IPMA minimálne úrovne B, PMI úrovne PMP); túto podmienku účasti záujemca preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu. Kľúčový expert č. 2 - IT architekt a) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti návrhu informačných systémov; túto podmienku účasti záujemca preukáže životopisom alebo pracovnou zmluvou resp. pracovnou dohodou; b) minimálne 2 (dve) profesionálne praktické skúsenosti s návrhom enterprise IT architektúry informačných systémov; túto podmienku účasti záujemca preukáže životopisom alebo pracovnou zmluvou resp. pracovnou dohodou; c) platný certifikát s minimálnou úrovňou TOGAF 9 Certified alebo ekvivalentný certifikát; túto podmienku účasti záujemca preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu. Kľúčový expert č.3 - Analytik a) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti návrhu a analýzy informačných systémov; túto podmienku účasti záujemca preukáže životopisom alebo pracovnou zmluvou resp. pracovnou dohodou; b) minimálne 2 (dve) profesionálne praktické skúsenosti s analýzou procesov podporovaných informačnými systémami- túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom, alebo pracovnou zmluvou resp. pracovnou dohodou; c) platný certifikát s minimálnou úrovňou OMG Certified UML Professional na úrovni Advanced alebo ekvivalent daného certifikátu (napr. IBM Certified Solution Designer – Object Oriented Analysis and Design); túto podmienku účasti uchádzač preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena za celý predmet zákazky s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.09.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 27.09.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Miesto otvárania ponúk: adresa verejného obstarávateľa
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/515892
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/515892
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO