Dodávka pracovného oblečenia a obuvi pre zamestnancov MV SR v oblasti krízového riadenia

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodávka pracovného oblečenia a obuvi pre zamestnancov MV SR v oblasti krízového riadenia
Kód zákazky: SVO-RVO1-2024/000712
Kód oznámenia: 23089 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 18100000-0
Predpokladaná hodnota: 345 199,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 21.10.2024 10:00
Vyhlásenie: 18.9.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Pribinova
81272 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pribinova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81272 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zabezpečenie oblečenia s logom civilnej ochrany pre zamestnancov okresných úradov na odboroch krízového riadenia a zamestnancov sekcie krízového riadenia Ministerstva vnútra Slovenskej republiky v pohotovosti a tiež pre zamestnancov koordinačných stredísk integrovaného záchranného systému.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1304290
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky (ID: 20276)
  • Zákazka: Dodávka pracovného oblečenia a obuvi pre zamestnancov MV SR v oblasti krízového riadenia (ID: 512527)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: edce94c9-36b5-4d7e-9266-41ee555d065b
  • Identifikátor verzie oznámenia: 7b0b2b9b-33f4-428d-84a3-c8afccbb9760
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
  • IČO: 00151866
  • DIČ: 2020571520
  • Adresa
  • Ulica: Pribinova
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81272
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: miroslav.skvarka@minv.sk
  • Telefónne číslo: +421250944337
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Verejný poriadok a bezpečnosť
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/239
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: SVO-RVO1-2024/000712
  • Názov: Dodávka pracovného oblečenia a obuvi pre zamestnancov MV SR v oblasti krízového riadenia
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie oblečenia s logom civilnej ochrany pre zamestnancov okresných úradov na odboroch krízového riadenia a zamestnancov sekcie krízového riadenia Ministerstva vnútra Slovenskej republiky v pohotovosti a tiež pre zamestnancov koordinačných stredísk integrovaného záchranného systému.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 345 199
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona týkajúce sa osobného postavenia, sú uvedené v prílohe č. 5 súťažných podkladov - Podmienky účasti.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Vzhľadom na obmedzenú funkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ zverejňuje toto oznámenie (obmedzený objem textu), nie je možné v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania zverejniť doplňujúce informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne a neobmedzene prístupné v profile verejného obstarávateľa. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a to prostredníctvom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa, na stránke Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/239, kde uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE sa preto považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému. 4. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené v elektronickom prostriedku JOSEPHINE na adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/59774/summary. 5. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému JOSEPHINE. Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému JOSEPHINE, Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona a vložená do systému JOSEPHINE. Všetky vysvetlenia SP, bude obstarávateľ uverejňovať v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov / uchádzačov rovnako prostredníctvom systému JOSEPHINE. 6. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 7. Podľa ust, § 20 ods. 4 zákona: "Informačný systém zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom identifikácie a autentifikácie pristupujúcej osoby," Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v manuáloch systému JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/. 8. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou, resp. osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 9. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ak ich konečným užívateľom je osoba uvedená v § 11 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodávka pracovného oblečenia a obuvi pre zamestnancov MV SR v oblasti krízového riadenia
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SVO-RVO1-2024/000712
  • Názov : Dodávka pracovného oblečenia a obuvi pre zamestnancov MV SR v oblasti krízového riadenia
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie oblečenia s logom civilnej ochrany pre zamestnancov okresných úradov na odboroch krízového riadenia a zamestnancov sekcie krízového riadenia Ministerstva vnútra Slovenskej republiky v pohotovosti a tiež pre zamestnancov koordinačných stredísk integrovaného záchranného systému.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 345 199
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Obuv
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesta dodania predmetu zákazky: 1) Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky, Drieňová 22, 826 04 Bratislava, 2) Logistická základňa pre krízové situácie Rišňovce, objekt Vajnory – Pri starom letisku 10, 831 07 Bratislava – Vajnory, 3) Okresný úrad v sídle kraja Trnava, Kollárova 8, 917 01 Trnava, 4) Okresný úrad v sídle kraja Trenčín, Hviezdoslavova 3, 911 01 Trenčín, 5) Okresný úrad v sídle kraja Nitra, Štefánikova trieda 69, 949 01 Nitra, 6) Okresný úrad v sídle kraja Žilina, Vysokoškolákov 8556/33B, 010 08 Žilina, 7) Okresný úrad v sídle kraja Banská Bystrica, Nám. Ľ. Štúra 1, 974 05 Banská Bystrica, 8) Okresný úrad v sídle kraja Prešov, Námestie mieru 3,080 01 Prešov, 9) Okresný úrad v sídle kraja Košice, Komenského 52, 041 26 Košice.
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Informácie týkajúce sa priebehu elektronickej aukcie, informácie o použitých elektronických zariadeniach, podmienkach a špecifikácii technického pripojenia, informácie, ktoré budú uchádzačom sprístupnené v priebehu elektronickej aukcie, podmienky, za ktorých môže uchádzač predkladať nové ceny, sú uvedené v prílohe č. 4 súťažných podkladov.
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) zákona
  • Opis podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. V zozname realizovaných dodávok sa odporúča, aby uchádzač uviedol: a. identifikáciu odberateľa (názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania) b. predmet dodávky/zmluvy (stručný opis predmetu) c. hodnota dodávky v EUR bez DPH d. termín skutočného dodania e. kontaktná osoba za odberateľa (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo a email za účelom prípadného overenia predkladaných informácií) Minimálna požadovaná úroveň Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže: Predložením zoznamu min. dvoch (2) referencií dodaných tovarov za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, potvrdzujúce dodanie tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je požadovaný predmet zákazky, t.j. dodávka pracovného oblečenia a obuvi v celkovej súhrnnej hodnote min. 50 000 eur bez DPH.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Hodnotí sa celková cena za dodanie/poskytnutie predmetu zákazky v EUR bez DPH uvedená v ponuke a ktorá je výsledkom súčtu celkových cien položiek podľa Štruktúrovaného rozpočtu ceny.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie/poskytnutie predmetu zákazky v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.10.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 22.10.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné a uskutoční sa v súlade s § 54 ods. 3 zákona.
  • Miesto otvárania ponúk: Neverejné otváranie ponúk, elektronicky, prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE, sa uskutoční v súlade so zákonom.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 7 000 eur. Podmienky zábezpeky sú uvedené v bode 14 súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/59774/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512527
  • Označenie dokumentu/zákazky: Dodávka pracovného oblečenia a obuvi pre zamestnancov MV SR v oblasti krízového riadenia
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Josephine
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)