Rekonštrukcia strechy a podkrovia na učebne

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia strechy a podkrovia na učebne
Kód zákazky: 254/2024
Kód oznámenia: 23233 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214220-8
Predpokladaná hodnota: 1 931 185,22 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 8.10.2024 10:00
Vyhlásenie: 19.9.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Radlinského 665/2
957 01 Bánovce nad Bebravou
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Radlinského Bánovce nad Bebravou 957 01 Slovensko
Zdroj:

Popis

Projektová dokumentácia rieši hlavne rekonštrukciu existujúcej sedlovej strechy hlavnej budovy a nadstavbu strechy a využitie podkrovia pre účely učební východného krídla školy. Rekonštrukciou podkrovia hlavnej budovy a výstavbou sedlovej strechy s využitím podkrovia nad východným krídlom vznikne priestor pre učebne a sociálne zázemie. Na podlaží podkrovia bude šesť učební, jeden kabinet a sociálne zázemie ako pre žiakov, tak pre učiteľov. Prístup do priestoru podkrovia bude existujúcim schodiskom vo východnom krídle, ktoré bude nadstavené novou oceľovo – betónovou konštrukciou dvojramenného schodiska. Konštrukcia krovu nad hlavnou budovou ostáva zachovaná s minimálnym zásahom do statickej konštrukcie. Konštrukcia krovu nad východným krídlom je navrhnutá v kombinácii nosných prvkov z oceľových valcovaných profilov a drevených pomocných konštrukcií. Krytina strechy krovu je navrhnutá z keramickej škridle. Priestory budú presvetlené denným svetlom pomocou strešných okien v skupinách, v dvoch radoch nad sebou. Vykurovanie a chladenie miestností bude pomocou inštalovanej vzduchotechniky a klimatizácie napájanej z tepelných čerpadiel umiestnených spoločne s fotovoltaickými panelmi na streche západného krídla budovy. Súčasťou rekonštrukcie sú aj navrhované statické úpravy nosnej konštrukcie pôvodnej budovy uvedené v projektovej dokumentácii. Stavebné práce budú zrealizované v zmysle platnej legislatívy, stavebného povolenia a vyjadrení dotknutých orgánov. Detailná špecifikácia stavebných prác je uvedená v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1307676
1. Základné údaje
  • Organizácia: Gymnázium Janka Jesenského, Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou (ID: 68371)
  • Zákazka: Rekonštrukcia strechy a podkrovia na učebne (ID: 514508)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: c3b1d913-477a-4dd8-92ab-339a05b44da7
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Gymnázium Janka Jesenského, Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou
  • IČO: 17050227
  • DIČ: 2021054673
  • Adresa
  • Ulica: Radlinského
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bánovce nad Bebravou
  • PSČ: 957 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: henrieta.klobusicka@tsk.sk
  • Telefónne číslo: +421326555864
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Gymnázium Janka Jesenského, Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1829
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 254/2024
  • Názov: Rekonštrukcia strechy a podkrovia na učebne
  • Opis: Projektová dokumentácia rieši hlavne rekonštrukciu existujúcej sedlovej strechy hlavnej budovy a nadstavbu strechy a využitie podkrovia pre účely učební východného krídla školy. Rekonštrukciou podkrovia hlavnej budovy a výstavbou sedlovej strechy s využitím podkrovia nad východným krídlom vznikne priestor pre učebne a sociálne zázemie. Na podlaží podkrovia bude šesť učební, jeden kabinet a sociálne zázemie ako pre žiakov, tak pre učiteľov. Prístup do priestoru podkrovia bude existujúcim schodiskom vo východnom krídle, ktoré bude nadstavené novou oceľovo – betónovou konštrukciou dvojramenného schodiska. Konštrukcia krovu nad hlavnou budovou ostáva zachovaná s minimálnym zásahom do statickej konštrukcie. Konštrukcia krovu nad východným krídlom je navrhnutá v kombinácii nosných prvkov z oceľových valcovaných profilov a drevených pomocných konštrukcií. Krytina strechy krovu je navrhnutá z keramickej škridle. Priestory budú presvetlené denným svetlom pomocou strešných okien v skupinách, v dvoch radoch nad sebou. Vykurovanie a chladenie miestností bude pomocou inštalovanej vzduchotechniky a klimatizácie napájanej z tepelných čerpadiel umiestnených spoločne s fotovoltaickými panelmi na streche západného krídla budovy. Súčasťou rekonštrukcie sú aj navrhované statické úpravy nosnej konštrukcie pôvodnej budovy uvedené v projektovej dokumentácii. Stavebné práce budú zrealizované v zmysle platnej legislatívy, stavebného povolenia a vyjadrení dotknutých orgánov. Detailná špecifikácia stavebných prác je uvedená v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 931 185.22
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch stredných škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Radlinského 665/2
  • Mesto: Bánovce nad Bebravou
  • PSČ: 957 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Práce sa budú realizovať za plnej prevádzky školy s výnimkou školských prázdnin. Stavebné úpravy zasahujú aj do tried, v ktorých má prebiehať vyučovací proces, z toho dôvodu je nutná úzka spolupráca so zamestnancami školy a investorom.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. a) až f) resp. § 32 ods. 4 a 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 7 v nadväznosti na ods. 8, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 podľa § 152 ods. 1, ods. 3 ZVO. Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: v súlade s § 110 ods. 7 ZVO: -Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 ZVO alebo Čestným vyhlásením ( vzor v súťažných podkladoch) alebo - v súlade s § 152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu a preto uchádzač/záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b) až e) tzn.: - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO platí, že ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa odseku 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov; - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c), d) a e) ZVO platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom overí na portáli www.oversi.gov.sk. - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač predloží čestné vyhlásenie o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač môže použiť Vzor Čestného vyhlásenia, ktorý je súčasťou súťažných podkladov (ostatné prílohy).Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia Slovenskej republiky verejný obstarávateľ nevyžaduje predkladať doklady požadované zo Slovenskej republiky podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO z dôvodu oprávnenia použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 v nadväznosti na ods. 8 ZVO uchádzač predloží čestné vyhlásenie,( ktoré je v prílohe súťažných podkladov). V prípade, ak u uchádzača neexistujú iné osoby spĺňajúce uvedenú definíciu podľa § 32 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač nevyplní údaje tejto/týchto osoby/osobách a čestné vyhlásenie predloží s nevyplneným „Zoznam osôb spĺňajúcich podmienky upravené v § 32 ods. 7 a 8 ZVO“. Netýka sa subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimo Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúce sa osobného postavenia určené verejným obstarávateľom, okrem preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 v nadväznosti na ods. 8 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukazovanie splnenia podmienok účasti JED podľa § 39 ZVO. Ak uchádzač predloží JED, môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO; Doklady a informácie preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho osobného postavenia jeho subdodávateľov predkladá uchádzač vo svojej ponuke. Oprávnenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO (tzv. super reverzná súťaž). 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž v súlade s § 57 ZVO, alebo v prípade nedostatočného finančného krytia. 4. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu EVO. 5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO a čestné vyhlásenie k plneniu Zmluvy o dielo. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch a ich prílohách. 6. Verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. 7. Stavebné práce budú vykonávané v objektoch, ktoré sú sídlom gymnázia a budú realizované za plnej prevádzky školy s výnimkou školských prázdnin. Z uvedeného dôvodu bude nevyhnutné pravidelne vykonávať opatrenia na zabezpečenie staveniska, zabezpečenie ochrany zdravia pri práci a ochrany zdravia osôb užívajúcich priestory školy, opatrenia na zníženie prašnosti a hluku, ako aj denne čistiť všetky spoločné komunikačné priestory. 8. Lehota viazanosti ponúk : 11 mesiacov t.j. do 31.8.2025
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia strechy a podkrovia na učebne
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 254/2024
  • Názov : Rekonštrukcia strechy a podkrovia na učebne
  • Opis: Projektová dokumentácia rieši hlavne rekonštrukciu existujúcej sedlovej strechy hlavnej budovy a nadstavbu strechy a využitie podkrovia pre účely učební východného krídla školy. Rekonštrukciou podkrovia hlavnej budovy a výstavbou sedlovej strechy s využitím podkrovia nad východným krídlom vznikne priestor pre učebne a sociálne zázemie. Na podlaží podkrovia bude šesť učební, jeden kabinet a sociálne zázemie ako pre žiakov, tak pre učiteľov. Prístup do priestoru podkrovia bude existujúcim schodiskom vo východnom krídle, ktoré bude nadstavené novou oceľovo – betónovou konštrukciou dvojramenného schodiska. Konštrukcia krovu nad hlavnou budovou ostáva zachovaná s minimálnym zásahom do statickej konštrukcie. Konštrukcia krovu nad východným krídlom je navrhnutá v kombinácii nosných prvkov z oceľových valcovaných profilov a drevených pomocných konštrukcií. Krytina strechy krovu je navrhnutá z keramickej škridle. Priestory budú presvetlené denným svetlom pomocou strešných okien v skupinách, v dvoch radoch nad sebou. Vykurovanie a chladenie miestností bude pomocou inštalovanej vzduchotechniky a klimatizácie napájanej z tepelných čerpadiel umiestnených spoločne s fotovoltaickými panelmi na streche západného krídla budovy. Súčasťou rekonštrukcie sú aj navrhované statické úpravy nosnej konštrukcie pôvodnej budovy uvedené v projektovej dokumentácii. Stavebné práce budú zrealizované v zmysle platnej legislatívy, stavebného povolenia a vyjadrení dotknutých orgánov. Detailná špecifikácia stavebných prác je uvedená v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 931 185.22
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch stredných škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Zhotoviteľ počas doby plnenia zmluvy zamestná minimálne jednu osobu, ktorá spĺňa minimálne jeden z nasledovných predpokladov: a. Po dobu viac ako šesť po sebe nasledujúcich mesiacov nebola zamestnaná inak ako prácou vykonávanou pri aktivačnej činnosti, alebo prácou vykonávanou prostredníctvom dohody o vykonaní práce, alebo dohody o pracovnej činnosti; b. Patrí k rómskemu etniku; c. Nedosiahla vek 25 rokov; d. Dosiahla vek 55 rokov; e. Je osobou so zdravotným postihnutím
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Radlinského 665/2
  • Mesto: Bánovce nad Bebravou
  • PSČ: 957 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods.1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO")
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží podľa § 34 ods.1 písm.b) ZVO zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ/obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je REFERENCIA, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení spolu s dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie. Uchádzač je povinný v ponuke identifikovať referencie, ktoré sa ku dňu predloženia ponuky nachádzajú v evidencii referencií uverejnenej na stránke ÚVO, a ktorými mieni preukázať splnenie podmienky účasti, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods.3 ZVO, "preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou", z ktorej musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a spĺňa ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods.3 ZVO.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa techn. alebo odbornej spôsobilosti spoločne podľa § 37 ods.3 ZVO. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa ust. § 110 ods. 7 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predkladajú JED, vyplniť iba GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti: Podľa § 34 ods.1 písm. b) ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, či uchádzač realizoval obdobnú zákazku s ohľadom na komplexnosť a rozsah, a že uchádzač má praktické skúsenosti s poskytnutím predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu, ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods.1 písm. b) ZVO: Pre účely plnenia tejto podmienky uchádzač predloží zoznam zrealizovaných stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania.Zoznam zrealizovaných stavebných prác musí byť v celkovej kumulatívnej sume plnení rovnej alebo vyššej ako je Predpokladaná hodnota zákazky. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky budú považované stavebné práce na výstavbe alebo rekonštrukcii pozemných stavieb – stavieb podľa §43a ods. 2 zákona č. 50/1976 Z.z. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (Stavebný zákon) alebo podľa ekvivalentnej právnej úpravy inej členskej krajiny EÚ. Súčasne Zoznam stavebných prác musí obsahovať minimálne jednu zrealizovanú stavebnú prácu v minim. hodnote plnenia 280 000,00 EUR bez DPH na výstavbe alebo rekonštrukcii strešnej konštrukcie s drevenou nosnou konštrukciou vrátane strešnej krytiny (ďalej len „strešná konštrukcia“). Pokiaľ predmetná referenčná zrealizovaná stavebná práca obsahuje okrem výstavby alebo rekonštrukcie strešnej konštrukcie aj iné stavebné práce, uchádzač uvedie v Zozname zrealizovaných stavebných prác pri predmetnej referenčnej stavebnej práci aj cenu iba za výstavbu alebo rekonštrukciu samotnej strešnej konštrukcie – iba túto cenu bude verejný obstarávateľ akceptovať a započítavať do vyššie uvedenej min. hodnoty plnenia 280 000,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. V prípade stavebných prác, ktorých začiatok alebo koniec nespadá do daného obdobia, je uchádzač povinný preukázať potvrdením odberateľa alebo iným dokladom výšku zmluvnej ceny stavby/stavebných prác, ktorá(-é) bola(-i) realizovaná(-é) v požadovanom období. V prípade, že uchádzač realizoval stavebných práce ako člen konzorcia/združenia, je povinný uviesť svoj podiel v konzorciu/združení a objem stavebných prác zodpovedajúci podielu v konzorciu. V zozname zrealizovaných stavebných prác uchádzač uvedie min. tieto údaje: a) obchodné meno a sídlo zhotoviteľa, b) obchodné meno a sídlo odberateľa, c) zmluvný termín a skutočný termín uskutočnenia stavebných prác (v prípade, že skutočný termín sa líši od zmluvného termínu, bude akceptovaný skutočný termín), d) popis predmetu stavebných prác, z ktorého bude jasne zrejmé plnenie, e) skutočne fakturovanú cenu za stavebných práce v EUR bez DPH, f) meno a priezvisko, funkciu, tel. číslo, príp. e-mail kontaktnej osoby odberateľa pre účely overenia údajov. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Európskej centrálnej banky, aktuálny v posledný deň príslušného kal.roku, v ktorom došlo ku skutonosti rozhodujúcej pre preukáz.splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady v inej mene ako Euro, budú predložené v pôvodnej a aj v mene Euro.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ zvolil pre vyhodnotenie ponúk zadávanej zákazky postup na základe najnižšej ceny. Váha kritéria: 100. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého platná ponuka bude mať najnižšiu cenu v EUR bez DPH za celý predmet zákazky zaokrúhlaná na 2 desatinné miesta. Za celkovú cenu u platcu DPH sa považuje cena vrátane DPH. Za celkovú cenu u neplatcu DPH je to cena celkom.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Sú uvedené v súťažných podkladoch, v návrhu Zmluvy o dielo a v sprievodnej dokumentácii.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.10.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.10.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude realizované prostredníctvom online sprístupnenia ponúk v systéme IS EVO a v súlade s § 52 ZVO. V čase otvárania ponúk cez IS EVO bude automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 8.posch., 911 01 Trenčín
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Od uchádzača sa požaduje zloženie zábezpeky v súlase s § 46 ZVO. Výška zábezpeky je stanovená na 40 000 EUR. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/514508
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/514508
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)