Dodanie a osadenie hracích prvkov verejných detských ihrísk

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodanie a osadenie hracích prvkov verejných detských ihrísk
Kód zákazky: CS 10622/2024
Kód oznámenia: 23368 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 37535200-9
Predpokladaná hodnota: 87 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 9.10.2024 10:00
Vyhlásenie: 23.9.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Mierová
82705 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Mierová Bratislava - mestská časť Ružinov 82705 Slovensko Osadenie hracích prvkov bude prebiehať v rámci celého územia mestskej časti Bratislava – Ružinov v zmysle označených detských ihrísk podľa Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie a osadenie hracích prvkov verejných detských ihrísk v súlade s normou STN EN 1176, STN EN 1177 a pre Boulderingovú stenu STN EN 12572. Verejný obstarávateľ požaduje, aby na dodané hracie prvky bola poskytnutá záruka 24 mesiacov. Predmetom zákazky sú hracie prvky uvedené v podrobnom opise predmetu zákazky, ktorý je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1311326
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestská časť Bratislava - Ružinov (ID: 75816)
  • Zákazka: Dodanie a osadenie hracích prvkov verejných detských ihrísk (ID: 516128)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 5e3b7fee-1070-43c9-af3e-624e5e4ff199
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Ružinov
  • IČO: 00603155
  • DIČ: 2020699516
  • Internetová adresa (URL): https://www.ruzinov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Mierová
  • Číslo: 21
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82705
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Oddelenie verejného obstarávania
  • E-mail: beata.simorova@ruzinov.sk
  • Telefónne číslo: +421248284405
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6555
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: CS 10622/2024
  • Názov: Dodanie a osadenie hracích prvkov verejných detských ihrísk
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie a osadenie hracích prvkov verejných detských ihrísk v súlade s normou STN EN 1176, STN EN 1177 a pre Boulderingovú stenu STN EN 12572. Verejný obstarávateľ požaduje, aby na dodané hracie prvky bola poskytnutá záruka 24 mesiacov. Predmetom zákazky sú hracie prvky uvedené v podrobnom opise predmetu zákazky, ktorý je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 87 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zariadenie ihrísk
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 37535210, 37535270, 37535230, 45236210
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Osadenie hracích prvkov bude prebiehať v rámci celého územia mestskej časti Bratislava – Ružinov v zmysle označených detských ihrísk podľa Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia nasledovne: 1. podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní – uchádzač preukáže že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. 2. podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní – uchádzač preukáže že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 3. Splnenie podmienok účasti osobného postavenia uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, 4 a 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní v rozsahu bodu 2.1. 5. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, okrem dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e), ktoré uchádzač nemusí predkladať, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 2. Osobné postavenie súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO. 2. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí. 3. Vzorky podľa podbodu 4.4.2 bodu 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť Kapitoly A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov je potrebné predložiť osobne, prostredníctvom pošty alebo iného doručovateľa v uzavretom obale s uvedením názvu, sídla, miesta podnikania uchádzača a hesla „Vzorky – Dodanie a osadenie HP“, „Neotvárať“. Vzorky záujemca doručí v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 14.2 súťažných podkladov na adresu uvedenú v bode 1. Identifikácia verejného obstarávateľa súťažných podkladov: Mestská časť Bratislava – Ružinov, Mierová 21, 827 05 Bratislava.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodanie a osadenie hracích prvkov verejných detských ihrísk
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: CS 10622/2024
  • Názov : Dodanie a osadenie hracích prvkov verejných detských ihrísk
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie a osadenie hracích prvkov verejných detských ihrísk v súlade s normou STN EN 1176, STN EN 1177 a pre Boulderingovú stenu STN EN 12572. Verejný obstarávateľ požaduje, aby na dodané hracie prvky bola poskytnutá záruka 24 mesiacov. Predmetom zákazky sú hracie prvky uvedené v podrobnom opise predmetu zákazky, ktorý je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 87 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zariadenie ihrísk
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 37535210, 37535270, 37535230, 45236210
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Osadenie hracích prvkov bude prebiehať v rámci celého územia mestskej časti Bratislava – Ružinov v zmysle označených detských ihrísk podľa Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 6
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Týždeň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Zoznam dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal minimálne 3 referencie rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, z toho aspoň jedna musí byť v min. hodnote 45 000 EUR bez DPH (verejný obstarávateľ za rovnaké alebo podobné zákazky považuje napr. dodanie hracích prvkov, realizácie detských ihrísk, uskutočnenie opráv, rekonštrukcií, vybudovania aj výstavby detských ihrísk, ktorých súčasťou bolo dodanie a osadenie hracích prvkov a pod.). Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality ISO 9001 alebo ekvivalent, resp. rovnocenný dôkaz o opatreniach na zabezpečenie kvality pre oblasti montáž detských ihrísk, mestského mobiliáru, streetworkout a stavebná činnosť, resp. oblasť rovnocennú predmetu zákazky podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. 1. Uchádzač predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva ISO 14001:2015 alebo ekvivalent, resp. rovnocenný dôkaz o opatreniach požadovaných v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva pre oblasti montáž detských ihrísk, mestského mobiliáru, streetworkout a stavebná činnosť. 2. Uchádzač predloží platný certifikát o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), resp. registráciu v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz o opatreniach požadovaných v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva pre stavebnú činnosť. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/657/ES a 2006/193/ES (Ú. v. EÚL 342, 22.12.2009) v platnom znení. Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač predloží produktové listy (technické listy) s obrazovou vizualizáciou a certifikáty k jednotlivým hracím prvkom v zmysle STN EN 1177, STN EN 1176 a STN EN 12572 podľa Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky. Technický list musí obsahovať kompletné materiálové zloženie, presné rozmery a pohľady z minimálne troch uhlov (z predu, zo zadu, pôdorys) – obrazové vyobrazenie musí byť presné a nie ilustračné. 2. Uchádzač predloží nasledovné vzorky: 2.1 hliníkové spojky (vajíčka) na spojoch lán – 1 kus 2.2 Polystyrénové lano o dĺžke min. 20 cm 2.3 Hliníkové T – spojky na laná – ukončovaní diel – 1 ks 2.4 Pohyblivý liatinový kĺb v tvare U – spojená laná a zostavy – 1 ks 2.5 HPL vo farbe požadovanej podľa vizuálu v technickom liste vežovej zostavy – minimálny rozmer 10x10 cm a hrúbky požadované v technických listoch (6mm, 10mm,15mm) 2.6 Zatrávňovacia rohož 2.7 Otočný segment z prvku kameň papier nožnice podľa zadania pre zrakovo postihnutých 2.8 Nášľap na Balančný mostík podľa opisu 2.9 Lezecký kameň podľa opisu Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným bude ten uchádzač, ktorý predloží za dodanie predmetu zákazky najnižšiu cenu za predmet zákazky.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby táto vytvorila právnu formu. Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní odporúča, aby členovia skupiny dodávateľov splnomocnili jedného z jej členov, ktorý má právnu subjektivitu a spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov, ktoré v súvislosti s účasťou skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní bude potrebné a vhodné vykonať. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorej predmetom bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.10.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 09.10.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky predložené prostredníctvom IS EVO sa verejnému obstarávateľovi sprístupnia až po uplynutí lehoty na otváranie ponúk. Na otváraní ponúk verejný obstarávateľ zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Verejný obstarávateľ realizuje zákazku prostredníctvom systému IS EVO ver.18.0, ktorý umožňuje využiť funkcionalitu on-line sprístupnenia ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Online – Verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom v systéme IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/516128
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/516128
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)