Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodanie hygienických potrieb v regionálnych centrách (Trenčín, Košice) so zníženým negatívnym vplyvom na životné prostredie.

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodanie hygienických potrieb v regionálnych centrách (Trenčín, Košice) so zníženým negatívnym vplyvom na životné prostredie.
Kód zákazky: PLZ042024
Kód oznámenia: 23426 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 90910000-9
Predpokladaná hodnota: 129 808,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 4.10.2024 10:00
Vyhlásenie: 23.9.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Pribinova
81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pribinova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81109 Slovensko Regionálne centrum Košice, Moldavská cesta 10B, 040 11 Košice
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch regionálnych centier Trenčína a Košíc, a tiež zabezpečenie resp. dodanie čistiacich a hygienických potrieb do daných regionálnych centier verejného obstarávateľa riadne a včas v zmysle dohodnutých prác. Trvanie zmluvy je 40 mesiacov od účinnosti zmluvy. V súvislosti so znížením negatívneho vplyvu na životného prostredie verejný obstarávateľ požaduje, aby poskytovateľ služby na výkon čistiacich a upratovacích služieb vo všetkých objektoch používal čistiace prostriedky a príslušenstvo, ktorým bola udelená enviro značka. Zároveň verejný obstarávateľ v súvislosti s požiadavkou na dodanie hygienických potrieb požaduje, aby min. 70 % celkového množstva mydla na ruky, ktoré má uchádzač v rámci zákazky poskytnúť verejnému obstarávateľovi, musia byť dermatologicky testované. Upratovacie a čistiace služby požaduje verejný obstarávateľ zabezpečovať s dennou, týždennou, mesačnou, polročnou pre všetky regionálne centrá. Podrobný opis predmetu zákazky (výmery jednotlivých objektov vrátane rôznych povrchov, počtu sanitárnych zariadení a požadované počty hygienických potrieb) je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v prílohách súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1311729
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ID: 85424)
  • Zákazka: Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodanie hygienických potrieb v regionálnych centrách (Trenčín, Košice) so zníženým negatívnym vplyvom na životné prostredie. (ID: 516286)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 3f755995-be41-4e03-aa84-1f8120166c20
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
  • IČO: 50349287
  • DIČ: 2120287004
  • Adresa
  • Ulica: Pribinova
  • Číslo: 25
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: patricia.tothova@mirri.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421220928704
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Orgán ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/18008
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PLZ042024
  • Názov: Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb a dodanie hygienických potrieb v regionálnych centrách (Trenčín, Košice) so zníženým negatívnym vplyvom na životné prostredie.
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v objektoch regionálnych centier Trenčína a Košíc, a tiež zabezpečenie resp. dodanie čistiacich a hygienických potrieb do daných regionálnych centier verejného obstarávateľa riadne a včas v zmysle dohodnutých prác. Trvanie zmluvy je 40 mesiacov od účinnosti zmluvy. V súvislosti so znížením negatívneho vplyvu na životného prostredie verejný obstarávateľ požaduje, aby poskytovateľ služby na výkon čistiacich a upratovacích služieb vo všetkých objektoch používal čistiace prostriedky a príslušenstvo, ktorým bola udelená enviro značka. Zároveň verejný obstarávateľ v súvislosti s požiadavkou na dodanie hygienických potrieb požaduje, aby min. 70 % celkového množstva mydla na ruky, ktoré má uchádzač v rámci zákazky poskytnúť verejnému obstarávateľovi, musia byť dermatologicky testované. Upratovacie a čistiace služby požaduje verejný obstarávateľ zabezpečovať s dennou, týždennou, mesačnou, polročnou pre všetky regionálne centrá. Podrobný opis predmetu zákazky (výmery jednotlivých objektov vrátane rôznych povrchov, počtu sanitárnych zariadení a požadované počty hygienických potrieb) je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v prílohách súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 129 808.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Upratovacie služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90911200, 90919200, 33760000, 33761000, 33711900, 33770000, 33772000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 a ods. 7 ZVO. Podmienky účasti podľa § 32 ZVO sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Časť I. - Regionálne centrum Trenčín
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PLZ042024
  • Názov : Časť I. - Regionálne centrum Trenčín
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v objekte Regionálneho centra verejného obstarávateľa v Trenčíne, a tiež zabezpečenie resp. dodanie čistiacich a hygienických potrieb do Regionálneho centra Trenčín riadne a včas v zmysle dohodnutých prác a časového horizontu 40 mesiacov od účinnosti zmluvy. Informácie k opisu predmetu zákazky (výkaz výmer objektu vrátane rôznych povrchov, počtu sanitárnych zariadení a požadované počty hygienických potrieb, resp. periodicita vykonávania služieb a dodania tovaru) sú uvedené súťažných podkladoch v časti B.1
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 65 842.16
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Upratovacie služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90911200, 90919200, 33760000, 33761000, 33711900, 33770000, 33772000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: V súvislosti so znížením negatívneho vplyvu na životného prostredie verejný obstarávateľ požaduje, aby poskytovateľ služby na výkon čistiacich a upratovacích služieb vo všetkých objektoch používal čistiace prostriedky a príslušenstvo, ktorým bola udelená enviro značka. Zároveň verejný obstarávateľ v súvislosti s požiadavkou na dodanie hygienických potrieb požaduje, aby min. 70 % celkového množstva mydla na ruky, ktoré má uchádzač v rámci zákazky poskytnúť verejnému obstarávateľovi, musia byť dermatologicky testované.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Regionálne centrum Trenčín, Legionárska 5, 911 01 Trenčín
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 40
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk bude realizované na základe § 44 ods. 3 písm. c) ZVO, tzn. na základe najnižšej ceny v EUR s DPH zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.10.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 04.10.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ sa rozhodol aplikovať funkcionalitu IS ePVO „On-line” sprístupnenia ponúk z dôvodu, že predmetná funkcionalita je podporovaná v danom postupe (podlimitný postup zadávania zákazky). V danej zákazke bol v menu „Štruktúra ponuky” nastavený návrh na plnenie kritéria a v danej zákazke sa neuskutoční elektronická aukcia. Osoba zodpovedná za vyhodnotenie ponúk vykoná otváranie ponúk v „Zóne komisie” stlačením tlačidla „Otváranie ponúk”, kedy dôjde k automatickému vygenerovaniu a odoslaniu zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a osobám zodpovedným za vyhodnotenie ponúk, ktorí sú definovaní na danej zákazke. V prípade, že uchádzač predloží zašifrovanú ponuku, je postup popísaný v Príručke k funkcionalite „On-line” sprístupnenia ponúk, verzia 1.1, platná od 15.07.2021, link: https://www.isepvo.sk/dokumentacia/. V rámci „On-line” sprístupnenia ponúk bude odoslaná zápisnica z otvárania ponúk, ktorá spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 ZVO.
  • Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk/
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/516286
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk/
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Časť I. - Regionálne centrum Košice
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PLZ042024
  • Názov : Časť I. - Regionálne centrum Košice
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v objekte Regionálneho centra verejného obstarávateľa v Košiciach, a tiež zabezpečenie resp. dodanie čistiacich a hygienických potrieb do Regionálneho centra Košice riadne a včas v zmysle dohodnutých prác a časového horizontu 40 mesiacov od účinnosti zmluvy. Informácie k opisu predmetu zákazky (výkaz výmer objektu vrátane rôznych povrchov, počtu sanitárnych zariadení a požadované počty hygienických potrieb, resp. periodicita vykonávania služieb a dodania tovaru) sú uvedené súťažných podkladoch v časti B.1
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 63 966.28
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Upratovacie služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90911200, 90919200, 33760000, 33761000, 33711900, 33770000, 33772000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: V súvislosti so znížením negatívneho vplyvu na životného prostredie verejný obstarávateľ požaduje, aby poskytovateľ služby na výkon čistiacich a upratovacích služieb vo všetkých objektoch používal čistiace prostriedky a príslušenstvo, ktorým bola udelená enviro značka. Zároveň verejný obstarávateľ v súvislosti s požiadavkou na dodanie hygienických potrieb požaduje, aby min. 70 % celkového množstva mydla na ruky, ktoré má uchádzač v rámci zákazky poskytnúť verejnému obstarávateľovi, musia byť dermatologicky testované.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Regionálne centrum Košice, Moldavská cesta 10B, 040 11 Košice
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 40
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sú uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk bude realizované na základe § 44 ods. 3 písm. c) ZVO, tzn. na základe najnižšej ceny v EUR s DPH zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.10.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 04.10.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ sa rozhodol aplikovať funkcionalitu IS ePVO „On-line” sprístupnenia ponúk z dôvodu, že predmetná funkcionalita je podporovaná v danom postupe (podlimitný postup zadávania zákazky). V danej zákazke bol v menu „Štruktúra ponuky” nastavený návrh na plnenie kritéria a v danej zákazke sa neuskutoční elektronická aukcia. Osoba zodpovedná za vyhodnotenie ponúk vykoná otváranie ponúk v „Zóne komisie” stlačením tlačidla „Otváranie ponúk”, kedy dôjde k automatickému vygenerovaniu a odoslaniu zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a osobám zodpovedným za vyhodnotenie ponúk, ktorí sú definovaní na danej zákazke. V prípade, že uchádzač predloží zašifrovanú ponuku, je postup popísaný v Príručke k funkcionalite „On-line” sprístupnenia ponúk, verzia 1.1, platná od 15.07.2021, link: https://www.isepvo.sk/dokumentacia/. V rámci „On-line” sprístupnenia ponúk bude odoslaná zápisnica z otvárania ponúk, ktorá spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 ZVO.
  • Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk/
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/516286
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk/