Rámcová dohoda na nákup informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení)

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rámcová dohoda na nákup informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení)
Kód zákazky: SVO-RVO2-2024/000816
Kód oznámenia: 23925 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 30200000-1
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 30.10.2024 10:00
Vyhlásenie: 30.9.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Pribinova
81272 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pribinova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81272 Slovensko Územie Slovenskej republiky, konkrétne Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj, Žilinský kraj, Banskobystrický kraj, Prešovský kraj, Košický kraj.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení) pre Ministerstvo vnútra SR a jeho rozpočtové a príspevkové organizácie a iných verejných obstarávateľov špecifikovaných druhom v zmysle zákona o verejnom obstarávaní v bode 1. súťažných podkladov k predmetnej zákazke. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane technických požiadaviek je uvedené v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1309914
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky (ID: 20276)
  • Zákazka: Rámcová dohoda na nákup informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení) (ID: 515493)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 00c5db6e-cdf8-43f6-858d-1bb927506cc9
  • Identifikátor verzie oznámenia: f865cb4f-6db6-41eb-ae91-0ea22261d610
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
  • IČO: 00151866
  • DIČ: 2020571520
  • Adresa
  • Ulica: Pribinova
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81272
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ovo@minv.sk
  • Telefónne číslo: +421250944468
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá zadáva zákazky alebo uzatvára rámcové dohody na stavebné práce, tovar alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Orgán ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Verejný poriadok a bezpečnosť
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/239
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: SVO-RVO2-2024/000816
  • Názov: Rámcová dohoda na nákup informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení)
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení) pre Ministerstvo vnútra SR a jeho rozpočtové a príspevkové organizácie a iných verejných obstarávateľov špecifikovaných druhom v zmysle zákona o verejnom obstarávaní v bode 1. súťažných podkladov k predmetnej zákazke. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane technických požiadaviek je uvedené v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 265 345 756
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 30213300, 33195100, 30231300, 30213200, 34931100, 38652120, 32232000, 32340000, 48213000, 60000000, 30213100
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Územie Slovenskej republiky, konkrétne Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj, Žilinský kraj, Banskobystrický kraj, Prešovský kraj, Košický kraj.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobný popis podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia je uvedený v Prílohe č. 5 súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ rozhodol v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 písm. b) zákona, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až piatom mieste v poradí. 2. V zmysle § 20 zákona, komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku, prípadne českom jazyku, výhradne elektronicky, a to prostredníctvom elektronického systému JOSEPHINE - https://josephine.proebiz.com. 3. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom a všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 3zákona v systéme JOSEPHINE, priamy link na obstarávanie v predmetnom systéme je https://josephine.proebiz.com/sk/tender/59583/summary. 4. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie podmienok účasti jednotným európskym dokumentom, pričom verejný obstarávateľ umožňuje prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti Jednotného európskeho dokumentu. 6. Úspešný uchádzač pred podpisom rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona bude v zmysle bodu 25.2 súťažných podkladov povinný: a) uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu meno a priezvisko alebo obchodné meno, resp. názov; adresa pobytu alebo sídlo; IČO alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené IČO; podiel plnenia z dohody v percentuálnom vyjadrení, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia v prípade, že úspešný uchádzač/úspešní uchádzači zabezpečujú realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi, b) v prípade skupiny dodávateľov – predložiť zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne v súlade s bodom 17. súťažných podkladov, c) čestne prehlásiť, že spĺňa požiadavky stanovené v bode 25.3 súťažných podkladov a neexistuje dôvod podľa daného bodu SP, pre ktorý by verejný obstarávateľ s ním nemohol uzatvoriť zmluvu, d) doručiť po vyzvaní príslušný počet podpísaných vyhotovení zmluvy do sídla verejného obstarávateľa; obálku označí heslom „VO“ a uvedie názov predmetu zákazky. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ak ich konečným užívateľom je osoba uvedená v § 11 ods. 1 písm. c) zákona. 8. Predmet zákazky bude financovaný zo štátneho rozpočtu a prostriedkov verejných obstarávateľov. Počas trvania rámcovej dohody môže byť predmet zákazky financovaný tiež zo zdrojov nadobudnutých verejnými obstarávateľmi poskytovaných z fondov Európskeho spoločenstva, z prostriedkov Európskych štrukturálnych a investičných fondov (EŠIF), alebo z iných relevantných programov, fondov a finančných mechanizmov.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rámcová dohoda na nákup informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení)
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SVO-RVO2-2024/000816
  • Názov : Rámcová dohoda na nákup informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení)
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení) pre Ministerstvo vnútra SR a jeho rozpočtové a príspevkové organizácie a iných verejných obstarávateľov špecifikovaných druhom v zmysle zákona o verejnom obstarávaní v bode 1. súťažných podkladov k predmetnej zákazke. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane technických požiadaviek je uvedené v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 30213300, 33195100, 30231300, 30213200, 34931100, 38652120, 32232000, 32340000, 48213000, 60000000, 30213100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním. Uchádzač musí preukázať, že uplatňuje environmentálne opatrenia resp. má zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, čo použije pri plnení zmluvy a aspekty zeleného VO boli použité i v rámci požiadaviek na predmet zákazky.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Územie Slovenskej republiky, konkrétne Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj, Žilinský kraj, Banskobystrický kraj, Prešovský kraj, Košický kraj.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, s opätovným otvorením súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 5
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Kategórie kupujúcich v rámcovej dohode: 1. Ministerstvo vnútra SR a jeho rozpočtové a príspevkové organizácie ako verejní obstarávatelia podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona, 2. iní verejní obstarávatelia podľa § 7 ods. 1 písm. a) zákona a ich rozpočtové a príspevkové organizácie ako verejní obstarávatelia podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona.
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 265 345 756
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Vyžaduje sa predloženie dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona - prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia sú uvedené v Prílohe č. 5 súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. a), d) a h) zákona, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti. Podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti sú uvedené v Prílohe č. 5 súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za poskytnutie predmetu zákazky v EUR bez DPH. Pre bližšie info viď súťažné podklady.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za poskytnutie predmetu zákazky v EUR bez DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.10.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 30.10.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky, on-line prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. Podrobnosti sú upravené v bode 21. súťažných podkladov.
  • Miesto otvárania ponúk: Online prostredníctvom systému JOSEPHINE.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Vyžaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 500 000,00 EUR. Podrobnosti sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/59583/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/515493
  • Označenie dokumentu/zákazky: Informácia o zverejnení súťažných podkladov a iných dokumentov k zákazke (priamy odkaz na súťažné podklady v systéme JOSEPHINE).
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)