Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania
Identifikátor ÚVO: 1309914
1. Základné údaje
- Organizácia: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky (ID: 20276)
- Zákazka: Rámcová dohoda na nákup informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení) (ID: 515493)
- Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
- Typ formulára: Súťaž
- Identifikátor postupu: 00c5db6e-cdf8-43f6-858d-1bb927506cc9
- Identifikátor verzie oznámenia: f865cb4f-6db6-41eb-ae91-0ea22261d610
- Verzia oznámenia : 01
- ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
- Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
-
2.1 Organizácie
-
2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
- IČO: 31797903
- DIČ: 2021511008
-
Adresa
- Ulica: Ružová dolina
- Číslo: 10
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82109
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: info@uvo.gov.sk
- Telefónne číslo: +421250264111
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
- IČO: 00151866
- DIČ: 2020571520
-
Adresa
- Ulica: Pribinova
- Číslo: 2
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81272
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: ovo@minv.sk
- Telefónne číslo: +421250944468
-
Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
- Hlavný kupujúci: áno
- Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá zadáva zákazky alebo uzatvára rámcové dohody na stavebné práce, tovar alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
-
4.1 Účel
-
4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
- Predchádzajúce oznámenie:
-
4.1.2 Právny základ
- Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
-
4.1.3 Opis
- Referenčné číslo: SVO-RVO2-2024/000816
- Názov: Rámcová dohoda na nákup informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení)
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení) pre Ministerstvo vnútra SR a jeho rozpočtové a príspevkové organizácie a iných verejných obstarávateľov špecifikovaných druhom v zmysle zákona o verejnom obstarávaní v bode 1. súťažných podkladov k predmetnej zákazke. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane technických požiadaviek je uvedené v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
4.1.4 Rozsah obstarávania
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 265 345 756
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 30213300, 33195100, 30231300, 30213200, 34931100, 38652120, 32232000, 32340000, 48213000, 60000000, 30213100
-
4.1.5 Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Územie Slovenskej republiky, konkrétne Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj, Žilinský kraj, Banskobystrický kraj, Prešovský kraj, Košický kraj.
-
4.2 Súťažné podmienky
-
4.2.1 Dôvody na vylúčenie
-
Dôvody na vylúčenie
- Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
- Opis/spôsob preukazovania: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobný popis podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia je uvedený v Prílohe č. 5 súťažných podkladov.
-
4.3 Informácie o postupe
-
4.3.1 Postup
- Druh postupu: Verejná súťaž
-
4.3.2 Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ rozhodol v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 písm. b) zákona, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až piatom mieste v poradí. 2. V zmysle § 20 zákona, komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku, prípadne českom jazyku, výhradne elektronicky, a to prostredníctvom elektronického systému JOSEPHINE - https://josephine.proebiz.com. 3. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom a všetky povinne zverejňované dokumenty vrátane súťažných podkladov a vysvetlení zverejní v súlade s § 64 ods. 3zákona v systéme JOSEPHINE, priamy link na obstarávanie v predmetnom systéme je https://josephine.proebiz.com/sk/tender/59583/summary. 4. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie podmienok účasti jednotným európskym dokumentom, pričom verejný obstarávateľ umožňuje prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti Jednotného európskeho dokumentu. 6. Úspešný uchádzač pred podpisom rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona bude v zmysle bodu 25.2 súťažných podkladov povinný: a) uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch v rozsahu meno a priezvisko alebo obchodné meno, resp. názov; adresa pobytu alebo sídlo; IČO alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené IČO; podiel plnenia z dohody v percentuálnom vyjadrení, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu a dátum narodenia v prípade, že úspešný uchádzač/úspešní uchádzači zabezpečujú realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi, b) v prípade skupiny dodávateľov – predložiť zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne v súlade s bodom 17. súťažných podkladov, c) čestne prehlásiť, že spĺňa požiadavky stanovené v bode 25.3 súťažných podkladov a neexistuje dôvod podľa daného bodu SP, pre ktorý by verejný obstarávateľ s ním nemohol uzatvoriť zmluvu, d) doručiť po vyzvaní príslušný počet podpísaných vyhotovení zmluvy do sídla verejného obstarávateľa; obálku označí heslom „VO“ a uvedie názov predmetu zákazky. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ak ich konečným užívateľom je osoba uvedená v § 11 ods. 1 písm. c) zákona. 8. Predmet zákazky bude financovaný zo štátneho rozpočtu a prostriedkov verejných obstarávateľov. Počas trvania rámcovej dohody môže byť predmet zákazky financovaný tiež zo zdrojov nadobudnutých verejnými obstarávateľmi poskytovaných z fondov Európskeho spoločenstva, z prostriedkov Európskych štrukturálnych a investičných fondov (EŠIF), alebo z iných relevantných programov, fondov a finančných mechanizmov.
-
4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
-
4.4.1 Maximálny počet častí
- Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Rámcová dohoda na nákup informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení)
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: SVO-RVO2-2024/000816
- Názov : Rámcová dohoda na nákup informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení)
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie informačno-komunikačných technológií (IKT zariadení) pre Ministerstvo vnútra SR a jeho rozpočtové a príspevkové organizácie a iných verejných obstarávateľov špecifikovaných druhom v zmysle zákona o verejnom obstarávaní v bode 1. súťažných podkladov k predmetnej zákazke. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane technických požiadaviek je uvedené v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 30213300, 33195100, 30231300, 30213200, 34931100, 38652120, 32232000, 32340000, 48213000, 60000000, 30213100
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním. Uchádzač musí preukázať, že uplatňuje environmentálne opatrenia resp. má zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, čo použije pri plnení zmluvy a aspekty zeleného VO boli použité i v rámci požiadaviek na predmet zákazky.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Územie Slovenskej republiky, konkrétne Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj, Žilinský kraj, Banskobystrický kraj, Prešovský kraj, Košický kraj.
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, s opätovným otvorením súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 5
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
- Kategórie kupujúcich v rámcovej dohode: 1. Ministerstvo vnútra SR a jeho rozpočtové a príspevkové organizácie ako verejní obstarávatelia podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona, 2. iní verejní obstarávatelia podľa § 7 ods. 1 písm. a) zákona a ich rozpočtové a príspevkové organizácie ako verejní obstarávatelia podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona.
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 265 345 756
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Opis podmienky účasti: Vyžaduje sa predloženie dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona - prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia sú uvedené v Prílohe č. 5 súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. a), d) a h) zákona, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti. Podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti sú uvedené v Prílohe č. 5 súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za poskytnutie predmetu zákazky v EUR bez DPH. Pre bližšie info viď súťažné podklady.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za poskytnutie predmetu zákazky v EUR bez DPH.
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.10.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.10.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky, on-line prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. Podrobnosti sú upravené v bode 21. súťažných podkladov.
- Miesto otvárania ponúk: Online prostredníctvom systému JOSEPHINE.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Vyžaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 500 000,00 EUR. Podrobnosti sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/59583/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/515493
- Označenie dokumentu/zákazky: Informácia o zverejnení súťažných podkladov a iných dokumentov k zákazke (priamy odkaz na súťažné podklady v systéme JOSEPHINE).
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)