Služba stravovania a bufetová služba v Dome tretieho veku protiplnením za služby – podlimitná koncesia

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Služba stravovania a bufetová služba v Dome tretieho veku protiplnením za služby – podlimitná koncesia
Kód zákazky: 516 878/2024
Kód oznámenia: 24185 - KPS
Postup: Koncesia
Druh: Služby
Hlavný CPV: 55523000-2
Ostatné CPV: 55330000-2
55521200-0
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 3.10.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Dom tretieho veku
Adresa: Polereckého
85104 Bratislava - mestská časť Petržalka
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Polereckého Bratislava - mestská časť Petržalka 85104 Slovensko
Zdroj:

Popis

Komplexné zabezpečenie stravovania a bufetovej služby pre obyvateľov a zamestnancov Domu tretieho veku. DTV je podľa zákona č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách povinný poskytovať stravu pre prijímateľov sociálnych služieb a ako zamestnávateľ poskytovať stravu pre svojich zamestnancov. Pred vyhlásením zákazky boli uskutočnené prípravné trhové konzultácie. Záznam je uvedený v Prílohe č.4 - Záznam z PTK súťažných podkladov.

Vestník

Informácia o zadávaní podlimitnej koncesie

Identifikátor ÚVO: 1312958
1. Základné údaje
  • Organizácia: Dom tretieho veku (ID: 30061)
  • Zákazka: Služba stravovania a bufetová služba v Dome tretieho veku protiplnením za služby – podlimitná koncesia (ID: 516878)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-4
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Dom tretieho veku
  • IČO: 30842344
  • DIČ: 2020914280
  • Adresa
  • Ulica: Polereckého
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
  • PSČ: 85104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: dtv@dtv.sk
  • Telefónne číslo: 0232333616
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bratislavské centrum služieb
  • IČO: 55365493
  • DIČ: 2121980201
  • Adresa
  • Ulica: Primaciálne námestie
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81499
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Dom tretieho veku)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná miestnym orgánom
  • Kupujúci je obstarávateľom.: Kupujúci nie je obstarávateľ
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2381
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0003 (Bratislavské centrum služieb)
  • Typ poskytovateľa služieb: Poskytovateľ obstarávacích služieb
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 516 878/2024
  • Názov: Služba stravovania a bufetová služba v Dome tretieho veku protiplnením za služby – podlimitná koncesia
  • Opis: Komplexné zabezpečenie stravovania a bufetovej služby pre obyvateľov a zamestnancov Domu tretieho veku. DTV je podľa zákona č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách povinný poskytovať stravu pre prijímateľov sociálnych služieb a ako zamestnávateľ poskytovať stravu pre svojich zamestnancov. Pred vyhlásením zákazky boli uskutočnené prípravné trhové konzultácie. Záznam je uvedený v Prílohe č.4 - Záznam z PTK súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania pre iné podniky alebo iné inštitúcie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 55330000, 55521200
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.3.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Služba stravovania a bufetová služba v Dome tretieho veku protiplnením za služby – podlimitná koncesia
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Služba stravovania a bufetová služba v Dome tretieho veku protiplnením za služby – podlimitná koncesia
  • Opis: Komplexné zabezpečenie stravovania a bufetovej služby pre obyvateľov a zamestnancov Domu tretieho veku. DTV je podľa zákona č. 448/2008 Z. z. o sociálnych službách povinný poskytovať stravu pre prijímateľov sociálnych služieb a ako zamestnávateľ poskytovať stravu pre svojich zamestnancov. Podrobný opis predmetu zákazky je vymedzený Prílohou č. 1 – Opis predmetu zákazky a Prílohou č. – Koncesná zmluva súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania pre iné podniky alebo iné inštitúcie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 55330000, 55521200
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.02.2025
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa počas celého procesu verejného obstarávania uskutočňuje v štátnom (slovenskom) jazyku výhradne prostredníctvom IS EVO (Elektronická platforma) , na webovom sídle https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo5f5.html. Pre účely komunikácie a predkladania ponúk musí byť hospodársky subjekt registrovaný v IS EVO (Elektronická platforma). V prípade potreby je možné požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100 (resp. klapky 323 až 327).
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 34 ods.1 písm. a)
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 34 ods.1 písm. g)
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač uvedie jednotkové ceny a celkovú cenu predmetu zákazky vyjadrenú v EUR s DPH v rozsahu podľa Prílohy č. 2. Navrhovaná cena musí zahŕňať všetky náklady, ktoré súvisia, resp. vzniknú v súvislosti s plnením predmetu zákazky. Uchádzač je povinný do navrhovaných jednotkových cien zahrnúť všetky priame a nepriame náklady a riziká všetkých druhov, v takej výške ako sú potrebné pre riadne realizovanie zákazky v súlade so zmluvou, a tieto jednotkové ceny nesmú byť vyjadrené záporným číslom.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/516878
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0003 (Bratislavské centrum služieb)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)