1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Poskytovanie mobilných dátových služieb pre Wifi zariadenia v dopravných prostriedkoch
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 52731-S11487/2024
- Názov : Poskytovanie mobilných dátových služieb pre Wifi zariadenia v dopravných prostriedkoch
- Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie komplexných a ekonomicky výhodných mobilných dátových služieb operátora pre Wifi zariadenia v dopravných prostriedkoch Obstarávateľa, pripojenie Obstarávateľa do verejnej telefónnej siete a doplnkové verejné telekomunikačné služby. Podrobné vymedzenie premetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 15 000 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby zvýšenej výkonnosti prenosu dát GSM (EDGE – Enhanced Data for GSM Evolution)
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Vo vybraných vlakoch a vozňoch obstarávateľa na území Slovenskej republiky a v krajinách EÚ. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Miesto dodania SIM kariet: Železničná spoločnosť Slovensko, a.s., Rožňavská 1, 832 72 Bratislava 3
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Hodnota opcie je započítaná v bode "Predpokladaná hodnota zákazky" tohto oznámenia. V bode "Dĺžka trvania" tohto oznámenia je dĺžka trvania zákazky uvedená vrátane opcie 72 mesiacov. Opcia na poskytovanie mobilných dátových služieb pre Wifi zariadenia v dopravných prostriedkoch za podmienok ako budú stanovené v Rámcovej zmluve pre poskytovanie mobilných dátových služieb pre WiFi zariadenia v dopravných prostriedkoch a na ňu nadväzujúcej Čiastkovej zmluvy uzatvorenej s úspešným uchádzačom alebo úspešnými uchádzačmi. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Maximálny počet obnovení: 3
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Počas trvania Zmluvy je objednávateľ oprávnený (nie povinný) uplatniť si u Podniku voliteľnú opciu za podmienok uvedených v Zmluve. Objednávateľ je oprávnený uplatniť opciu trikrát. Objednávateľ môže pristúpiť k uplatneniu opcie, s tým, že doba trvania tejto Zmluvy sa predlžuje pri uplatnení opcie o ďalších dvanásť mesiacov za podmienok dohodnutých v Zmluve. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa dojednáva, že Objednávateľ je oprávnený využiť Opciu u Podniku trikrát aj čiastočne. Pokiaľ sa Objednávateľ rozhodne uplatniť u Podniku Opciu podľa Zmluvy, musí tak urobiť Oznámením o uplatnení Opcie, ktoré bude doručené Podniku počas trvania tejto Zmluvy, najneskôr 30 dní pred uplynutím lehoty doby platnosti a účinnosti Rámcovej zmluvy. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Obstarávateľ bude realizovať elektronickú aukciu s využitím IS EVO. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu záujemcu/uchádzača s týmto systémom sa nachádzajú v časti Príručky, sekcia Dokumentácia k IS EVO https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ a v časti Príručky, sekcia Video návody k IS EVO https://www.isepvo.sk/videonavody/. Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk sa použije elektronická aukcia. Na účasť v elektronickej aukcii budú vyzvaní súčasne všetci uchádzači, ktorí neboli vylúčení a ktorých ponuky spĺňajú určené požiadavky. Predmetom elektronickej aukcie bude predkladanie nových cien upravených smerom nadol za účelom zostavenia ponúk automatizovaným vyhodnotením. Elektronická aukcia sa bude konať najskôr 2 pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Definitívny termín konania elektronickej aukcie bude uchádzačom oznámený vo výzve na účasť v elektronickej aukcii v súlade s § 54 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní a bude závisieť od potreby vysvetľovania ponúk, resp. podania námietok v prípade vylúčenia niektorého z uchádzačov. Ponuky v elektronickej aukcii budú vyhodnocované na základe kritéria stanovených v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch. V rámci nastavenia elektronickej aukcie budú výsledky úvodného úplného vyhodnotenia ponúk uchádzačov nastavené ako vstupné hodnoty, ktoré budú záväzné. Uchádzač počas elektronickej aukcie môže predkladať nové návrhy na plnenie kritéria. Informácie o predkladaní nových cien upravených smerom nadol v elektronickej aukcii: Predmetom úpravy v elektronickej aukcii bude úprava jednotkovej ceny z Prílohy č. 3 „Návrh na plnenie kritéria“ súťažných podkladov v ľubovoľnom počte krokov smerom nadol. Minimálny rozdiel nie je stanovený. V závislosti od zmeny jednotkovej ceny položky vykonanej uchádzačom, aukčný systém vykoná automatický prepočet návrhu na plnenie kritéria Celková cena za dodanie predmetu zákazky v EUR bez DPH. Pri prepočte návrhu na plnenie kritéria aukčný systém vynásobí jednotkovú cenu položky príslušným počtom kusov stanoveným pri danej položke. Zmena ceny nesmie byť na úkor kvality, tzn. že uchádzačom upravená nová cena smerom nadol musí byť cenou za rovnaký predmet zákazky ako bol špecifikovaný v ponuke uchádzača, predloženej v lehote na predkladanie ponúk. V priebehu elektronickej aukcie budú uchádzačovi sprístupnené údaje: vstupné hodnoty prvkov kritérií z ponuky uchádzača, uchádzačom zadané nové hodnoty návrhov na plnenie kritérií, poradie uchádzačov, čas zostávajúci do konca elektronickej aukcie. Obstarávateľ nesmie zasahovať do priebehu evoAukcie a nebude vykonávať zmeny v zadaných ponukách uchádzačov a to ani na požiadanie uchádzača. Obstarávateľ nebude v priebehu evoAukcie odpovedať uchádzačom na ich otázky týkajúce sa evoAukcie zaslané poštou, e-mailom, telefonicky alebo iným spôsobom. Elektronická aukcia bude ukončená podľa § 54 článku 11 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní po uplynutí 2 min. od prijatia poslednej ponuky. Bližšie informácie o elektronickej aukcii budú zverejnené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii. V súlade s § 54 ods. 13 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ po skončení elektronickej aukcie uzavrie zmluvu s uchádzačmi, ktorí sa umiestnili na prvom (1.), druhom (2.), treťom (3.) a štvrtom (4.) mieste na základe výsledku elektronickej aukcie. V prípade, že hospodárskych subjektov bude menej ako štyri (4.), obstarávateľ uzavrie rámcovú zmluvu s menším počtom uchádzačov. Podľa § 54 ods. 15 zákona o verejnom obstarávaní, Obstarávateľ nie je povinný použiť elektronickú aukciu, ak by sa aukcie zúčastnil len jeden uchádzač.
- Elektronická aukcia (URL): https://evo.isepvo.sk/
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 4
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ZVO týkajúce sa osobného postavenia
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 a/alebo ods. 7 ZVO. Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku 1 písm. a), ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa § 32 ods. 5, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, sú predkladané v súlade s pokynmi uvedenými v časti A.1 súťažných podkladov, ak sa na doklad nevzťahuje účinnosť podľa osobitného zákona (napr. zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 4 ZVO). Hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať poskytovať služby preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V zmysle § 32 ods. 3 ZVO obstarávateľ nie je orgán verejnej moci a nedisponuje prístupom do informačných systémov verejnej správy. Upozornenie: Obstarávateľ nie je oprávnený vyžiadať si z informačných systémov verejnej správy výpis z registra trestov, a požaduje jeho predloženie záujemcom.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 a) ZVO, ktoré obstarávateľ požaduje preukázať doložením: 1) Zoznamom poskytnutých služieb podľa § 34 ods. 1 a) ZVO za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedeným cien, lehôt a odberateľov (vyhlásením verejného obstarávania je deň zverejnenia v Publikačnom vestníku EÚ – ďalej len „rozhodné obdobie“), dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Zoznam poskytnutím služieb vypracuje uchádzač. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, sú predkladané v súlade s pokynmi uvedenými v časti A.1 súťažných podkladov. 2) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne uchádzačovi svoje kapacity počas celého trvania zmluvy uzatvorenej s verejným obstarávateľom. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. 3) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 4) V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, tj. v ktorom sa referencia realizovala. V prípade roku 2024 je potrebné na prepočítanie inej meny na EUR použiť kurz ECB aktuálny v deň vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade preukazovania splnenie podmienky účasti, dodávkou tovaru v inej mene ako EUR, záujemca uvedie hodnotu poskytnutiu služby v pôvodnej mene a prepočet do meny EUR. 5.) Z predkladaných dokladov záujemcu preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby záujemcu. 6.) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcu so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v slovenskom jazyku. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže predložením Zoznamom poskytnutia služieb rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, tzn. poskytovanie mobilných dátových služieb pre Wifi zariadenia, uskutočnené v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v celkovej minimálnej hodnote 1 000 000,00 EUR bez DPH spolu za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Obstarávateľ odporúča uchádzačom pre spracovanie zoznamu použiť formulár z Prílohy č. 4 Zoznam poskytnutých služieb súťažných podkladov. V prípade, že bolo poskytnutie služieb len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí uchádzač preukázať, v akom finančnom objeme za určené obdobie uskutočnil poskytnutie služieb uchádzač alebo uchádzačom uvedená iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. poskytnutie služby (zmluvy) začalo pred 3 rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutia služby, ktorá bola realizovaná v požadovanom/rozhodnom období.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Vyhodnocovanie ponúk bude realizované na základe § 44 ods. 3 písm. c) ZVO - najnižšia cena. Kritériom je najnižšia cena za 1GB prenosu dát na území SR v EUR bez DPH matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Kritérium podľa § 44 ods. 3 písm. c) cena je aukčným kritériom. Obstarávateľ uplatňuje kritérium „najnižšiu cenu“, ktorú budú uchádzači upravovať v elektronickej aukcii. Uchádzači predložia vyplnenú Prílohu č. 3 súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za 1GB prenosu dát na území SR v EUR bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Ak bude obstarávateľom prijatá ponuka skupiny dodávateľov, obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 37 ods. 2 ZVO, pred uzatvorením zmluvy, vytvorenie niektorej z právnych foriem Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov. Nevyžaduje sa, aby vytvorená právna forma mala samostatnú právnu subjektivitu. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu garancie dodržania stanovených zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, ktorá sa má uzatvoriť.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Podľa súťažných podkladov.
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: Predmet zákazky bude financovaný z finančných zdrojov obstarávateľa, platobné podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.11.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 148
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 04.11.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Opis otvárania ponúk: Podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné. Údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a uchádzačom neposiela zápisnicu z otvárania ponúk. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk v informačnom systéme EVO sa uskutoční podľa § 54 ods. 3 ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky je stanovená vo výške 100.000,- EUR (slovom: jednostotisíc eur ) Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, - poistením záruky alebo - zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v bode 16 súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/513018
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/513018
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)