Nákup hardvéru, licencií a realizácia prác na vytvorenie úložiska dát pre archiváciu informačných systémov finančnej správy

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Nákup hardvéru, licencií a realizácia prác na vytvorenie úložiska dát pre archiváciu informačných systémov finančnej správy
Kód zákazky: 110705/2024
Kód oznámenia: 24375 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 48820000-2
Predpokladaná hodnota: 3 921 580,69 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 4.11.2024 09:00
Vyhlásenie: 4.10.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Lazovná
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Lazovná Banská Bystrica 97401 Slovensko Predmet zákazky bude dodaný v zmysle Návrhu kúpnej zmluvy (prílohy č. 3 SP) a Technickej a cenovej špecifikácie (prílohy č. 2 SP) na adresu: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky, Nová 13, 974 01 Banská Bystrica; Dátové Centrum Slovak Telekom, Cesta nad kempingom Tajov 197, 976 34 Tajov
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je nákup hardvéru, licencií a prác (implementácia hardvérových komponentov) pre infraštruktúru archivácie dát a pre doplnenie infraštruktúry prevádzkovaných informačných systémov (ďalej aj ako „IS“) vo finančnej správe (ďalej aj ako „FS“). Cieľom predmetu je zabezpečiť infraštruktúru úložiska pre bezpečné uchovávanie relevantných dát podľa požiadaviek k jednotlivým HW a SW komponentom, zaťažujúcich IS. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti E. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov (ďalej len „SP“) ako aj v prílohe č. 2 týchto SP – Technickej a cenovej špecifikácii a v prílohe č. 3 týchto SP - Návrhu kúpnej zmluvy, resp. v ďalších prílohách SP.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1312866
1. Základné údaje
  • Organizácia: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky (ID: 81445)
  • Zákazka: Nákup hardvéru, licencií a realizácia prác na vytvorenie úložiska dát pre archiváciu informačných systémov finančnej správy (ID: 516764)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: b323a57a-23a9-43f9-9002-c74198c5ff6a
  • Identifikátor verzie oznámenia: 56fb0642-69a4-4ab2-a8b8-2c687467be6a
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
  • IČO: 42499500
  • DIČ: 2023395253
  • Adresa
  • Ulica: Lazovná
  • Číslo: 63
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: jana.fekiacova@financnasprava.sk
  • Telefónne číslo: 0908969763
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/12252
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 110705/2024
  • Názov: Nákup hardvéru, licencií a realizácia prác na vytvorenie úložiska dát pre archiváciu informačných systémov finančnej správy
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup hardvéru, licencií a prác (implementácia hardvérových komponentov) pre infraštruktúru archivácie dát a pre doplnenie infraštruktúry prevádzkovaných informačných systémov (ďalej aj ako „IS“) vo finančnej správe (ďalej aj ako „FS“). Cieľom predmetu je zabezpečiť infraštruktúru úložiska pre bezpečné uchovávanie relevantných dát podľa požiadaviek k jednotlivým HW a SW komponentom, zaťažujúcich IS. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti E. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov (ďalej len „SP“) ako aj v prílohe č. 2 týchto SP – Technickej a cenovej špecifikácii a v prílohe č. 3 týchto SP - Návrhu kúpnej zmluvy, resp. v ďalších prílohách SP.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Servery
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 30233000, 48782000, 30233160, 30233141, 30233130
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky, Nová 13, 974 01 Banská Bystrica
  • Ulica: Dátové Centrum Slovak Telekom, Cesta nad kempingom Tajov 197, 976 34 Tajov
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Predmet zákazky bude dodaný v zmysle Návrhu kúpnej zmluvy (prílohy č. 3 SP) a Technickej a cenovej špecifikácie (prílohy č. 2 SP) na adresu: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky, Nová 13, 974 01 Banská Bystrica; Dátové Centrum Slovak Telekom, Cesta nad kempingom Tajov 197, 976 34 Tajov
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona č. 343/2015Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako "ZVO") týkajúce sa osobného postavenia, zároveň v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO a v zmysle § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v spojení s ustanovením § 36 ZVO, sú uvedené v súťažných podkladoch, časti B. PODMIENKY ÚČASTI.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Odôvodnenie nerozdelenia predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti, nakoľko rozdelením zákazky by došlo k narušeniu technickej celistvosti predmetu zákazky. Predmet zákazky súvisí s dodávkou nového HW, rozšírením existujúceho HW a licencií. Implementácia všetkých komponentov musí prebiehať súbežne, komponenty majú logické aj fyzické väzby medzi sebou, ale aj na existujúcu infraštruktúru FS. Rozdelením predmetu zákazky, by mohlo dôjsť k rozdeleniu termínov dodania a implementácie, čo by znamenalo viacnásobné odstávky existujúcej infraštruktúry. Vzhľadom na to, že ide o kritickú infraštruktúru FS SR a nastávajúce obdobie konca roka, nie je prípustné z pohľadu dostupnosti služieb realizovať viacnásobné odstávky informačných systémov musí byť implementácia naplánovaná a koordinovaná s detailne na dni a v niektorých prípadoch hodiny. Rozdelením predmetu zákazky by bolo uvedené ťažko zrealizovať. Z uvedeného dôvodu neodporúčame predmet zákazky deliť na časti a realizovať ako jednu spoločnú dodávku tovaru a služieb.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Nákup hardvéru, licencií a realizácia prác na vytvorenie úložiska dát pre archiváciu informačných systémov finančnej správy
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 110705/2024
  • Názov : Nákup hardvéru, licencií a realizácia prác na vytvorenie úložiska dát pre archiváciu informačných systémov finančnej správy
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup hardvéru, licencií a prác (implementácia hardvérových komponentov) pre infraštruktúru archivácie dát a pre doplnenie infraštruktúry prevádzkovaných informačných systémov (ďalej aj ako „IS“) vo finančnej správe (ďalej aj ako „FS“). Cieľom predmetu je zabezpečiť infraštruktúru úložiska pre bezpečné uchovávanie relevantných dát podľa požiadaviek k jednotlivým HW a SW komponentom, zaťažujúcich IS. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti E. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY súťažných podkladov (ďalej len „SP“) ako aj v prílohe č. 2SP – Technickej a cenovej špecifikácii a v prílohe č. 3 SP - Návrhu kúpnej zmluvy, resp. v ďalších prílohách SP.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 3 921 580.69
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Servery
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 30233000, 48782000, 30233160, 30233141, 30233130
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky, Nová 13, 974 01 Banská Bystrica
  • Ulica: Dátové Centrum Slovak Telekom, Cesta nad kempingom Tajov 197, 976 34 Tajov
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Predmet zákazky bude dodaný v zmysle Návrhu kúpnej zmluvy (prílohy č. 3 SP) a Technickej a cenovej špecifikácie (prílohy č. 2 SP) na adresu: Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky, Nová 13, 974 01 Banská Bystrica; Dátové Centrum Slovak Telekom, Cesta nad kempingom Tajov 197, 976 34 Tajov
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 35
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodaných tovarov
  • Opis podmienky účasti: podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch (časti B. PODMIENKY ÚČASTI) dostupné na adrese https://isepvo.sk.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 písm. h) ZVO v spojení s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy
  • Opis podmienky účasti: § 34 písm. h) ZVO v spojení s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy Bližšie špecifikované v súťažných podkladoch (časti B. PODMIENKY ÚČASTI) dostupné na adrese https://isepvo.sk.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponuky je najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH. Pod cenou sa rozumie cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky, ktorá bude výsledkom vyplnenia návrhu na plnenie kritéria ako prílohy č. 1 SP a predložená v ponuke. Návrh na plnenie kritéria musí byť vypracovaný v súlade s prílohou č. 2 SP – Technickej a cenovej špecifikácii. Podrobné informácie sú uvedené v časti C. KRITÉRIUM NA VYHODNOTENIE PONÚK A SPÔSOB JEHO UPLATNENIA súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.11.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 2
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 04.11.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk vykoná podľa ustanovenia § 52 ZVO komisia na vyhodnotenie ponúk zriadená verejným obstarávateľom postupom podľa ustanovenia § 51 ZVO. Podrobné informácie sú uvedené v bode 19. Otváranie ponúk, časti A. POKYNY PRE UCHÁDZAČOV súťažných podkladov.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://isepvo.sk/.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ v zmysle ustanovenia § 46 ods. 1 ZVO vyžaduje, aby uchádzači zabezpečili viazanosť svojich ponúk zábezpekou, ktorej výšku stanovuje na sumu: 100 000,00 EUR Verejný obstarávateľ stanovuje lehotu viazanosti ponúk 2 mesiace od dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v oznámení o vyhlásení tohto verejného obstarávania. V prípade potreby si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu viazanosti ponúk, a to až na maximálnu zákonnú lehotu 12 mesiacov odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V takomto prípade verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom/uchádzačom predĺženie lehoty viazanosti ponúk, a to formou opravy údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, opravou súťažných podkladov a oznámením na profile verejného obstarávateľa k predmetnej zákazke. Podrobnejšie informácie o zábezpeke ponuky a podmienkach je zloženia sú uvedené v SP, časti A. POKYNY PRE UCHÁDZAČOV, bode 14.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/516764
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)