1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: "Hokejová akadémia": slaboprúdové rozvody a zariadenia
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: TSK_HA
- Názov : "Hokejová akadémia": slaboprúdové rozvody a zariadenia
- Opis: Predmetom zákazky je realizácia slaboprúdových rozvodov a zariadení pre Hokejovú akadémiu. Podrobná špecifikácia prác a tovarov je v priloženom rozpočte a tvorí časť 1.8 Slaboprúdy projektovej dokumentácie objektu SO 201 Hokejová akadémia. Predmetom tejto zákazky je realizácia: • zabezpečenia priestorov elektrickým zabezpečovacím systémom (EZS) • systému kontroly vstupu a dochádzkového systému • objektového kamerového systému • monitorovacieho systému tréningového procesu • rozmiestnenie prvkov slaboprúdových dátových rozvodov (ŠK) • zvukovej techniky (plošné zónové ozvučenie), video techniky, prezentačnej techniky • telefónnej ústredne a audiovrátnika • systému video rozhodcu, systému video réžie s časomierou
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 449 444.80
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Elektronické časomerné systémy
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 48820000, 51110000, 51211000, 32322000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Kožušnícka 71/2
- Mesto: Trenčín
- PSČ: 911 05
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Presné miesto dodania a inštalácie predmetu zákazky je uvedené v zmluve.
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 70
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Referencie
- Opis podmienky účasti: 1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v eur bez DPH. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa bodu 1) - § 34 ods. 1 písm. a) ZVO Zoznamom dodaných tovarov a poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (t. j. 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania) musí preukazovať realizáciu zákaziek v minimálne nasledovnej úrovni: a) Minimálne jedna realizovaná zákazka v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej hodnote min. 200 000 eur bez DPH, ktorej predmetom bola realizácia audio systému s hlasovou signalizáciou požiaru integrovaný s multimediálnym alebo obdobným systémom b) Minimálne jedna realizovaná zákazka v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej hodnote min. 300 000 eur bez DPH, ktorej predmetom bola realizácia multimediálneho systému s LED obrazovkou integrovaná s hlasovým alebo obdobným systémom
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Kvalita
- Opis podmienky účasti: 2) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne záväzných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. Podľa bodu 2) - § 34 ods. 1 písm. d) ZVO Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením: a) Certifikátu Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. b) Certifikátu Systému informačnej bezpečnosti ISO 27001 ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Experti
- Opis podmienky účasti: 3) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Podľa bodu 3) - § 34 ods. 1 písm. g) ZVO Základné požiadavky na jednotlivých špecialistov, preukazujú uchádzači predložením týchto dokladov: - štruktúrované životopisy, - príslušné kópie certifikátov a/alebo dokladov, - zoznam praktických skúseností. Uchádzači predložia predmetné doklady ako sken originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie. Verejný obstarávateľ uzná aj iné doklady, ktorými sa preukazuje odborná spôsobilosť expertov, pokiaľ budú preukazovať požiadavky určené verejným obstarávateľom. Expert č. 1 - Hlavný projektový manažér a) minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti v oblasti riadenia projektov implementácie multimediálnych alebo obdobných projektov v pozícii projektového manažéra, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti riadenia projektov multimediálnych alebo obdobných projektov pričom pri uvedených skúsenostiach musel vykonať minimálne plánovanie projektu, časový harmonogram projektu, riadenie zdrojov, riadenie rizík; túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) získaný a platný certifikát pre oblasť projektového riadenia, napr. PRINCE 2 Practitioner Examination alebo IPMA úroveň C , alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu. Expert č. 2 Bezpečnostný expert a) minimálne 5 ročné skúsenosti v oblasti bezpečnosti systémov, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti bezpečnosti pre implementáciu multimediálnych alebo obdobných projektov , túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) získaný a platný certifikát v oblasti IKT bezpečnosti, napr.: Fortinet NSE8, alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom kópie certifikátu. Kľúčový odborník č. 3 – revízny technik a) minimálne 5 rokov praxe s výkonom revízneho technika (po vydaní Oprávnenia na vykonávanie činnosti revízneho technika alebo ekvivalentného dokladu), túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti poskytovania služieb revízneho technika pri zákazkách rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) získané a platné oprávnenie na vykonávanie činnosti revízneho technika vyhradených technických zariadení elektrických podľa § 24 vyhlášky 508/2009 Z. z. v rozsahu E1.0 technické zariadenie elektrické bez obmedzenie napätia alebo ekvivalentného dokladu.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky vrátane DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Trenčiansky samosprávny kraj)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Trenčiansky samosprávny kraj)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.11.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 11.11.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ využije funkcionalitu systému na on-line sprístupnenie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ využije funkcionalitu systému na on-line sprístupnenie ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 20 000 eur. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/517654
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Trenčiansky samosprávny kraj)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Trenčiansky samosprávny kraj)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)