Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova - 7.etapa

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova - 7.etapa
Kód zákazky: 694/2024
Kód oznámenia: 25032 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214700-7
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.11.2024 10:00
Vyhlásenie: 15.10.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Vazovova
81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Vazovova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81243 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom Diela je rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova – 7.etapa“, Dobrovičova 14, 81108 Bratislava. Realizovať sa budú práce v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je Prílohou č.4 súťažných podkladov alebo ekvivalent. Ak chce uchádzač použiť iné materiály, zriaďovacie predmety a zariadenia, musia byť kvalitatívne a rozmerovo ekvivalentné a túto skutočnosť uchádzač uvedie vo svojej ponuke do Prílohy č.6 súťažných podkladov „Návrh ekvivalentov“. Uchádzač uvedie v zmysle Prílohy č.6 súťažných podkladov „Návrh ekvivalentov“ obchodné názvy materiálov, zriaďovacích predmetov a zariadení, ktoré sa nebudú zhodovať s materiálmi, zriaďovacími predmetmi a zariadeniami uvedenými v položkách v Prílohe č.5 súťažných podkladov „Rozpočet“. Verejný obstarávateľ odporúča oceňovať materiály uvedené v Prílohe č.5 týchto súťažných podkladov „Rozpočet. Predpokladaná hodnota zákazky je 691 788,60 € bez DPH. Dĺžka trvania zákazky: 4 mesiace od zadania zákazky t.j. od odovzdania staveniska v zmysle Obchodných podmienok plnenia predmetu zmluvy v bode D súťažných podkladov. Rozsah prác je určený v Prílohe č.5 súťažných podkladov „Rozpočet“. Predpokladané zahájenie prác je január 2024.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1315038
1. Základné údaje
  • Organizácia: Slovenská technická univerzita v Bratislave (ID: 39402)
  • Zákazka: Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova - 7.etapa (ID: 517865)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: ae186310-568f-432c-ad86-149774e66758
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Slovenská technická univerzita v Bratislave
  • IČO: 00397687
  • DIČ: 2020845255
  • Adresa
  • Ulica: Vazovova
  • Číslo: 5
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81243
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: jakub.kalicsak@stuba.sk
  • Telefónne číslo: +421918664015
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Slovenská technická univerzita v Bratislave)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1030
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 694/2024
  • Názov: Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova - 7.etapa
  • Opis: Predmetom Diela je rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova – 7.etapa“, Dobrovičova 14, 81108 Bratislava. Realizovať sa budú práce v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je Prílohou č.4 súťažných podkladov alebo ekvivalent. Ak chce uchádzač použiť iné materiály, zriaďovacie predmety a zariadenia, musia byť kvalitatívne a rozmerovo ekvivalentné a túto skutočnosť uchádzač uvedie vo svojej ponuke do Prílohy č.6 súťažných podkladov „Návrh ekvivalentov“. Uchádzač uvedie v zmysle Prílohy č.6 súťažných podkladov „Návrh ekvivalentov“ obchodné názvy materiálov, zriaďovacích predmetov a zariadení, ktoré sa nebudú zhodovať s materiálmi, zriaďovacími predmetmi a zariadeniami uvedenými v položkách v Prílohe č.5 súťažných podkladov „Rozpočet“. Verejný obstarávateľ odporúča oceňovať materiály uvedené v Prílohe č.5 týchto súťažných podkladov „Rozpočet. Predpokladaná hodnota zákazky je 691 788,60 € bez DPH. Dĺžka trvania zákazky: 4 mesiace od zadania zákazky t.j. od odovzdania staveniska v zmysle Obchodných podmienok plnenia predmetu zmluvy v bode D súťažných podkladov. Rozsah prác je určený v Prílohe č.5 súťažných podkladov „Rozpočet“. Predpokladané zahájenie prác je január 2024.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov internátov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Dobrovičova 14
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 811 09
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Študentský domov Dobrovičova, Dobrovičova 14, 811 09 Bratislava.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: A. Podmienky účasti osobného postavenia: podľa § 32ods.1, ods.2 písm.e) a písm.f)ZoVO.Uchádzač ich vo svojej ponuke preukazuje:a)doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar,uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,ktorý zodpovedá predmetu zákazky a b)doloženým čestným vyhlásením o tom,že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Hospodársky subjekt môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať v súlade s §152 ZoVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov,vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie. V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ustanovené v §32 ods.1 ZoVO,uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku účasti vydaným príslušnou inštitúciou. B.Podmienky účasti finančného alebo ekonomické postavenia:podľa §33 ods.1 písm.a) a písm.d) ZoVO. Uchádzač ich vo svojej ponuke preukazuje:a)predložením vyjadrenia banky/bánk alebo pobočky/ pobočiek zahraničnej banky,v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet, o jeho solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky; b)čestné vyhlásenie uchádzača, podpísané štatutárnym orgánom uchádzača,že má otvorené účty len v bankách,od ktorých predložil vyjadrenie; c)predložením prehľadu o celkovom dosiahnutom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky spolu, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti,v minimálnej hodnote spolu500 000 EUR bez DPH. C.Podmienky účasti technickej ako odbornej spôsobilosti podľa §34 ods.1 písm.b), písm. d) ZoVO v nadväznosti na §35 a §36 ZoVO.Uchádzač vo svojej ponuke preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť nasledovnými dokladmi a dokumentami: a) Zoznamom stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok.Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto ZoVO, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa §12 ZoVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto ZoVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv o uskutočnení stavebných prác bol za stanovené obdobie 5 rokov spolu v hodnote minimálne 500 000 EUR bez DPH. b) Opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality, v nadväznosti na §35 ZoVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží aktuálny certifikát o zavedení systému manažérstva kvality podľa STN EN ISO9001 alebo iný dôkaz rovnocenný s opatreniami na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Uchádzač predloží aktuálny certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001. Uchádzač predloží aktuálny certifikát o zavedení systému environmentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 14001. Uchádzač alebo záujemca môže podľa §33 ods.2 a §34 ods.3 ZoVO na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť finančné zdroje alebo technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi alebo kapacitami mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú alebo odbornú spôsobilosť. Hospodársky subjekt môže v súlade s §110 ods.7 ZoVO predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len „JED" ) podľa § 39 ZoVO alebo čestným vyhlásením (podľa Prílohy č.10. týchto súťažných podkladov), v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s §41 ods. 1 písm b) ZoVO, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a aby u neho neexistovali dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. a) až g) , ods. 7 a ods.8 ZoVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť. Verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 41 ods. 5 ZoVO, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti podľa § 41 ods. 1 písm. b) ZoVO, vyžadované podmienky musí spĺňať aj nový subdodávateľ. Verejný obstarávateľ požaduje v zmysle §41 ods.3 ZoVO, aby úspešný uchádzač v zmluve, najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu,dátum narodenia . Verejný obstarávateľ určil v Prílohe č.3 týchto súťažných podkladov - „Návrhu obchodných a zmluvných podmienok-Zmluva o Dielo“ : a) povinnosť zhotoviteľa oznámiť akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi, b)pravidlá zmeny subdodávateľa a povinnosť zhotoviteľa oznámiť zmenu subdodávateľa a údaje o novom subdodávateľovi. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZoVO v slovenskom a českom jazyku , ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy s využitím informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO). Odporúčaná lehota na doručenie žiadosti o vysvetlenie podmienok účasti, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie je do 04.11.2024 do 9:00 hod. V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk . Verejný obstarávateľ pri uzatváraní zmluvy o Dielo bude postupovať v súlade s § 11 a s § 56 ZoVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v zmysle §57ZoVO. Toto verejné obstarávanie môže byť obnovené v prípade, ak bude verejné obstarávanie zrušené z ktoréhokoľvek dôvodu uvedeného v §57 v ods.1 alebo ods.2 ZoVO, pričom verejný obstarávateľ bude v takomto prípade postupovať podľa §57 ods.3 a 4 ZoVO. V relevantnom prípade sa bude postupovať podľa §110 ods.6 ZoVO. Toto verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Predmet tejto Zmluvy o Dielo bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa/objednávateľa. Lehota viazanosti ponúk končí dňom 30.06.2025. Do tejto lehoty sú uchádzači viazaní svojou ponukou. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova - 7.etapa
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 694/2024
  • Názov : Rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova - 7.etapa
  • Opis: Predmetom Diela je rekonštrukcia izieb na ŠD Dobrovičova – 7.etapa“, Dobrovičova 14, 81108 Bratislava. Realizovať sa budú práce v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je Prílohou č.4 súťažných podkladov alebo ekvivalent. Ak chce uchádzač použiť iné materiály, zriaďovacie predmety a zariadenia, musia byť kvalitatívne a rozmerovo ekvivalentné a túto skutočnosť uchádzač uvedie vo svojej ponuke do Prílohy č.6 súťažných podkladov „Návrh ekvivalentov“. Uchádzač uvedie v zmysle Prílohy č.6 súťažných podkladov „Návrh ekvivalentov“ obchodné názvy materiálov, zriaďovacích predmetov a zariadení, ktoré sa nebudú zhodovať s materiálmi, zriaďovacími predmetmi a zariadeniami uvedenými v položkách v Prílohe č.5 súťažných podkladov „Rozpočet“. Verejný obstarávateľ odporúča oceňovať materiály uvedené v Prílohe č.5 súťažných podkladov „Rozpočet. Predpokladaná hodnota zákazky je 691 788,60 € bez DPH. Dĺžka trvania zákazky: 4 mesiace od zadania zákazky t.j. od odovzdania staveniska v zmysle Obchodných podmienok plnenia predmetu zmluvy v bode D súťažných podkladov. Rozsah prác je určený v Prílohe č.5 súťažných podkladov „Rozpočet“. Predpokladané zahájenie prác je január 2024.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov internátov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Bližšie informácie sú vzhľadom na rozsiahle požiadavky uvedené v súťažných podkladoch.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Dobrovičova 14
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 811 09
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zmluvu o Dielo s úspešným uchádzačom zverejní verejný obstarávateľ v centrálnom registri zmlúv ako aj vo svojom profile vedenom na ÚVO SR v dokumentoch k predmetnej zákazke.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm.f) ZoVO . Uchádzač ich vo svojej ponuke preukazuje podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm.f) ZoVO nasledovnými dokladmi a dokumentami: doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a doloženým čestným vyhlásením o tom, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Hospodársky subjekt môže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukázať v súlade s § 152 ZoVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie . Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. V prípade, že zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepokrýva podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia ustanovené v § 32 ods. 1 ZoVO, uchádzač tieto skutočnosti preukáže samostatným dokladom preukazujúcim požadovanú podmienku účasti vydaným príslušnou inštitúciou. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overia zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač alebo záujemca nepredložil doklady. Hospodársky subjekt v súlade s §110 ods.7 ZoVO môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED" ) podľa § 39 ZoVO alebo čestným vyhlásením (podľa Prílohy č.10. súťažných podkladov), v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZoVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZoVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto bodu. JED je uverejnený na web stránke úradu pre verejné obstarávanie: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-553.html. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa §32 odseku 2 ZoVO, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ nevyžaduje od uchádzačov predkladať: doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa §32 ods.2 písm.e)ZoVO. Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v §32 ods.2 ZoVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ZoVO, za každého člena skupiny osobitne . Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti v zmysle §114 ods.5 ZoVO, v súlade s Výzvou na predkladanie ponúk a týmito súťažnými podkladmi. Verejný obstarávateľ, v súlade s § 41 ods. 1 písm. b) ZoVO vyžaduje, aby každý navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. a) až g) , ods.7 a ods.8 ZoVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Ak navrhovaný subdodávateľ nespĺňa podmienky účasti podľa §41 ods. 1 písm. b) ZoVO, verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o jeho nahradenie. Uchádzač doručí návrh nového subdodávateľa do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Uchádzač predkladá vo svojej ponuke originálne doklady alebo ich úradne osvedčené kópie. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“. Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED, alebo čestné vyhlásenie, predkladá tieto doklady v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo svojej ponuke preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZoVO predložením vyjadrenia banky / bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej banky, v ktorej / ktorých má uchádzač vedený účet, o jeho solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky. Predložené vyjadrenie banky musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. Vo vyjadrení sa požaduje , aby banka/banky,pobočka/ pobočky uviedli , že ňou vedený účet uchádzača nie je v nepovolenom debete, plní si voči banke všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. K vyjadreniu banky (bánk) sa požaduje predložiť čestné vyhlásenie uchádzača, podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Uchádzač vo svojej ponuke preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZoVO predložením prehľadu o celkovom dosiahnutom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky , za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti podľa Prílohy č.12 SP. Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 500 000 Eur bez DPH . Ekvivalent v inej mene musí byť uchádzačom prepočítaný podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky za požadované roky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov. Ak má uchádzač účtovné závierky a ďalšie dokumenty zverejnené v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR uvedie v ponuke len internetovú adresu, na ktorej sú výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch verejne prístupné. V prípade, že výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch uchádzača sú uložené v neverejnej časti Registra účtovných závierok, je potrebné ich v ponuke predložiť spolu s originálom alebo osvedčenou fotokópiou osvedčovacej doložky Data Centra prevádzkovateľa Registra účtovných závierok. V prípade, že ide o uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, takýto uchádzač predkladá predmetné výkazy podľa platných právnych predpisov v krajine svojho sídla. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia, uvedených vo zverejnenej Výzve na predkladanie ponúk, za všetkých členov skupiny spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 ZoVO. Uchádzač alebo záujemca môže podľa §33 ods.2 na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZoVO. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. Hospodársky subjekt môže v súlade s §110 ods.7 ZoVO predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len „JED" ) podľa § 39 ZoVO alebo čestným vyhlásením (podľa Prílohy č.10. súťažných podkladov), v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZoVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZoVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto bodu. JED je uverejnený na web stránke úradu pre verejné obstarávanie: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejneobstaravanie-553.html. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne osvedčené kópie. Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“. Vzhľadom na obmedzený počet znakov v tejto časti sú bližšie informácie uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo svojej ponuke preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa §34 ods.1 písm.b), písm. d) ZoVO v nadväznosti na §35 a §36 ZoVO nasledovnými dokladmi a dokumentami: a)Zoznamom stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto ZoVO, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa §12 ZoVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto ZoVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby úhrnný finančný objem predložených zmlúv o uskutočnení stavebných prác bol za stanovené obdobie 5 rokov spolu v hodnote minimálne 500 000 EUR bez DPH. Zoznam zmlúv o uskutočnení stavebných prác musí obsahovať minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa (uchádzač/subdodávateľ). b) Obchodné meno a sídlo objednávateľa. c) Predmet a miesto plnenia zmluvy (z ktorého bude zrejmé plnenie požiadaviek objednávateľa).d) Celkovú zmluvnú cenu (v prípade inej meny použije sa na prepočet kurz inej meny voči Euro zverejnený v príslušný rozhodný deň Európskou centrálnou bankou). e) Lehotu plnenia zmluvy (obdobie, počas ktorého boli stavebné práce uskutočňované). f) Meno a priezvisko, kontakt - tel. č. a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname. g) Dátum vyhotovenia. h) Podpis osoby oprávnenej konať v mene objednávateľa resp. splnomocnenie, alebo iný relevantný dôkaz o oprávnení takejto osoby vystaviť potvrdenie o vykonaní stavebných prác. i) Pečiatka objednávateľa. Uchádzač predloží vo svojej ponuke zoznam zmlúv, doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V prípade, že uchádzač uskutočňoval stavebné práce pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname stavebných prác. Opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží aktuálny certifikát o zavedení systému manažérstva kvality podľa STN EN ISO9001 alebo iný dôkaz rovnocenný s opatreniami na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Uchádzač predloží aktuálny certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001, alebo iný dôkaz rovnocenný s opatreniami na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží aktuálny certifikát o zavedení systému environmentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 14001 alebo iný dôkaz rovnocenný s opatreniami na zabezpečenie environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Uchádzač alebo záujemca môže v zmysle §34 ods.3 ZoVO na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZoVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto oddielu za všetkých členov skupiny spoločne. Bližšie informácie k jednotlivým podmienkam sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena s DPH za dodanie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v mene euro (EUR) podľa bodu 17. súťažných podkladov. Úspešným uchádzačom v tejto verejnej súťaži sa stane uchádzač, ktorý predložil ponuku s najnižšou cenou a nebude z tohto postupu zadávania zákazky vylúčený.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH za dodanie predmetu zákazky, vypočítaná vyjadrená v mene euro (EUR)
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V súlade so súťažnými podkladmmi a ZoVO.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Bližšie uvedené v súťažných podkladoch, v prílohe č.3 SP "Návrh obchodných podmienok - Zmluva o Dielo".
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.11.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.11.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ umožní a sprístupni účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVO. Uchádzač môže byť pri otváraní ponúk zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie. Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ZoVO. Bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
  • Miesto otvárania ponúk: Účelové zariadenie Študentské domovy a jedálne STU v Bratislave, Bernolákova 1, 811 07 Bratislava, blok D, 2. poschodie, zasadačka č.1.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/517865
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/517865
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Verejný obstarávateľ vykonáva predmetné verejné obstarávanie prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy s využitím informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO).
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)