Rekonštrukcia bytov vo vlastníctve alebo v správe mestskej časti Bratislava - Ružinov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia bytov vo vlastníctve alebo v správe mestskej časti Bratislava - Ružinov
Kód zákazky: CS 11362/2024
Kód oznámenia: 25767 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 940 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 11.11.2024 10:00
Vyhlásenie: 21.10.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Mierová
82705 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Mierová Bratislava - mestská časť Ružinov 82705 Slovensko Nájomné byty vo vlastníctve alebo v správe mestskej časti Bratislava – Ružinov
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú stavebné práce pri rekonštrukcii bytových jednotiek verejného obstarávateľa na základe projektovej dokumentácie. Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom Rámcovú zmluvu o dielo na uskutočnenie stavebných prác pri rekonštrukcii bytových jednotiek verejného obstarávateľa, pričom verejný obstarávateľ zadá úspešnému uchádzačovi objednávku na vykonanie rekonštrukčných prác vždy osobitne pre každú bytovú jednotku. Objednávka verejného obstarávateľa bude obsahovať: a) určenie presného miesta dodania časti predmetu zákazky uvedením identifikácie bytovej jednotky, b) určenie rozsahu objednaných stavebných prác, c) lehotu dodania časti predmetu zákazky, d) projektovú dokumentáciu s výkazom výmer pre konkrétny byt. Cena za dodanie časti predmetu zákazky objednaná objednávkou bude určená na základe rozsahu vykonaných stavebných prác a jednotkových cien nachádzajúcich sa v databáze CENEKON (TSKP - Cenník stavebných konštrukcií a prác) vedenou a aktualizovanou spoločnosťou CENEKON a.s., sídlo: Einsteinova 3677/11, 851 01 Bratislava, IČO: 52 015 661, znížených o sumu zľavy uvedenej v ponuke úspešného uchádzača. Ostatné špecifikácie predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 11 Rámcová zmluva o dielo. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, Prílohe č. 12 Základný predpokladaný rozpočet súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1316504
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestská časť Bratislava - Ružinov (ID: 75816)
  • Zákazka: Rekonštrukcia bytov vo vlastníctve alebo v správe mestskej časti Bratislava - Ružinov (ID: 518552)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 32aba8c1-c32e-4067-824c-655ebe30bdb6
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Ružinov
  • IČO: 00603155
  • DIČ: 2020699516
  • Internetová adresa (URL): https://www.ruzinov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Mierová
  • Číslo: 21
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82705
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Oddelenie verejného obstarávania
  • E-mail: beata.simorova@ruzinov.sk
  • Telefónne číslo: +421248284405
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6555
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: CS 11362/2024
  • Názov: Rekonštrukcia bytov vo vlastníctve alebo v správe mestskej časti Bratislava - Ružinov
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné práce pri rekonštrukcii bytových jednotiek verejného obstarávateľa na základe projektovej dokumentácie. Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom Rámcovú zmluvu o dielo na uskutočnenie stavebných prác pri rekonštrukcii bytových jednotiek verejného obstarávateľa, pričom verejný obstarávateľ zadá úspešnému uchádzačovi objednávku na vykonanie rekonštrukčných prác vždy osobitne pre každú bytovú jednotku. Objednávka verejného obstarávateľa bude obsahovať: a) určenie presného miesta dodania časti predmetu zákazky uvedením identifikácie bytovej jednotky, b) určenie rozsahu objednaných stavebných prác, c) lehotu dodania časti predmetu zákazky, d) projektovú dokumentáciu s výkazom výmer pre konkrétny byt. Cena za dodanie časti predmetu zákazky objednaná objednávkou bude určená na základe rozsahu vykonaných stavebných prác a jednotkových cien nachádzajúcich sa v databáze CENEKON (TSKP - Cenník stavebných konštrukcií a prác) vedenou a aktualizovanou spoločnosťou CENEKON a.s., sídlo: Einsteinova 3677/11, 851 01 Bratislava, IČO: 52 015 661, znížených o sumu zľavy uvedenej v ponuke úspešného uchádzača. Ostatné špecifikácie predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 11 Rámcová zmluva o dielo. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, Prílohe č. 12 Základný predpokladaný rozpočet súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 940 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45113000, 45211341, 45310000, 45421000, 45421100, 39370000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Nájomné byty vo vlastníctve alebo v správe mestskej časti Bratislava – Ružinov
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti osobného postavenia: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, 4 a 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke podľa bodu 24. Využitie subdodávateľov súťažných podkladov. 3. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, okrem dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), písm. b), písm. c), písm. d) a písm. e), ktoré uchádzač nemusí predkladať, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil predmetný doklad, je povinný na uvedený účel preukázania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t. j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu/uvedených dokumentov (Príloha č. 8 súťažných podkladov) a podpísať ich oprávnenou osobou, ktorý je možné nájsť na nasledovnom odkaze: Zoznam hospodárskych subjektov – ÚVO (gov.sk) Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou ponuky.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO. 2. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia bytov vo vlastníctve alebo v správe mestskej časti Bratislava - Ružinov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: CS 11362/2024
  • Názov : Rekonštrukcia bytov vo vlastníctve alebo v správe mestskej časti Bratislava - Ružinov
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné práce pri rekonštrukcii bytových jednotiek verejného obstarávateľa na základe projektovej dokumentácie. Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom Rámcovú zmluvu o dielo na uskutočnenie stavebných prác pri rekonštrukcii bytových jednotiek verejného obstarávateľa, pričom verejný obstarávateľ zadá úspešnému uchádzačovi objednávku na vykonanie rekonštrukčných prác vždy osobitne pre každú bytovú jednotku. Objednávka verejného obstarávateľa bude obsahovať: a) určenie presného miesta dodania časti predmetu zákazky uvedením identifikácie bytovej jednotky, b) určenie rozsahu objednaných stavebných prác, c) lehotu dodania časti predmetu zákazky, d) projektovú dokumentáciu s výkazom výmer pre konkrétny byt. Cena za dodanie časti predmetu zákazky objednaná objednávkou bude určená na základe rozsahu vykonaných stavebných prác a jednotkových cien nachádzajúcich sa v databáze CENEKON (TSKP - Cenník stavebných konštrukcií a prác) vedenou a aktualizovanou spoločnosťou CENEKON a.s., sídlo: Einsteinova 3677/11, 851 01 Bratislava, IČO: 52 015 661, znížených o sumu zľavy uvedenej v ponuke úspešného uchádzača. Ostatné špecifikácie predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 11 Rámcová zmluva o dielo. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, Prílohe č. 12 Základný predpokladaný rozpočet súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 940 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45113000, 45211341, 45310000, 45421000, 45421100, 39370000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Nájomné byty vo vlastníctve alebo v správe mestskej časti Bratislava – Ružinov
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 31.12.2027
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 940 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom • bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, • bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal minimálne 3 referencie rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom aspoň jedna bola v minimálnej hodnote 130 000,00 EUR bez DPH Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Uchádzač musí preukázať odbornú spôsobilosť potvrdením, že bude mať počas celého trvania plnenia predmetu zákazky k dispozícii 4 expertov spĺňajúcich stanovené požiadavky Uchádzač môže preukazovať splnenie stanovených podmienok na expertov aj tou istou osobou, tzn. že tá istá osoba môže byť použitá na preukázanie viacerých expertov súčasne. Kľúčový expert č. 1 – stavbyvedúci - Osvedčenia o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle zákona SNR č.138/1992 Zb. o autorizovaných architek-toch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním na kategóriu Pozemné stavby a architektú-ru alebo ekvivalent. Kľúčový expert č. 2 - Osvedčenie o živnostenskom oprávnení alebo ekvivalentný doklad preukazujúci odbornú spôsobilosť v oblasti Murárstvo (primerane podľa remeselnej živnosti v skupine 113, por. č. 19), alebo doklad o preukázaní odborného vzdelania zodpovednej osoby v oblasti Mu-rárstvo. Kľúčový expert č. 3 - Osvedčenie o živnostenskom oprávnení alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci od-bornú spôsobilosť v oblasti Vodoinštalatérstvo alebo kúrenárstvo (primerane podľa reme-selnej živnosti v skupine 113, por. č. 25), alebo doklad o preukázaní odborného vzdela-nia zodpovednej osoby v oblasti Vodoinštalatérstvo alebo kúrenárstvo. Kľúčový expert č. 4 - Osvedčenie o živnostenskom oprávnení alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci odbornú spôsobilosť v oblasti vyhradených technických zariadení elektrických (primerane podľa remeselnej živnosti v skupine 113, por. č. 28), alebo doklad o preukázaní odborného vzdelania zodpovednej osoby v oblasti Vyhradených technických zariadení elektrických a Osvedčenie o odbornej spôsobilosti vykonávať predmetnú činnosť zodpovednej osoby na výkon činnosti na technických zariadeniach elektrických podľa min. § 21 Vyhl. MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. 1. Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality ISO 9001 alebo ekvivalent, resp. rovnocenný dôkaz o opatreniach na zabezpečenie kvality pre stavebnú činnosť podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu; 2. Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva a bezpečnosti pri práci ISO 45001:2018 alebo ekvivalent, resp. rovnocenný dôkaz pre stavebnú činnosť podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu; Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Uchádzač predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva ISO 14001:2015 alebo ekvivalent, resp. rovnocenný dôkaz o opatreniach požadovaných v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva pre stavebnú činnosť podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným bude ten uchádzač, ktorý predloží za dodanie predmetu zákazky najvyššiu výšku zľavy v percentách (%) z jednotkových cien nachádzajúcich sa v databáze CENEKON. Poradie ostatných uchádzačov sa určí zostupne. V prípade rovnakých hodnôt ponúk uchádzačov, teda navrhnutej výšky zľavy v percentách (%) z jednotkových cien nachádzajúcich sa v databáze CENEKON ako návrhu na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk, komisia verejného obstarávateľa zostaví poradie uchádzačov na základe rozhodného kritéria na plnenie predmetu zákazky, ktorým bude najnižší súčet jednotkových cien vybraných položiek predmetu zákazky v EUR s DPH podľa Prílohy č. 14 Výkaz výmer – Vybrané položky súťažných podkladov, ktorú každý uchádzač vyplní a predloží vo svojej ponuke.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Výška zľavy v percentách (%) z jednotkových cien nachádzajúcich sa v databáze CENEKON (TSKP – Cenník stavebných konštrukcií a prác) vedenou a aktualizovanou spoločnosťou CENEKON a.s., sídlo: Einsteinova 3677/11, 851 01 Bratislava-mestská časť Bratislava, ICˇO: 52 015 661, vyjadrená s presnosťou na 2 desatinné miesta.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby táto vytvorila právnu formu. Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní odporúča, aby členovia skupiny dodávateľov splnomocnili jedného z jej členov, ktorý má právnu subjektivitu a spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov, ktoré v súvislosti s účasťou skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní bude potrebné a vhodné vykonať. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorej predmetom bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zhotoviteľ je povinný počas celej doby platnosti a účinnosti zmluvy ako aj počas záručnej doby mať uzatvorené a platné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri jeho činnosti s poistnou sumou najmenej vo výške 2 000 000,00 EUR na jednu poistnú udalosť a vykonať všetko potrebné k tomu, aby poistenie bolo platné počas celej doby trvania zmluvy ako aj počas záručnej doby - viac Článok V. bod 15 Rámcovej zmluvy o dielo podľa Prílohy č. 11 súťažných podkladov.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.11.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 11.11.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky predložené prostredníctvom IS EVO sa verejnému obstarávateľovi sprístupnia až po uplynutí lehoty na otváranie ponúk. Na otváraní ponúk verejný obstarávateľ zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Verejný obstarávateľ realizuje zákazku prostredníctvom systému IS EVO ver.18.0, ktorý umožňuje využiť funkcionalitu on-line sprístupnenia ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Online – Verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom v systéme IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/518552
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/518552
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)