Dodanie pomocných archeologických prác na archeologický výskum pre územie Nitrianskeho samosprávneho kraja

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodanie pomocných archeologických prác na archeologický výskum pre územie Nitrianskeho samosprávneho kraja
Kód zákazky: 102024
Kód oznámenia: 26096 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71351914-3
Predpokladaná hodnota: 440 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.11.2024 08:00
Vyhlásenie: 23.10.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Akademicá
949 21 Nitra
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Akademicá Nitra 94901 Slovensko Územie stavby v rámci územnej pôsobnosti Nitrianskeho samosprávneho kraja s tým, že jednotlivé lokality budú určované podrobnejšie verejným obstarávateľom.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zabezpečenie pomocných archeologických prác/služieb na archeologický výskum podľa rozhodnutí Krajského pamiatkového úradu Nitra v určených lokalitách v rámci pôsobnosti Nitrianskeho samosprávneho kraja podľa potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu maximálne 40 000 osobohodín s tým, že jednotlivé presné lokality budú určované podrobnejšie verejným obstarávateľom vopred.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1316534
1. Základné údaje
  • Organizácia: Archeologický ústav Slovenskej akadémie vied, verejná výskumná inštitúcia (ID: 98484)
  • Zákazka: Dodanie pomocných archeologických prác na archeologický výskum pre územie Nitrianskeho samosprávneho kraja (ID: 518573)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 5ca87933-9f50-461d-9b6b-e40039bcb7ad
  • Identifikátor verzie oznámenia: 87a84f07-9a75-4ef1-bbe4-82de4e76c8d4
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Archeologický ústav Slovenskej akadémie vied, verejná výskumná inštitúcia
  • IČO: 00166723
  • DIČ: 2021246656
  • Adresa
  • Ulica: Akademicá
  • Číslo: 969
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 94901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.makvova@savba.sk
  • Telefónne číslo: 0376943107
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Archeologický ústav Slovenskej akadémie vied, verejná výskumná inštitúcia)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/698
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 102024
  • Názov: Dodanie pomocných archeologických prác na archeologický výskum pre územie Nitrianskeho samosprávneho kraja
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie pomocných archeologických prác/služieb na archeologický výskum podľa rozhodnutí Krajského pamiatkového úradu Nitra v určených lokalitách v rámci pôsobnosti Nitrianskeho samosprávneho kraja podľa potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu maximálne 40 000 osobohodín s tým, že jednotlivé presné lokality budú určované podrobnejšie verejným obstarávateľom vopred.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 440 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Archeologické služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Územie stavby v rámci územnej pôsobnosti Nitrianskeho samosprávneho kraja s tým, že jednotlivé lokality budú určované podrobnejšie verejným obstarávateľom.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: 1.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.2. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť dokumenty v celom rozsahu v zmysle ustanovenia § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko nevie aplikovať ustanovenie § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.4. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Verejný obstarávateľ v jednotnom európskom dokumente umožňuje vyplniť globálny údaj. 1.5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 1.6. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke. 1.7. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční verejný obstarávateľ až po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk a iba v prípade ponuky uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Verejný obstarávateľ bude aplikovať postup v zmysle § 66 ods. 7 písm. b) ZVO v spojení s príslušnými časťami § 55 ods. 1 ZVO, tzv. super reverznú verejnú súťaž. Verejný obstarávateľ teda bude vyhodnocovať ponuku uchádzača z hľadiska splnenia podmienok účasti ako aj splnenia požiadaviek na predmet zákazky iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Zadávanie nadlimitnej zákazky sa realizuje prostredníctvom systému https://www.isepvo.sk/, Obstarávateľ neposkytuje záujemcom súťažné podklady, tie sú v plnej miere zverejnené priamo v profile Obstarávateľa. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Pre potreby predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia na https://www.isepvo.sk/. 4. Komunikácia medzi Obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom https://www.isepvo.sk/, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu. 5. Verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, nie je obstarávaním inovácií. 6. Verejné obstarávanie nie je obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 7. Zákazka nie je rozdelená na časti, nakoľko sa jedná o poskytnutie komplexných archeologických služieb v rámci pôsobnosti Nitrianskeho samosprávneho kraja a nie je možné rozdeliť zákazku na časti. 8. V zmysle Nariadenia Rady (EÚ) 2022/576 zo dňa 8.4.2022, ktorým sa mení nariadenie (EÚ) č. 2014/833 o reštriktívnych opatreniach s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine, sa zakazuje zadávanie všetkých verejných zákaziek alebo koncesií, ktoré patria do rozsahu pôsobnosti tam uvedených predpisov o verejnom obstarávaní, nasledujúcim osobám, subjektom alebo orgánom alebo pokračovanie v ich plnení s nasledujúcimi osobami, subjektmi a orgánmi: a) ruský štátny príslušník alebo fyzická alebo právnická osoba, subjekt alebo orgán usadený v Rusku; b) právnická osoba, subjekt alebo orgán, ktoré z viac ako 50 % priamo alebo nepriamo vlastní subjekt uvedený v písmene a) tohto odseku, alebo c) právnická alebo fyzická osoba, subjekt alebo orgán, ktoré konajú v mene alebo na základe pokynov subjektu uvedeného v písmene a) alebo b) tohto odseku, vrátane subdodávateľov, dodávateľov alebo subjektov, ktorých kapacity sa využívajú v zmysle smerníc o verejnom obstarávaní, ak na nich pripadá viac ako 10 % hodnoty zákazky.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodanie pomocných archeologických prác na archeologický výskum pre územie Nitrianskeho samosprávneho kraja
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 102024
  • Názov : Dodanie pomocných archeologických prác na archeologický výskum pre územie Nitrianskeho samosprávneho kraja
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie pomocných archeologických prác/služieb na archeologický výskum podľa rozhodnutí Krajského pamiatkového úradu Nitra v určených lokalitách v rámci pôsobnosti Nitrianskeho samosprávneho kraja podľa potrieb verejného obstarávateľa v rozsahu maximálne 40 000 osobohodín s tým, že jednotlivé presné lokality budú určované podrobnejšie verejným obstarávateľom vopred.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 440 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Archeologické služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Územie stavby v rámci územnej pôsobnosti Nitrianskeho samosprávneho kraja s tým, že jednotlivé lokality budú určované podrobnejšie verejným obstarávateľom.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Iné
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo svojej ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (kópia originálu alebo kópia úradne osvedčenej kópie dokladov, ak nie je uvedené inak): 2.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní – zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Verejný obstarávateľ v jednotnom európskom dokumente umožňuje vyplniť globálny údaj. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1.1 Zoznam poskytnutých archeologických služieb za predchádzajúce tri roky. Verejný obstarávateľ v rámci tohto zoznamu požaduje preukázať, že uchádzač poskytol službu (pre rovnaký predmet zákazky v hodnote prevyšujúcej kumulatívne sumu 50.000,- EUR za predchádzajúce tri roky od dátumu vyhlásenia verejného obstarávania.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v EUR bez DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Popis činností, ktoré sú obsahom poskytnutia služby, vyplýva z týchto súťažných podkladov a z návrhu rámcovej dohody. Pri určovaní jednotkových cien je nevyhnutné zohľadniť všetky činnosti, ktoré bude potrebné vykonávať pri poskytovaní služby a všetky náklady, ktoré môžu vzniknúť pri a aj v súvislosti s poskytovaním služby. Jednotkové ceny musia zohľadňovať napr. odplatu za výkon práce príslušnými zamestnancami, náročnosť jednotlivých činností, primeraný zisk, náklady na technické vybavenie, iné zariadenia a dopravné prostriedky, ktoré sú potrebné pre poskytnutie služby. Vybavenie a príslušenstvo, ako sú napr. počítače, softvér, dopravné prostriedky a technické vybavenie si musí úspešný uchádzač zabezpečiť vo vlastnej réžií. Odplata za ich zabezpečenie a používanie je zahrnutá v zmluvnej cene. Pri určovaní výšky jednotlivých denných sadzieb musí uchádzač vopred zohľadniť skutočnosť, že uchádzač môže poskytovať službu aj počas sobôt, sviatkov a dní pracovného pokoja.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Archeologický ústav Slovenskej akadémie vied, verejná výskumná inštitúcia)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Archeologický ústav Slovenskej akadémie vied, verejná výskumná inštitúcia)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.11.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.11.2024
  • Čas otvárania ponúk: 08:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ZVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://www.isepvo.sk/
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/518573
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady vrátane príloh
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)