1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť č. 1: Služby poskytovania aktualizácií výrobcu pre serverové licencie a používateľské licencie softvéru Wallstreet Suite.
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: NBS1-000-102-948
- Názov : Časť č. 1: Služby poskytovania aktualizácií výrobcu pre serverové licencie a používateľské licencie softvéru Wallstreet Suite.
- Opis: Služby poskytovania aktualizácií výrobcu pre serverové licencie a používateľské licencie softvéru Wallstreet Suite
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 409 968
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 72261000, 72267100
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Imricha Karvaša
- Ulica: 1
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81325
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Kopčianska
- Ulica: 92/D
- Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
- PSČ: 85101
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 1
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Predĺženie plnenia predmetu zákazky o 24 mesiacov.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní – zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v zozname poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky za predchádzajúce tri roky počítané od vyhlásenia verejného obstarávania uviedol zrealizované zákazky v súhrnnej hodnote minimálne 180 000,- eur bez DPH, pričom hodnota aspoň jednej zákazky musí byť minimálne 90 000,- eur bez DPH. Pod pojmom „obdobný charakter zákazky“ sa v kontexte verejného obstarávania rozumie zákazka, ktorej predmetom bolo/je poskytovanie aktualizácií výrobcu pre licencie komplexného softvérového nástroja na analýzu a obchodovanie na finančných trhoch využiteľnom na rôzne účely v oblasti obchodovania s akciami, dlhopismi, komoditami a ďalšími finančnými nástrojmi
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač uvedie svoj návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk podľa vzoru uvedeného v prílohe č. 1 k časti A.3 KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA súťažných podkladov. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových celkových cien za predmet zákazky v eurách bez DPH, uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Na prvom mieste sa umiestni uchádzač, ktorého ponuka bude mať najnižšiu celkovú cenu za predmet zákazky v eurách bez DPH. Ostatní uchádzači sa umiestnia vo vzostupnom poradí podľa ich navrhovanej celkovej ceny za predmet zákazky v eurách bez DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky časti č. 1 v eurách bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Od skupiny dodávateľov sa v prípade prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie, t. j. zodpovednosti v procese plnenia zmluvy vyžaduje vytvorenie určitej právnej formy, t. j., aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi napr. zmluvu v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky a acquis communautaire (napr. podľa § 829 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov), ktorá bude zaväzovať všetkých členov skupiny dodávateľov, aby zodpovedali spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorým je skupina dodávateľov, v prípade nesplnenia povinnosti podľa predchádzajúcej vety.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.11.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 21.11.2024
- Čas otvárania ponúk: 13:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60913/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/518814
- Označenie dokumentu/zákazky: SP IBFO_final
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Josephine
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť č. 2: Poskytovanie servisných služieb pri zabezpečení prevádzky IS IBFO
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: NBS1-000-102-948
- Názov : Časť č. 2: Poskytovanie servisných služieb pri zabezpečení prevádzky IS IBFO
- Opis: Zabezpečenie prevádzkyschopnosti aplikačného programového systému pre investičné bankovníctvo a finančné obchodovanie na platforme aplikačného programového softvéru Wallstreet Suite v rozsahu: a) údržba a podpora informačného systému, ktorá zahŕňa zabezpečenie jeho garantovanej spoľahlivosti a požadovanej úrovne dostupnosti a rýchle odstránenie prípadných problémov bez negatívneho dopadu na prevádzkyschopnosť informačného systému, b) ďalšie úpravy, ktoré zahŕňajú modernizáciu alebo rozširovanie funkčnosti podľa požiadaviek objednávateľa.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 508 032
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 72261000, 72267100
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Imricha Karvaša
- Ulica: 1
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81325
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Kopčianska
- Ulica: 92/D
- Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
- PSČ: 85101
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 1
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Predĺženie plnenia predmetu obstarávania o 24 mesiacov.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní – zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v zozname poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky za predchádzajúce tri roky počítané od vyhlásenia verejného obstarávania uviedol zrealizované zákazky: v súhrnnej hodnote minimálne 1 000 000,- eur bez DPH, pričom hodnota aspoň jednej zákazky musí byť minimálne 500 000,- eur bez DPH. Pod pojmom „obdobný charakter zákazky“ sa v kontexte verejného obstarávania rozumie zákazka, ktorej predmetom bolo/je zabezpečenie prevádzkyschopnosti aplikačného programového systému na platforme aplikačného programového softvéru Wallstreet Suite poskytovaním údržby a podpory systému ako aj ďalších úprav systému podľa požiadaviek objednávateľa predmetného systému.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač uvedie svoj návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk podľa vzoru uvedeného v prílohe č. 2 k časti A.3 KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA súťažných podkladov. Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových celkových cien za predmet zákazky v eurách bez DPH, uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov. Na prvom mieste sa umiestni uchádzač, ktorého ponuka bude mať najnižšiu celkovú cenu za predmet zákazky v eurách bez DPH. Ostatní uchádzači sa umiestnia vo vzostupnom poradí podľa ich navrhovanej celkovej ceny za predmet zákazky v eurách bez DPH. V prípade, ak dvaja alebo viacerí uchádzači ponúknu rovnakú celkovú cenu za predmet zákazky v eurách bez DPH, úspešným uchádzačom bude ten uchádzač, ktorého ponuková cena v eurách bez DPH bude najnižšia sumárna cena za položky SC 4, SCO 4 - Školenia - osobohodina a SC 5, SCO - 5 Implementácia - osobohodina z tabuliek č. 2a a č. 2b v prílohe č. 2 k časti A.3 KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK A PRAVIDLÁ ICH UPLATNENIA súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky časti č. 2 v eurách bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Od skupiny dodávateľov sa v prípade prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie, t. j. zodpovednosti v procese plnenia zmluvy vyžaduje vytvorenie určitej právnej formy, t. j., aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi napr. zmluvu v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky a acquis communautaire (napr. podľa § 829 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov), ktorá bude zaväzovať všetkých členov skupiny dodávateľov, aby zodpovedali spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorým je skupina dodávateľov, v prípade nesplnenia povinnosti podľa predchádzajúcej vety.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.11.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 21.11.2024
- Čas otvárania ponúk: 13:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 100 000,- eur (slovom: stotisíc eur) na časť č. 2 zákazky.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60913/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/518814
- Označenie dokumentu/zákazky: SP IBFO_final
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Josephine
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)