Výrub a orez drevín

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Výrub a orez drevín
Kód zákazky: 1/10/2024/TPU
Kód oznámenia: 26086 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 77211400-6
Predpokladaná hodnota: 75 410,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 6.11.2024 10:00
Vyhlásenie: 23.10.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Slovenské národné divadlo
Adresa: Pribinova
81901 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pribinova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81901 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom tejto zákazky je realizácia výrubu a výchovných orezov, likvidácia štiepkovaním a rozvoz vzniknutej štiepky po areáli Umelecko-dekoračných dielní Slovenského národného divadla. Realizácia výrubu a výchovných orezov sa realizuje na základe vykonaného dendrologického posudku a na základe rozhodnutia so súhlasným stanoviskom Mestskej časti Bratislava – Ružinov. Dendrologicky hodnotené územie sa nachádza v areáli Umelecko-dekoračných dielní SND (ďalej len „UDD“), Mliekarenská 6, Bratislava –Ružinov, vymedzené parcelami reg. C-KN č. 15301/5, 15301/32. Predmetom dendrologického posudku je celkom 89 ks drevín. Z celkového zoznamu posudzovaných drevín je určených na výrub 31 ks drevín a na orez 45 ks drevín. Popis posudzovaných drevín na výrub a orez je v Prílohe č. 2 týchto Podkladov. Mapový podklad (fotografické zameranie) s očíslovaním jednotlivých stromov je v Prílohe č. 3 týchto Podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Slovenské národné divadlo

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1316153
1. Základné údaje
  • Organizácia: Slovenské národné divadlo (ID: 95591)
  • Zákazka: Výrub a orez drevín (ID: 518343)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: dda459a6-ecd7-4ea3-b3b9-76d3b2bad2a5
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Slovenské národné divadlo
  • IČO: 00164763
  • DIČ: 2020829954
  • Adresa
  • Ulica: Pribinova
  • Číslo: 17
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ovo@snd.sk
  • Telefónne číslo: +421220472131
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Rekreácia, kultúra a náboženstvo
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/611
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 1/10/2024/TPU
  • Názov: Výrub a orez drevín
  • Opis: Predmetom tejto zákazky je realizácia výrubu a výchovných orezov, likvidácia štiepkovaním a rozvoz vzniknutej štiepky po areáli Umelecko-dekoračných dielní Slovenského národného divadla. Realizácia výrubu a výchovných orezov sa realizuje na základe vykonaného dendrologického posudku a na základe rozhodnutia so súhlasným stanoviskom Mestskej časti Bratislava – Ružinov. Dendrologicky hodnotené územie sa nachádza v areáli Umelecko-dekoračných dielní SND (ďalej len „UDD“), Mliekarenská 6, Bratislava –Ružinov, vymedzené parcelami reg. C-KN č. 15301/5, 15301/32. Predmetom dendrologického posudku je celkom 89 ks drevín. Z celkového zoznamu posudzovaných drevín je určených na výrub 31 ks drevín a na orez 45 ks drevín. Popis posudzovaných drevín na výrub a orez je v Prílohe č. 2 týchto Podkladov. Mapový podklad (fotografické zameranie) s očíslovaním jednotlivých stromov je v Prílohe č. 3 týchto Podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 75 410
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Orezávanie stromov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mliekarenská
  • Ulica: 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti - osobné postavenie: § 32 ods. 1 písm. e) Záujemca alebo uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. § 32 ods. 1 písm. f) Záujemca ani uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti doloženým čestným vyhlásením. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s týmito Podkladmi na predkladanie ponúk. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje prostredníctvom IS ePVO. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) budú v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému ePVO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/518343 . 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme ePO počas celého procesu VO. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS ePVO najneskôr tri (3) pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. Ponukovú cenu celkom v EUR s DPH uvedú uchádzači v IS ePVO, v časti Štruktúrované kritériá. Ponuková cena musí zahŕňať všetky náklady, súvisiace s dodaním predmetu zákazky ako cena maximálna a konečná. 8. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a touto výzvou na predkladanie ponúk. 9. Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 10. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 dní od doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi, vystavenej po dodaní kompletného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 11. Verejný obstarávateľ organizuje pre záujemcov spoločnú obhliadku miesta plnenia, stanovenú na 29.10. 2024, so začiatkom o 10:00 hod. Bližšie údaje sú uvedené v Podkladoch na vypracovanie ponuky, zverejnených v Dokumentácii predmetnej zákazky.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Výrub a orez drevín
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1/10/2024/TPU
  • Názov : Výrub a orez drevín
  • Opis: Predmetom tejto zákazky je realizácia výrubu a výchovných orezov, likvidácia štiepkovaním a rozvoz vzniknutej štiepky po areáli Umelecko-dekoračných dielní Slovenského národného divadla. Realizácia výrubu a výchovných orezov sa realizuje na základe vykonaného dendrologického posudku a na základe rozhodnutia so súhlasným stanoviskom Mestskej časti Bratislava – Ružinov. Dendrologicky hodnotené územie sa nachádza v areáli Umelecko-dekoračných dielní SND (ďalej len „UDD“), Mliekarenská 6, Bratislava –Ružinov, vymedzené parcelami reg. C-KN č. 15301/5, 15301/32. Predmetom dendrologického posudku je celkom 89 ks drevín. Z celkového zoznamu posudzovaných drevín je určených na výrub 31 ks drevín a na orez 45 ks drevín. Popis posudzovaných drevín na výrub a orez je v Prílohe č. 2 týchto Podkladov. Mapový podklad (fotografické zameranie) s očíslovaním jednotlivých stromov je v Prílohe č. 3 týchto Podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Orezávanie stromov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mliekarenská 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 821 06
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 90
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s týmito Podkladmi na predkladanie ponúk. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje prostredníctvom IS ePVO. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) budú v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému ePVO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/518343 . 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme ePVO počas celého procesu VO. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS ePVO najneskôr tri (3) pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. Ponukovú cenu celkom v EUR s DPH uvedú uchádzači v IS ePVO, v časti Štruktúrované kritériá. Ponuková cena musí zahŕňať všetky náklady, súvisiace s dodaním predmetu zákazky ako cena maximálna a konečná. 8. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a touto výzvou na predkladanie ponúk. 9. Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 10. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 dní od doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi, vystavenej po dodaní kompletného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 11. Verejný obstarávateľ organizuje pre záujemcov spoločnú obhliadku miesta plnenia, stanovenú na 29.10.2024, so začiatkom o 10:00 hod. Bližšie údaje sú uvedené v Podkladoch na vypracovanie ponuky, zverejnených v Dokumentácii predmetnej zákazky.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Na vyčíslenie uvedených cien sa pri prepočte inej meny na menu EUR použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač zoznamom poskytnutých služieb preukázal realizáciu zákaziek/projektov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, v kumulatívnej hodnote min. 70 000,- EUR bez DPH. V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie - názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania odberateľa, - predmet zmluvy/plnenia (stručný opis predmetu plnenia), - hodnota plnenia v EUR bez DPH/ EUR s DPH, - skutočná lehota realizácie zákazky, - kontaktná osoba za odberateľa (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom prípadného overenia predkladaných informácií), - len výšku hodnoty realizácie zákaziek, spadajúcich do rozhodného obdobia.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériami na vyhodnotenie ponúk
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pri každej osobe uchádzač predloží podpísaný pracovný životopis alebo ekvivalentný doklad, v ktorom bude uvedené: základné identifikačné údaje, mesiac a rok (od – do) zamestnania, zamestnávateľ, rovnako predloží požadovaný preukaz. Uchádzač predloží požadované údaje pre nasledovný zoznam osôb: - obsluha ručnej motorovej reťazovej píly (min. 2 osoby), pri ktorých predloží preukaz obsluhy ručnej motorovej reťazovej píly vydaný podľa § 16 ods. 1 písm. a) zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa právneho predpisu krajiny sídla uchádzača alebo krajiny, kde odborník vykonáva túto činnosť; - práca vo výškach (min. 1 osoba), pri ktorej predloží preukaz osoby pracujúcej vo výške 1,5 m a viac nad povrchom zeme pomocou špeciálnej horolezeckej a speleologickej techniky, vydaný podľa § 16 ods. 1 písm. a) zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalentný doklad vydaný podľa právneho predpisu krajiny sídla uchádzača alebo krajiny, kde odborník vykonáva túto činnosť. Toto oprávnenie Objednávateľ požaduje len v prípade, ak pri výrube bude využívaná práca vo výškach. V prípade výrubu pomocou vysokozdvižnej plošiny sa preukaz na prácu vo výškach nepožaduje.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby.
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - ručná motorová reťazová píla: 2 ks, - krovinorez pre výrub drevín s priemerom kmeňa do 150 mm vrátane: 1 ks, - drvička drevnej hmoty pre spracovanie drevín s priemerom do 150 mm vrátane na štiepku: 1 ks - vysokozdvižná plošina – minimálna výška zdvihu 20 m: 1 ks - samostatný mulčovací stroj – pre mulčovanie drevín s priemerom kmeňa do 150 mm vrátane, alebo ekvivalentné strojové, prevádzkové alebo technické vybavenie schopné vykonávať plošné čistenie plôch s drevinami s priemerom kmeňa do 150 mm vrátane: 1 ks alebo ekvivalentné strojové, prevádzkové alebo technické vybavenie.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: a) Kritériá: Jediným kritériom je najnižšia celková cena v EUR s DPH, zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Uchádzači vyčíslia cenu s DPH pri použití sadzby 23 %. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, celkovou sumou sa rozumie cena bez DPH. b)Spôsob hodnotenia kritéria : Cena predmetu zákazky vrátane DPH sa bude hodnotiť nasledovným spôsobom: Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční poradovým systémom a pridelením príslušného počtu bodov. Najnižšej ponukovej cene bude priradené prvé miesto a maximálny počet bodov 100, ostatným ponukám druhé miesto, tretie miesto, atď., s príslušným počtom bodov, vyjadreným nepriamou úmerou ako pomer najnižšej ceny a vyhodnocovanej ponukovej ceny, prenásobený max. počtom bodov 100.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena celkom s DPH 23% v EUR na dve desatinné miesta
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.11.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 06.11.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ na otváranie ponúk použije funkcionalitu on-line sprístupnenia otvárania ponúk. V tomto prípade bude v čase otvárania ponúk cez IS EVO automaticky zaslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Slovenské národné divadlo, Pribinova 17, 819 01 Bratislava
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/518343
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/518343
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenské národné divadlo)