Upgrade ANTIVÍRUSOVÉHO SOFTVÉRU ESET A SLUŽBY ROZŠÍRENEJ PODPORY KYBERNETICKEJ BEZPEČNOSTI S AKTÍVNYM MONITORINGOM XDR PLATFORMY

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Upgrade ANTIVÍRUSOVÉHO SOFTVÉRU ESET A SLUŽBY ROZŠÍRENEJ PODPORY KYBERNETICKEJ BEZPEČNOSTI S AKTÍVNYM MONITORINGOM XDR PLATFORMY
Kód zákazky: 9538/2024/DEN
Kód oznámenia: 26379 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72261000-2
Predpokladaná hodnota: 49 737,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.11.2024 12:00
Vyhlásenie: 28.10.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Junácka
83291 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Junácka Bratislava - mestská časť Nové Mesto 83291 Slovensko Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie (predĺženie licencie) produktového balíka bezpečnostných riešení na ochranu koncových pracovných straníc, serverov, mobilných zariadení, ktorý obsahuje viacvrstvovú antivírusovú ochranu, technológiu automatickej analýzy podozrivých súborov v cloudovom sandboxe výrobcu, pokročilú vrstvu ochrany v podobe XDR nástroja na detekciu a reakciu, šifrovanie celých diskov, správu zraniteľností a patchov aplikácií tretích strán, ochranu poštových serverov/mailboxov, ochranu cloudového prostredia Microsoft365/Google Workspace, nástroj na 2-faktorovú autentifikáciu, a možnosť prevádzkovať jednotnú management konzolu na správu týchto riešení v cloudovom nasadení alebo lokálnom (on-prem) nasadení podľa voľby verejného obstarávateľa za účelom povýšenia kybernetickej bezpečnosti. Prostredie verejného obstarávateľa spadá do kritickej infraštruktúry. Dĺžka licencie a trvania služieb : 24 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený súťažných podkladoch.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1317614
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestská časť Bratislava - Nové Mesto (ID: 51199)
  • Zákazka: Upgrade ANTIVÍRUSOVÉHO SOFTVÉRU ESET A SLUŽBY ROZŠÍRENEJ PODPORY KYBERNETICKEJ BEZPEČNOSTI S AKTÍVNYM MONITORINGOM XDR PLATFORMY (ID: 519262)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 855f5ca4-afb6-4ca4-9ee6-5d68f313e860
  • Identifikátor verzie oznámenia: 28771689-57a2-446e-8c05-a76df5a95e83
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
  • IČO: 00603317
  • DIČ: 2020887385
  • Adresa
  • Ulica: Junácka
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • PSČ: 83291
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: peter.jombik@banm.sk
  • Telefónne číslo: +421249253250
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Nové Mesto)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8221
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 9538/2024/DEN
  • Názov: Upgrade ANTIVÍRUSOVÉHO SOFTVÉRU ESET A SLUŽBY ROZŠÍRENEJ PODPORY KYBERNETICKEJ BEZPEČNOSTI S AKTÍVNYM MONITORINGOM XDR PLATFORMY
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie (predĺženie licencie) produktového balíka bezpečnostných riešení na ochranu koncových pracovných straníc, serverov, mobilných zariadení, ktorý obsahuje viacvrstvovú antivírusovú ochranu, technológiu automatickej analýzy podozrivých súborov v cloudovom sandboxe výrobcu, pokročilú vrstvu ochrany v podobe XDR nástroja na detekciu a reakciu, šifrovanie celých diskov, správu zraniteľností a patchov aplikácií tretích strán, ochranu poštových serverov/mailboxov, ochranu cloudového prostredia Microsoft365/Google Workspace, nástroj na 2-faktorovú autentifikáciu, a možnosť prevádzkovať jednotnú management konzolu na správu týchto riešení v cloudovom nasadení alebo lokálnom (on-prem) nasadení podľa voľby verejného obstarávateľa za účelom povýšenia kybernetickej bezpečnosti. Prostredie verejného obstarávateľa spadá do kritickej infraštruktúry. Dĺžka licencie a trvania služieb : 24 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 49 737.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Softvérové podporné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby týkajúce sa podpory systému
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Prístup k súťažným podkladom a ku všetkým ostatným dokumentom zákazky, t.j. vysvetľovanie súťažných podkladov, prípadne ich doplnenie je elektronicky cez systém JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/57092/summary, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. 2. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 66 ods.7 písm. b)zákona o verejnom obstarávaní. 3. Ponuky musia byť vyhotovené elektronicky podľa § 49 ods. 1písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a budú sa predkladať elektronicky podľa § 49 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ponuka je vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ . Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Podrobnosti o registrácii, identifikácii a autentifikácii uchádzačov sú uvedené v súťažných podkladoch a v manuáloch systému JOSEPHINE zverejnených v Knižnici manuálov a odkazov na webovej adresehttps://josephine.proebiz.com/sk/. 4. Zábezpeka na ponuku sa nepožaduje. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade, ak bude predložená len jedna ponuka vo verejnej súťaži/ponuka uchádzača presahuje finančné možnosti verejného obstarávateľa. 6. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie/poskytnutie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa ako účasťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 7. LEHOTA VIAZANOSTI PONUKY je do 31.12.2024.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Upgrade ANTIVÍRUSOVÉHO SOFTVÉRU ESET A SLUŽBY ROZŠÍRENEJ PODPORY KYBERNETICKEJ BEZPEČNOSTI S AKTÍVNYM MONITORINGOM XDR PLATFORMY
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 9538/2024/DEN
  • Názov : Upgrade ANTIVÍRUSOVÉHO SOFTVÉRU ESET A SLUŽBY ROZŠÍRENEJ PODPORY KYBERNETICKEJ BEZPEČNOSTI S AKTÍVNYM MONITORINGOM XDR PLATFORMY
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie (predĺženie licencie) produktového balíka bezpečnostných riešení na ochranu koncových pracovných straníc, serverov, mobilných zariadení, ktorý obsahuje viacvrstvovú antivírusovú ochranu, technológiu automatickej analýzy podozrivých súborov v cloudovom sandboxe výrobcu, pokročilú vrstvu ochrany v podobe XDR nástroja na detekciu a reakciu, šifrovanie celých diskov, správu zraniteľností a patchov aplikácií tretích strán, ochranu poštových serverov/mailboxov, ochranu cloudového prostredia Microsoft365/Google Workspace, nástroj na 2-faktorovú autentifikáciu, a možnosť prevádzkovať jednotnú management konzolu na správu týchto riešení v cloudovom nasadení alebo lokálnom (on-prem) nasadení podľa voľby verejného obstarávateľa za účelom povýšenia kybernetickej bezpečnosti. Prostredie verejného obstarávateľa spadá do kritickej infraštruktúry. Dĺžka licencie a trvania služieb : 24 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Softvérové podporné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby týkajúce sa podpory systému
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Podrobne uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.11.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.11.2024
  • Čas otvárania ponúk: 12:00
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Podrobne informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Miesto otvárania ponúk: Verejné otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v súlade so zákonom na mieste a v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/61189/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/519262
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/61189/summary
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)