1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu na obdobie rokov 2025-2028 v správe Mestskej časti Bratislava Ružinov a organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: CS 11555/2024
- Názov : Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu na obdobie rokov 2025-2028 v správe Mestskej časti Bratislava Ružinov a organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti
- Opis: Predmetom zákazky Časti 1 je poistenie majetku proti živelným rizikám, vodovodným škodám, odcudzeniu veci, krádeži, lúpeži a vandalizmu, poistenie strojov, strojových zariadení a elektroniky, poistenie skla, poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu a poistenie zodpovednosti za environmentálnu škodu v zmysle ustanovenia § 13 zákona č. 359/2007 Z. z. o prevencii a náprave environmentálnych škôd. Informácia o verejnom obstarávateľovi: - Počet obyvateľov 82 483 (k 31.12.2023) - Zverených 86,2083 km cestných komunikácií o celkovej rozlohe 526 329,7 m2 - Zverených 85,2056 km chodníkov o celkovej rozlohe 80 413,6 m2 - Celková rozloha MČ Bratislava – Ružinov je 39 712 108,8 m2, resp. 39,7 km2 k.ú. Nivy - 7 436 569,6 m2, resp. 7,4 km2 k.ú. Ružinov - 12 926 353,2 m2, resp. 12,9 km2 k.ú. Trnávka - 19 351 451,8 m2, resp. 19,4 km2 Výsledkom verejného obstarávania v Časti 1 bude uzavretie Rámcovej dohody pre poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu (pozn. jedna Rámcová dohoda pre všetky organizácie). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, Prílohe č. 8a a Prílohe č. 8b Hodnotiaca tabuľka, Prílohe č. 14 Zoznam organizácií, Prílohe č. 15 Rozúčtovanie poistného (pozn. vyplnenú Prílohu č. 15 súťažných podkladov predkladá až úspešný uchádzač pri podpise Rámcovej dohody – Časť 1), Prílohe č. 16 Špecifikácia stavebných prác a Prílohe č. 19 Prehľad poistných udalostí 2020-2024.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 641 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Poisťovacie služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 66515200, 66516400, 66515400, 66519200
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestny úrad mestskej časti Bratislava – Ružinov, Mierová 21, 827 05 Bratislava 212 a jednotlivé organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti v zmysle účtovnej alebo inej evidencie podľa bodu 6.1 súťažných podkladov.
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 01.01.2025
- Dátum ukončenia: 31.12.2028
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 641 000
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal referencie s minimálnou kumulatívnou hodnotou vo výške 300 000 EUR bez DPH, ktorých predmetom bolo poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky podľa Časti 1 Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Uchádzač uvedie podiel plnenia z Rámcovej dohody, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom podľa Prílohy č. 7 súťažných podkladov. Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným v Časti 1 bude ten uchádzač, ktorý predloží za dodanie predmetu zákazky najnižšiu cenu za celkové poistenie pre Časť 1 predmetu zákazky. Poradie ostatných uchádzačov sa určí vzostupne.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celkové poistenie Časti 1 vypočítaná a vyjadrená v EUR zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby táto vytvorila právnu formu. Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní odporúča, aby členovia skupiny dodávateľov splnomocnili jedného z jej členov, ktorý má právnu subjektivitu a spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov, ktoré v súvislosti s účasťou skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní bude potrebné a vhodné vykonať. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorej predmetom bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.11.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 26.11.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:05
- Opis otvárania ponúk: Ponuky predložené prostredníctvom IS EVO sa verejnému obstarávateľovi sprístupnia až po uplynutí lehoty na otváranie ponúk. Na otváraní ponúk verejný obstarávateľ zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Verejný obstarávateľ realizuje zákazku prostredníctvom systému IS EVO ver.18.0, ktorý umožňuje využiť funkcionalitu on-line sprístupnenia ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Online – Verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom v systéme IS EVO.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/519460
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/519460
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady_Poistenie majetku_vozidiel_final, Príloha č. 1 až 19 súťažných podkladov
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: elektronický systém IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Poistenie motorových vozidiel (povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového a havarijné poistenie) na obdobie rokov 2025-2028 v majetku Mestskej časti Bratislava Ružinov a organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: CS 11555/2024
- Názov : Poistenie motorových vozidiel (povinné zmluvné poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového a havarijné poistenie) na obdobie rokov 2025-2028 v majetku Mestskej časti Bratislava Ružinov a organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti
- Opis: Predmetom zákazky Časti 2 je poistenie motorových vozidiel v majetku Mestskej časti Bratislava Ružinov a organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti. Poistenie motorových vozidiel sa skladá z povinného zmluvného poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorových vozidiel (ďalej len „povinné zmluvné poistenie“) a havarijného poistenia motorových vozidiel (ďalej aj „havarijné poistenie“). Zoznam vozidiel na povinné zmluvné poistenie tvorí Prílohu č. 17 súťažných podkladov Zoznam vozidiel na havarijné poistenie tvorí Prílohu č. 18 súťažných podkladov Výsledkom verejného obstarávania v Časti 2 bude uzavretie Rámcovej dohody na poistenie motorových vozidiel, na základe ktorej budú následne uzatvárané jednotlivé poistné zmluvy (pre povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie) dotknutými organizáciami organizácie jednotlivo. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, Prílohe č. 8a a Prílohe č. 8b Hodnotiaca tabuľka, Prílohe č. 14 Zoznam organizácií, Prílohe č. 15 Rozúčtovanie poistného (pozn. vyplnenú Prílohu č. 15 súťažných podkladov predkladá až úspešný uchádzač pri podpise Rámcovej dohody – Časť 1), Prílohe č. 16 Špecifikácia stavebných prác a Prílohe č. 19 Prehľad poistných udalostí 2020-2024.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 137 250
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Poisťovacie služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 66514100, 66514110, 66514200, 66515000, 66516100
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestny úrad mestskej časti Bratislava – Ružinov, Mierová 21, 827 05 Bratislava 212 a jednotlivé organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti v zmysle účtovnej alebo inej evidencie podľa bodu 6.1 súťažných podkladov
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
- Dátum začatia: 01.01.2025
- Dátum ukončenia: 31.12.2028
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 137 250
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal referencie s minimálnou kumulatívnou hodnotou vo výške 60 000 EUR bez DPH, ktorých predmetom bolo poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky podľa Časti 2. Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Uchádzač uvedie podiel plnenia z Rámcovej dohody, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom podľa Prílohy č. 7 súťažných podkladov. Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným v Časti 2 bude ten uchádzač, ktorý predloží za dodanie predmetu zákazky najnižšiu cenu za celkové poistenie pre Časť 2 predmetu zákazky. Poradie ostatných uchádzačov sa určí vzostupne.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celkové poistenie Časti 2 vypočítaná a vyjadrená v EUR zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby táto vytvorila právnu formu. Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní odporúča, aby členovia skupiny dodávateľov splnomocnili jedného z jej členov, ktorý má právnu subjektivitu a spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov, ktoré v súvislosti s účasťou skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní bude potrebné a vhodné vykonať. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorej predmetom bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.11.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 26.11.2024
- Čas otvárania ponúk: 09:05
- Opis otvárania ponúk: Ponuky predložené prostredníctvom IS EVO sa verejnému obstarávateľovi sprístupnia až po uplynutí lehoty na otváranie ponúk. Na otváraní ponúk verejný obstarávateľ zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Verejný obstarávateľ realizuje zákazku prostredníctvom systému IS EVO ver.18.0, ktorý umožňuje využiť funkcionalitu on-line sprístupnenia ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Online – Verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom v systéme IS EVO.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/519460
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/519460
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady_Poistenie majetku_vozidiel_final, Príloha č. 1 až 19 súťažných podkladov
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: elektronický systém IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)