Poskytovanie služieb podpory a rozvoja podnikového integrovaného informačného systému v oblasti geografických a pozemkových informačných systémov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Poskytovanie služieb podpory a rozvoja podnikového integrovaného informačného systému v oblasti geografických a pozemkových informačných systémov
Kód zákazky: 04/NLZ/2024
Kód oznámenia: 26631 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72267100-0
Predpokladaná hodnota: 4 412 666,67 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 27.11.2024 09:00
Vyhlásenie: 30.10.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie SNP
97566 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Námestie SNP Banská Bystrica 97566 Slovensko LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Odbor IKT
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb technickej podpory softvérového riešenia úprav, údržby a rozvoja Informačného systému, pričom na účel zabezpečenia jeho riadnej prevádzkyschopnosti a úprav funkcionalít tak, aby mohla byť zabezpečená sústavná interoperabilita so všetkými informačnými systémami, s ktorými je Informačný systém integrovaný. Služby „maintenance, servisnej a technickej podpory prevádzky“ zahŕňa údržbu a rozvoj Informačného Systému v nasledovnom rozsahu: • poskytovanie služieb servisného hotline; • podpora pri realizácii prevádzkových zásahov (podpora prevádzky systému); • realizácia pravidelných preventívnych zásahov (profylaktika a monitoring); • realizácia servisných zásahov (riešenie incidentov) v prípade nefunkčnosti Informačného systému alebo jeho Komponentov; • realizácia servisných zásahov podľa požiadaviek (riešenie požiadaviek na zmenu konfigurácie); • maintenance, ktorou sa rozumejú ďalšie dodávky, činnosti a práce nevyhnutné pre zachovanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti Informačného systému, ktoré nie sú výslovne stanovené ako povinnosť Objednávateľa; • podpora pri realizácii rozvojových zásahov (riešenie požiadaviek na rozvoj UX – užívateľskej skúsenosti a služieb).

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1318342
1. Základné údaje
  • Organizácia: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik (ID: 7402)
  • Zákazka: Poskytovanie služieb podpory a rozvoja podnikového integrovaného informačného systému v oblasti geografických a pozemkových informačných systémov (ID: 519704)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 673f92ef-dce2-4a96-8d07-a70a8c463236
  • Identifikátor verzie oznámenia: b734337f-50ae-49ce-bf7e-b43f3b33a000
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
  • IČO: 36038351
  • DIČ: 2020087982
  • Internetová adresa (URL): https://www.lesy.sk
  • Adresa
  • Ulica: Námestie SNP
  • Číslo: 8
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97566
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: bohuslav.chudik@lesy.sk
  • Telefónne číslo: +421905444577
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (LESY Slovenskej republiky, štátny podnik)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3951
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 04/NLZ/2024
  • Názov: Poskytovanie služieb podpory a rozvoja podnikového integrovaného informačného systému v oblasti geografických a pozemkových informačných systémov
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb technickej podpory softvérového riešenia úprav, údržby a rozvoja Informačného systému, pričom na účel zabezpečenia jeho riadnej prevádzkyschopnosti a úprav funkcionalít tak, aby mohla byť zabezpečená sústavná interoperabilita so všetkými informačnými systémami, s ktorými je Informačný systém integrovaný. Služby „maintenance, servisnej a technickej podpory prevádzky“ zahŕňa údržbu a rozvoj Informačného Systému v nasledovnom rozsahu: • poskytovanie služieb servisného hotline; • podpora pri realizácii prevádzkových zásahov (podpora prevádzky systému); • realizácia pravidelných preventívnych zásahov (profylaktika a monitoring); • realizácia servisných zásahov (riešenie incidentov) v prípade nefunkčnosti Informačného systému alebo jeho Komponentov; • realizácia servisných zásahov podľa požiadaviek (riešenie požiadaviek na zmenu konfigurácie); • maintenance, ktorou sa rozumejú ďalšie dodávky, činnosti a práce nevyhnutné pre zachovanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti Informačného systému, ktoré nie sú výslovne stanovené ako povinnosť Objednávateľa; • podpora pri realizácii rozvojových zásahov (riešenie požiadaviek na rozvoj UX – užívateľskej skúsenosti a služieb).
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 4 412 666.67
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie SNP 8
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Odbor IKT
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Korupcia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Účasť v zločineckej organizácii
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podvod
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými aktivitami
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie sociálnych odvodov
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie daní
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podobná situácia ako konkurz podľa vnútroštátneho práva
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Konkurz
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dohoda s veriteľmi / reštrukturalizácia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platobná neschopnosť
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Majetok spravuje likvidátor
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podnikateľské aktivity sú pozastavené
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Poskytovanie služieb podpory a rozvoja podnikového integrovaného informačného systému v oblasti geografických a pozemkových informačných systémov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 04/NLZ/2024
  • Názov : Poskytovanie služieb podpory a rozvoja podnikového integrovaného informačného systému v oblasti geografických a pozemkových informačných systémov
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb technickej podpory softvérového riešenia úprav, údržby a rozvoja Informačného systému, pričom na účel zabezpečenia jeho riadnej prevádzkyschopnosti a úprav funkcionalít tak, aby mohla byť zabezpečená sústavná interoperabilita so všetkými informačnými systémami, s ktorými je Informačný systém integrovaný. Služby „maintenance, servisnej a technickej podpory prevádzky“ zahŕňa údržbu a rozvoj Informačného Systému v nasledovnom rozsahu: • poskytovanie služieb servisného hotline; • podpora pri realizácii prevádzkových zásahov (podpora prevádzky systému); • realizácia pravidelných preventívnych zásahov (profylaktika a monitoring); • realizácia servisných zásahov (riešenie incidentov) v prípade nefunkčnosti Informačného systému alebo jeho Komponentov; • realizácia servisných zásahov podľa požiadaviek (riešenie požiadaviek na zmenu konfigurácie); • maintenance, ktorou sa rozumejú ďalšie dodávky, činnosti a práce nevyhnutné pre zachovanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti Informačného systému, ktoré nie sú výslovne stanovené ako povinnosť Objednávateľa; • podpora pri realizácii rozvojových zásahov (riešenie požiadaviek na rozvoj UX - užívateľskej skúsenosti a služieb), Bližšie informácie o aplikačnom zázemí pre hlavné procesy integrovaného informačného systému sú uvedené v prílohe č. 6 týchto súťažných podkladov. Podľa § 43 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, ak prístup k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo k ich časti nemožno poskytnúť podľa ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu ochrany dôverných informácií podľa § 22 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ uvedie v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania opatrenia, ktoré sa vyžadujú na ochranu dôverných informácií a informáciu, ako možno získať prístup k príslušnému dokumentu. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že časť dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, uverejňuje podľa § 43 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a časť dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sprístupňuje podľa § 43 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Pod časťou dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uverejnených podľa § 43 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie biznis architektúra, aplikačná architektúra, dátová vrstva, technologická vrstva, bezpečnostná architektúra, požadované výstupy a iné, ktoré sú obsiahnuté v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Pod časťou dokumentov potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sprístupnených podľa § 43 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní sa rozumie prístup ku zdrojovým kódom aplikácií, v rámci ktorých bude potrebné implementovať, resp. integrovať požadované funkcionality a ktoré sú nevyhnutné pre prevádzku cieľového riešenia (ďalej aj „prístup“), ktoré verejný obstarávateľ považuje za dôverné informácie. Tento prístup bude umožnený v priestoroch verejného obstarávateľa výlučne na jeho pracovisku vytvorenom na tento účel. Prístup získa záujemca, resp. uchádzač na základe podpisu Dohody o ochrane dôverných informácií uzavretej podľa § 269 ods. 2 a § 271 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Dohoda o ochrane dôverných informácií“). Dôvodom získania prístupu výlučne na základe podpisu Dohody o ochrane dôverných informácií je povinnosť verejného obstarávateľa zabezpečiť podľa právnych predpisov Slovenskej republiky a právnych predpisov Európskej únie (napr. zákon č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov) ochranu dôverných informácií pred ich zneužitím, a to prijímaním a vykonávaním technických a organizačných opatrení, napr. zabezpečiť, aby s dôvernými informáciami pracovali iba osoby, ktoré boli písomne poučené o povinnosti zachovávať mlčanlivosť. Z vyššie uvedeného dôvodu uchádzač uzavrie s verejným obstarávateľom Dohodu o ochrane dôverných informácií. Tento dokument musí byť elektronicky podpísaný kvalifikovaným elektronickým podpisom oprávnenou osobou/oprávnenými osobami konať v mene uchádzača, resp. je umožnené, aby uchádzač predložil dokument prostredníctvom elektronickej zaručenej konverzie. Podpísaná Dohoda o ochrane dôverných informácií bude predložená v needitovateľnej forme vo formáte „*.pdf“ alebo v editovateľnej forme vo formáte „*.docx“, tak aby bolo možné kvalifikovaný elektronický podpis alebo zaručenú konverziu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov verejným obstarávateľom overiť. Dohoda o ochrane dôverných informácií je uvedená v Prílohe č. 5 týchto súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ poskytne prístup bezodkladne po doručení ním podpísanej Dohody o ochrane dôverných informácií podľa podmienok vyššie uvedených. Termín „bezodkladne“ na účel Dohody o ochrane dôverných informácií sa vykladá tak, že akonáhle bude verejnému obstarávateľovi doručená uchádzačom podpísaná Dohoda o ochrane dôverných informácií podľa podmienok vyššie uvedených a verejným obstarávateľom overený kvalifikovaný elektronický podpis alebo zaručená konverzia, vyzve verejný obstarávateľ prostredníctvom elektronického komunikačného nástroja IS JOSEPHINE v súlade so súťažnými podkladmi záujemcu na účasť na špeciálne vytvorenom pracovisku v priestoroch verejného obstarávateľa za účelom umožnenia prístupu. Verejný obstarávateľ si v tejto súvislosti vyhradzuje čas na uzatvorenie doručenej Dohody o ochrane dôverných informácií v trvaní 2 pracovných dní, pričom prístup bude umožnený až po uzatvorení tejto dohody zo strany verejného obstarávateľa. Bližšie informácie o prístupe k dokumentom potrebných na vypracovanie ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie SNP 8
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97566
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Odbor IKT
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20, ods. 3 ZVO prostredníctvom zabezpečeného komunikačného rozhrania IS JOSEPHINE. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom IS JOSEPNINE dostupného na adrese https://josephine.proebiz.com. Uvedené platí aj pre komunikáciu pri jednotlivých Výzvach na predkladanie ponúk 2) Uchádzač predloží ponuku na kompletné zabezpečenie časti A alebo časti B predmetu zákazky. Uchádzač môže predložiť ponuku na časť A alebo na časť B predmetu zákazky samostatne, alebo na všetky časti predmetu zákazky v jednej ponuke. 3) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Výška zábezpeky je stanovená vo výške: 132 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky - zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. a) finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa číslo: SK96 0200 0000 0013 5641 9253, s uvedením variabilného symbolu: „IČO uchádzača“ a s uvedením textu v poznámke pre prijímateľa: „Zabezpeka VO IS GIS“ b) musia byť pripísané na účet verejného obstarávateľa najneskôr v lehote na predkladanie ponúk. Doba platnosti zábezpeky formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa trvá až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk, resp. do lehoty ukončenia procesu verejného obstarávania. Podmienky zloženia zábezpeky - poskytnutie bankovej záruky za uchádzača a podmienky zloženia zábezpeky - poistenie záruky za uchádzača sú uvedené v súťažných podkladoch. 4) Verejný obstarávateľ rozhodol, že v zmysle zákona o verejnom obstarávaní sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO systémom superrevers. 5) Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to aj v prípade, že verejný obstarávateľ neprijme ani jednu z predložených ponúk alebo zruší tento postup zadávania zákazky 6) Verejný obstarávateľ v súlade s § 11 zákona o verejnom obstarávaní neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľa po celú dobu trvania. Víťazný uchádzač je povinný nahlásiť objednávateľovi zmenu subdodávateľa, ak ku nej dôjde v priebehu platnosti zmluvy. Povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 7) Verejný obstarávateľ môže uzavrieť jednotlivé zmluvy s úspešnými uchádzačmi v jednotlivých častiach najskôr jedenásty deň odo dňa odoslania informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk, ak nebola doručená žiadosť o nápravu, ak žiadosť o nápravu bola doručená po uplynutí lehoty alebo ak neboli doručené námietky. 8) Uchádzač NIE JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. b), písm. c), písm. e) a písm. d), nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Uchádzač JE povinný predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. a) a písm. f), nakoľko verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 9) Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, nie je zamerané na zelené verejné obstarávanie a nie je zamerané na spoločensky zodpovedné VO.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 33 (Ekonomické a finančné postavenie) ZVO musí uchádzač preukázať: a) § 33 ods. 1 písm. d) ZVO = prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činností, podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO. Prehľadom musí uchádzač preukázať kumulatívne za rozhodné obdobie objem celkového obratu minimálne vo výške 6.000.000,00 EUR bez DPH. Uchádzač k prehľadu o celkovom obrate predloží: • Výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri (3) hospodárske roky, • Informáciu, že jeho účtovné závierky sú zverejnené v Registri účtovných závierok a v jeho verejnej časti dostupnej na URL adrese: https://www.registeruz.sk Na prepočet ostatnej meny je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do Vestníka. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie „ekonomického a finančného postavenia“ využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje ekonomické a finančné postavenia. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje zdroje počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie ekonomického a finančného postavenia musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až m) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že písomná Zmluva uzavretá s Inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, ktorej kapacitami mieni uchádzač preukázať svoje ekonomické a finančné postavenie musí byť súčasťou ponuky uchádzača a nie je možné ju predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom. Zdôvodnením je skutočnosť, že táto povinnosť vyplýva uchádzačovi zo ZVO a zároveň jednotným európskym dokumentom predbežne preukazuje uchádzač ako aj Iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO splnenie podmienok účasti a preukazuje neexistenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až m) a ods. 7 ZVO, pričom jednotný európsky dokument neobsahuje záväzok Inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO musí uchádzač preukázať: a) § 34 ods. 1 písm. b) ZVO = zoznamom poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Pod pojmom „podobné alebo rovnaké služby“ sa považuje komplexné poskytovanie služieb údržby a rozvoja informačných systémov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) poskytnuté služby rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v kumulatívnej výške min. 1.500.000,00 EUR bez DPH a b) poskytnuté služby rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky so zameraním na GIS postavený nad ESRI technológiou a c) poskytnuté služby rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky so zameraním na geografický informačný systém prevádzkovaný v offline režime s možnosťou online synchronizácie údajov s centrálnou GIS databázou a d) poskytnuté služby rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky so zameraním na pravidelnú konverziu grafických aj negrafických údajov Katastra nehnuteľností SR, ich následné využívanie v rámci systému pre analytické a reportovacie služby a mal minimálne 1000 pomenovaných používateľov alebo e) poskytnuté služby rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky so zameraním na editáciu grafických objektov nad mapou v prostredí webového klienta (napr. rozdelenie geometrie zakresleným objektom, rozdelenie geometrie existujúcim objektom, spojenie geometrií zakreslených objektov) a zároveň so zameraním na geoprocesné analýzy realizované prostredníctvom webových rozhraní aplikácie (napr. priestorové prekrytia medzi vrstvami s objemnými dátami (min. 200 tisíc objektov), konverzia medzi geometrickými typmi (bod, línia, plocha) alebo f) poskytnuté služby rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky so zameraním na prenos GIS údajov medzi webovými a desktopovými klientami alebo g) poskytnuté služby rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky so zameraním na riadenie používateľských oprávnení na základe priestorových obmedzení. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní realizovaných služieb a zhodnotení uskutočnených služieb podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, V prípade, že referencia nebola vytvorená v súlade s § 12 ZVO, zoznam zákaziek musí obsahovať minimálne tieto údaje: a) názov/obchodné meno a sídlo odberateľa, b) názov/obchodné meno a sídlo dodávateľa, c) názov a stručný opis poskytovanej služby, d) lehotu dodania, e) celková zmluvná cena v EUR bez DPH, f) meno a kontakt (tel. číslo, email) na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje, g) potvrdenie odberateľa Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú zákazku a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v doklade neuznať takúto zákazku. V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu, ktorú realizoval ako člen združenia alebo skupiny dodávateľov, je povinný uviesť podiel/celkovú hodnotu prác, za ktorú zodpovedal/ realizoval vlastnými kapacitami. V prípade stavby, ktorej začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, je záujemca povinný preukázať potvrdením objednávateľa/ odberateľa alebo iným dokladom, že požadovaná minimálna hodnota stavebných prác bola uskutočnená realizovaná v rozhodnom období.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO musí uchádzač preukázať: a) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO= údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, a to v zložení: 1) Kľúčový expert č. 1 - Projektový manažér • minimálne 5 rokov praxe pri realizácii projektov ako projektový manažér, preukáže prostredníctvom podpísaného profesijného životopisu • skúsenosti s riadením tímov pri minimálne 3 projektoch v pozícii projektového manažéra, preukáže prostredníctvom podpísaného životopisu, v ktorom okrem iného uvedie: o obchodné meno, sídlo/miesto podnikania zmluvného partnera, pre ktorého expert poskytol svoje služby o názov projektu - predmet činností a stručný rozsah/ opis činností, termín plnenia, ktoré príslušný expert zabezpečoval o kontaktná osoba zmluvného partnera poverená poskytnutím informácií (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail) o potvrdenie experta - vlastnoručný podpis, dátum • platný Certifikát projektového manažéra vydaný akreditačnou alebo certifikačnou autoritou (napr. PRINCE 2 Practitioner alebo ekvivalent) 2) Kľúčový expert č. 2 - Softvérový architekt • minimálne 5 rokov praxe v oblasti architektúry informačných systémov s integrovanou funkcionalitou GIS, preukáže prostredníctvom podpísaného profesijného životopisu • skúsenosti z minimálne 3 projektov zameraných na návrh a implementáciu informačných systémov s integrovanou funkcionalitou GIS, preukáže prostredníctvom podpísaného životopisu, v ktorom okrem iného uvedie: o obchodné meno, sídlo/miesto podnikania zmluvného partnera, pre ktorého expert poskytol svoje služby o názov projektu - predmet činností a stručný rozsah/ opis činností, termín plnenia, ktoré príslušný expert zabezpečoval o kontaktná osoba zmluvného partnera poverená poskytnutím informácií (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail) o potvrdenie experta - vlastnoručný podpis, dátum • platný Certifikát softvérového architekta vydaný akreditačnou alebo certifikačnou autoritou (napr. TOGAF 9 Practitioner alebo ekvivalent) • platný Certifikát Archimate 3 Practitioner alebo ekvivalent vydaný akreditačnou alebo certifikačnou autoritou 3) Kľúčový expert č. 3 - Softvérový GIS analytik • minimálne 5 rokov praxe v oblasti analýzy, návrhu a implementácie geografických informačných systémov, preukáže prostredníctvom podpísaného profesijného životopisu • skúsenosti z minimálne 3 projektov zameraných na analýzu, návrh a implementáciu geografických informačných systémov, preukáže prostredníctvom podpísaného životopisu, v ktorom okrem iného uvedie: o obchodné meno, sídlo/miesto podnikania zmluvného partnera, pre ktorého expert poskytol svoje služby o názov projektu - predmet činností a stručný rozsah/ opis činností, termín plnenia, ktoré príslušný expert zabezpečoval o kontaktná osoba zmluvného partnera poverená poskytnutím informácií (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail) o potvrdenie experta - vlastnoručný podpis, dátum) • platný Certifikát alebo Potvrdenie o absolvovaní školenia na prácu s aplikáciou ArcGIS Pro alebo ekvivalent vydaný akreditačnou alebo certifikačnou autoritou 4) Kľúčový expert č. 4 - Softvérový analytik pre zber a spracovanie požiadaviek • minimálne 5 rokov praxe v oblasti zberu a spracovania požiadaviek zákazníka za účelom návrhu informačných systémov, preukáže prostredníctvom podpísaného profesijného životopisu • skúsenosti z minimálne 3 projektov zameraných na zber a spracovanie požiadaviek zákazníka za účelom návrhu informačných systémov, preukáže prostredníctvom podpísaného životopisu, v ktorom okrem iného uvedie: o obchodné meno, sídlo/miesto podnikania zmluvného partnera, pre ktorého expert poskytol svoje služby o názov projektu - predmet činností a stručný rozsah/ opis činností, termín plnenia, ktoré príslušný expert zabezpečoval o kontaktná osoba zmluvného partnera poverená poskytnutím informácií (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail) o potvrdenie experta - vlastnoručný podpis, dátum) • platný Certifikát experta pre zber a spracovanie požiadaviek CPRE Foundation alebo ekvivalentného, vydaný akreditačnou alebo certifikačnou autoritou 5) Kľúčový expert č. 5 - Databázový špecialista • minimálne 5 rokov praxe v oblasti analýzy, návrhu a implementácie dátových modelov informačných systémov, preukáže prostredníctvom podpísaného profesijného životopisu • skúsenosti z minimálne 3 projektov zameraných na návrh a implementáciu dátových modelov informačných systémov, preukáže prostredníctvom podpísaného životopisu, v ktorom okrem iného uvedie: o obchodné meno, sídlo/miesto podnikania zmluvného partnera, pre ktorého expert poskytol svoje služby o názov projektu - predmet činností a stručný rozsah/ opis činností, termín plnenia, ktoré príslušný expert zabezpečoval o kontaktná osoba zmluvného partnera poverená poskytnutím informácií (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail) o potvrdenie experta - vlastnoručný podpis, dátum) • platný Certifikát databázového špecialistu prostredníctvom Microsoft SQL Database Development alebo ekvivalentného, vydaný akreditačnou alebo certifikačnou autoritou • platný Certifikát databázového špecialistu prostredníctvom OMG UML alebo ekvivalentného, vydaný akreditačnou alebo certifikačnou autoritou
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb - pokračovanie
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO musí uchádzač preukázať: a) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO= údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, a to v zložení: 6) Kľúčový expert č. 6 - GIS vývojár webových GIS aplikácií • minimálne 5 rokov praxe v oblasti vývoja GIS webových aplikácií a geografických informačných systémov, preukáže prostredníctvom podpísaného profesijného životopisu • skúsenosti z minimálne 3 projektov zameraných na vytvorenie webových GIS aplikácií alebo geografických informačných systémov, preukáže prostredníctvom podpísaného životopisu, v ktorom okrem iného uvedie: o obchodné meno, sídlo/miesto podnikania zmluvného partnera, pre ktorého expert poskytol svoje služby o názov projektu - predmet činností a stručný rozsah/ opis činností, termín plnenia, ktoré príslušný expert zabezpečoval o kontaktná osoba zmluvného partnera poverená poskytnutím informácií (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail) o potvrdenie experta - vlastnoručný podpis, dátum) • platný Certifikát vývojára prostredníctvom ESRI Web Application Developer Associate alebo ekvivalentného, vydaný akreditačnou alebo certifikačnou autoritou 7) Kľúčový expert č. 7 - GIS vývojár so znalosťami v oblasti vývoja desktopových GIS aplikácií • minimálne 5 rokov praxe v oblasti vývoja GIS desktopových aplikácií, preukáže prostredníctvom podpísaného profesijného životopisu • skúsenosti z minimálne 3 projektov zameraných vytvorenie desktopových GIS aplikácií, preukáže prostredníctvom podpísaného životopisu, v ktorom okrem iného uvedie: o obchodné meno, sídlo/miesto podnikania zmluvného partnera, pre ktorého expert poskytol svoje služby o názov projektu - predmet činností a stručný rozsah/ opis činností, termín plnenia, ktoré príslušný expert zabezpečoval o kontaktná osoba zmluvného partnera poverená poskytnutím informácií (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail) o potvrdenie experta - vlastnoručný podpis, dátum) • platný Certifikát vývojára prostredníctvom ArcGIS Desktop Developer Associate alebo ekvivalentného, vydaný akreditačnou alebo certifikačnou autoritou 8) Kľúčový expert č. 8 – Špecialista pre bezpečnosť informačných systémov • minimálne 5 rokov praxe v oblasti vývoja informačnej bezpečnosti, skúsenosti s analýzou, návrhom a architektúrou bezpečnosti IT systémového a aplikačného prostredia a výkonu správy a auditu informačnej bezpečnosti preukáže prostredníctvom podpísaného profesijného životopisu • skúsenosti z minimálne 3 projektov v oblasti výkonu procesu analýzy, návrhu a riadenia bezpečnostných rizík pri návrhu aplikačnej architektúry a prevádzkovaní informačných systémov, preukáže prostredníctvom podpísaného životopisu, v ktorom okrem iného uvedie: o obchodné meno, sídlo/miesto podnikania zmluvného partnera, pre ktorého expert poskytol svoje služby o názov projektu - predmet činností a stručný rozsah/ opis činností, termín plnenia, ktoré príslušný expert zabezpečoval o kontaktná osoba zmluvného partnera poverená poskytnutím informácií (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail) o potvrdenie experta - vlastnoručný podpis, dátum) • platný Certifikát špecialistu pre bezpečnosť CISSP alebo ekvivalentného, vydaný akreditačnou alebo certifikačnou autoritou Uchádzač nemusí na každú pozíciu predložiť osobitného experta. Ak jedna osoba spĺňa podmienky účasti pre viaceré pozície, doklady preukazuje za každú pozíciu samostatne. Uchádzač zároveň predloží za osobu určenú na plnenie zmluvy čestné vyhlásenie, že v prípade, ak sa uchádzač stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní, bude sa priamo podieľať na plnení predmetu zmluvy a zároveň súhlas takejto osoby so spracúvaním osobných údajov v súlade s ustanovením zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO musí uchádzač preukázať: a) § 34, ods. 1, písm. d) v nadväznosti na § 35 = uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému v oblasti zabezpečenia kvality manažérstva služieb v IT ISO 20000 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality manažérstva služieb v IT sektore. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení kvality manažérstva služieb v IT sektore, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona verejnom obstarávaní Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality manažérstva služieb v IT sektore predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému kvality manažérstva služieb v IT sektore sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO musí uchádzač preukázať: a) § 34, ods. 1, písm. d) v nadväznosti na § 35 = uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému v oblasti zabezpečenia manažérstva bezpečnosti informácií ISO 27001 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem zabezpečenia manažérstva bezpečnosti informácií. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva bezpečnosti informácií, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva bezpečnosti informácií podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona verejnom obstarávaní Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie manažérstva bezpečnosti informácií predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému kvality manažérstva bezpečnosti informácií sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať podľa § 44 ZVO - na základe najnižšej ceny. Verejný obstarávateľ stanovil 1 kritérium na vyhodnotenie ponúk: a) „Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH“ Uchádzač vo svojej ponuke predloží vyplnený návrh na plnenie kritérií podľa prílohy č. 1 tejto výzvy. Pravidlá pre uplatnenie a spôsob vyhodnotenia kritéria sú nasledujúce: a) Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží najnižšiu cenu za celý predmet zákazky v EUR bez DPH za danú časť. b) Ako druhý v poradí sa umiestni uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží druhú najnižšiu cenu za predmet zákazky v EUR bez DPH za danú časť. c) Poradie sa uplatní úmerne na ďalších uchádzačov. Na základe predložených kritérií na vyhodnotenie ponúk budú ponuky zoradené vzostupne (predbežné poradie) a vyhodnocovať sa bude ponuka uchádzača na prvom mieste v poradí. V prípade rovnosti predložených cenových ponúk za predmet zákazky budú vyzvaní tí uchádzači, ktorí predložili najnižšie cenové ponuky, aby ich v lehote nie kratšej ako jeden pracovný deň upravili smerom nadol, prípadne potvrdili ich aktuálnu výšku. Úspešným sa stane uchádzač s najnižšou cenovou ponukou po uplynutí danej lehoty. Navrhnuté ceny za predmet zákazky sa predkladajú v EUR podľa kapitoly C - Spôsob určenia ceny týchto súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za celý predmet zákazky v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Informácie o opakovaní
  • Toto obstarávanie sa bude opakovať: áno
  • Opis opakovania: V prípade, ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní, bude sa postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v platnom znení.
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.11.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 27.11.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:00
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky sa predkladajú elektronicky len v IS JOSEPHINE, a to v lehote na predkladanie ponúk. Lehota na predkladanie ponúk je uvedená v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, prostredníctvom ktorého bolo vyhlásené toto verejné obstarávanie. Ponuka uchádzača predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk sa elektronicky neotvorí.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom IS JOSEPHINE, a to sprístupnením obsahu ponuky komisii verejného obstarávateľa, po uplynutí lehoty na predloženie ponúk. Lehota otvárania ponúk je uvedená v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Otváranie ponúk vykoná komisia, ktorá je zároveň komisiou na vyhodnotenie ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Prístup k určitým súťažným podkladom je obmedzený
  • Odôvodnenie obmedzeného prístupu k súťažným podkladom: Otázky týkajúce sa práv duševného vlastníctva
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom (URL): https://josephine.proebiz.com/sk
  • Označenie dokumentu/zákazky: Opis predmetu zákazky
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://josephine.proebiz.com/sk
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)