1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: POSKYTOVANIE UBYTOVACÍCH A POHOSTINSKÝCH SLUŽIEB V OSOBNÝCH VOZŇOCH ŠPECIÁLNEJ STAVBY_2024
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: S12208/2024-SeON
- Názov : POSKYTOVANIE UBYTOVACÍCH A POHOSTINSKÝCH SLUŽIEB V OSOBNÝCH VOZŇOCH ŠPECIÁLNEJ STAVBY_2024
- Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie a poskytovanie služieb počas účinnosti zmluvného vzťahu na požadované rozsahy ubytovacích a pohostinských služieb v osobných vozňoch špeciálnej stavby prevádzkovaných ZSSK, ktoré sú majetkom ZSSK, ako aj ostatných služieb a činností, ktoré súvisia s touto činnosťou. Predmet zákazky bude realizovaný zadávaním jednotlivých zákaziek zo strany Obstarávateľa Uchádzačovi.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 38 707 033.17
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby poskytované v lôžkových vozňoch
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Reštauračné služby a podávanie jedál
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Celé územie Slovenskej republiky
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 72
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 3
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Počas účinnosti Rámcovej dohody je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa opciu na predĺženie Dohody za podmienok uvedených v tomto článku Dohody (ďalej i len „Opcia“), a to aj opakovane, vždy s predĺžením na príslušný GVD, s tým, že doba trvania tejto Dohody sa môže predĺžiť na základe tejto Opcie najviac na dobu do konca platnosti GVD 2029/2030 alebo do vyčerpania celkového finančného limitu určeného na Dohodu spolu s Opciou uvedeného v bode 15.2 čl. 15 tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá okolnosť nastane skôr.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 38 707 033.17
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
- Názov podmienky účasti: 1. Osobné postavenie (§ 32 )
- Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. § 32 ods. 7 Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku 1 písm. a), ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa odseku 5, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie aj zoznam osôb podľa prvej vety.“ § 32 sa za odsek 8 : Za osobu podľa odseku 7 sa považuje osoba, ktorá má rozhodujúci vplyv na činnosť uchádzača alebo záujemcu, jeho strategické ciele alebo významné rozhodnutia prostredníctvom vlastníckeho práva, finančného podielu alebo pravidiel, ktorými sa uchádzač alebo záujemca spravuje, pričom rozhodujúcim vplyvom sa rozumie, ak iná osoba podľa odseku 7 a) vlastní väčšinu akcií alebo väčšinový obchodný podiel u uchádzača alebo záujemcu, b) má väčšinu hlasovacích práv u uchádzača alebo záujemcu, c) má právo vymenúvať alebo odvolávať väčšinu členov štatutárneho orgánu alebo dozorného orgánu uchádzača alebo záujemcu alebo d) má právo vykonávať rozhodujúci vplyv na základe dohody uzavretej s uchádzačom alebo záujemcom alebo na základe spoločenskej zmluvy, zakladateľskej listiny alebo stanov, ak to umožňuje právo štátu, ktorými sa táto osoba riadi.“ Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Preukazovanie podmienok účasti je voči obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Upozornenie: V prípade, ak uchádzač nepreukazuje splnenie podmienok účasti spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, ale predkladá doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, upozorňuje obstarávateľ, že uchádzač je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2. písm. a), b), c), d) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 3. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: 1. § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, 2. § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania (plnenia) a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO Minimálna požadovaná úroveň štandardov: • Obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil v ponuke podpísaný zoznam služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, t. j. v oblasti poskytovania ubytovacích služieb v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia verejného obstarávania v minimálnom objeme 6 000 000,00 EUR (slovom: šesťmiliónov eur) bez DPH. • V prípade, že služba bola poskytnutá len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí uchádzač preukázať, v akom finančnom objeme za určené obdobie poskytol službu uchádzač alebo uchádzačom uvedená iná osoba podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. v oblasti poskytovania ubytovacích služieb vypracuje uchádzač. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať názov alebo obchodné meno odberateľa, adresa jeho sídla alebo miesto podnikania, opis poskytnutej služby, ceny poskytnutých služieb v EUR bez DPH a lehoty ich poskytnutia. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v prepočte na menu euro. V prípade, že cena za poskytnutie služby je v inej mene ako euro (EUR), uchádzač vykoná prepočet na menu euro (EUR) a to podľa kurzového lístka Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní Obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy. Expert č. 1: Osoba odborne spôsobilá v odbore kuchár alebo kuchár- cukrár (označenie študijného odboru 6445 K alebo 2977 H) alebo ekvivalent podľa krajiny sídla uchádzača Uchádzač doloží Životopis experta, ktorý bude obsahovať: · Identifikačné údaje experta (meno, priezvisko, adresa trvalého bydliska, tel. a e-mailový kontakt,) údaje o odbornej praxi budú preukázané zoznamom priebehu zamestnaní v uvedenej pozícii alebo inej obdobnej pozícii pri ktorej bolo súčasťou pracovnej náplne vytváranie receptúr Prílohou životopisu bude: · V prípade záverečnej odbornej skúšky doložiť: o výučný list z odboru kuchár alebo kuchár-cukrár alebo · V prípade maturitnej skúšky doložiť: o maturitné vysvedčenie z odboru kuchár alebo kuchár-cukrár.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Informácie o obmedzenom počte záujemcov
- Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 1
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky bude vypočítaná v zmysle Časti A.3 Súťažných podkladov
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Úspešný uchádzač sa zaväzuje dodržiavať interné predpisy Obstarávateľa
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov obstarávateľa.
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 04.12.2024
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 09:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/518911
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/518911
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)