1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Digitálna platforma údajov o energetickej hospodárnosti fondu budov
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2024/A270/44
- Názov : Digitálna platforma údajov o energetickej hospodárnosti fondu budov
- Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie IS EHB, ktorý bude tvoriť jeden informačný systém zastrešený portálom, ktorý bude následne rozčlenený na príslušné moduly. IS EHB bude zabezpečovať konzistentnú, interoperabilnú a integrovanú databázu údajov o energetickej hospodárnosti fondu budov, zabezpečí výmenu jej údajov a prenosu údajov do monitorovacieho strediska EÚ pre budovy a prístupnosť údajov rôznym používateľom. Umožní vytvárať, sprístupniť, evidovať a uchovávať digitálny energetický certifikát a digitálny passport obnovy budovy vydaný v súlade so smernicou 2024/1275/EÚ o energetickej hospodárnosti budov (prepracované znenie), ako aj ďalšie údaje o energetickej hospodárnosti budovy. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy.
- Druh zákazky: Služby
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 4 463 964.60
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 72212100, 72250000, 72267000, 72268000, 72310000, 72311100, 72311200, 72200000, 72212000, 72230000, 72240000, 72261000, 72212211, 72262000, 72263000, 72254000, 72265000, 48810000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Námestie slobody
- Ulica: 6
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81005
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: sídlo Ministerstva dopravy Slovenskej republiky na adrese Námestie slobody č. 6, Bratislava
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 60
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: k bodu "Finančné prostriedky EÚ (BT-60-Lot)": zákazka je financovaná zo štátneho rozpočtu a Plánu obnovy a odolnosti SR (kapitola REPower) k bodu "Predpokladaná hodnota": Uvedená predpokladaná hodnota zákazky (PHZ) je maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo: - nepodpísať zmluvu, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako PHZ. - nepodpísať zmluvu, ak nie je v súlade s princípom hospodárnosti a efektívnosti. - pred písomným vyzvaním na uzavretie zmluvy uskutočniť s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi rokovania o znížení zmluvnej ceny. k bodu "Predpokladané trvanie – Trvanie (obdobie)“: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a) do riadneho vykonania a odovzdania Diela v súlade s harmonogramom určeným v bode 3.4 prílohy č. 1 Zmluvy, a teda do 12 (dvanásť) mesiacov od účinnosti Zmluvy, b) v časti poskytovania Služieb na dobu 48 (štyridsaťosem) mesiacov odo dňa riadne odovzdaného Diela. k bodu "Viazanosť ponuky": Lehota viazanosti ponuky: 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk Uchádzač je svojou ponukou viazaný počas lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk plynie od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej verejným obstarávateľom. V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk nebude lehota viazanosti dlhšia ako 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Po uplynutí lehoty podľa tretej vety lehotu viazanosti ponúk nemožno predĺžiť Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 ZVO: Verejný obstarávateľ sa pred samotným vyhlásením verejnej súťaže zaoberal aj spôsobom obstarania z pohľadu zákonnej možnosti, nie povinnosti, podľa § 28 ods. 1 zákona o VO delenia predmetu zákazky na časti, resp. viaceré verejné obstarávania. Verejný obstarávateľ sa zaoberal ne/možnosťou rozdelenia predmetu zákazky na časti. Podľa preambuly smernice Európskeho parlamentu a Rady 2014/24/EÚ z 26. februára 2014 o verejnom obstarávaní a o zrušení smernice 2004/18/ES (Ú. v. EÚ L 94, 28.3.2014) cit.: „Verejný obstarávateľ by mal byť povinný zvážiť vhodnosť rozdelenia zákaziek na časti, pričom naďalej by mal mať možnosť samostatne rozhodovať na základe akéhokoľvek dôvodu, ktorý považuje za relevantný, a to bez toho, aby podliehal administratívnemu alebo justičnému dohľadu“. Pri zvažovaní ne/rozdelenia zákazky na časti verejný obstarávateľ dostatočne zvážil všetky okolnosti, najmä predmet zákazky (jeho zameranie, objem, možnosti relevantného trhu), požiadavky na technickú časť infraštruktúry a ich vzájomnú interoperabilitu a kompatibilitu (schopnosť dodávaných tovarov vzájomne spolupracovať medzi sebou i existujúcim vybavením a dosiahnuť vzájomnú súčinnosť), vhodnosť rozdelenia zákazky z ekonomického hľadiska (zvýšené náklady na koordináciu komunikácie medzi viacerými dodávateľmi v rámci zabezpečenia plnenia, zvýšené nároky na počet potrebných zamestnancov a pod). Tieto skutočnosti verejný obstarávateľ detailne analyzoval a dospel k záveru, že rozdelenie predmetu zákazky na viaceré časti predmetu zákazky môže verejnému obstarávateľovi a prijímateľom spôsobovať ťažkosti v podobe: • zvýšených nákladov na zabezpečenie koordinácie viacerých dodávateľov, logistiku a pod.; • eliminuje sa tým riziko prechodu z etapy tvorby systému do etapy záručnej podpory riešenia; • dôvodov technického charakteru, ktoré neumožňujú rozdelenie zákazky na časti. Pri rozdelení zákazky na časti by sa stala samotná realizácia zákazky nadmerne technicky náročnou, čo by sa prejavilo v zvýšenej celkovej cene diela a potrebou koordinácie jednotlivých dodávateľov jednotlivých častí zákazky by predstavovala vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia diela. Z týchto dôvodov by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne až objektívne nerealizovateľné. Vzhľadom na vyššie uvedené je nerozdelenie predmetu zákazky na časti opodstatnené, odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania, ani obmedzujúce hospodársku súťaž. Navyše je možné, aby ponuku predložila aj skupina dodávateľov tvorená viacerými hospodárskymi subjektmi. Verejný obstarávateľ je presvedčený, že aktuálne na trhu pôsobí dostatok hospodárskych subjektov, ktoré dokážu dodať celý predmet zákazky ako celok a na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: Vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky (§ 33 ods. 1 písm. a) ZVO).
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) nie staršieho ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, v ktorej má uchádzač vedený účet, ktoré musí obsahovať: -informáciu o schopnosti uchádzač plniť finančné záväzky, -informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ekvivalentným dokladu/dokladom uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/iných banke/bankách ako tej/tých, od ktorej/ ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/potvrdenia, resp. ich ekvivalentné doklady.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO (§ 34 ods. 1 písm. a) ZVO).
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých poradenských služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie: a) Min. 1 zmluvu, ktorej predmetom bolo vytvorenie a/alebo rozšírene agendového informačného systému (ďalej len „IS“) v zmysle Zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o e-Governmente“) alebo ekvivalentu k agendovému IS v min. hodnote 1 000 000 eur bez DPH. Agendovým systémom sa rozumie IS, ktorý automatizuje určitú agendu v organizácií/ podniku. Za poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje analýza, návrh riešenia, návrh architektúry, vývoj, testovanie, a nasadenie IS do rutinnej prevádzky a/alebo rozšírenie informačného systému, v rámci ktorého boli vykonané činnosti analýza, návrh riešenia, návrh architektúry, vývoj, testovanie, a nasadenie IS do rutinnej prevádzky. b) Min. 1 zmluvu, ktorej predmetom bolo vytvorenie a/alebo rozšírenie IS, ktorý agregoval údaje z administratívnych zdrojov a vytváral z nich jednotnú bázu dát. Pod pojmom „administratívne zdroje“ dát sa nemyslia výlučne referenčné registre definované v zmysle zákona o e-Governmente. c) Min. 1 zmluvu, ktorej predmetom bolo vytvorenie a/alebo rozšírenie IS, ktorého súčasťou sú/boli integrácie na ďalšie informačné systémy prostredníctvom integračnej platformy. Integračná platforma je definovaná ako software, ktorý integruje ostatné aplikácie a služby. Využíva princípy a metódy systémovej integrácie tak, aby pripravil prostredie pre systémových integrátorov, ktorí majú uľahčiť samotný proces integrácie. d) Min. 1 zmluvu, ktorej predmetom bolo vytvorenie a/alebo rozšírenie IS, ktorého súčasťou sú/boli konsolidácia údajov a riadenie kvality údajov a migrácia dát do centrálnej databázy. e) Min. 1 zmluvu, ktorej predmetom bolo vytvorenie a/alebo rozšírenie IS, ktorého súčasťou sú/boli publikované elektronické služby na portáli. Pod pojmom „elektronické služby“ sa nemyslia výlučne elektronické služby verejnej správy podľa § 3 písm. l) zákona č. 95/2019 Z. z. o informačných technológiách vo verejnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, tzn. nemyslí sa výslovne elektronická komunikácia s orgánom riadenia pri vybavovaní podania, oznámenia, pri prístupe k informáciám a ich poskytovaní alebo pri účasti verejnosti na správe verejných vecí. f) Min. 1 zmluvu, ktorej predmetom bolo vytvorenie a/alebo rozšírenie IS, ktorého súčasťou je/bolo čistenie dát. g) Min. 1 zmluvu, ktorej predmetom boli dodávky SW licencií a služieb na prípravu a analytické spracovanie dát v min. objeme 400 000 eur bez DPH. h) Min. 1 zmluvu, ktorej predmetom boli dodávky SW licencií GIS alebo ekvivalent (geografického informačného systému). i) Min. 1 zmluvu, ktorej predmetom bolo poskytovanie servisnej podpory IS s nastavenými SLA parametrami v min. objeme 500 000 eur bez DPH. Uchádzač môže vyššie uvedené zmluvy preukázať jednou zmluvou alebo kombináciou viacerých zmlúv. Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam obsahoval min: - názov a sídlo odberateľa, - kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), - názov zmluvy, - predmet poskytnutej služby (opis predmetu poskytnutej služby), - doba poskytnutia od - do (mesiac/ rok), - finančný podiel na poskytnutí služieb v eur, - cena poskytnutej služby v eur celkom za požadované obdobie. V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, kt. realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, tzn. poskytovanie služby (zmluvy) začalo pred 3 rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia ver. obstarávania (rozhodné obdobie), uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutia služby, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak poskytnutie služby realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO).
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil Zoznam expertov zodpovedných za poskytnutie služby s údajmi o odbornej praxi a odbornej kvalifikácií. Uchádzač je povinný preukázať splnenie min. požiadaviek na experta č. 1 až 9 deviatimi rôznymi osobami, tzn. 1 osobou môže preukázať splnenie min. požiadaviek iba na jedného experta. Požiadavky na odbornú prax (prax) a odbornú kvalifikáciu za jednotlivých expertov, uchádzač preukáže predložením: - profesijných životopisov (ďalej len „životopis“) alebo ekvivalentných dokladov (ekv.). Životopisom uchádzač preukáže prax a praktické skúsenosti (ďalej len „skúsenosti“) experta, v životopise alebo ekv. dokladoch expert uvedie zoznam realizovaných projektov/zmlúv za seba (experta). - platných certifikátov, osvedčení alebo ekvivalentných dokladov zodpovedajúcej úrovne, vydaných medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. Pod pojmom „medzinárodne uznávaná akreditačná a certifikačná autorita“ sa rozumie taká entita, ktorá je oprávnená vydávať konkrétny typ certifikátu na základe akreditácie udelenej príslušnou organizáciou, a ňou vydané certifikáty sú na základe princípu ekvivalencie v rámci medzinárodného akreditačného systému vzájomne uznávané. Verejný obstarávateľ za ekvivalentný certifikát/ osvedčenie/ ekv. doklad považuje taký certifikát/osvedčenie/doklad, ktorý potvrdzuje, že vlastník takéhoto dokladu v požadovanej oblasti úspešné absolvoval školenia príp. testy príp. skúšky, ktoré sú obsahovo/rozsahovo požadované na získanie verejným obstarávateľom požadovaného certifikátu. Tzn. ekvivalentným certifikátom nemusí byť iba rovnaký certifikát vydávaný inou autoritou. Verejný obstarávateľ požaduje, aby predložený životopis príslušného kľúčového experta obsahoval nasledovné údaje: - meno a priezvisko príslušného experta - história zamestnania/ praxe príslušného experta vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie praxe /rok a mesiac od – do/, pozícia, ktorú príslušný expert zastával) - praktické skúsenosti experta (názov zmluvy/predmetu plnenia, odberateľ/zamestnávateľ, kontaktná osoba odberateľa/zamestnávateľa /tel., email/, popis zmluvy/predmetu plnenia, pozícia na projekte/predmete plnenia, obdobie /rok a mesiac od – do/) - dátum a podpis experta U vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných min požiadaviek na experta č. 1 až 9: Kľúčový expert č. 1: Projektový manažér IT projektov • minimálne 5 rokov odbornej praxe v pozícii projektového manažéra pri riadení komplexných IT projektov vo všetkých fázach realizácie informačných systémov pokrývajúcich analýzu a dizajn, vývoj a integráciu, testovanie, migráciu, pilotné nasadenie do produkčnej prevádzky a roll-out riešenia; • minimálne jedna praktická skúsenosť s riadením projektu, ktorý agregoval údaje z administratívnych zdrojov a vytváral z nich jednotnú bázu dát. Pod pojmom „administratívne zdroje“ dát sa nemyslia výlučne referenčné registre definované v zmysle zákona o e-Governmente; • platný certifikát PRINCE2 Practitioner alebo IPMA úroveň B alebo ekvivalent daného certifikátu. Kľúčový expert č. 2: Hlavný architekt • minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti návrhu servisne orientovanej architektúry riešenia informačných systémov, pričom expert bol zodpovedný za tvorbu návrhu architektúry riešenia a jej dokumentovanie v štandardnom nástroji (napr.: Enterprise Architect, Bizz design, alebo ekvivalent); • minimálne jedna praktická skúsenosť s návrhom architektúry projektu, ktorého súčasťou boli integrácie na ďalšie informačné systémy prostredníctvom integračnej platformy. Integračná platforma je definovaná ako software, ktorý integruje ostatné aplikácie a služby. Využíva princípy a metódy systémovej integrácie tak, aby pripravil prostredie pre systémových integrátorov, ktorí majú uľahčiť samotný proces integrácie (ďalej len „integračná platforma“); • platný certifikát pre oblasť návrhu architektúry Archimate 3 minimálnej úrovne Practitioner a zároveň TOGAF minimálna verzia 9 Certified level Foundation alebo ekvivalenty daných certifikátov. Kľúčový expert č. 3: Hlavný IT analytik • minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti analýzy a modelovania informačných systémov; • minimálne jedna praktická skúsenosť s analýzou projektu, ktorého súčasťou boli integrácie na ďalšie informačné systémy prostredníctvom integračnej platformy; • platný certifikát OMG Certified UML s minimálnou úrovňou Foundation alebo ekvivalent daného certifikátu. Kľúčový expert č. 4: Hlavný IT tester • minimálne 5 rokov odbornej praxe testovania komplexných IT riešení v pozícii manažéra testov, pričom expert bol zodpovedný za tvorbu stratégie testovania a plánu testovania riešenia; • minimálne jedna praktická skúsenosť s testovaním projektu, ktorého súčasťou boli integrácie na ďalšie informačné systémy prostredníctvom integračnej platformy, • platný certifikát ISTQB s minimálnou úrovňou Advanced alebo ekvivalent daného certifikátu. Kľúčový expert č. 5: Špecialista pre bezpečnosť IT • minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti návrhu a implementácie bezpečnosti informačných systémov, vypracovania bezpečnostného projektu a návrhu bezpečnostných testov; • minimálne jedna praktická skúsenosť so zabezpečením bezpečnosti projektu, ktorého súčasťou boli integrácie na ďalšie informačné systémy prostredníctvom integračnej platformy; • platný certifikát CISA - Certified Information Systems Auditor alebo ekvivalent daného certifikátu.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: pokračovanie k podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
- Opis podmienky účasti: Kľúčový expert č. 6: Hlavný IT programátor/vývojár • minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti riadenia vývojárskych tímov pri programovaní/vývoji informačných systémov v prostredí paralelného vývoja (multi-branch/multi-release, keď je potrebné zabezpečiť konzistenciu kódu pri paralelnom vývoji viacerých verzií dodávaného kódu); • minimálne jedna praktická skúsenosť so zabezpečením bezpečnosti projektu, ktorého súčasťou boli integrácie na ďalšie informačné systémy prostredníctvom integračnej platformy; • platný certifikát Oracle Certified Professional Java alebo ekvivalent daného certifikátu. Kľúčový expert č. 7 - Dátový špecialista • minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti spracovania a analýzy dát, dátovej integrácie v enterprise prostredí v rámci ktorej expert navrhoval a implementoval ETL procesy v rámci implementácie datawarehouse; • minimálne jedna praktická skúsenosť s projektom, ktorý agregoval údaje z administratívnych zdrojov a vytváral z nich jednotnú bázu dát. Pod pojmom „administratívne zdroje“ dát sa nemyslia výlučne referenčné registre definované v zmysle zákona o e-Governmente; • platný certifikát SAS Certified Base Programmer a zároveň SAS Data Integration Studio: Essentials, alebo ekvivalenty daných certifikátov. Kľúčový expert č. 8 - GIS developer expert • minimálne 5 rokov odbornej praxe v oblasti analýzy, návrhu a riadenia implementácie riešení pre enterprise GIS pre ArcGIS softvér; • minimálne jedna praktická skúsenosť s projektom, ktorý agregoval údaje z administratívnych zdrojov a vytváral z nich jednotnú bázu dát. Pod pojmom „administratívne zdroje“ dát sa nemyslia výlučne referenčné registre definované v zmysle zákona o e-Governmente; • platný certifikát Esri - Enterprise Geodata Management Professional a zároveň Enterprise System Design Associate a zároveň Web Application Developer Associate alebo ekvivalenty daných certifikátov vydaných medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. Kľúčový expert č. 9 - Expert pre oblasť prevádzky informačných systémov • minimálne 5 rokov odbornej praxe so zabezpečením prevádzky informačných systémov, nastavenia a kontroly SLA parametrov; • minimálne jedna praktická skúsenosť s projektom, ktorý agregoval údaje z administratívnych zdrojov a vytváral z nich jednotnú bázu dát. Pod pojmom „administratívne zdroje“ dát sa nemyslia výlučne referenčné registre definované v zmysle zákona o e-Governmente; • platný certifikát v oblasti riadenia IT služieb, napr. ITIL minimálne na úrovni Foundation alebo ekvivalent daného certifikátu.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) vo väzbe na § 35 ZVO
- Opis podmienky účasti: Vo väzbe na § 35 Ak verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality uchádzača alebo záujemcom, vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, môže odkázať na systémy manažérstva kvality, ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil platné certifikáty, osvedčenia alebo ekv. doklady vydané medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou, a to: certifikát ISO 9001 v oblasti IT
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) vo väzbe na § 35 ZVO
- Opis podmienky účasti: Vo väzbe na § 35 Ak verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality uchádzača alebo záujemcom, vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, môže odkázať na systémy manažérstva kvality, ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil platné certifikáty, osvedčenia alebo ekv. doklady vydané medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou, a to: a)certifikát ISO 27001 v oblasti systému riadenia bezpečnosti informácií
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) ZVO. Úspešným uchádzačom (uchádzačom na prvom mieste v poradí) sa stane ten uchádzač, ktorý predloží najnižšiu celkovú cenu v eur s DPH za celý predmet zákazky a splní stanovené podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a týchto súťažných podkladoch.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za poskytnutie predmetu zákazky vyjadrená v eur s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Úspešný uchádzač je v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti povinný: - predložiť dôkaz o zápise v registri partnerov verejného sektora (RPVS) za seba a za každého subdodávateľa uchádzača (ak sa uplatňuje) a v prípade, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, - uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade so ZoVO v prípade, že úspešný uchádzač zabezpečuje realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi; vrátane podielu subdodávok, - v prípade skupiny dodávateľov – predložiť zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.12.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 02.12.2024
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: uvedené v súťažných podkladoch:
- Miesto otvárania ponúk: Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky, Námestie slobody č. 6, 810 05 Bratislava Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZoVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 200.000 eur. Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch, časť A. Pokyny pre záujemcov o účasť vo verejnom obstarávaní na vypracovanie ponuky. Záručná listina alebo poistná záruka, ktorá je vydaná bankou alebo poisťovňou ako originál v elektronickej podobe, sa predkladá ako súčasť ponuky elektronicky. Záručná listina alebo poistná záruka, ktorá nie je vydaná bankou alebo poisťovňou ako originál v elektronickej podobe, sa predkladá verejnému obstarávateľovi ako listinný originál, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, osobne alebo ich kombináciou do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/61129/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/520170
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: systém JOSEPHINE
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)