Obecný úrad a kultúrny dom Staškov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Obecný úrad a kultúrny dom Staškov
Kód zákazky: PLT1/2024
Kód oznámenia: 27078 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 701 283,59 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 22.11.2024 10:00
Vyhlásenie: 5.11.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Staškov
Adresa: Jozefa Kronera
02353 Staškov
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Jozefa Kronera Staškov 02353 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú stavebné práce na objekte obecného úradu s kultúrnym domom, ktorý sa nachádza v obci Staškov na parcele C-KN. 111/1, ktorých cieľom je dosiahnutie zníženia energetickej náročnosti objektu a to zateplením všetkých dostupných teplo výmenných konštrukcií, výmenou všetkých svietidiel za LED technológiu, výmenou zdroja vykurovania za alternatívny zdroj vykurovania s implementáciou inteligentného systému riadenia a ovládania, realizáciou tieniacich prvkov. Práce sa budú realizovať podľa projektovej dokumentácie v rozsahu pre realizáciu stavby vypracovanej zodpovedným projektantom Ing. Vladimírom Golisom, autorizovaným stavebným inžinierom, Reg. číslo 5372*I1. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Staškov

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1319475
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Staškov (ID: 51820)
  • Zákazka: Obecný úrad a kultúrny dom Staškov (ID: 520289)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 79e11e63-51e9-444e-9d01-80a1efd79b61
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Staškov
  • IČO: 00314293
  • DIČ: 2020553271
  • Internetová adresa (URL): https://www.staskov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Jozefa Kronera
  • Číslo: 588
  • Mesto: Staškov
  • PSČ: 02353
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: waczlavova@wvo.sk
  • Telefónne číslo: 0648277468
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Staškov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4867
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PLT1/2024
  • Názov: Obecný úrad a kultúrny dom Staškov
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné práce na objekte obecného úradu s kultúrnym domom, ktorý sa nachádza v obci Staškov na parcele C-KN. 111/1, ktorých cieľom je dosiahnutie zníženia energetickej náročnosti objektu a to zateplením všetkých dostupných teplo výmenných konštrukcií, výmenou všetkých svietidiel za LED technológiu, výmenou zdroja vykurovania za alternatívny zdroj vykurovania s implementáciou inteligentného systému riadenia a ovládania, realizáciou tieniacich prvkov. Práce sa budú realizovať podľa projektovej dokumentácie v rozsahu pre realizáciu stavby vypracovanej zodpovedným projektantom Ing. Vladimírom Golisom, autorizovaným stavebným inžinierom, Reg. číslo 5372*I1. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 701 283.59
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45443000, 45321000, 45331000, 45310000, 45262520
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: katastrálne územie obce Staškov ; parcela C-KN č. 111/1
  • Mesto: Staškov
  • PSČ: 02353
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnených vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie u subjektov so sídlom v Slovenskej republike overí z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať. UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do IS EVO vo forme a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO) na portáli https://www.isepvo.sk/.Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov a príručiek dostupných na: https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 4. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 5. Záujemca / uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 7. Termín dodávky : 300 kalendárnych dní odo dňa odovzdania staveniska 8. Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 20 000 Eur. 9. Lehota viazanosti ponúk: 22.11.2025 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Obecný úrad a kultúrny dom Staškov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PLT1/2024
  • Názov : Obecný úrad a kultúrny dom Staškov
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné práce na objekte obecného úradu s kultúrnym domom, ktorý sa nachádza v obci Staškov na parcele C-KN. 111/1, ktorých cieľom je dosiahnutie zníženia energetickej náročnosti objektu a to zateplením všetkých dostupných teplo výmenných konštrukcií, výmenou všetkých svietidiel za LED technológiu, výmenou zdroja vykurovania za alternatívny zdroj vykurovania s implementáciou inteligentného systému riadenia a ovládania, realizáciou tieniacich prvkov. Práce sa budú realizovať podľa projektovej dokumentácie v rozsahu pre realizáciu stavby vypracovanej zodpovedným projektantom Ing. Vladimírom Golisom, autorizovaným stavebným inžinierom, Reg. číslo 5372*I1. Bližšie informácie ohľadom predmetu zákazky sú súčasťou súťažných podkladov
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 701 283.59
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45443000, 45321000, 45331000, 45310000, 45262520
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: katastrálne územie obce Staškov ; parcela C-KN č. 111/1
  • Mesto: Staškov
  • PSČ: 02353
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 300
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna úroveň požadovaná podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3): Splnenie uvedenej podmienky uchádzač preukáže dokladmi o uskutočnení zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru stavebných prác ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote viacerých samostatne realizovaných projektov/plnení/zmlúv vo finančnom objeme 600 000 EUR bez DPH, pričom hodnota aspoň jednej samostatnej zákazky musí byť v minimálnom finančnom objeme 300 000 EUR bez DPH Za zákazky rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú práce na stavbe občianskej vybavenosti1). 1) Na účely vyhodnotenia sa pod pojmom stavba občianskej vybavenosti myslia budovy spadajúce pod označenie kódom 11 „Bytové budovy“ ako aj budovy spadajúce pod označenie 121 „Hotely a podobné budovy“, 122 „Budovy pre administratívu“, 123 „Budovy pre obchod a služby a 126 „Budovy pre kultúru, verejnú zábavu, vzdelávanie a zdravotníctvo“ a to v zmysle Vyhlášky štatistického úradu SR č. 323/2010 Z.z., ktorou sa vydáva štatistická klasifikácia stavieb) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečovať. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní plnením, ktoré svojím trvaním presahuje rozhodné obdobie piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uviedol plnenie ako aj jeho hodnotu, ktoré bolo zrealizované len v rozhodnom období, t.j. spadá do rozhodného obdobia 5-tich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade, ak práce zrealizoval uchádzač ako člen združenia skupiny zhotoviteľov, vyčísli a započíta do požadovanej minimálnej úrovne iba finančný objem uskutočnených prác, zabezpečený ním samotným v rozhodnom období piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia výzvy na predloženie ponuky . Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. UPOZORNENIE! Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky uchádzač v ponuke identifikuje. V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj práce iného charakteru ako je hlavný predmet Zákazky, musí byť zo zoznamu stavebných prác resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V prípade, že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.) musí byť zo zoznamu stavebných prác resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmé, v akom finančnom objeme boli realizované stavebné práce počas stanoveného referenčného obdobia. Verejný obstarávateľ odporúča, aby predložené dôkazy o plnení potvrdenie odberateľa ktorý nebol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ obsahovali nasledovné údaje: a) meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa, b) názov odberateľa, c) stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody, d) miesto, cenu a lehoty dodania plnenia podľa zmluvy, e) zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, f) dátum vyhotovenia. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť predložené referencie u odberateľov uvedených v zozname, ktorí boli s uchádzačom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv uvedených v zozname. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Staškov)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Staškov)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.11.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 22.11.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné s použitím funkcionality on-line sprístupnenia ponúk - t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na otváranie ponúk. K zabezpečeniu bezproblémového el. sprístupnenia ponúk a vygenerovania zápisnice z otvárania ponúk je nevyhnutné zo strany uchádzača vyplniť v štruktúre ponuky návrh na plnenie kritéria
  • Miesto otvárania ponúk: on-line v IS EVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Vyžaduje sa zábezpeka vo výške 20 000 Eur. Spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v bode 19 Súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/520289
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/520289
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Staškov)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Staškov)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)