Trenčín, veža strážna I., Matúšova ulica 81, č. ÚZPF 1345/61, Výmena strešnej krytiny veža strážna I., 1. etapa a Trenčín, múr hradbový VI., Matúšova ulica 81, č. ÚZPF 1345/35, Výmena strešnej krytiny vežička hradbového múru, 1. etapa

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Trenčín, veža strážna I., Matúšova ulica 81, č. ÚZPF 1345/61, Výmena strešnej krytiny veža strážna I., 1. etapa a Trenčín, múr hradbový VI., Matúšova ulica 81, č. ÚZPF 1345/35, Výmena strešnej krytiny vežička hradbového múru, 1. etapa
Kód zákazky: 436/2024
Kód oznámenia: 27370 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45261900-3
Predpokladaná hodnota: 34 671,80 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 26.11.2024 09:00
Vyhlásenie: 7.11.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Trenčianske múzeum v Trenčíne
Adresa: Mierové nám.
91250 Trenčín
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Mierové nám. Trenčín 91250 Slovensko Miestom plnenia je Trenčiansky hrad, objekt strážnej veže I. (č. Ústredného zoznamu pamiatkového fondu 1345/61) a strážnej vežičky hradbového múru (č. ÚZPF 1345/35).
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je výmena strešnej krytiny na NKP Trenčiansky hrad na objektoch Strážna veža I., 1345/61 a Vežička 1345/35. Rozsah prác je stanovený priloženým rozpočtom. Záruka na dodaný materiál a práce je päť rokov. Bližšie informácie sú uvedené aj v Zmluve o dielo. Výmena strešnej krytiny veža strážna I., 1. etapa zahŕňa výmenu strešnej krytiny na objekte na Trenčianskom hrade o výmere 41 m². Strešná konštrukcia je v tvare 10-uholníka. Presný rozsah prác je stanovený výkazom výmer. Je nutné vykonať nasledovné stavebné práce: - odstránenie a likvidácia starej krytiny (drevený šindeľ) - demontáž latovania - dodanie a montáž nového strešného latovania - dodávka a montáž novej krytiny – použiť ručne štiepený šindeľ (červený smrek), dvojité krytie - odvoz a následná likvidácia odpadu (pôvodného šindľa a odpadu vzniknutého pri rekonštrukcii) - montáž, demontáž lešenia - uvedenie staveniska do pôvodného stavu. Výmena strešnej krytiny vežičky hradbového múru, 1. etapa zahŕňa výmenu strešnej krytiny na objekte na Trenčianskom hrade o výmere 17 m². Strešná konštrukcia je v tvare 8-uholníka. Presný rozsah prác je stanovený výkazom výmer. Je nutné vykonať nasledovné stavebné práce: - odstránenie a likvidácia starej krytiny (drevený šindeľ) - demontáž latovania - dodanie a montáž nového strešného latovania - dodávka a montáž novej krytiny – použiť ručne štiepený šindeľ (červený smrek), dvojité krytie - odvoz a následná likvidácia odpadu (pôvodného šindľa a odpadu vzniknutého pri rekonštrukcii) - montáž, demontáž lešenia - uvedenie staveniska do pôvodného stavu. Pri realizácii zákazky je nevyhnutné dodržať nasledovné podmienky: - použiť krytinu zo šindľa dreveného ručne štiepaného červený smrek (smrekovec opadavý), dvojité krytie, - pri výmene krytiny musí zostať zachovaný súčasný tvar a rozmer striech, - o termíne začatia realizácie prác informovať Krajský pamiatkový úrad Trenčín v predstihu minimálne 7 dní vopred. Nakoľko sa jedná o kultúrnu pamiatku, zhotoviteľ sa zaväzuje rešpektovať všetky pokyny dané Krajským pamiatkovým úradom v Trenčíne. Akékoľvek konanie nad rámec týchto pokynov musí zhotoviteľ dopredu odsúhlasiť s Krajským pamiatkovým úradom. Zhotoviteľ sa zaväzuje vo svojom mene, na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť dielo v požadovanom rozsahu (vrátane nákladov na vybudovanie, prevádzku, údržbu a vypratanie staveniska), v kvalite podľa príslušných platných technických noriem, schválených technologických postupov a platných právnych, prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto zákazky. Zhotoviteľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako zhotoviteľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s týmto zadaním. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri realizácii stavebných prác nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých v tomto zadaní.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1319923
1. Základné údaje
  • Organizácia: Trenčianske múzeum v Trenčíne (ID: 4480)
  • Zákazka: Trenčín, veža strážna I., Matúšova ulica 81, č. ÚZPF 1345/61, Výmena strešnej krytiny veža strážna I., 1. etapa a Trenčín, múr hradbový VI., Matúšova ulica 81, č. ÚZPF 1345/35, Výmena strešnej krytiny vežička hradbového múru, 1. etapa (ID: 520463)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: e4281fba-e573-45a9-9970-31b4ab1fc616
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Trenčianske múzeum v Trenčíne
  • IČO: 34059199
  • DIČ: 2021452202
  • Adresa
  • Ulica: Mierové nám.
  • Číslo: 46
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91250
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: alena.kovacikova@tsk.sk
  • Telefónne číslo: +421326555867
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Trenčianske múzeum v Trenčíne)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3098
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 436/2024
  • Názov: Trenčín, veža strážna I., Matúšova ulica 81, č. ÚZPF 1345/61, Výmena strešnej krytiny veža strážna I., 1. etapa a Trenčín, múr hradbový VI., Matúšova ulica 81, č. ÚZPF 1345/35, Výmena strešnej krytiny vežička hradbového múru, 1. etapa
  • Opis: Predmetom zákazky je výmena strešnej krytiny na NKP Trenčiansky hrad na objektoch Strážna veža I., 1345/61 a Vežička 1345/35. Rozsah prác je stanovený priloženým rozpočtom. Záruka na dodaný materiál a práce je päť rokov. Bližšie informácie sú uvedené aj v Zmluve o dielo. Výmena strešnej krytiny veža strážna I., 1. etapa zahŕňa výmenu strešnej krytiny na objekte na Trenčianskom hrade o výmere 41 m2. Strešná konštrukcia je v tvare 10-uholníka. Presný rozsah prác je stanovený výkazom výmer. Je nutné vykonať nasledovné stavebné práce: - odstránenie a likvidácia starej krytiny (drevený šindeľ) - demontáž latovania - dodanie a montáž nového strešného latovania - dodávka a montáž novej krytiny – použiť ručne štiepený šindeľ (červený smrek), dvojité krytie - odvoz a následná likvidácia odpadu (pôvodného šindľa a odpadu vzniknutého pri rekonštrukcii) - montáž, demontáž lešenia - uvedenie staveniska do pôvodného stavu. Výmena strešnej krytiny vežičky hradbového múru, 1. etapa zahŕňa výmenu strešnej krytiny na objekte na Trenčianskom hrade o výmere 17 m2. Strešná konštrukcia je v tvare 8-uholníka. Presný rozsah prác je stanovený výkazom výmer. Je nutné vykonať nasledovné stavebné práce: - odstránenie a likvidácia starej krytiny (drevený šindeľ) - demontáž latovania - dodanie a montáž nového strešného latovania - dodávka a montáž novej krytiny – použiť ručne štiepený šindeľ (červený smrek), dvojité krytie - odvoz a následná likvidácia odpadu (pôvodného šindľa a odpadu vzniknutého pri rekonštrukcii) - montáž, demontáž lešenia - uvedenie staveniska do pôvodného stavu. Pri realizácii zákazky je nevyhnutné dodržať nasledovné podmienky: - použiť krytinu zo šindľa dreveného ručne štiepaného červený smrek (smrekovec opadavý), dvojité krytie, - pri výmene krytiny musí zostať zachovaný súčasný tvar a rozmer striech, - o termíne začatia realizácie prác informovať Krajský pamiatkový úrad Trenčín v predstihu minimálne 7 dní vopred. Nakoľko sa jedná o kultúrnu pamiatku, zhotoviteľ sa zaväzuje rešpektovať všetky pokyny dané Krajským pamiatkovým úradom v Trenčíne. Akékoľvek konanie nad rámec týchto pokynov musí zhotoviteľ dopredu odsúhlasiť s Krajským pamiatkovým úradom. Zhotoviteľ sa zaväzuje vo svojom mene, na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť dielo v požadovanom rozsahu (vrátane nákladov na vybudovanie, prevádzku, údržbu a vypratanie staveniska), v kvalite podľa príslušných platných technických noriem, schválených technologických postupov a platných právnych, prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto zákazky. Zhotoviteľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako zhotoviteľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s týmto zadaním. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri realizácii stavebných prác nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých v tomto zadaní.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 34 671.80
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Opravy a údržba striech
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Opravy a údržba striech
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia je Trenčiansky hrad, objekt strážnej veže I. (č. Ústredného zoznamu pamiatkového fondu 1345/61) a strážnej vežičky hradbového múru (č. ÚZPF 1345/35).
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona. ? Uchádzač preukáže podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia predložením dokladu o oprávnení uskutočňovať stavebné práce [ § 32 ods. 1 pi´sm. e) ZVO] - preukáže napr.: výpisom z obchodného/živnostenského registra a pod. ? Ucha´dzacˇ nesmie matˇ ulozˇeny´ za´kaz u´cˇasti vo verejnom obstara´vani´ potvrdeny´ konecˇny´m rozhodnuti´m v SR alebo v sˇta´te si´dla, miesta podnikania alebo obvykle´ho pobytu [ § 32 ods. 1 pi´sm. f) ZVO ] - preukáže čestným vyhlásením Príloha č. 2. ? U ucha´dzacˇa nesmie existovatˇ do^vod na vylu´cˇenie podlˇa § 40 ods. 6 pi´sm. f) zákona o verejnom obstarávaní (existencia konfliktu za´ujmov) - preukáže čestným vyhlásením Príloha č. 2. Verený obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: POŽADOVANÝ OBSAH PONUKY: Ponuka musí obsahovatˇ tieto dokumenty: 1. Doklad oprávňujúci dodávať predmetnú zákazku – napr. scan /fotokopia výpisu z obchodného/živnostenského registra, zoznamom hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie a pod. Ak uchádzač nepredloží uvedený doklad nebude vylúčený ale verejný obstarávateľ si overí oprávnenie uchádzača realizovať predmet zákazky z verejne prístupného registra na stránke www.orsr.sk alebo www.zrsr.sk alebo www.uvo.gov.sk alebo v inom, verejne prístupnom registri. 2. Cenová ponuka uchádzača - Návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk, viď. Príloha č. 1. 3. Čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu a o neprítomnosti konfliktu záujmov v rámci predmetného verejného obstarávania, viď. Príloha č . 2. 4. Vyplnený výkaz – výmer, Príloha č. 4
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Trenčín, veža strážna I., Matúšova ulica 81, č. ÚZPF 1345/61, Výmena strešnej krytiny veža strážna I., 1. etapa a Trenčín, múr hradbový VI., Matúšova ulica 81, č. ÚZPF 1345/35, Výmena strešnej krytiny vežička hradbového múru, 1. etapa
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 436/2024
  • Názov : Trenčín, veža strážna I., Matúšova ulica 81, č. ÚZPF 1345/61, Výmena strešnej krytiny veža strážna I., 1. etapa a Trenčín, múr hradbový VI., Matúšova ulica 81, č. ÚZPF 1345/35, Výmena strešnej krytiny vežička hradbového múru, 1. etapa
  • Opis: Predmetom zákazky je výmena strešnej krytiny na NKP Trenčiansky hrad na objektoch Strážna veža I., 1345/61 a Vežička 1345/35. Rozsah prác je stanovený priloženým rozpočtom. Záruka na dodaný materiál a práce je päť rokov. Bližšie informácie sú uvedené aj v Zmluve o dielo. Výmena strešnej krytiny veža strážna I., 1. etapa zahŕňa výmenu strešnej krytiny na objekte na Trenčianskom hrade o výmere 41 m2. Strešná konštrukcia je v tvare 10-uholníka. Presný rozsah prác je stanovený výkazom výmer. Je nutné vykonať nasledovné stavebné práce: - odstránenie a likvidácia starej krytiny (drevený šindeľ) - demontáž latovania - dodanie a montáž nového strešného latovania - dodávka a montáž novej krytiny – použiť ručne štiepený šindeľ (červený smrek), dvojité krytie - odvoz a následná likvidácia odpadu (pôvodného šindľa a odpadu vzniknutého pri rekonštrukcii) - montáž, demontáž lešenia - uvedenie staveniska do pôvodného stavu. Výmena strešnej krytiny vežičky hradbového múru, 1. etapa zahŕňa výmenu strešnej krytiny na objekte na Trenčianskom hrade o výmere 17 m2. Strešná konštrukcia je v tvare 8-uholníka. Presný rozsah prác je stanovený výkazom výmer. Je nutné vykonať nasledovné stavebné práce: - odstránenie a likvidácia starej krytiny (drevený šindeľ) - demontáž latovania - dodanie a montáž nového strešného latovania - dodávka a montáž novej krytiny – použiť ručne štiepený šindeľ (červený smrek), dvojité krytie - odvoz a následná likvidácia odpadu (pôvodného šindľa a odpadu vzniknutého pri rekonštrukcii) - montáž, demontáž lešenia - uvedenie staveniska do pôvodného stavu. Pri realizácii zákazky je nevyhnutné dodržať nasledovné podmienky: - použiť krytinu zo šindľa dreveného ručne štiepaného červený smrek (smrekovec opadavý), dvojité krytie, - pri výmene krytiny musí zostať zachovaný súčasný tvar a rozmer striech, - o termíne začatia realizácie prác informovať Krajský pamiatkový úrad Trenčín v predstihu minimálne 7 dní vopred. Rozsah prác je stanovený priloženým rozpočtom. Nakoľko sa jedná o kultúrnu pamiatku, zhotoviteľ sa zaväzuje rešpektovať všetky pokyny dané Krajským pamiatkovým úradom v Trenčíne. Akékoľvek konanie nad rámec týchto pokynov musí zhotoviteľ dopredu odsúhlasiť s Krajským pamiatkovým úradom. Zhotoviteľ sa zaväzuje vo svojom mene, na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť dielo v požadovanom rozsahu (vrátane nákladov na vybudovanie, prevádzku, údržbu a vypratanie staveniska), v kvalite podľa príslušných platných technických noriem, schválených technologických postupov a platných právnych, prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto zákazky. Zhotoviteľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako zhotoviteľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s týmto zadaním. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri realizácii stavebných prác nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých v tomto zadaní.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 34 671.80
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Opravy a údržba striech
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Opravy a údržba striech
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia je Trenčiansky hrad, objekt strážnej veže I. (č. Ústredného zoznamu pamiatkového fondu 1345/61) a strážnej vežičky hradbového múru (č. ÚZPF 1345/35).
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 20.12.2024
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zákazka malého rozsahu na uskutočnenie stavebných (jedná sa o kultúrnu pamiatku) prác podľa § 1 ods. 14 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov/ZVO. Komunikácia a výmena informácií, vrátane doručovania vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom IS EVO. V tejto súvislosti odporúčame najmä príručky a videonávody pre záujemcu/uchádzača dostupné na: https://eplatforma.vlada.gov.sk/videonavody/?csrt=1609782665569562295 V prípade potreby môžu záujemci/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní EVO Úrad vlády SR na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100. Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač. V prípade nejasností alebo potreby objasnenia požiadaviek uvedených vo výzve na predloženie ponuky a/alebo v inej sprievodnej dokumentácii a/alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o vysvetlenie prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO. Verejný obstarávateľ vzhľadom na predmet zákazky odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta predmetu zákazky. Výdavky záujemcu spojené s obhliadkou idú na ťarchu záujemcu. Informácie je možné získať a termín obhliadky je možné dohodnúť s kontaktnou osobou prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ neumožňuje rozdelenie predmetu zákazky, uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie Zmluvy o dielo, ktorá tvorí Prílohu č. 3 tejto výzvy. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky sú uvedené v Zmluve o dielo. Lehota realizácie zákazky: do 20.12.2024. Je výhradnou povinnosťou uchádzača, aby si dôsledne preštudoval túto výzvu a jej prílohy. V cenovej ponuke uchádzača musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v prílohách tejto výzvy. Ak sa zhotoviteľ, ktorý nie je platcom DPH stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade s vysúťaženou cenou t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva o dielo. Zmluvu po vyzvaní verejným obstarávateľom predkladá iba úspešný uchádzač po vyhodnotení ponúk. V prípade, ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu (resp. odmietne potvrdiť prijatie výzvy na podpis zmluvy) v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, alebo odstúpi od uzavretia zmluvy s verejným obstarávateľom, vyhradzuje si verejný obstarávateľ právo uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil v hodnotení ponúk ako ďalší v poradí z ostatných vyhodnocovaných ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť ak nastanú okolnosti, ktoré v čase uverejnenia výzvy nemohol predpokladať, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých bolo toto zadávanie vyhlásené, ak ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám na predmet zákazky, resp. ak ponuky prekročia finančné možnosti verejného obstarávateľa.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za celý predmet zákazky vyjadrená v mene EUR s DPH a zaokrúhlená na 2 desatinné miesta/Váha kritéria: 100. Úspešným uchádzačom bude ten uchádzač, ktorého ponuka sa na základe pravidiel na uplatnenie kritéria na hodnotenie ponúk umiestni na prvom mieste, t.j. uchádzač s najnižšou celkovou cenou za predmet zákazky. Ostatné ponuky budú zoradené vzostupne podľa výšky ponúkanej celkovej ceny za predmet zákazky, t.j. ponuke s najvyššou celkovou cenou za predmet zákazky bude priradené najvyššie poradové číslo. Za celkovú cenu u platcu DPH sa považuje cena vrátane DPH. Za celkovú cenu u neplatcu DPH je to cena celkom. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. V cenovej ponuke dodávateľa musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s uskutočnením predmetu zákazky. Cena musí byť spracovaná v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a ostatnými platnými predpismi Ceny uvedené v ponuke uchádzača budú cenami konečnými a dodávateľ do ceny zákazky zahrnie všetky náklady, ktoré mu vzniknú v súvislosti s predmetom obstarávania. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s dopravou na miesto plnenia, demontáž starého šindľa a jeho následná likvidácia a taktiež aj po ukončení prác uvedenie staveniska do pôvodného stavu. Bližšie informácie sú uvedené aj v Zmluve o dielo.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za celý predmet zákazky vyjadrená v mene EUR s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.11.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: CES, SLK
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 26.11.2024
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude realizované prostredníctvom online sprístupnenia elektronicky prostredníctvom IS EVO. V čase otvárania ponúk cez IS EVO bude automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Ak uchádzač v lehote na predkladanie ponúk predloží viac ponúk, verejný obstarávateľ prihliada len na ponuku, ktorá bola predložená ako posledná a na ostatné ponuky hľadí rovnako ako na ponuky, ktoré boli predložené po lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7280/20/A, Trenčín
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/520463
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/520463
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO