Stravovacie zariadenie + technologické zabezpečenie areálu Psychiatrickej nemocnice Profesora Matulaya Kremnica

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Stravovacie zariadenie + technologické zabezpečenie areálu Psychiatrickej nemocnice Profesora Matulaya Kremnica
Kód zákazky: 01
Kód oznámenia: 27796 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 4 002 251,62 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 9.12.2024 08:00
Vyhlásenie: 12.11.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Ulica Československej armády
96701 Kremnica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Ulica Československej armády Kremnica 96701 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je prístavba a nadstavba objektu hospodárskej budovy (práčovne) č. 1378 na parcele č. 1181 KÚ Kremnica. Prístavbou a nadstavbou objektu bude vytvorený v existujúcom areáli tzv. Centrálny bod, t.j. hlavný riadiaci objekt areálu, v ktorom budú združené funkcie administratívy, servisu (práčovňa), statickej dopravy, energeticko - technického zabezpečenia objektu a areálu, stravovania a sociálno - spoločenského kontaktu. Dodávateľ stavebných prác v súlade so zmluvnými pravidlami Žltej knihy FIDIC spolu so stavebnými prácami dodá projektovú dokumentáciu k územnému konaniu, stavebnému konaniu, realizačný projekt, úplný inžiniering a projekt skutočného vyhotovenia. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1320662
1. Základné údaje
  • Organizácia: Psychiatrická nemocnica Profesora Matulaya Kremnica (ID: 87996)
  • Zákazka: Stravovacie zariadenie + technologické zabezpečenie areálu Psychiatrickej nemocnice Profesora Matulaya Kremnica (ID: 520811)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 04b9b679-399c-449a-b0da-4053ac855e6c
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Psychiatrická nemocnica Profesora Matulaya Kremnica
  • IČO: 00606987
  • DIČ: 2020536562
  • Adresa
  • Ulica: Ulica Československej armády
  • Číslo: 139
  • Mesto: Kremnica
  • PSČ: 96701
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.lachka@pnkca.sk
  • Telefónne číslo: 0456705152
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Psychiatrická nemocnica Profesora Matulaya Kremnica)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3979
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 01
  • Názov: Stravovacie zariadenie + technologické zabezpečenie areálu Psychiatrickej nemocnice Profesora Matulaya Kremnica
  • Opis: Predmetom zákazky je prístavba a nadstavba objektu hospodárskej budovy (práčovne) č. 1378 na parcele č. 1181 KÚ Kremnica. Prístavbou a nadstavbou objektu bude vytvorený v existujúcom areáli tzv. Centrálny bod, t.j. hlavný riadiaci objekt areálu, v ktorom budú združené funkcie administratívy, servisu (práčovňa), statickej dopravy, energeticko - technického zabezpečenia objektu a areálu, stravovania a sociálno - spoločenského kontaktu. Dodávateľ stavebných prác v súlade so zmluvnými pravidlami Žltej knihy FIDIC spolu so stavebnými prácami dodá projektovú dokumentáciu k územnému konaniu, stavebnému konaniu, realizačný projekt, úplný inžiniering a projekt skutočného vyhotovenia. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: PODMIENKY ÚČASTI OSOBNÉHO POSTAVENIA PODĽA § 32 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO. Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. a) až f) ZVO dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. a) až f), resp. podľa § 32 ods. 4 alebo ods. 5 ZVO. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia aj podľa § 152 ods. 1 ZVO, a to zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. V súlade s Metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 6887-5000/2016 zo dňa 27.04.2016 verejný obstarávateľ vyžaduje aby v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) ZVO uchádzač, alebo skupina dodávateľov preukázala oprávnenie k celému rozsahu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uplatňuje výhradu v súlade s § 38 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého pri zadávaní zákazky na uskutočnenie stavebných prác, zákazky na poskytnutie služby alebo zákazky na dodanie tovaru, ktorá zahŕňa aj činnosti spojené s umiestnením alebo montážou, môže verejný obstarávateľ vyžadovať, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov. Na účely tohto verejného obstarávania sa za podstatné úlohy považuje vykonávanie inžinierskej činnosti a projekčnej činnosti v požadovanom rozsahu. Podľa § 32 ods. 7 ZVO podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie tejto podmienky účasti preukazuje uchádzač verejnému obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa § 32 ods. 5 ZVO, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. Za osobu podľa § 32 ods. 7 ZVO sa považuje osoba, ktorá má rozhodujúci vplyv na činnosť uchádzača alebo záujemcu, jeho strategické ciele alebo významné rozhodnutia prostredníctvom vlastníckeho práva, finančného podielu alebo pravidiel, ktorými sa uchádzač alebo záujemca spravuje, pričom rozhodujúcim vplyvom sa rozumie, ak iná osoba podľa odseku 7 a) vlastní väčšinu akcií alebo väčšinový obchodný podiel u uchádzača alebo záujemcu, b) má väčšinu hlasovacích práv u uchádzača alebo záujemcu, c) má právo vymenúvať alebo odvolávať väčšinu členov štatutárneho orgánu alebo dozorného orgánu uchádzača alebo záujemcu alebo d) má právo vykonávať rozhodujúci vplyv na základe dohody uzavretej s uchádzačom alebo záujemcom alebo na základe spoločenskej zmluvy, zakladateľskej listiny alebo stanov, ak to umožňuje právo štátu, ktorými sa táto osoba riadi. SPOLOČNÉ USTANOVENIA Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Vyžaduje sa predloženie/zaslanie skenov originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci tejto podmienky účasti. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len ako „JED“) podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ je oprávnený overiť v informačnom systéme verejnej správy – Zozname hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, zápis v tomto zozname v prípade, ak hospodársky subjekt takýmto zápisom disponuje. Uchádzač je povinný preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO minimálne pre rozsah predmetu zákazky podľa výzvy na predkladanie ponúk, resp. podľa týchto súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Doplňujúce informácie k Informáciám o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky: Vzhľadom na to, že formulár Výzvy na predkladanie ponúk neumožňuje kombináciu CPV kódov na práce a súčasne na služby, verejný obstarávateľ na tomto mieste uvádza klasifikáciu predmetu zákazky tak, aby uvedené informácie boli v súlade s informáciami uvedenými v súťažných podkladoch, a to nasledovne: Hlavný predmet a doplňujúce predmety zo Spoločného slovníka obstarávania (CPV): 45000000-7 Stavebné práce 71320000-7 Inžinierske projektovanie 71310000-4 Poradenský inžiniering a stavebné služby Doplňujúce informácie k lehote viazanosti ponúk - informačný systém eForms neumožňuje zadanie lehoty, počas ktorej majú byť ponuky viazané vo forme dátumu. Informácia v časti "Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná" je uvedená ako Hodnota: 306 Obdobie: deň, čím je myslená lehota viazanosti ponúk do 30.06.2025.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Stravovacie zariadenie + technologické zabezpečenie areálu Psychiatrickej nemocnice Profesora Matulaya Kremnica
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01
  • Názov : Stravovacie zariadenie + technologické zabezpečenie areálu Psychiatrickej nemocnice Profesora Matulaya Kremnica
  • Opis: Predmetom zákazky je prístavba a nadstavba objektu hospodárskej budovy (práčovne) č. 1378 na parcele č. 1181 KÚ Kremnica. Prístavbou a nadstavbou objektu bude vytvorený v existujúcom areáli tzv. Centrálny bod, t.j. hlavný riadiaci objekt areálu, v ktorom budú združené funkcie administratívy, servisu (práčovňa), statickej dopravy, energeticko - technického zabezpečenia objektu a areálu, stravovania a sociálno - spoločenského kontaktu. Dodávateľ stavebných prác v súlade so zmluvnými pravidlami Žltej knihy FIDIC spolu so stavebnými prácami dodá projektovú dokumentáciu k územnému konaniu, stavebnému konaniu, realizačný projekt, úplný inžiniering a projekt skutočného vyhotovenia. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 4 002 251.62
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Konflikt záujmov bude overený aj prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK -automatizovaných funkcií informačného systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts 2. Konečný užívateľ výhod podľa § 11 ods. 1 písm. c) bude overený prostredníctvom informačného systému TRANSPAREX dostupný na https://www.transparex.sk/zoznam-osob-11-zvo 3. Kartel a kolúzia budú overené prostredníctvom služby KONFLIKT CHECK - - automatizovaných funkcií informačného systému TRANSPAREX, dostupný na https://www.transparex.sk/conflicts 4. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom informačného systému tenderia. 6. Ponuka sa predkladá prostredníctvom informačného systému tenderia. Ponuku je možné predložiť registrovaným používateľom informačného systému tenderia.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky, a to nezáväzný úverový prísľub, ktorým banka alebo pobočka zahraničnej banky uchádzačovi prisľúbi, že v prípade, že sa stane úspešným uchádzačom a požiada banku alebo pobočku zahraničnej banky o poskytnutie úveru, banka alebo pobočka zahraničnej banky mu poskytne úver v objeme minimálne 1.000.000,00 EUR na účely finančného plnenia zákazky, ktorej predmetom je „Stravovacie zariadenie + technologické zabezpečenie areálu Psychiatrickej nemocnice Profesora Matulaya Kremnica“, vyhlásenej verejným obstarávateľom: Psychiatrická nemocnica Profesora Matulaya Kremnica, Československej armády 234/139, 967 01 Kremnica (alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu ECB, platného ku dňu odoslania Výzvy do Vestníka). Z vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, musia byť z hľadiska obsahu jasne a určito zrejmé všetky skutočnosti a údaje, tak ako je uvedené a požadované verejným obstarávateľom v prvej vete tohto bodu 1, všetko pre naplnenie požadovaného účelu, ktorým je preukázanie schopnosti uchádzača prostredníctvom nezáväzného prísľubu banky alebo pobočky zahraničnej banky operatívne zabezpečiť disponibilné finančné prostriedky v čase, kedy má dôjsť k plneniu Zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania. Platnosť úverového prísľubu: minimálne počas lehoty viazanosti ponúk. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu. Z takto predloženého iného dokumentu musí byť okrem požadovaných údajov týkajúcich sa najmä finančného objemu a predmetu prefinancovania, zároveň jasne a určito zrejmý záväzok a naplnenie hľadiska účelu požadovaného dokumentu, ktorým je preukázanie schopnosti uchádzača prostredníctvom iného dokumentu operatívne zabezpečiť disponibilné finančné prostriedky v čase, kedy má dôjsť k plneniu Zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania. (akceptovaný bude aj výpis alebo potvrdenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, že uchádzač na svojom účte disponuje touto sumou). Predložený prísľub banky, alebo pobočky zahraničnej banky ako aj iný dokument (ak je uplatnený) musí byť nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Bod 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač predloží Zoznam (minimálne 3) poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie“), ktorým preukáže, že poskytol projekčné práce stavby na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom zároveň preukáže, že z toho aspoň jedna projektovaná stavba rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bola naprojektovaná v rozpočtovom náklade stavebných prác min 4 000 000,00 EUR bez DPH. Pre účely vyhodnotenia podmienky účasti v zmysle tohto bodu 1, bude verejný obstarávateľ akceptovať len projekčné práce uskutočnené na stavebnom objekte rovnakom, alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom uskutočnením projekčných prác na stavebnom objekte rovnakom, alebo obdobnom ako je predmet zákazky sa rozumie projekčná činnosť pre nebytové budovy (podľa klasifikácie stavieb). Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam obsahoval minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo dodávateľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín uskutočnenia projekčných prác, skutočný termín uskutočnenia projekčných prác, d) Popis uskutočnených projekčných prác, z ktorého bude jasne a určito zrejmé uskutočnenie rozsah a odborná spôsobilosť prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, e) Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení projekčných prác a zhodnotení uskutočnených projekčných prác podľa obchodných podmienok (obsiahnuté len v predloženom potvrdení); f) Zmluvnú celkovú cenu za uskutočnenie projekčných prác a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za uskutočnenie projekčných prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie projekčných prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH. Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka. g) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje obsiahnuté v predloženom Zozname a potvrdení/iach. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referencie projekčných prác takých stavieb, ktoré boli zároveň aj realizované a riadne ukončené. Zoznam poskytnutých projekčných prác musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Bod 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené; Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie“), ktorým preukáže, že uskutočnil minimálne 3 (tri) stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky ( pod rovnakým alebo podobným charakterom sa v tomto bode rozumejú pozemné stavby na nebytových budovách), pričom zároveň preukáže, že minimálne 1 (jedna) takto definovaná stavba (z minimálne vyššie požadovaných troch preukázaných stavebných prác) bola realizovaná ako pozemná stavba nebytovej budovy, z ktorej bude jasne a určito preukázané, že predmetom boli stavebné práce realizované podľa zmluvných podmienok FIDIC alebo ekvivalentných (za ekvivalent sa považuje formát zmluvných podmienok „naprojektuj a postav“) a to v minimálnom rozpočtovom náklade v hodnote rovnakej, alebo vyššej ako 4 000 000,00 EUR bez DPH. Zoznam musí byť doplnený potvrdením/potvrdeniami odberateľa/ov, za každú realizovanú zákazku definovanú v predchádzajúcej vete, a ktorá je obsiahnutá v predloženom Zozname. V súlade s rozhodnutím Rady Úradu pre verejné obstarávanie č. 6693-9000/2018, verejný obstarávateľ vzhľadom ku skutočnosti, že zmluva o dielo sa riadi princípmi tzv. Žltej knihy FIDIC zmluvných podmienok verzia 1999, vyžaduje, aby uchádzač preukázal, že má skúsenosti s realizovaním stavebných prác podľa štandardizovaných podmienok FIDIC resp. ekvivalentných podmienok Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam a potvrdenie/ia obsahovali minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín uskutočnenia stavebných prác, skutočný termín uskutočnenia stavebných prác, d) Popis uskutočnených stavebných prác, z ktorého bude jasne a určito zrejmé uskutočnenie stavebných prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, e) Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (obsiahnuté len v predloženom potvrdení); f) Zmluvnú celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za zhotovenie stavebných prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie stavebných prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH. Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka. g) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje obsiahnuté v predloženom Zozname a potvrdení/iach. Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referencie/potvrdenia odberateľov riadne ukončených stavieb. Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. Pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z predložených dokladov zrejmá cena, ktorá - zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje len uskutočnenie stavebných prác na stavebných objektoch rovnakých alebo podobných ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), - je správne vyčíslená podľa tohto bodu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Bod 3 Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky - Stavbyvedúci, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: 3.1.1 Doklad zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad; 3.1.2 Profesijný životopis zodpovednej osoby - Stavbyvedúceho, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - súhrnné praktické skúsenosti s organizáciou, riadením a koordináciou stavebných prác na zrealizovaných stavbách v pozícii stavbyvedúci v celkovom súhrnnom rozsahu min. 10 rokov, pričom zároveň preukáže minimálne dve praktické skúsenosti na pozícii stavbyvedúci pri prácach na pozemnej stavbe. Ku všetkým praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba - stavbyvedúci uvedie:názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/ y), - pozíciu ktorú zastával, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referenčné údaje riadne ukončených stavieb. Údaje v životopise zodpovedná osoba potvrdí vlastnoručným podpisom spolu s vyhlásením, že všetky údaje v ňom uvedené sú pravdivé.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 3.2 Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Zástupca Stavbyvedúceho, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: 3.2.1 Doklad zodpovednej osoby – Zástupcu Stavbyvedúceho: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad; 3.2.2 Profesijný životopis zodpovednej osoby - Zástupcu Stavbyvedúceho, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - súhrnné praktické skúsenosti s riadením realizovaných stavieb v pozícii stavbyvedúci v celkovom súhrnnom rozsahu min. 5 rokov, Ku všetkým praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba - stavbyvedúci uvedie: - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/ y), - pozíciu ktorú zastával, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referenčné údaje riadne ukončených stavieb. Údaje v životopise zodpovedná osoba potvrdí vlastnoručným podpisom spolu s vyhlásením, že všetky údaje v ňom uvedené sú pravdivé.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 3.3 Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Technik BOZP, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: 3.3.1 Doklad zodpovednej osoby – Technika BOZP: Osvedčenie s odborným zameraním autorizovaný bezpečnostný technik (ABT) v súlade so zákonom NR SR č. 125/2006 Z. z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad, zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností bezpečnostnotechnických služieb. 3.3.2 Profesijný životopis zodpovednej osoby – Technika BOZP, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - súhrnné praktické skúsenosti s organizáciou, riadením a koordináciou stavebných prác na zrealizovaných stavbách v pozícii technik BOZP v celkovom súhrnnom rozsahu min. 5 rokov, pričom zároveň preukáže minimálne dve praktické skúsenosti na pozícii technik BOZP pri prácach na pozemnej stavbe. Ku všetkým praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba – technik BOZP uvedie: - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/y), - pozíciu ktorú zastával, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referenčné údaje riadne ukončených stavieb. Údaje v životopise zodpovedná osoba potvrdí vlastnoručným podpisom spolu s vyhlásením, že všetky údaje v ňom uvedené sú pravdivé.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 3.4 Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Hlavný inžinier projektu, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: 3.4.1 Doklad zodpovednej osoby – Hlavného inžiniera projektu: oprávnenie autorizovaný Inžinier pre kategóriu A2 - Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo alebo ekvivalentný doklad; 3.4.2 Profesijný životopis zodpovednej osoby – Hlavného inžiniera projektu, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - súhrnné praktické skúsenosti s organizáciou, riadením a koordináciou projekčných činností a s organizáciou, riadením a koordináciou stavebných prác v pozícii hlavný inžinier projektu v celkovom súhrnnom rozsahu min. 10 rokov, pričom zároveň preukáže minimálne jednu praktickú skúsenosť s organizáciou, riadením a koordináciou projekčných činností a s organizáciou, riadením a koordináciou stavebných prác na pozemnej stavbe. Ku všetkým praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba – hlavný inžinier projektu uvedie: - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/y), - pozíciu ktorú zastával, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referenčné údaje riadne ukončených stavieb. Údaje v životopise zodpovedná osoba potvrdí vlastnoručným podpisom spolu s vyhlásením, že všetky údaje v ňom uvedené sú pravdivé.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 3.5 Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Hlavný projektant , pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: 3.5.1 Doklad zodpovednej osoby – Hlavného projektanta: autorizovaný Inžinier oprávnenie pre kat. I1 Inžinier pre konštrukcie pozemných stavieb so zameraním na projektovanie pozemných stavieb alebo ekvivalentný doklad; 3.5.2 Profesijný životopis zodpovednej osoby – Hlavný projektant, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - súhrnné praktické skúsenosti v pozícii Hlavný projektant v celkovom súhrnnom rozsahu min. 10 rokov, s projektovaním pozemných stavieb. - osoba v postavení Hlavný projektant stavieb zároveň musí preukázať, že aspoň jedno poskytnutie služby za uvedené obdobie, ktorej predmetom bolo poskytnutie služby dodania projektovej dokumentácie pre umiestnenie, stavebné povolenie, realizáciu pozemnej stavby bolo v minimálnom rozpočtovom náklade 4 000 000,00 EUR bez DPH. Ku všetkým praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba – hlavný projektant uvedie: - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/y), - pozíciu ktorú zastával, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referenčné údaje naprojektovaných stavieb, pričom verejný obstarávateľ bude akceptovať aj neukončené stavby. Údaje v životopise zodpovedná osoba potvrdí vlastnoručným podpisom spolu s vyhlásením, že všetky údaje v ňom uvedené sú pravdivé.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 3.6 Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Inžinier pre statiku stavieb, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: 3.6.1 Doklad zodpovednej osoby – Inžiniera pre statiku stavieb: oprávnenie statika stavieb (kategorizácia autorizácie I3), alebo ekvivalentný doklad; 3.6.2 Profesijný životopis zodpovednej osoby – Inžiniera pre statiku stavieb, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - súhrnné praktické skúsenosti v pozícii Inžinier pre statiku stavieb v celkovom súhrnnom rozsahu min. 10 rokov, s v odbore – statika stavieb, - osoba v postavení Inžinier pre statiku stavieb zároveň musí preukázať, že aspoň jedno poskytnutie služby za uvedené obdobie, ktorej predmetom bolo poskytnutie služby dodania projektovej dokumentácie pre umiestnenie, stavebné povolenie, realizáciu pozemnej stavby v minimálnom rozpočtovom náklade 4 000 000,00 EUR bez DPH. Ku všetkým praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba – Inžinier pre statiku stavieb uvedie: - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/y), - pozíciu ktorú zastával, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referenčné údaje naprojektovaných stavieb, pričom verejný obstarávateľ bude akceptovať aj neukončené stavby. Údaje v životopise zodpovedná osoba potvrdí vlastnoručným podpisom spolu s vyhlásením, že všetky údaje v ňom uvedené sú pravdivé.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 1.1 Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: 1.1.1 Doklad zodpovednej osoby - Inžiniera pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb (kategorizácia autorizácie I4) alebo ekvivalentný doklad; 1.1.2 Profesijný životopis zodpovednej osoby - Inžiniera pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb, ktorý musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje zodpovednej osoby (meno a priezvisko zodpovednej osoby); - kontaktné údaje zodpovednej osoby (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - súhrnné praktické skúsenosti v pozícii Inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb v celkovom súhrnnom rozsahu min. 5 rokov, v odbore – technického, technologického a energetického vybavenia stavieb - osoba v postavení Inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb zároveň musí preukázať, že aspoň jedno poskytnutie služby za uvedené obdobie, bolo poskytnutie služby dodania časti technickej, technologickej a energetickej projektovej dokumentácie pre umiestnenie, stavebné povolenie, realizáciu a užívanie pozemnej stavby. Ku všetkým praktickým skúsenostiam zodpovedná osoba - Inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb uvedie: - názov a sídlo odberateľa, - lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/y), - pozíciu ktorú zastával, - názov projektu, prípadne stavebnej akcie - určenie rozsahu prác za ktoré bol zodpovedný - kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. č. alebo mailová adresa). Verejný obstarávateľ bude akceptovať len referenčné údaje naprojektovaných stavieb, pričom verejný obstarávateľ bude akceptovať aj neukončené stavby. Údaje v životopise zodpovedná osoba potvrdí vlastnoručným podpisom spolu s vyhlásením, že všetky údaje v ňom uvedené sú pravdivé.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Bod 4. Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač musí preukázať, že uplatňuje environmentálne opatrenia resp. má zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, čo použije pri plnení zmluvy. Ako dôkaz zhody s dodržiavaním ochrany životného prostredia preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikátom EMAS alebo ekvivalent - verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva. Poznámka: certifikát EMAS predstavuje legitímny nástroj tzv. zelenej podmienky účasti, pričom certifikát ISO 14001 nepredstavuje automaticky ekvivalentný doklad pre certifikát EMAS, nakoľko certifikát EMAS obsahuje dodatočné požiadavky, ktoré nie sú zahrnuté v certifikácie ISO 14001. Systém environmentálneho manažérstva EMAS bol zaradený do právneho poriadku Slovenskej republiky zákonom NR SR č. 351/2012 o environmentálnom overovaní a registrácií organizácií v schéme Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit a o zmene a doplnení niektorých zákonov v roku 2012, a teda sa v žiadnom prípade nemôže vyžadovanie tejto podmienky účasti považovať za obmedzujúce, nakoľko od prijatia daného zákona, mala každá spoločnosť možnosť stať sa držiteľom tohto osvedčenia. Dané skutočnosti boli konštatované aj v rozhodnutí Úradu pre verejné obstarávanie č. 10932_6000/2020_OD. Upozornenie: Verejný obstarávateľ uzná aj predloženie certifikátu ISO 14001, pokiaľ uchádzač k tomuto certifikátu pripojí dôkazy o tom, že všetky požiadavky schémy EMAS nad rámec certifikácie podľa normy ISO 14001 má implementované vo svojej organizácii, a tieto pri svojej činnosti uplatňuje, aj keď o tom nemá vydaný certifikát EMAS.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Bod 5. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém manažérstva kvality, ktorý použije pri plnení zmluvy. Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva kvality preukáže uchádzač platným dokladom: ISO 9001 v oblasti výstavby/rekonštrukcie pozemných stavieb alebo rovnocenné osvedčenia vydávané na základe systémov, ktoré boli certifikované akreditovanou osobou v zmysle zák. č. 505/2009 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, alebo vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorý potvrdzuje, že uchádzač má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi iných členských štátov EÚ.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Bod 6 Podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktorý použije pri plnení zmluvy. Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikátom OHSAS 18001 v oblasti výstavby/rekonštrukcie pozemných stavieb, alebo rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorý potvrdzuje, že uchádzač má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena, posudzuje sa cena bez DPH za celý predmet zákazky podľa údajov ktoré uchádzač uvedie v ponuke.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 80
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Lehota výstavby, pričom za túto lehotu sa považuje číselný údaj v kalendárnych dňoch, potrebných na dodanie predmetu obstarávania od zadania zákazky do odovzdania predmetu zákazky. Lehoty výstavby sa začína rátať prevzatím staveniska zhotoviteľom/úspešným uchádzačom.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 20
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najlepší pomer ceny a kvality
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: S úspešným uchádzačom bude uzatvorená Zmluva o dielo podľa § 536 a nasl. zákona č. 513/1991Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej aj ,,Zmluva“). Predmetná stavba je realizovaná v zmysle „Zmluvných podmienok pre technologické zariadenie a projektovanie–realizáciu“ – pre elektrotechnické a strojno- technologické diela a pre stavebné a inžinierske diela projektované Zhotoviteľom, (FIDIC - „Žltá kniha“). Podrobné vymedzenie a určenie obchodných podmienok na plnenie požadovaného predmetu zákazky tvorí Prílohu č. 5 súťažných podkladov, t.j. návrh Zmluvy.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.12.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 306
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 09.12.2024
  • Čas otvárania ponúk: 08:15
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na prekladanie ponúk, formou online sprístupnenia ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Online v prostredí informačného systému tenderia.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzača na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 100.000 EUR (slovom jedenstotisíc EUR). Bližšie informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.tenderia.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/520811
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: tenderia.