1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Park v prírode alúvia Orechovského potoka: stavebné práce a prvky drobnej architektúry
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: MSÚTN-UP-VO/2024/47746/117267/AdJ
- Názov : Park v prírode alúvia Orechovského potoka: stavebné práce a prvky drobnej architektúry
- Opis: Predmetom verejného obstarávania je realizácia projektu Park v prírode alúvia Orechovského potoka v meste Trenčín, ktorý bude slúžiť širokej verejnosti na rekreačné vyžitie, s doplnkovou športovou a kultúrnou funkciou. Zároveň zvýši atraktivitu daného územia čím prispeje k zlepšeniu potenciálu v oblasti cestovného ruchu a takisto bude slúžiť na edukáciu návštevníkov parku. Projekt svojou realizáciou prispeje k vyššiemu využitiu nábrežia rieky Váh, skvalitní ponuku priestorov na aktívny oddych v centre mesta, vytvorí priestor na aktívne trávenie voľného času a stretávania sa ľudí. Predmetom obstarávania je revitalizácia územia na funkčnú zónu s rozšírením jej rekreačného potenciálu. Hlavnými prioritami je: - zmena prírodného alúvia na rekreačné zázemie mesta v alúviu Váhu - zachovanie prírodného bohatstva a jeho posilnenie spojené s edukačnou funkciou - použitie ekologicky čistých a recyklovaných materiálov zodpovedajúcich požiadavkám správcu toku - vytvorenie podmienok pre šport a rekreáciu všetkých vekových vrstiev - vytvorenie komunikačnej dostupnosti do územia - dosiahnutie atraktivity priestoru architektonicky čistými a funkčne zaujímavými prvkami Celý projekt je na základe projektovej dokumentácie rozčlenený do štyroch stavebných objektov. SO 01 - KRAJINNÁ ARCHITEKTÚRA SO 02 - REKREAČNÁ INFRAŠTRUKTÚRA A PRVKY DROBNEJ ARCHITEKTÚRY SO 03 – KOMUNIKÁCIE A SPEVNENÉ PLOCHY SO 04 – VEREJNÉ OSVETLENIE Bližšie informácie sú uvedené v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 k súťažným podkladom. Zákazka je rozdelená na 2 samostatné časti: 1. časť zákazky – Park v prírode alúvia Orechovského potoka: stavebné práce a prvky drobnej architektúry (v zmysle výkazov výmer, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov) 2. časť zákazky – Park v prírode alúvia Orechovského potoka: sadové úpravy (v zmysle výkazu výmer, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov)
- Druh zákazky: Stavebné práce
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 852 889.58
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Elektroinštalačné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45236250, 45233161, 45233160, 45310000, 39113600, 45310000, 31527200, 43325000, 37410000, 39224340
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Podpora spravodlivých dodávateľských vzťahov bližšie uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Trenčín
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Alúvium Orechovského potoka v Trenčíne (parc. č. katastra C: 659/1, k.ú. Orechové, obec Trenčín)
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku Európskej únie v rámci výzvy na podporu rozvoja prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách a spolufinancovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu SR a rozpočtu verejného obstarávateľa (nenávratný finančný príspevok s kódom PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR - cez mechanizmus Integrovanej územnej investície). Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy. Platba za predmet zákazky sa bude realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavenej faktúry.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: Podmienky účasti podľa § 33 ZVO
- Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ZVO: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržiava splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. - Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v časti A.2 súťažných podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo ako scan fotokópie originálu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 Súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienky účasti podľa § 34 ZVO
- Opis podmienky účasti: Uchádzač túto podmienku preukazuje: Zoznamom stavebných prác (podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením: - o uspokojivom vykonaní stavebných prác a - zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé stavebné práce aj názov odberateľa (tzn. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu „referencie"). Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať práce, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia. Verejný obstarávateľ bude uznávať aj referenciu, ak uchádzač vykonával stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky ako člen skupiny dodávateľov, resp. ako subdodávateľ, s tým, že musí byť v referencii riadne vyčíslený podiel hodnoty vykonaných stavebných prác v mene „Euro“, ktoré na neho pripadá vo vykonaných stavebných prácach. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (za stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú zákazky na výstavbu a/alebo rekonštrukciu/revitalizáciu parkov, verejných priestranstiev alebo oddychových zón) v rozhodnom období v minimálnej kumulatívnej hodnote 500.000,-€ bez DPH, pričom aspoň jedna referencia musí byť v objeme min. 200.000,-€ bez DPH. Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzač v rozhodnom období preukázal aj dodávku a montáž mobiliáru a/alebo športových a/alebo herných prvkov pre ihriská, herné areály, fit parky a workout ihriská v minimálnom kumulatívnom objeme 100.000,- € bez DPH. To znamená, že uchádzač predloží referencie na uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky v kumulatívnej hodnote 500.000,- Eur bez DPH (pričom z toho aspoň jedna referencia musí byť v objeme min. 200.000,-€ bez DPH) a zároveň predloží aj referencie na dodávku a montáž mobiliáru a/alebo športových a/alebo herných prvkov pre ihriská, herné areály, fit parky a workout ihriská v minimálnom kumulatívnom objeme 100.000,- Eur bez DPH. Uvedené znamená, že dohromady uchádzač musí predložiť referencie v hodnote 600.000,- Eur bez DPH. V prípade, ak budú v zmluvnej cene stavebných prác (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce ako požadované, uchádzač je povinný uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode (aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena (cena celkom za celý predmet časti zákazky) s DPH. Žiadame uchádzačov, aby svoje ponuky predkladali už so schválenou zvýšenou sadzbou DPH, t.j. 23%, nakoľko plnenie zákazky nastane až v nasledujúcom kalendárnom roku. V prípade, ak uchádzač nie je platcom DPH, prípadne je oprávnený účtovať sadzbu DPH v inej výške (napr. sa jedná o registrovaný sociálny podnik a pod.) tak na túto skutočnosť výslovne upozorní a vo svojej ponukovej cene uvedie DPH, tak ako bude pre uchádzača platná od 01.01.2025.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom za celý predmet tejto časti zákazky s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Všetky požiadavky sú uvedené v Návrhu zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 3 k súťažným podkladom.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.12.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 31
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Týždeň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 10.12.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: On-line sprístupnením prostredníctvom systému IS EVO. On-line sprístupnenia sa budú môcť zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. V systéme IS EVO bude všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk zaslaná zápisnica z otvárania ponúk, ktorá obsahuje údaje zverejnené na otváraní ponúk (v sekcii komunikácia – podané žiadosti). Bude zverejnený počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
- Miesto otvárania ponúk: elektronická platforma - systém IS EVO
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 30.000,- € (slovom: tridsaťtisíc eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: 1. poskytnutia bankovej záruky za uchádzača 2. zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 30.000,- € na účet verejného obstarávateľa 3. poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške 30.000,- € v prospech verejného obstarávateľa Všetky bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/520911
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/520911
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Park v prírode alúvia Orechovského potoka: sadové úpravy
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: MSÚTN-UP-VO/2024/47746/117267/AdJ
- Názov : Park v prírode alúvia Orechovského potoka: sadové úpravy
- Opis: Predmetom verejného obstarávania je realizácia projektu Park v prírode alúvia Orechovského potoka v meste Trenčín, ktorý bude slúžiť širokej verejnosti na rekreačné vyžitie, s doplnkovou športovou a kultúrnou funkciou. Zároveň zvýši atraktivitu daného územia čím prispeje k zlepšeniu potenciálu v oblasti cestovného ruchu a takisto bude slúžiť na edukáciu návštevníkov parku. Projekt svojou realizáciou prispeje k vyššiemu využitiu nábrežia rieky Váh, skvalitní ponuku priestorov na aktívny oddych v centre mesta, vytvorí priestor na aktívne trávenie voľného času a stretávania sa ľudí. Predmetom obstarávania je revitalizácia územia na funkčnú zónu s rozšírením jej rekreačného potenciálu. Hlavnými prioritami je: - zmena prírodného alúvia na rekreačné zázemie mesta v alúviu Váhu - zachovanie prírodného bohatstva a jeho posilnenie spojené s edukačnou funkciou - použitie ekologicky čistých a recyklovaných materiálov zodpovedajúcich požiadavkám správcu toku - vytvorenie podmienok pre šport a rekreáciu všetkých vekových vrstiev - vytvorenie komunikačnej dostupnosti do územia - dosiahnutie atraktivity priestoru architektonicky čistými a funkčne zaujímavými prvkami Celý projekt je na základe projektovej dokumentácie rozčlenený do štyroch stavebných objektov. SO 01 - KRAJINNÁ ARCHITEKTÚRA SO 02 - REKREAČNÁ INFRAŠTRUKTÚRA A PRVKY DROBNEJ ARCHITEKTÚRY SO 03 – KOMUNIKÁCIE A SPEVNENÉ PLOCHY SO 04 – VEREJNÉ OSVETLENIE Bližšie informácie sú uvedené v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 k súťažným podkladom. Zákazka je rozdelená na 2 samostatné časti: 1. časť zákazky – Park v prírode alúvia Orechovského potoka: stavebné práce a prvky drobnej architektúry (v zmysle výkazov výmer, ktoré tvoria prílohu súťažných podkladov) 2. časť zákazky – Park v prírode alúvia Orechovského potoka: sadové úpravy (v zmysle výkazu výmer, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov)
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 330 691.26
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Záhradnícke služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: V tomto verejnom obstarávaní sa aplikuje sociálny aspekt: „Podpora spravodlivých dodávateľských vzťahov”.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Trenčín
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Alúvium Orechovského potoka v Trenčíne (parc. č. katastra C: 659/1, k.ú. Orechové, obec Trenčín)
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 3
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku Európskej únie v rámci výzvy na podporu rozvoja prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách a spolufinancovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu SR a rozpočtu verejného obstarávateľa (nenávratný finančný príspevok s kódom PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR - cez mechanizmus Integrovanej územnej investície). Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy. Platba za predmet zákazky sa bude realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavenej faktúry.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: Podmienky účasti podľa § 33 ZVO
- Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ZVO: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržiava splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. - Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v časti A.2 súťažných podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo ako scan fotokópie originálu. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 Súťažných podkladov.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienky účasti podľa § 34 ZVO
- Opis podmienky účasti: Túto podmienku uchádzač preukazuje: Zoznamom poskytnutých služieb (podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzv. „rozhodné obdobie“), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé plnenie aj názov odberateľa (tzn. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu „referencie"). Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu poskytnutých služieb len tie časti služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období, ak by išlo o služby, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto poskytnutým službám (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať poskytnuté služby, ktoré boli uskutočnené mimo rozhodného obdobia. Verejný obstarávateľ bude uznávať aj referenciu, ak uchádzač poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky ako člen skupiny dodávateľov, resp. ako subdodávateľ, s tým, že musí byť v referencii riadne vyčíslený podiel hodnoty poskytnutých služieb v mene „Euro“, ktorý na neho pripadá. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal poskytnutie služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky - tzn. uskutočnenie sadových úprav, výsadba vzrastlých stromov, založenie trávnika alebo položenie trávnych kobercov a vyrúb stromov, v minimálnej kumulatívnej hodnote 200.000,- € bez DPH, pričom aspoň jedna referencia musí byť v objeme min. 50.000,-€ bez DPH. Pre vylúčenie pochybností verejný obstarávateľ upresňuje, že každú z vyššie uvedených činností - teda uskutočnenie sadových úprav, výsadba vzrastlých stromov, založenia trávnika alebo položenia trávnatých kobercov a vyrúb stromov musí uchádzač v referenciách preukázať, pričom ale môže každú z uvedených činností preukázať aj samostatnou referenciou. Tzn., že verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal v rámci kumulatívnej hodnoty 200 000,-€ bez DPH, že vykonával všetky vyššie uvedené činnosti, pričom hodnota každej z týchto činností nie je rozhodujúca. Z požadovanej hodnoty 200.000,- Eur bez DPH musí byť aspoň jedna referencia v hodnote min. 50.000,- Eur bez DPH, pričom predmetom tejto referencie musí byť uskutočnenie sadových úprav a/alebo výsadba vzrastlých stromov a/alebo založenie trávnika alebo položenie trávnych kobercov a/alebo vyrúb stromov – tzn. predmetom môžu byť len niektoré z týchto činností alebo aj všetky tieto činnosti v min. hodnote 50.000,- Eur bez DPH. V prípade, ak budú v zmluvnej cene (v referenčnom liste) zarátané aj iné služby ako požadované, uchádzač je povinný uviesť cenu len za služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode (aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne).
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena (cena celkom za celý predmet časti zákazky) s DPH. Žiadame uchádzačov, aby svoje ponuky predkladali už so schválenou zvýšenou sadzbou DPH, t.j. 23%, nakoľko plnenie zákazky nastane až v nasledujúcom kalendárnom roku. V prípade, ak uchádzač nie je platcom DPH, prípadne je oprávnený účtovať sadzbu DPH v inej výške (napr. sa jedná o registrovaný sociálny podnik a pod.) tak na túto skutočnosť výslovne upozorní a vo svojej ponukovej cene uvedie DPH, tak ako bude pre uchádzača platná od 01.01.2025.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH za celý predmet tejto časti zákazky
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Všetky požiadavky sú uvedené v Návrhu zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 3 k súťažným podkladom.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.12.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 31
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Týždeň
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 10.12.2024
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: On-line sprístupnením prostredníctvom systému IS EVO. On-line sprístupnenia sa budú môcť zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. V systéme IS EVO bude všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk zaslaná zápisnica z otvárania ponúk, ktorá obsahuje údaje zverejnené na otváraní ponúk (v sekcii komunikácia – podané žiadosti). Bude zverejnený počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
- Miesto otvárania ponúk: elektronická platforma - systém IS EVO
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 10.000,- € (slovom: desaťtisíc eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: 1. poskytnutia bankovej záruky za uchádzača 2. zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške 10.000,- € na účet verejného obstarávateľa 3. poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške 10.000,- € v prospech verejného obstarávateľa Všetky bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/520911
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/520911
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma systém IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)