Poskytovanie služieb hromadného stravovania formou prípravy a dovozu stravy pre zamestnancov TSM Nové Mesto nad Váhom v priebehu roka 2025

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Poskytovanie služieb hromadného stravovania formou prípravy a dovozu stravy pre zamestnancov TSM Nové Mesto nad Váhom v priebehu roka 2025
Kód zákazky: STRAVA11112024
Kód oznámenia: 27877 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 55520000-1
Predpokladaná hodnota: 77 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.11.2024 10:00
Vyhlásenie: 13.11.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Banská
91501 Nové Mesto nad Váhom
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Banská Nové Mesto nad Váhom 91501 Slovensko
Zdroj:

Popis

Poskytovanie služieb hromadného stravovania formou prípravy a dovozu stravy pre cca 70 zamestnancov TSM Nové Mesto nad Váhom v priebehu roka 2025. Stravná jednotka sa bude skladať z polievky + chlieb a jedného hlavného jedla, ktoré bude na výber minimálne zo 4 ponúk obedového menu vrátane vhodného nápoja (§ 152 ods. 2 ZP). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený vo výzve na predkladanie ponúk (súbor s názvom "VnaPP.pdf" bod 2.)

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1321044
1. Základné údaje
  • Organizácia: Technické služby mesta Nové Mesto nad Váhom (ID: 19638)
  • Zákazka: Poskytovanie služieb hromadného stravovania formou prípravy a dovozu stravy pre zamestnancov TSM Nové Mesto nad Váhom v priebehu roka 2025 (ID: 521112)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 7c093843-e480-422f-9859-06fe582b3d59
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Technické služby mesta Nové Mesto nad Váhom
  • IČO: 00350656
  • DIČ: 2020382001
  • Adresa
  • Ulica: Banská
  • Číslo: 1
  • Mesto: Nové Mesto nad Váhom
  • PSČ: 91501
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@tsmnm.sk
  • Telefónne číslo: +421322856122
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Technické služby mesta Nové Mesto nad Váhom)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná miestnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/877
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: STRAVA11112024
  • Názov: Poskytovanie služieb hromadného stravovania formou prípravy a dovozu stravy pre zamestnancov TSM Nové Mesto nad Váhom v priebehu roka 2025
  • Opis: Poskytovanie služieb hromadného stravovania formou prípravy a dovozu stravy pre cca 70 zamestnancov TSM Nové Mesto nad Váhom v priebehu roka 2025. Stravná jednotka sa bude skladať z polievky + chlieb a jedného hlavného jedla, ktoré bude na výber minimálne zo 4 ponúk obedového menu vrátane vhodného nápoja (§ 152 ods. 2 ZP). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený vo výzve na predkladanie ponúk (súbor s názvom "VnaPP.pdf" bod 2.)
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 77 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Donáška stravy
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Banská č.6279/1
  • Mesto: Nové Mesto nad Váhom
  • PSČ: 915 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podrobne uvedené vo výzve na predkladanie ponúk (súbor s názvom "VnaPP.pdf" bod 17, 18.)
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Poskytovanie služieb hromadného stravovania formou prípravy a dovozu stravy pre zamestnancov TSM Nové Mesto nad Váhom v priebehu roka 2025
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: STRAVA11112024
  • Názov : Poskytovanie služieb hromadného stravovania formou prípravy a dovozu stravy pre zamestnancov TSM Nové Mesto nad Váhom v priebehu roka 2025
  • Opis: Poskytovanie služieb hromadného stravovania formou prípravy a dovozu stravy pre cca 70 zamestnancov TSM Nové Mesto nad Váhom v priebehu roka 2025. Stravná jednotka sa bude skladať z polievky + chlieb a jedného hlavného jedla, ktoré bude na výber minimálne zo 4 ponúk obedového menu vrátane vhodného nápoja (§ 152 ods. 2 ZP). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený vo výzve na predkladanie ponúk (súbor s názvom "VnaPP.pdf" bod 2.)
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 77 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Donáška stravy
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Banská č.6279/1
  • Mesto: Nové Mesto nad Váhom
  • PSČ: 91501
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 02.01.2025
  • Dátum ukončenia: 31.12.2025
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: a) uchádzač musí disponovať s oprávnením poskytovať predmetné služby (napr. podľa výpisu obchodného registra, živnostenského registra a pod.). Verejný obstarávateľ si tieto skutočnosti preverí z verejne dostupných databáz. b) uchádzač predloží v ponuke Čestné vyhlásenie o skutočnosti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla miesta podnikania, alebo obvyklého pobytu, podľa prílohy č. 2 výzvy na predkladanie ponúk.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: a) Uchádzač predloží zoznam poskytnuty´ch služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien poskytovania služieb a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom je verejny´ obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom verejný obstarávateľ požaduje preukázať poskytnutie služby celkom v minimálnej úhrnnej hodnote (za všetky tri roky spolu, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti ) vyjadrenom v eurách alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene vo výške 100 000 eur vrátane DPH. Predložený zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať: predmet poskytnutých služieb, cenu poskytnutých služieb, lehoty poskytnutia služieb a odberateľov (odberateľ identifikovaný názvom a jeho sídlom v prípade verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, v prípade iného odberateľa identifikovaný min. obchodným menom, sídlom alebo miesto podnikania) Podobnými službami sa pre účely preukázania podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti sa rozumie poskytovanie služieb zodpovedajúce nasledovným číselným kódom (číselný kód uvedený aj s popisným textom služby) z Hlavného slovníka Spoločného slovníka obstarávania (CPV) určujúcemu úroveň skupiny: 55300000-3 Reštauračné služby a podávanie jedál 55500000-5 Služby jedální a hromadného stravovania Rovnakou službou sa pre účely preukázania podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti sa rozumie služba zodpovedajúca: - číselnému kódu predmetu zákazky pre hlavný predmet zákazky z Hlavného slovníka obstarávania (CPV): 55520000-1 Služby hromadného stravovania, - číselnému kódu predmetu zákazky pre doplňujúce predmety zákazky z Hlavného slovníka obstarávania (CPV) 55521200-0 Donáška stravy, - špecifikácii predmetu zákazky: Opis predmetu zákazky tejto výzvy - t.j. poskytnutie služby zabezpečenia stravovania zamestnancov vo vlastnom stravovacom zariadení zamestnávateľa formou dovozu pripravenej stravy. b) Za rozhodujúce obdobie predchádzajúcich troch rokov sa považuje obdobie posledných troch rokov odo dňa zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v eur s DPH. Uchádzač, ktorý splní podmienky účasti a požiadavky verejného obstarávateľa a ponúkne najnižšiu cenu bude vyhodnotený ako úspešný uchádzač. Neoddeliteľnou súčasťou výzvy na predkladanie ponúk je príloha č. 1 Návrh na plnenie kritériá, ktorú verejný obstarávateľ predkladá uchádzačom ako doporučený vzor, a ktorý uchádzač predloží v ponuke.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v eur s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Technické služby mesta Nové Mesto nad Váhom)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.11.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.11.2024
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Miesto otvárania ponúk: virtuálny priestor IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/521112
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/521112
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO