Operatívne hodnotenie programu Interact IV

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Operatívne hodnotenie programu Interact IV
Kód zákazky: 11254/2024/VO
Kód oznámenia: 28112 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79313000-1
Predpokladaná hodnota: 63 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 9.12.2024 10:00
Vyhlásenie: 15.11.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Bratislavský samosprávny kraj
Adresa: Sabinovská
82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Sabinovská Bratislava - mestská časť Ružinov 82005 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zabezpečenie operatívneho hodnotenia programu Interact IV pre programové obdobie 2021– 2027 vrátane hodnotenia komunikačnej stratégie v zmysle príslušných ustanovení nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2021/1059 najmä článkov 35 a 36a pracovného dokumentu (SWD (2021) 198).

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Bratislavský samosprávny kraj

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1320064
1. Základné údaje
  • Organizácia: Bratislavský samosprávny kraj (ID: 72083)
  • Zákazka: Operatívne hodnotenie programu Interact IV (ID: 520540)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 07a78030-0fb9-44f3-ac68-c2c59003db38
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bratislavský samosprávny kraj
  • IČO: 36063606
  • DIČ: 2021608369
  • Adresa
  • Ulica: Sabinovská
  • Číslo: 16
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82005
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.vancova@region-bsk.sk
  • Telefónne číslo: +421248264207
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Bratislavský samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2750
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 11254/2024/VO
  • Názov: Operatívne hodnotenie programu Interact IV
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie operatívneho hodnotenia programu Interact IV pre programové obdobie 2021– 2027 vrátane hodnotenia komunikačnej stratégie v zmysle príslušných ustanovení nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2021/1059 najmä článkov 35 a 36a pracovného dokumentu (SWD (2021) 198).
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 63 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Hodnotenie výkonnosti
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Hodnotenie a prehodnotenie zabezpečenia systému kvality
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Sabinovská 12
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82005
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO. Podrobné vymedzenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO je uvedené v Prílohe č. 4 súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy s využitím IS EVO. 2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 3. Podrobnosti o podmienkach vykonania zákazky sú uvedené v zmluve o dielo. 4. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku ponuky. 5. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 6. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť. 7. Verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani zamerané na sociálne aspekty. 8. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy o dielo verejnému obstarávateľovi predložiť dokumenty uvedené v bode 23.3 súťažných podkladov. 9. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Operatívne hodnotenie programu Interact IV
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 11254/2024/VO
  • Názov : Operatívne hodnotenie programu Interact IV
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie operatívneho hodnotenia programu Interact IV pre programové obdobie 2021– 2027 vrátane hodnotenia komunikačnej stratégie v zmysle príslušných ustanovení nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2021/1059 najmä článkov 35 a 36a pracovného dokumentu (SWD (2021) 198).
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 63 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Hodnotenie výkonnosti
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Hodnotenie a prehodnotenie zabezpečenia systému kvality
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Sabinovská 12
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82005
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Lehota plnenia: do 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Zmluvy, najneskôr však do 31.01.2026. Bližšie informácie sú uvedené v zmluve o dielo.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač na preukázanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO musí vo svojej ponuke predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplynúť, že celková hodnota realizovaných poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bola v rozhodnom období 3 (troch) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania minimálne vo výške 63 000,00 EUR bez DPH, z toho minimálne 1 (jedna) zákazka rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnej hodnote 20 000,00 EUR bez DPH. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje poskytnutie služby hodnotenia v oblasti európskych štrukturálnych a investičných fondov, a to programov Interreg / Európskej územnej spolupráce. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať: a) identifikácia odberateľa, b) názov zákazky, c) stručný opis predmetu zákazky, z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnakého alebo podobného charakteru, c) cena plnenia bez DPH v EUR, d) lehota plnenia (mesiac, rok), e) meno, telefónne číslo a e-mailová adresa kontaktnej osoby odberateľa, pre overenie si uvedených informácií f) ak bola vystavená referencia pre plnenie, identifikáciu príslušnej zákazky a odkaz na zverejnenú referenciu. Zoznam musí byť podpísaný štatutárnym/i zástupcom/ami uchádzača. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, resp. zákazku, ktorej realizácia/poskytovanie presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. poskytovanie služieb začalo pred tromi (3) rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“), alebo zmluvu/zákazku, ktorej realizácia/poskytovanie začala/o pred viac ako tromi (3) rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť ceny a objemy za tú časť poskytovaných služieb, ktoré boli poskytované v požadovanom rozhodnom období. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytovaných služieb, ktoré sú predmetom zákazky. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO. V súlade s § 34 ods. 3 zákona o VO môže uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) a ods. 8 písm. d) zákona o VO; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO musí vo svojej ponuke predložiť údaje hodnotiaceho tímu, ktorý sa bude skladať z minimálne z 2 hodnotiteľov: - Kľúčový hodnotiteľ 1, - Kľúčový hodnotiteľ 2. Minimálne požiadavky pre Kľúčového hodnotiteľa 1: • znalosti kohéznej politiky EÚ vo všeobecnosti a programov Interreg / Európskej územnej spolupráce; • znalosti a preukázaná odborná prax v trvaní najmenej 5 rokov pri vykonávaní podobných hodnotení v súvislosti s programami Interreg / Európskej územnej spolupráce • skúsenosti s vykonávaním hodnotení decentralizovaných organizácií s maticovou štruktúrou a medzinárodného / medzikultúrného tímu; • manažérske skúsenosti s riadením medzinárodného tímu; • skúsenosti so zberom údajov (kvantitatívne aj kvalitatívne údaje), s analýzou údajov a s prípravou správ a odporúčaní; • Jazykové znalosti anglického jazyka minimálne na úrovni C1 podľa Spoločného európskeho referenčného rámca pre jazykové znalosti - preukazuje sa prostredníctvom predloženého profesijného životopisu. Minimálne požiadavky pre Kľúčového hodnotiteľa 2: • znalosti kohéznej politiky EÚ vo všeobecnosti a programov Interreg / Európskej územnej spolupráce; • znalosti a preukázaná odborná prax v trvaní najmenej 3 roky pri vykonávaní podobných hodnotení v súvislosti s programami Interreg (Európskej územnej spolupráce) • skúsenosti s vykonávaním hodnotení decentralizovaných organizácií s maticovou štruktúrou a medzinárodného / medzikultúrného tímu; • skúsenosti s riadením medzinárodného tímu; • skúsenosti so zberom údajov (kvantitatívne aj kvalitatívne údaje), s analýzou údajov a s prípravou správ a odporúčaní; • Jazykové znalosti anglického jazyka minimálne na úrovni C1 podľa Spoločného európskeho referenčného rámca pre jazykové znalosti - preukazuje sa prostredníctvom predloženého profesijného životopisu. Uchádzač preukáže údaje za kľúčových hodnotiteľov predložením profesijného životopisu/ekvivalentného dokumentu. Minimálne obsahové náležitosti životopisu/ekvivalentného dokumentu: o meno a priezvisko príslušného Kľúčového hodnotiteľa, o názov predmetu plnenia, na ktorom sa príslušný Kľúčový hodnotiteľ podieľal, meno, telefónne číslo a e-mailová adresa kontaktnej osoby odberateľa, pre overenie si uvedených informácií o lehota plnenia predmetu plnenia zmluvy - t. j. od - do (mesiac, rok), o obdobie, počas ktorého sa Kľúčový hodnotiteľ zúčastnil na realizácii daného projektu, o stručný opis predmetu plnenia/projektu tak, aby sa na základe neho dalo overiť splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na preukázanie profesionálnej praktickej skúsenosti Kľúčového hodnotiteľa, o súčasná pracovná pozícia, o informáciu, v akom právnom vzťahu vystupuje voči uchádzačovi- ak ide o zamestnanca uchádzača, požaduje sa uvedenie pracovného zaradenia (súčasná pracovná pozícia). V prípade, ak sa splnenie podmienky účasti preukazuje inou osobou, platia podmienky podľa § 34 ods. 3 zákona o VO. V prípade zamestnanca inej osoby sa rovnako požaduje uvedenie vzťahu a pracovného zaradenia u tejto osoby. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. Životopisy musia byť podpísané vlastnoručnými podpismi kľúčových hodnotiteľov. Verejný obstarávateľ príjme aj iný/é obsahom a rozsahom rovnocenný/é doklad/doklady na splnenie podmienok účasti preukazujúci/e požadované skutočnosti. Uchádzač môže predložiť doklad/y na základe ekvivalentných predpisov v krajine pôvodu. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalent/y dokladu/ov a doklad/y vystavený/é inými členskými štátmi EÚ. Technickú alebo odbornú spôsobilosť za osoby kľúčového hodnotiteľa č. 1 a 2 nie je možné preukázať jednou osobou (požaduje sa preukázanie dvomi rôznymi osobami). V súlade s § 34 ods. 3 zákona o VO môže uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) a ods. 8 písm. d) zákona o VO; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.12.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES, ENG
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 09.12.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 82005 Bratislava
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/520540
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/520540
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma - IS EVO