1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: OZ Gemer časť Revúca +LS Ratková+LS Revúca
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 18/2024 OZ Gemer_opak.2x
- Názov : OZ Gemer časť Revúca +LS Ratková+LS Revúca
- Opis: Predmetom zákazky je servis, údržba a iné súvisiace servisné služby pre jednotlivé prevádzky org. zložky Gemer na obdobie 48 mesiacov pre osobné motorové vozidlá (záručný a pozáručný), opravou a dodávkou náhradných dielov osobných, úžitkových a prípojných vozidiel do 3,5 t kategórie M1, M1 G, N1, N1G, N2, N2G vrátane hybridných vozidiel a vozidiel na alternatívny pohon** a O1 a O2 v zmysle kategorizácie podľa § 4 zákona 106/2018Z.z. v podrobnejšom členení v Čl. 4 a príloha I nariadenia (EÚ) 2018/858 v znení neskorších predpisov, v podmienkach prevádzky podniku LSR š.p. a členení jeho organizačných zložiek. Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov vozidiel (napr. brzdové doštičky, prevádzkové kvapaliny a iné), prípravy vozidiel na emisnú kontrolu a kontrolu TK s cieľom úspešného vykonania predmetných kontrol.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Opravy a údržbárske služby pre motorové vozidlá a súvisiace vybavenie
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Námestie slobody 2, 050 01 Revúca 1
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uchádzač za príslušnú časť zákazky na ktorú ponuku predkladá predloží podľa prílohy č. 8 súťažných podkladov zoznam o poskytnutí služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Za služby podobného charakteru ako predmet zákazky sa považujú obdobné služby uvedené v špecifikácii v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY. Minimálna požadovaná úroveň: Verejný obstarávateľ požaduje, aby v uvedenom zozname boli poskytnuté služby (min 2-3 odberateľom) v celkovom objeme minimálne: pre ČASŤ č. 1 predmetu zákazky – 40 000,- EUR bez DPH spolu za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériá na vyhodnotenie sú pre všetky časti (pre časť „1“ pre časť „2“, pre časť „3) Ponuky sa budú vyhodnocovať podľa § 44 ods.3 písm. a) ZVO - najlepší pomer ceny a kvality predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH. Kritérium A je cena za všetky kategórie servisných prác vyjadrená v EUR bez DPH (váha 60%) Kritérium B je výška poskytnutej zľavy na náhradné diely v % (váha 40%) Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najlepší pomer ceny a kvality predmetu
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade skupiny dodávateľov - plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny podpísanú všetkými členmi skupiny, alebo osobou, resp. osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Plná moc bude podpísaná a v naskenovanej forme vložená v ponuke.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.12.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 27.12.2024
- Čas otvárania ponúk: 12:05
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk, sa uskutoční elektronicky prostredníctvom IS JOSEPHINE, a to sprístupnením obsahu ponuky komisii verejného obstarávateľa, po uplynutí lehoty na predloženie ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/58512/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512394
- Označenie dokumentu/zákazky: Servis osobných motorových vozidiel _OZ Gemer_opakovaná 2x
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS JOSEPHINE
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: OZ Gemer časť Rimavská Sobota: LS Klenovec + LS Hnúšťa + LS Rimavská Sobota
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 18/2024 OZ Gemer_opak.2x
- Názov : OZ Gemer časť Rimavská Sobota: LS Klenovec + LS Hnúšťa + LS Rimavská Sobota
- Opis: Predmetom zákazky je servis, údržba a iné súvisiace servisné služby pre jednotlivé prevádzky org. zložky Gemer na obdobie 48 mesiacov pre osobné motorové vozidlá (záručný a pozáručný), opravou a dodávkou náhradných dielov osobných, úžitkových a prípojných vozidiel do 3,5 t kategórie M1, M1 G, N1, N1G, N2, N2G vrátane hybridných vozidiel a vozidiel na alternatívny pohon** a O1 a O2 v zmysle kategorizácie podľa § 4 zákona 106/2018Z.z. v podrobnejšom členení v Čl. 4 a príloha I nariadenia (EÚ) 2018/858 v znení neskorších predpisov, v podmienkach prevádzky podniku LSR š.p. a členení jeho organizačných zložiek. Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov vozidiel (napr. brzdové doštičky, prevádzkové kvapaliny a iné), prípravy vozidiel na emisnú kontrolu a kontrolu TK s cieľom úspešného vykonania predmetných kontrol.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Opravy a údržbárske služby pre motorové vozidlá a súvisiace vybavenie
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Potravinárska 1855, 979 01 Rimavská Sobota 1
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uchádzač za príslušnú časť zákazky na ktorú ponuku predkladá predloží podľa prílohy č. 8 súťažných podkladov zoznam o poskytnutí služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Za služby podobného charakteru ako predmet zákazky sa považujú obdobné služby uvedené v špecifikácii v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY. Minimálna požadovaná úroveň: Verejný obstarávateľ požaduje, aby v uvedenom zozname boli poskytnuté služby (min 2-3 odberateľom) v celkovom objeme minimálne: pre ČASŤ č. 2 predmetu zákazky – 50 000,- EUR bez DPH spolu za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériá na vyhodnotenie sú pre všetky časti (pre časť „1“ pre časť „2“, pre časť „3) Ponuky sa budú vyhodnocovať podľa § 44 ods.3 písm. a) ZVO - najlepší pomer ceny a kvality predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH. Kritérium A je cena za všetky kategórie servisných prác vyjadrená v EUR bez DPH (váha 60%) Kritérium B je výška poskytnutej zľavy na náhradné diely v % (váha 40%) Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najlepší pomer ceny a kvality predmetu
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade skupiny dodávateľov - plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny podpísanú všetkými členmi skupiny, alebo osobou, resp. osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Plná moc bude podpísaná a v naskenovanej forme vložená v ponuke
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.12.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 27.12.2024
- Čas otvárania ponúk: 12:05
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk, sa uskutoční elektronicky prostredníctvom IS JOSEPHINE, a to sprístupnením obsahu ponuky komisii verejného obstarávateľa, po uplynutí lehoty na predloženie ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/58512/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512394
- Označenie dokumentu/zákazky: Servis osobných motorových vozidiel _OZ Gemer_opakovaná 2x
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS JOSEPHINE
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: LS Tornaľa
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 18/2024 OZ Gemer_opak.2x
- Názov : LS Tornaľa
- Opis: Predmetom zákazky je servis, údržba a iné súvisiace servisné služby pre jednotlivé prevádzky org. zložky Gemer na obdobie 48 mesiacov pre osobné motorové vozidlá (záručný a pozáručný), opravou a dodávkou náhradných dielov osobných, úžitkových a prípojných vozidiel do 3,5 t kategórie M1, M1 G, N1, N1G, N2, N2G vrátane hybridných vozidiel a vozidiel na alternatívny pohon** a O1 a O2 v zmysle kategorizácie podľa § 4 zákona 106/2018Z.z. v podrobnejšom členení v Čl. 4 a príloha I nariadenia (EÚ) 2018/858 v znení neskorších predpisov, v podmienkach prevádzky podniku LSR š.p. a členení jeho organizačných zložiek. Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov vozidiel (napr. brzdové doštičky, prevádzkové kvapaliny a iné), prípravy vozidiel na emisnú kontrolu a kontrolu TK s cieľom úspešného vykonania predmetných kontrol.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Opravy a údržbárske služby pre motorové vozidlá a súvisiace vybavenie
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Hlavné námestie č. 2, 982 01 Tornaľa
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uchádzač za príslušnú časť zákazky na ktorú ponuku predkladá predloží podľa prílohy č. 8 súťažných podkladov zoznam o poskytnutí služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Za služby podobného charakteru ako predmet zákazky sa považujú obdobné služby uvedené v špecifikácii v časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY. Minimálna požadovaná úroveň: Verejný obstarávateľ požaduje, aby v uvedenom zozname boli poskytnuté služby (min 2-3 odberateľom) v celkovom objeme minimálne: pre ČASŤ č. 3 predmetu zákazky – 8 000,- EUR bez DPH spolu za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériá na vyhodnotenie sú pre všetky časti (pre časť „1“ pre časť „2“, pre časť „3) Ponuky sa budú vyhodnocovať podľa § 44 ods.3 písm. a) ZVO - najlepší pomer ceny a kvality predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH. Kritérium A je cena za všetky kategórie servisných prác vyjadrená v EUR bez DPH (váha 60%) Kritérium B je výška poskytnutej zľavy na náhradné diely v % (váha 40%) Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najlepší pomer ceny a kvality predmetu
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade skupiny dodávateľov - plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny podpísanú všetkými členmi skupiny, alebo osobou, resp. osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Plná moc bude podpísaná a v naskenovanej forme vložená v ponuke.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.12.2024
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 27.12.2024
- Čas otvárania ponúk: 12:05
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk, sa uskutoční elektronicky prostredníctvom IS JOSEPHINE, a to sprístupnením obsahu ponuky komisii verejného obstarávateľa, po uplynutí lehoty na predloženie ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/58512/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/512394
- Označenie dokumentu/zákazky: Servis osobných motorových vozidiel _OZ Gemer_opakovaná 2x
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS JOSEPHINE
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)