„Stavebné práce pre Priestorovú deinštitucionalizáciu CDR Veľké Kapušany – dostavba rodinných domov“ v rámci národného projektu „Rozvoj výkonu opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately I“

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: „Stavebné práce pre Priestorovú deinštitucionalizáciu CDR Veľké Kapušany – dostavba rodinných domov“ v rámci národného projektu „Rozvoj výkonu opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately I“
Kód zákazky: VOB/281/2024-M_ORVO
Kód oznámenia: 28683 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 1 182 053,93 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 17.12.2024 10:00
Vyhlásenie: 21.11.2024

Verejný obstarávateľ

Adresa: Špitálska
81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Špitálska Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81643 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác – dostavba šiestich (6) rodinných domov a s tým súvisiacich drobných stavieb, prístupových dláždených chodníkov, spevnených a trávnatých plôch, samostatným oplotením každého rodinného domu a ich napojením prípojkami inžinierskych sietí na verejné inžinierske siete elektriky, vody a kanalizácie v rozsahu uvedenom vo výkazoch výmer, ktoré tvoria Prílohy č. 1 Zmluvy o dielo a podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí Prílohu č. 7 Výzvy v lokalitách: • Lokalita 1 – dostavba štyroch rodinných domov, jeden s administratívnym zázemím a tri bez administratívneho zázemia - číslo parcely 965/7, katastrálne územie Veľké Kapušany, mesto Veľké Kapušany. • Lokalita 3 – dostavba rodinného domu s administratívnym zázemím - číslo parcely 1029/41, katastrálne územie Veľké Kapušany, mesto Veľké Kapušany • Kráľovský Chlmec - dostavba rodinného domu s administratívnym zázemím - mesto Kráľovský Chlmec, Dobranská ulica, číslo parcely 1793/5 a 1793/6. Rodinné domy sú samostatne stojace, prízemné, murované, bez podpivničenia, bez zabudovaného podkrovia, so šikmou valbovou strešnou konštrukciou, so strešnou krytinou škridlovou – páleného alebo betónového typu. Tri rodinné domy sú rozšírené o administratívne zázemie. Administratívna funkcia a obytná funkcia stavby je prevádzkovo oddelená, má samostatné vchody, čo znamená, že môžu byť užívané nezávisle na sebe. Táto stavba, disponujúca uvedenými dvomi účelmi využitia, slúži okrem účelu bývania aj k účelu pravidelného a systematického prevádzkovania sociálneho zariadenia určeného na výchovu detí. Stavebné práce sú zrealizované na 56%, hrubá stavba na všetkých šiestich rodinných domov je uzavretá so zastrešením.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1320119
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky (ID: 67754)
  • Zákazka: „Stavebné práce pre Priestorovú deinštitucionalizáciu CDR Veľké Kapušany – dostavba rodinných domov“ v rámci národného projektu „Rozvoj výkonu opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately I“ (ID: 519160)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: a214f369-3f0d-4eeb-8b0b-22b5c0c3e5d2
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
  • IČO: 00681156
  • DIČ: 2020796338
  • Adresa
  • Ulica: Špitálska
  • Číslo: 4-6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81643
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: eva.simakova@employment.gov.gov
  • Telefónne číslo: +421220462423
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá zadáva zákazky alebo uzatvára rámcové dohody na stavebné práce, tovar alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá nadobúda tovary a/alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
  • Kontaktné miesto
  • Kontaktné miesto
  • Názov organizácie: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR
  • Internetová adresa (URL): http://www.employment.gov.sk
  • Adresa kontaktného miesta
  • Ulica: Špitálska
  • Číslo: 4, 6, 8,
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81643
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: eva.simakova@employment.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421220462423
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1630
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VOB/281/2024-M_ORVO
  • Názov: „Stavebné práce pre Priestorovú deinštitucionalizáciu CDR Veľké Kapušany – dostavba rodinných domov“ v rámci národného projektu „Rozvoj výkonu opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately I“
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác – dostavba šiestich (6) rodinných domov a s tým súvisiacich drobných stavieb, prístupových dláždených chodníkov, spevnených a trávnatých plôch, samostatným oplotením každého rodinného domu a ich napojením prípojkami inžinierskych sietí na verejné inžinierske siete elektriky, vody a kanalizácie v rozsahu uvedenom vo výkazoch výmer, ktoré tvoria Prílohy č. 1 Zmluvy o dielo a podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí Prílohu č. 7 Výzvy v lokalitách: • Lokalita 1 – dostavba štyroch rodinných domov, jeden s administratívnym zázemím a tri bez administratívneho zázemia - číslo parcely 965/7, katastrálne územie Veľké Kapušany, mesto Veľké Kapušany. • Lokalita 3 – dostavba rodinného domu s administratívnym zázemím - číslo parcely 1029/41, katastrálne územie Veľké Kapušany, mesto Veľké Kapušany • Kráľovský Chlmec - dostavba rodinného domu s administratívnym zázemím - mesto Kráľovský Chlmec, Dobranská ulica, číslo parcely 1793/5 a 1793/6. Rodinné domy sú samostatne stojace, prízemné, murované, bez podpivničenia, bez zabudovaného podkrovia, so šikmou valbovou strešnou konštrukciou, so strešnou krytinou škridlovou – páleného alebo betónového typu. Tri rodinné domy sú rozšírené o administratívne zázemie. Administratívna funkcia a obytná funkcia stavby je prevádzkovo oddelená, má samostatné vchody, čo znamená, že môžu byť užívané nezávisle na sebe. Táto stavba, disponujúca uvedenými dvomi účelmi využitia, slúži okrem účelu bývania aj k účelu pravidelného a systematického prevádzkovania sociálneho zariadenia určeného na výchovu detí. Stavebné práce sú zrealizované na 56%, hrubá stavba na všetkých šiestich rodinných domov je uzavretá so zastrešením.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 182 053.93
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45211300, 45233161, 45310000, 45112700, 45232460, 45321000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: • Lokalita 1 – dostavba štyroch rodinných domov, jeden s administratívnym zázemím a tri bez administratívneho zázemia - číslo parcely 965/7, katastrálne územie Veľké Kapušany, mesto Veľké Kapušany. • Lokalita 3 – dostavba rodinného domu s administratívnym zázemím - číslo parcely 1029/41, katastrálne územie Veľké Kapušany, mesto Veľké Kapušany • Kráľovský Chlmec - dostavba rodinného domu s administratívnym zázemím - mesto Kráľovský Chlmec, Dobranská ulica, číslo parcely 1793/5 a 1793/6.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Viď. Výzva na predkladanie ponúk.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: „Stavebné práce pre Priestorovú deinštitucionalizáciu CDR Veľké Kapušany – dostavba rodinných domov“ v rámci národného projektu „Rozvoj výkonu opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately I“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VOB/281/2024-M_ORVO
  • Názov : „Stavebné práce pre Priestorovú deinštitucionalizáciu CDR Veľké Kapušany – dostavba rodinných domov“ v rámci národného projektu „Rozvoj výkonu opatrení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately I“
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác – dostavba šiestich (6) rodinných domov a s tým súvisiacich drobných stavieb, prístupových dláždených chodníkov, spevnených a trávnatých plôch, samostatným oplotením každého rodinného domu a ich napojením prípojkami inžinierskych sietí na verejné inžinierske siete elektriky, vody a kanalizácie v rozsahu uvedenom vo výkazoch výmer, ktoré tvoria Prílohy č. 1 Zmluvy o dielo a podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí Prílohu č. 7 Výzvy v lokalitách: • Lokalita 1 – dostavba štyroch rodinných domov, jeden s administratívnym zázemím a tri bez administratívneho zázemia - číslo parcely 965/7, katastrálne územie Veľké Kapušany, mesto Veľké Kapušany. • Lokalita 3 – dostavba rodinného domu s administratívnym zázemím - číslo parcely 1029/41, katastrálne územie Veľké Kapušany, mesto Veľké Kapušany • Kráľovský Chlmec - dostavba rodinného domu s administratívnym zázemím - mesto Kráľovský Chlmec, Dobranská ulica, číslo parcely 1793/5 a 1793/6 Rodinné domy sú samostatne stojace, prízemné, murované, bez podpivničenia, bez zabudovaného podkrovia, so šikmou valbovou strešnou konštrukciou, so strešnou krytinou škridlovou – páleného alebo betónového typu. Tri rodinné domy sú rozšírené o administratívne zázemie. Administratívna funkcia a obytná funkcia stavby je prevádzkovo oddelená, má samostatné vchody, čo znamená, že môžu byť užívané nezávisle na sebe. Táto stavba, disponujúca uvedenými dvomi účelmi využitia, slúži okrem účelu bývania aj k účelu pravidelného a systematického prevádzkovania sociálneho zariadenia určeného na výchovu detí. Stavebné práce sú zrealizované na 56%, hrubá stavba na všetkých šiestich rodinných domov je uzavretá so zastrešením.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45211300, 45233161, 45310000, 45112700, 45232460, 45321000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zdroj finančných prostriedkov: Predmet zákazky bude financovaný prostredníctvom nenávratného finančného príspevku z prostriedkov Európskej únie poskytnutého v rámci Programu Slovensko 2021-2027, kód výzvy: PSK-MPSVR-025-2024-NP-EFRR. Úspešnému uchádzačovi sa neposkytuje preddavok, ani zálohová platba. Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi. Zábezpeka: Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponuky zloženie zábezpeky. Pri zábezpeke ponuky sa bude postupovať podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Zábezpeka pre predmet zákazky je stanovená vo výške 71 000,00 EUR. Záručná listina alebo doklad preukazujúci poistenie záruky, ak uchádzač poskytuje zábezpeku formou bankovej záruky alebo formou poistenia záruky musí byť súčasťou ponuky. Ak zábezpeka nebude zložená v súlade s podmienkami uvedenými v Prílohe č. 8 Výzvy (Spôsob zloženia zábezpeky), bude ponuka uchádzača z verejného obstarávania vylúčená podľa § 53 ods. 4 písm. a) ZVO. V prípade vloženia finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa, sa uvedený doklad nepožaduje, nakoľko verejný obstarávateľ sám overí zloženie zábezpeky. Lehota viazanosti ponúk: do 30.09.2025. Uchádzač je svojou ponukou viazaný od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk. Výkonová záruka: Úspešný uchádzač zloží na účet objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy výkonovú záruku v sume 71 000,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v čl. XI bod 11.11. Zmluvy o dielo, ktorá je Prílohou č. 6 Výzvy. Poistenie zodpovednosti: Úspešný uchádzač je povinný na základe Zmluvy o dielo uzatvoriť zmluvu zabezpečujúcu poistenie pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s jeho činnosťou alebo vzťahom zhotoviteľa a jeho subdodávateľov, a to od dňa odovzdania staveniska až do vydania kolaudačného rozhodnutia na poistnú sumu minimálne do výšky zazmluvnenej sumy diela s DPH v súlade s čl. VIII bod 8.1. Zmluvy o dielo. Zhotoviteľ je povinný predložiť objednávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu zmluvy zabezpečujúcej poistenie a dokladu preukazujúceho úhradu predmetného poistenia. Ostatné informácie potrebné na vypracovanie ponuky sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác s doplneným potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v súhrnnej hodnote vo výške min. 1 000 000,00 EUR bez DPH. Zo zoznamu stavebných prác musí vyplývať realizácia min. 1 zákazky (referencie) rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v hodnote vo výške min. 350 000,00 EUR bez DPH. Za rovnaký alebo obdobný predmet zákazky sa považuje zákazka, predmetom ktorej boli stavebné práce súvisiace s výstavbou nových alebo rekonštrukciu existujúcich pozemných stavieb alebo s rozširovaním pôvodných stavieb, týkajúcich sa budov občianskej vybavenosti alebo budov na bývanie (napr. škôlka, škola, administratívna budova, domov seniorov, bytový dom a pod.) a aby stavebné práce zahŕňali aspoň tri z uvedených činností: elektroinštalácia, vzduchotechnika, zdravotechnika, fotovoltika, tepelné izolácie, úpravy povrchov a kladenie podláh. Zoznam musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním splnomocnenou osobou vo formáte PDF. Ak zoznam obsahuje iba referencie z IS ÚVO Evidencia referencií, zoznam nemusí byť podpísaný. Zoznam stavebných prác má obsahovať: a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, b) názov a stručný opis predmetu zákazky, c) zmluvnú cenu zákazky v EUR bez DPH, d) lehotu uskutočnenia stavebných prác, e) potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Opisom opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: – Uchádzač predloží sken platného certifikátu o zavedení systému manažérstva kvality v predmete zákazky podľa normy EN ISO 9001. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. – Uchádzač predloží sken platného certifikátu o zavedení systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v predmete zákazky podľa normy OHSAS 18001 alebo ISO 45001. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: 1. verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval osobou stavbyvedúceho s osvedčením (protokolom) SKSI o vykonaní skúšky pre činnosť stavbyvedúci na odborné zameranie – pozemné stavby. Uchádzač predloží za odborníka: – Sken osvedčenia o odbornej spôsobilosti na vykonávanie činnosti stavbyvedúci so zameraním na pozemné stavby, vydané alebo notifikované v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch, resp. ekvivalent zodpovedajúci predmetu zákazky vydaný v krajine Európskej únie (EÚ) s príslušným oprávnením (dokladom) v zmysle platných právnych predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby. – Profesijný životopis stavbyvedúceho, vlastnoručne podpísaný dotknutou osobou, z ktorého je zrejmé jej vzdelanie, pracovné skúsenosti zoradené chronologicky od najaktuálnejšej pozície a požadovaná odborná prax vo výkone činnosti stavbyvedúceho najmenej 5 rokov. 2. verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval kvalifikovanou a oprávnenou osobou na zaistenie BOZP s preukazom alebo osvedčením na výkon činnosti podľa vyhlášky MPSVaR č. 147/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností s osvedčením alebo oprávnením na výkon tejto činnosti. Uchádzač predloží za odborníka: – Sken osvedčenia na výkon činnosti autorizovaného bezpečnostného technika podľa nariadenia vlády č. 396/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko, alebo iný rovnocenný doklad, ktorý vydal príslušný orgán iného členského štátu EÚ deklarujúci oprávnenie na výkon daných činností podľa príslušných právnych predpisov, alebo ekvivalentný doklad platný v krajinách EÚ. – Profesijný životopis bezpečnostného technika, vlastnoručne podpísaný dotknutou osobou, z ktorého je zrejmé jej vzdelanie a pracovné skúsenosti zoradené chronologicky od najaktuálnejšej pozície. V prípade využitia technických a odborných kapacít inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie uskutočňovať stavebné práce preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. h) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva v nadväznosti na § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní: – Uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém environmentálneho manažérstva a pri plnení predmetu zákazky bude zabezpečovať systematickým riadením ochranu životného prostredia, čo preukáže skenom platného dokladu: certifikátom systému environmentálneho manažérstva v zmysle požiadaviek normy ISO 14001 vydaný akreditovaným certifikačným orgánom, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo osvedčenia vydané podľa noriem environmentálneho manažérstva vyplývajúcich z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu. – Uchádzač predloží sken Certifikátu EMAS, resp. registráciu v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz, za ktorý sa môže považovať v zmysle príručky Slovenskej agentúry životného prostredia aj napr. správa z environmentálneho auditu od akreditovanej audítorskej organizácie, alebo environmentálne vyhlásenie potvrdené akreditovaným environmentálnym overovateľom. Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje len certifikátom podľa normy ISO 14001.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie § 32 ods. 1 písm. e) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí byť oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ na overenie oprávnenia využije informačné systémy verejnej správy (platí len pre uchádzačov so sídlom v SR).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie § 32 ods. 1 písm. f) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač nemôže mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, čo preukáže doložením čestného vyhlásenia, ktoré tvorí Prílohu č. 2 Výzvy.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.12.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 17.12.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: IS EPVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/519160
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO