Odstránenie vád diela SO 057 Preložka Valalického kanála

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Odstránenie vád diela SO 057 Preložka Valalického kanála
Kód zákazky: PM_VIP_11/24
Kód oznámenia: 28620 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45112700-2
Predpokladaná hodnota: 254 540,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 10.12.2024 10:00
Vyhlásenie: 21.11.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Adresa: Trnavská cesta
82101 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Trnavská cesta Bratislava - mestská časť Ružinov 82101 Slovensko Miesto uskutočnenia predmetu zákazky je podrobne uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je odstránenie vád a sanácia nového Valalického kanála v celkovej dĺžke 1772,5 m, ktorý nie je zrealizovaný v súlade s dokumentáciou pre stavebné povolenie (ďalej len „DSP“). Verejný obstarávateľ realizoval verejné obstarávanie „Realizačné práce na stavebných objektoch skupiny „Valalický kanál“, konkrétne: SO 057 – Prekládka Valalického kanála.“ vyhlásené podlimitným spôsobom dňa 20.03.2023 vo Vestníku VO č. 58/2023, výsledkom ktorého bola Zmluva o dielo č. Z23/066 zverejnená v Centrálnom registri zmlúv. Poskytnuté plnenie nezodpovedalo požadovaným podkladom a pre zhodnotenie skutočného stavu verejný obstarávateľ dáva k dispozícií znalecký posudok s jeho doplnením, ktorý opisuje skutočný stav. Podrobné informácie sú súčasťou Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1322553
1. Základné údaje
  • Organizácia: Valaliky Industrial Park, s. r. o. (ID: 92061)
  • Zákazka: Odstránenie vád diela SO 057 Preložka Valalického kanála (ID: 521932)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 15ab25f5-c932-48e7-b91d-f8a3cf6de6b3
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Valaliky Industrial Park, s. r. o.
  • IČO: 54485053
  • DIČ: 2121681639
  • Adresa
  • Ulica: Trnavská cesta
  • Číslo: 100
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
  • E-mail: vip@p-m.sk
  • Telefónne číslo: +421949885855
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Valaliky Industrial Park, s. r. o.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/21251
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PM_VIP_11/24
  • Názov: Odstránenie vád diela SO 057 Preložka Valalického kanála
  • Opis: Predmetom zákazky je odstránenie vád a sanácia nového Valalického kanála v celkovej dĺžke 1772,5 m, ktorý nie je zrealizovaný v súlade s dokumentáciou pre stavebné povolenie (ďalej len „DSP“). Verejný obstarávateľ realizoval verejné obstarávanie „Realizačné práce na stavebných objektoch skupiny „Valalický kanál“, konkrétne: SO 057 – Prekládka Valalického kanála.“ vyhlásené podlimitným spôsobom dňa 20.03.2023 vo Vestníku VO č. 58/2023, výsledkom ktorého bola Zmluva o dielo č. Z23/066 zverejnená v Centrálnom registri zmlúv. Poskytnuté plnenie nezodpovedalo požadovaným podkladom a pre zhodnotenie skutočného stavu verejný obstarávateľ dáva k dispozícií znalecký posudok s jeho doplnením, ktorý opisuje skutočný stav. Podrobné informácie sú súčasťou Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 254 540
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Terénne úpravy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na zavlažovacích kanáloch
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Valaliky
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto uskutočnenia predmetu zákazky je podrobne uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní. Z kapacitných dôvodov je kompletné znenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedené v časti 1.4 Podmienky účasti súťažných podkladov. ĎALŠIE PODMIENKY: 1. Uchádzač musí zároveň spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 7 a ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa ods. 7. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov nepreukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Vzor čestného vyhlásenia uchádzača vo vzťahu k preukázaniu splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní osobami špecifikovanými v § 32 ods. 7 a ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní - doklad podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní - tvorí Prílohu č. 11.1 súťažných podkladov. 2. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 3. Uchádzač preukáže osobné postavenie, vrátane podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, za každú inú osobu podľa § 34 ods. 3 zákona. 4. Verejný obstarávateľ uvádza, že nemá prístup k informačným systémom verejnej správy. 5. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Všetka komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa realizuje výhradne elektronicky prostredníctvom elektronického prostriedku elektronického verejného obstarávania ver. 18.0 (IS EVO) prevádzkovaného Úradom vlády Slovenskej republiky (ďalej len „systém EVO“) s využitím všetkých jeho funkcionalít. 2. Systém EVO je dostupný na adrese: https://www.isepvo.sk Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách alebo videonávodoch pre záujemcu/uchádzača, ktoré sú zverejnené na stránke portálu EVO v položke menu Príručky (https://www.isepvo.sk/dokumentacia/) a Videonávody (https://www.isepvo.sk/videonavody/). V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo na tel. čísle +421 2 209 25 100. Ďalšie informácie sú uvedené na adrese: www.eplatforma.gov.sk.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Odstránenie vád diela SO 057 Preložka Valalického kanála
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PM_VIP_11/24
  • Názov : Odstránenie vád diela SO 057 Preložka Valalického kanála
  • Opis: Predmetom zákazky je odstránenie vád a sanácia nového Valalického kanála v celkovej dĺžke 1772,5 m, ktorý nie je zrealizovaný v súlade s dokumentáciou pre stavebné povolenie (ďalej len „DSP“). Verejný obstarávateľ realizoval verejné obstarávanie „Realizačné práce na stavebných objektoch skupiny „Valalický kanál“, konkrétne: SO 057 – Prekládka Valalického kanála.“ vyhlásené podlimitným spôsobom dňa 20.03.2023 vo Vestníku VO č. 58/2023, výsledkom ktorého bola Zmluva o dielo č. Z23/066 zverejnená v Centrálnom registri zmlúv. Poskytnuté plnenie nezodpovedalo požadovaným podkladom a pre zhodnotenie skutočného stavu verejný obstarávateľ dáva k dispozícií znalecký posudok s jeho doplnením, ktorý opisuje skutočný stav. Podrobné informácie sú súčasťou Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Terénne úpravy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na zavlažovacích kanáloch
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Valaliky
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto uskutočnenia predmetu zákazky je podrobne uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam stavebných prác
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich desať rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: - bol obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, - bola iná osoba ako obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“) musí uchádzač preukázať, že uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky s celkovou hodnotou všetkých uskutočnených stavebných prác realizovaných v rozhodnom období najmenej vo výške 250 000,00 Eur bez DPH, Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností verejný obstarávateľ rozumie pod stavebnými prácami rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky stavebné práce na vodných tokoch. V prípade, ak uchádzač predkladá zmluvu, ktorej realizácia presahuje rozhodné obdobie, t. j. realizácia danej stavby (zmluvy) začala pred viac ako piatimi rokmi, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná a fakturovaná v požadovanom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Zoznam uskutočnených stavebných prác podľa príslušnej prílohy týchto súťažných podkladov musí obsahovať minimálne: a. identifikáciu odberateľa (obchodné meno a adresa), b. názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, c. zmluvnú cenu zákazky a skutočne vyfakturovanú cenu zákazky v eur bez DPH (v prípade rozdielu medzi zmluvnou a vyfakturovanou cenou sa uvedie dôvod rozdielu), resp. cenu za časť stavby/dodávky týkajúcu sa niektorej z požiadaviek na splnenie podmienok účasti uvedených v bode 3.1, d. zmluvný a skutočný termín uskutočnenia predmetu (v prípade rozdielu uviesť dôvod), e. potvrdenie o kvalite uskutočnenia stavebných prác odberateľom, f. meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2024 kurzom ECB ku dňu zverejnenia Výzvy vo Vestníku verejného obstarávania.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za uskutočnenie predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v eurách bez DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za uskutočnenie predmetu zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.12.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 10.12.2024
  • Čas otvárania ponúk: 10:01
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky predložené prostredníctvom systému EVO sa verejnému obstarávateľovi sprístupnia až po uplynutí lehoty na otváranie ponúk. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. tzn. že v okamihu otvorenia ponúk systém EVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Elektronicky (https://www.isepvo.sk)
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/521932
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma (IS EVO)