Konzultačné služby pre Trellix a Skyhigh produkty

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Konzultačné služby pre Trellix a Skyhigh produkty
Kód zákazky: NBS1-000-101-238
Kód oznámenia: 28825 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72000000-5
Predpokladaná hodnota: 104 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 9.12.2024 10:00
Vyhlásenie: 22.11.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
Adresa: Ulica Imricha Karvaša
81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Ulica Imricha Karvaša Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81325 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom obstarávania je poskytovať verejnému obstarávateľovi konzultačné služby pre produkty Trellix a Skyhigh. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 výzvy - Opis predmetu zákazky.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1322996
1. Základné údaje
  • Organizácia: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA (ID: 12184)
  • Zákazka: Konzultačné služby pre Trellix a Skyhigh produkty (ID: 522145)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: f0aa5df5-4e5c-4812-8438-17c8c298f9fb
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA
  • IČO: 30844789
  • DIČ: 2020815654
  • Adresa
  • Ulica: Ulica Imricha Karvaša
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81325
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: jozef.zelenak@nbs.sk
  • Telefónne číslo: +421257871232
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8643
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: NBS1-000-101-238
  • Názov: Konzultačné služby pre Trellix a Skyhigh produkty
  • Opis: Predmetom obstarávania je poskytovať verejnému obstarávateľovi konzultačné služby pre produkty Trellix a Skyhigh. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 výzvy - Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 104 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Imricha Karvaša
  • Ulica: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81325
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. musí byť oprávnený poskytovať služby, ktoré sú predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ overí splnenie podmienky účasti podľa predchádzajúcej vety náhľadom do zoznamu hospodárskych subjektov a v prípade, ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní náhľadom do iných verejne dostupných registrov. Uchádzač môže splnenie podmienky účasti preukázať podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladu o oprávnení poskytovať službu. Doklad predkladá podľa bodu 8.5. výzvy. Uchádzač nesmie mať v zmysle § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verenom obstarávaní uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač predmetnú podmienku preukazuje čestným vyhlásením v zmysle prílohy č. 4 tejto výzvy. Verejný obstarávateľ zároveň overí splnenie podmienky účasti náhľadom do registra osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami alebo uchádzačmi postupovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom elektronického komunikačného rozhrania systému ePVO - IS EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi. IS EVO je na účely tohto verejného obstarávania elektronický prostriedok - softvér na elektronizáciu zadávania zákaziek podľa zákona o verejnom obstarávaní. IS EVO je webová aplikácia na doméne https://evo.isepvo.sk/. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom - výzve na predloženie ponuky pre podlimitnú zákazku a jej prílohám a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Výzva a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie výzvy a jej príloh alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke úradu pre verejné obstarávanie v záložkách „Verejný obstarávateľ/Obstarávateľ - Vestník verejného obstarávania – Profily VO/O – Vyhľadávanie v profiloch VO/O – Vyhľadávanie profilov“ na webovej adrese: v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/- formou odkazu na IS EVO. V použitom postupe verejného obstarávania platia pre ostatné ustanovenia neupravené vo výzve, príslušné ustanovenia zákona o verejnom obstarávaní a ostatných relevantných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky. Lehota viazanosti ponúk je vo výzve stanovená do 31.1.2025.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Konzultačné služby pre Trellix a Skyhigh produkty
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: NBS1-000-101-238
  • Názov : Konzultačné služby pre Trellix a Skyhigh produkty
  • Opis: Predmetom obstarávania je poskytovať verejnému obstarávateľovi konzultačné služby pre produkty Trellix a Skyhigh. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v prílohe č. 1 výzvy - Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 104 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Imricha Karvaša
  • Ulica: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81325
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní – zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia v zmysle § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v zozname poskytnutých služieb uviedol minimálne tri zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet tejto zákazky za predchádzajúce tri roky počítané od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v súhrnnej hodnote minimálne 50.000,- eur bez DPH a realizovaných pre spoločnosti s 200 a viac používateľmi. Za zákazku obdobného charakteru sa považuje zákazka na poskytovanie služby podpory na minimálnej úrovni 1st + 2nd Level Support na implementovaný antivírový softvér zahrňujúci centrálnu správu a ochranu pre koncové zariadenia, realizované pre spoločnosť s 200 a viac používateľmi.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní – údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy.
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v ponuke predložil údaje o osobách určených na plnenie zmluvy vrátane dokladov o ich odbornej spôsobilosti, pričom musí splniť nasledujúce minimálne požiadavky: a) uchádzač určí minimálne dvoch technických špecialistov Senior 2nd level supportu s viac ako 3-ročnou praxou v oblasti implementácie a správy Trellix ePolicy Orchestrator; a b) minimálne jedného špecialistu 1st level supportu s platnými certifikáciami: • Trellix Certified Architect: Endpoint Security (ENS); • Trellix Certified Architect: Endpoint Detection and Response (EDR); • Trellix Certified Architect: ePolicy Orchestrator (ePO); • Trellix Certified Architect: Data Protection (sem spadá DLPe); • Trellix Service Provider: Endpoint Security (ENS); • Trellix Service Provider: Endpoint Detection and Response (EDR;) • Trellix Service Provider: ePolicy Orchestrator (ePO) alebo Trellix Cyber League: Endpoint; • Trellix Service Provider: Insights; • Skyhigh Service Provider - Web Protection alebo Skydiver Tandem Jumper Technical Certification, alebo aktuálne platný ekvivalent Skyhigh certifikácie. Uvedený počet certifikácií nie je nutné splniť kumulatívne jednou osobou špecialistu first level supportu, môže sa na ich splnení podieľať viac osôb.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní – predložením certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou.
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil platný certifikát systému riadenia informačnej bezpečnosti vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém riadenia informačnej bezpečnosti uchádzačom podľa normy ISO/IEC 27001:2022 Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. V prípade predloženia iného ekvivalentu certifikátu systému riadenia informačnej bezpečnosti podľa ISO/IEC 27001:2022 predloží uchádzač doklad o jeho rovnocennosti od nezávislej inštitúcie oprávnenej vydávať certifikát systému riadenia informačnej bezpečnosti podľa ISO/IEC 27001:2022.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uchádzač uvedie svoj návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk do tabuľky podľa prílohy č. 3 výzvy. Uchádzač je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy. Verejný obstarávateľ zostaví poradie uchádzačov na základe jediného kritéria na vyhodnotenie ponúk tak, že na prvom mieste sa umiestni uchádzač, ktorého ponuka bude mať najnižšiu celkovú cenu predmetu zákazky v eurách bez DPH. Ostatní uchádzači sa umiestnia vo vzostupnom poradí podľa hodnoty navrhovanej celkovej ceny predmetu zákazky v eurách bez DPH ich ponúk. V prípade rovnosti ponúk bude rozhodujúcim kritériom v určení poradia ponúk uchádzačov nižšia cena za položku CHL Celková cena za konzultácie hot-line (8 hodín mesačne) na obdobie 36 mesiacov z tabuľky č. 1 návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, ktorý tvorí prílohu č. 3 výzvy - Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za poskytnuté služby v eurách bez DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí do predloženia ponuky vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť zástupcu skupiny, ktorý bude oprávnený konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní. Ponuka predložená skupinou dodávateľov musí byť podpísaná takým spôsobom, ktorý bude právne zaväzovať všetkých členov skupiny. Menovanie vedúceho člena skupiny musí byť uskutočnené formou overeného splnomocnenia/splnomocnení, podpísaného/podpísaných oprávnenými osobami jednotlivých členov. Od skupiny dodávateľov sa v prípade prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie, t. j. zodpovednosti v procese plnenia zmluvy vyžaduje vytvorenie určitej právnej formy, t. j. aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi napr. zmluvu v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky a acquis communautaire (napr. podľa ust. § 829 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov), ktorá bude zaväzovať zmluvnú stranu, aby ručila spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom, ktorým je skupina dodávateľov, v prípade nesplnenia povinnosti podľa predchádzajúcej vety.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.12.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 09.12.2024
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom "on-line" sprístupnenia ponúk je webová adresa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/522145, záložka totožná ako pri predkladaní ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/522145
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/522145
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma verejného obstarávania (ePVO) - IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA)