Informácie
Názov zákazky:
Skríningový mamografický prístroj s tomosyntézou a pokročilými funkciami
Kód zákazky:
544/2024/VO
Kód oznámenia:
29100 - MST
Postup:
Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh:
Tovary
Predpokladaná hodnota:
378 964,04 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
30.12.2024 11:00
Vyhlásenie:
27.11.2024
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Jána Hollého
08181 Prešov
NUTS:
SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania:
Jána Hollého Prešov 08181 Slovensko Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov, oddelenie rádiológie, 1. poschodie v Chirurgickom monobloku.
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je dodanie 1 ks skríningového mamografického prístroja s tomosyntézou a pokročilými funkciami pre potreby Fakultnej nemocnice s poliklinikou J. A. Reimana Prešov. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým požiadavkám platných právnych predpisov Slovenskej republiky pre účely používania v zdravotníckom zariadení. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava predmetu zákazky do dohodnutého miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, kompletizácia, inštalácia a uvedenie predmetu zákazky do prevádzky vrátane nevyhnutných stavebných úprav bezprostredne súvisiacich s inštaláciou a spustením predmetu zákazky do prevádzky pozostávajúcich najmä, nie však výlučne s úpravou a prispôsobením rozvodov elektroinštalácie, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti predmetu zákazky, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k predmetu zákazky, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k predmetu zákazky, uvedenie predmetu zákazky do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, zaškolenie personálu verejného obstarávateľa o správnom užívaní predmetu zákazky s vydaním potvrdenia o zaškolení obsahujúceho menný zoznam zaškoleného personálu verejného obstarávateľa, ako aj poskytovanie alebo zabezpečovanie záručných opráv v prípade výskytu vád predmetu zákazky v priebehu záručnej doby, vrátane pravidelných bezpečnostných a elektrických kontrol podľa odporúčaní výrobcu a platnej legislatívy SR počas celej doby záruky. Ak je pre riadne a bezproblémové uvedenie predmetu zákazky do prevádzky, právnymi predpismi vyžadované vykonanie úradných kontrol alebo meraní, súčasťou zákazky je taktiež vydanie alebo zabezpečenie vydania potvrdení o vykonaní týchto právnymi predpismi požadovaných kontrol a meraní. Ak sú pre uvedenie predmetu zákazky do prevádzky a jeho riadne užívanie potrebné softvérové ovládače a licencie k nim, súčasťou zákazky je rovnako poskytnutie týchto softvérových ovládačov a udelenie všetkých licencií k nim v rozsahu potrebnom pre riadne, nerušené a neobmedzené užívanie predmetu zákazky vrátane jeho softvérových súčastí a príslušenstva. Všetky písomné doklady musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí časť B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a časť C. Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky súťažných podkladov.