Zámocké záhrady Holíčskeho zámku I. etapa 2.časť

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zámocké záhrady Holíčskeho zámku I. etapa 2.časť
Kód zákazky: 1/12/2024
Kód oznámenia: 29728 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 719 970,33 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 20.12.2024 14:00
Vyhlásenie: 3.12.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Holíč
Adresa: Bratislavská 5
90851 Holíč
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Bratislavská Holíč 90851 Slovensko
Zdroj:

Popis

Výstavba móla, výmena nepriepustných povrchov za vodopriepustné povrchy, výsadba zelene, umiestnenie mobiliáru a inštalácia verejného osvetlenia podľa prílohy č. 8 súťažných podkladov - projektovej dokumentácie.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Holíč

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1324640
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Holíč (ID: 97702)
  • Zákazka: Zámocké záhrady Holíčskeho zámku I. etapa 2.časť (ID: 523063)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 835ea99a-5b3a-4387-bd26-0be79b62ec6e
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Holíč
  • IČO: 00309541
  • DIČ: 2021086727
  • Adresa
  • Ulica: Bratislavská
  • Číslo: 5
  • Mesto: Holíč
  • PSČ: 90851
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: mobstaravanie@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421907746914
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Holíč)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4506
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 1/12/2024
  • Názov: Zámocké záhrady Holíčskeho zámku I. etapa 2.časť
  • Opis: Výstavba móla, výmena nepriepustných povrchov za vodopriepustné povrchy, výsadba zelene, umiestnenie mobiliáru a inštalácia verejného osvetlenia podľa prílohy č. 8 súťažných podkladov - projektovej dokumentácie.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 719 970.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Zámocká
  • Mesto: Holíč
  • PSČ: 90851
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia taxatívne upravené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO. Podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO uchádzač preukáže čestným vyhlásením. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa ZVO nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o VO, v prípade že uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi podľa § 32 ods. 2, písm. e) a f) ZVO. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2. písm. e) ZVO, nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač preukáže osobné postavenie upravené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO za každú inú osobu podľa § 34 ods. 3 ZVO. Doklady/dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť: a) Jednotným európskym dokumentom Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (JED) predstavuje na účely ZVO dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. ? Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť JED aj pre túto osobu, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky. ? V prípade, ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, je potrebné predložiť JED pre každého člena skupiny osobitne, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky. ? Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED-u uviesť tzv. "globálny údaj pre všetky podmienky účasti", bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi na základe výzvy doklady/dokumenty, ktoré nahradil JED-om. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: "Spĺňa požadované podmienky účasti › ÁNO". b) Čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 7 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi na základe výzvy doklady/dokumenty, ktoré nahradil Čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zámocké záhrady Holíčskeho zámku I. etapa 2.časť
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1/12/2024
  • Názov : Zámocké záhrady Holíčskeho zámku I. etapa 2.časť
  • Opis: Výstavba móla, výmena nepriepustných povrchov za vodopriepustné povrchy, výsadba zelene, umiestnenie mobiliáru a inštalácia verejného osvetlenia podľa prílohy č. 8 súťažných podkladov - projektovej dokumentácie.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 719 970.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Zámocká
  • Mesto: Holíč
  • PSČ: 90851
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 270
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: 15.2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO: Predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia).
  • Opis podmienky účasti: AD 15.2.1: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania. Z vyjadrenia banky, alebo pobočky zahraničnej banky musí vyplývať, že uchádzač za obdobie posledných troch mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia banky v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, nebol v nepovolenom debete a peňažné prostriedky na jeho účte neboli predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky ako sken originálneho vyhotovenia alebo úradne osvedčenej kópie tohto dokumentu. Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako dva mesiace ku dňu predkladania ponúk. Ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, uchádzač predloží bankovú informáciu vo vyššie vedenom rozsahu od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené bankové účty v iných bankách než v tých, ktorých vyjadrenie predložil.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: 15.2.2 podľa § 33 ods. 1 písm. c), d) ZVO:
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje likviditu firmy predložením údajov formou vyhlásenia o likvidite 1. stupňa, likvidite 2. stupňa a likvidite 3. stupňa za roky 2021, 2022 a 2023, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, údajmi zo súvahy resp. z výkazu o majetku a záväzkoch. (Vzorec a údaje, ktoré do vzorca na výpočet likvidity vchádzajú sa nachádzajú v časti Metódy a kritériá, v zmysle § 38 ods. 9 zákona, v tejto časti súťažných podkladov.). Uchádzač zároveň predlozˇí z účtovnej závierky kópiu súvahy, alebo kópiu výkazu o majetku a záväzkoch za roky 2021, 2022 a 2023, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľˇ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií´ SR (http://www.registeruz.sk/) V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. AD 15.2.2: Podmienku účasti splní uchádzač preukázaním: Likvidita 1. stupňa: hodnota ukazovatela likvidita 1. stupňa je rovná aleb ovyššia ako 0,2 za aritmetický priemer z rokov 2021, 2022 a 2023, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 1. stupna za roky 2021, 2022 a 2023, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné (to znamená, ak sú dostupné za roky 2021, 2022 a 2023, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za roky 2022 a 2023, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ likvidity 1. Stupňa musí by ťrovný alebo vyšší ako 0,2. Likvidita 2. stupňa: hodnota ukazovateľa likvidita 2. stupňa je rovná alebo vyššia ako 0,7 za aritmetický priemer z rokov 2021, 2022 a 2023, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidit 2. stupňa za roky 2021, 2022 a 2023, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné (to znamená, ak sú dostupné za roky 2021, 2022 a 2023, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za roky 2022 a 2023, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ Likvidity 2. Stupna musí byť rovný alebo vyšší ako 0,7. Likvidita 3. stupňa: hodnota ukazovateľa likvidita 3. stupňa je rovná alebo vyššia ako 1,5 za aritmetický priemer z rokov 2021, 2022 a 2023, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa likvidity 3. stupna za roky 2021, 2022 a 2023, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné (to znamená, ak sú dostupné za roky 2021, 2022 a 2023, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za roky 2022 a 2023, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ Likvidity 3. Stupňa musí byť rovný alebo vyšší ako 1,5. METÓDY A KRITÉRIÁ sú uvedené v súťažných podkladoch AD 15.2.2
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 15.3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. V prípade predloženia zoznamu uskutočnených prác musí zoznam obsahovať min. údaje: a) názov projektu/zákazky, b) stručný popis predmetu zákazky c) čas realizácie/plnenia projektu/zákazky, t.j. od - do (mesiac, rok), d) názov a sídlo odberateľa/objednávateľa projektu/zákazky, e) finančný objem projektu/zákazky v eur bez DPH; f) kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa), ktorému uchádzač realizoval stavebné práce. AD 15.3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom boli kumulatívne s rozpočtovým nákladom minimálne vo výške 700 000,- EUR bez DPH za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania a zároveň uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác, kde bol realizovaný chodník s pochôdznou vrstvou mlát, pričom bude zo zoznamu vyplývať, že bolo kumulatívne zrealizovaných min. 700 m2 mlátových chodníkov za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ považuje za rovnaký alebo podobný charakter ako je predmet zákazky tie stavebné práce, ktoré predstavujú rekonštrukciu a/alebo výstavbu pozemných a/alebo inžinierskych stavieb. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), resp. kurz Národnej banky Slovenska, ak ECB nestanovuje daný kurz, aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro, s uvedením hodnoty kurzu, na základe ktorého došlo k ním vykonanému prepočtu. V prípade uskutočnených stavebných prác, ktorých začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky podľa bodu 1. len výška nákladov realizovaných stavebných prác spadajúcich do rozhodného obdobia. V prípade, ak realizáciu stavebných prác realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 15.3.2 Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO:Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 zákona.
  • Opis podmienky účasti: AD 15.3.2. Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto Obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným Obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným Obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi (V zmysle metodickej príručky SAŽP sa za iný vhodný dôkaz považuje napr. Správa z environmentálneho auditu od akreditovanej audítorskej organizácie, environmentálne vyhlásenie potvrdené akreditovaným environmentálnym overovateľom). Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. To znamená, že verejný obstarávateľ bude považovať certifikát normy ISO 14001 za ekvivalentný ku schéme EMAS vtedy, ak k certifikátu podľa normy ISO 14001 pripojí dôkazy o tom, že všetky požiadavky schémy EMAS nad rámec certifikácie podľa normy 14001 má implementované vo svojej organizácii, a tieto pri svojej činnosti uplatňuje, aj keď o tom nemá vydaný certifikát EMAS. 15.3.4 Ak uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť inou osobou, v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, preukazuje túto skutočnosť písomnou zmluvou, uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a zároveň musí spĺňať všetky ostatné požiadavky uvedené v ustanovení § 34 ods. 3 ZVO. 15.3.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 15.3.6 Ponuky, návrhy, doklady súvisiace so splnením podmienok účasti a všetky ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku Slovenskej republiky a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka Slovenskej republiky. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 15.3.7 Doklady a dokumenty požadované pre splnenie podmienok účasti musí podpísať oprávnená osoba uchádzača.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk je: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky podľa predpokladaného množstva čerpania uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Holíč)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Holíč)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.12.2024
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 14:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 20.12.2024
  • Čas otvárania ponúk: 14:01
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude uskutočnené podľa § 52 ods. 1 až 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk bude realizované elektronicky a verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line otvárania ponúk je webová adresa https://www.isepvo.sk/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou vo výške 5 000,00 Eur. Všetky potrebné informácie k zloženiu zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 10.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/523063
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/523063
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma ePVO
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/523063
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Holíč)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)