Brzdené prívesy s vybavením pre núdzové zásahy dobrovoľných hasičov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Brzdené prívesy s vybavením pre núdzové zásahy dobrovoľných hasičov
Kód zákazky: VO-000473
Kód oznámenia: 30265 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 34223300-9
Predpokladaná hodnota: 375 605,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.1.2025 09:00
Vyhlásenie: 10.12.2024

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Banskobystrický samosprávny kraj
Adresa: Námestie SNP
97401 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Námestie SNP Banská Bystrica 97401 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie tovaru – 19 sád prívesov s upevneným vybavením pre núdzové zásahy dobrovoľných hasičov (ďalej aj „PNZDH“) v rámci projektu so skráteným názvom #riskfire. Verejný obstarávateľ požaduje dodať 3 typy ťahaných brzdených PNZDH s hmotnosťou do 3500 kg so špeciálnym vybavením 13 sád pre núdzové zásahy po veternej smršti a zakrytie poškodeného majetku po strhnutí striech, 4 sady na poskytnutie núdzového ubytovania a 2 sady mobilnej sanity. Podrobná technická špecifikácia prívesov je uvedená v technickej špecifikácii (príloha č. 2 a-c súťažných podkladov).

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1325366
1. Základné údaje
  • Organizácia: Banskobystrický samosprávny kraj (ID: 8495)
  • Zákazka: Brzdené prívesy s vybavením pre núdzové zásahy dobrovoľných hasičov (ID: 523359)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: d4f07d33-09f5-47ad-8d94-ff60f7342416
  • Identifikátor verzie oznámenia: cb303ab2-0098-4a0d-948e-e31b17981c28
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Banskobystrický samosprávny kraj
  • IČO: 37828100
  • DIČ: 2021627333
  • Adresa
  • Ulica: Námestie SNP
  • Číslo: 23
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: monika.debnarova@bbsk.sk
  • Telefónne číslo: 0949014601
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Banskobystrický samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3406
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: VO-000473
  • Názov: Brzdené prívesy s vybavením pre núdzové zásahy dobrovoľných hasičov
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie tovaru – 19 sád prívesov s upevneným vybavením pre núdzové zásahy dobrovoľných hasičov (ďalej aj „PNZDH“) v rámci projektu so skráteným názvom #riskfire. Verejný obstarávateľ požaduje dodať 3 typy ťahaných brzdených PNZDH s hmotnosťou do 3500 kg so špeciálnym vybavením 13 sád pre núdzové zásahy po veternej smršti a zakrytie poškodeného majetku po strhnutí striech, 4 sady na poskytnutie núdzového ubytovania a 2 sady mobilnej sanity. Podrobná technická špecifikácia prívesov je uvedená v technickej špecifikácii (príloha č. 2 a-c súťažných podkladov).
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 375 605.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Prívesy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Požiarnické vozidlá
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 a § 34 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov týkajúce sa osobného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti sú uvedené v časti F. súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, prostredníctvom ktorých preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť nasledovnými spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - nahraním kvalifikovaného elektronického podpisu (napríklad podpisu eID) štatutára danej spoločnosti na kartu užívateľa po registrácii a prihlásení do systému JOSEPHINE. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - vložením dokumentu preukazujúceho osobu štatutára na kartu užívateľa po registrácii, ktorý je podpísaný elektronickým podpisom štatutára, alebo prešiel zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. - vložením plnej moci na kartu užívateľa po registrácii, ktorá je podpísaná elektronickým podpisom štatutára aj splnomocnenou osobou, alebo prešla zaručenou konverziou. Autentifikáciu vykoná poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovné dni v čase 8.00 - 16.00 hod. O dokončení autentifikácie je uchádzač informovaný e-mailom. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Vzhľadom ku skutočnosti, že verejný obstarávateľ v predmetnom verejnom obstarávaní využije postup v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO, vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky podľa ust. § 53 ZVO a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti podľa ust. § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, ani zelené verejné obstarávanie. Podrobné informácie o využití aspektov spoločensky zodpovedného verejného obstarávania sa nachádzajú v súťažných podkladoch a ich prílohách. 8. Verejný obstarávateľ zrealizoval predbežné trhové konzultácie (ďalej aj „PTK“) s cieľom nastavenia verejného obstarávania tak, aby boli vytvorené objektívne, reálne a primerané požiadavky na predmet zákazky, aby boli dodržané princípy verejného obstarávania a aby verejné obstarávanie podporovalo otvorenú hospodársku súťaž. Verejný obstarávateľ konzultoval otázky týkajúce sa podmienok súťaže, ako napr. podmienky účasti, obchodné podmienky plnenia zákazky, špecifikácia predmetu zákazky a podobne. Dokumentácia súvisiaca s PTK je zverejnená na: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/58042/summary
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 3
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 3
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Časť predmetu zákazky č. 1 – Skriňový príves vybavený pre núdzové ubytovanie pri katastrofických udalostiach (PNU)
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VO-000473
  • Názov : Časť predmetu zákazky č. 1 – Skriňový príves vybavený pre núdzové ubytovanie pri katastrofických udalostiach (PNU)
  • Opis: Časť predmetu zákazky č. 1 – Skriňový príves vybavený pre núdzové ubytovanie pri katastrofických udalostiach (PNU). Verejný obstarávateľ požaduje dodať 4 sady prívesov bližšie špecifikovaných v technickej špecifikácii (príloha č. 2a SP)
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 90 132.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Prívesy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Požiarnické vozidlá
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Sociálny aspekt je zohľadnený v rámci dodávateľsko-odberateľských vzťahov. Od úspešného uchádzača sa v rámci poskytnutia súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy požaduje predložiť potvrdenie o zriadení transparentného účtu za účelom dodržania korektných vzťahov v dodávateľskom reťazci (povinnosť predávajúceho zriadiť si transparentný účet a uhrádzať z neho svoje záväzky voči subdodávateľom).
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v časti F. súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené v časti F. súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa vyhodnocujú na základe najnižšej ceny. Pod cenou sa rozumie celková cena za časť premetu zákazky v EUR s DPH, ktorá je výsledkom vyplnenia návrhu na plnenie kritéria (príloha č. 3a-c súťažných podkladov). Uchádzačom navrhovaná cena za danú časť predmetu zákazky musí byť uvedená v EUR, matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za danú časť predmetu zákazky v € s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto „on-line“ prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. Čas otvárania ponúk je uvedený v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/62592/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/523359
  • Označenie dokumentu/zákazky: ID zákazky 62592
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Josephine
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Časť predmetu zákazky č. 2 – Príves s vybavením pre núdzové zásahy po veternej smršti a zakrytie poškodeného majetku po strhnutí striech (PVS)
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VO-000473
  • Názov : Časť predmetu zákazky č. 2 – Príves s vybavením pre núdzové zásahy po veternej smršti a zakrytie poškodeného majetku po strhnutí striech (PVS)
  • Opis: Časť predmetu zákazky č. 2 – Príves s vybavením pre núdzové zásahy po veternej smršti a zakrytie poškodeného majetku po strhnutí striech (PVS). Verejný obstarávateľ požaduje dodať 13 sád prívesov bližšie špecifikovaných v technickej špecifikácii (príloha č. 2b SP)
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 239 473.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Prívesy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Požiarnické vozidlá
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Sociálny aspekt je zohľadnený v rámci dodávateľsko-odberateľských vzťahov. Od úspešného uchádzača sa v rámci poskytnutia súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy požaduje predložiť potvrdenie o zriadení transparentného účtu za účelom dodržania korektných vzťahov v dodávateľskom reťazci (povinnosť predávajúceho zriadiť si transparentný účet a uhrádzať z neho svoje záväzky voči subdodávateľom).
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v časti F. súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené v časti F. súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa vyhodnocujú na základe najnižšej ceny. Pod cenou sa rozumie celková cena za časť premetu zákazky v EUR s DPH, ktorá je výsledkom vyplnenia návrhu na plnenie kritéria (príloha č. 3a-c súťažných podkladov). Uchádzačom navrhovaná cena za danú časť predmetu zákazky musí byť uvedená v EUR, matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za danú časť predmetu zákazky v € s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto „on-line“ prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. Čas otvárania ponúk je uvedený v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/62592/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/523359
  • Označenie dokumentu/zákazky: ID zákazky 62592
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Josephine
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.3 Časť
  • Názov: Časť predmetu zákazky č. 3 – Skriňový príves s mobilnou sanitou pri katastrofických udalostiach (PMS)
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VO-000473
  • Názov : Časť predmetu zákazky č. 3 – Skriňový príves s mobilnou sanitou pri katastrofických udalostiach (PMS)
  • Opis: Časť predmetu zákazky č. 3 – Skriňový príves s mobilnou sanitou pri katastrofických udalostiach (PMS). Verejný obstarávateľ požaduje dodať 2 sady prívesov bližšie špecifikovaných v technickej špecifikácii (príloha č. 2c SP)
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 46 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Prívesy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Požiarnické vozidlá
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Sociálny aspekt je zohľadnený v rámci dodávateľsko-odberateľských vzťahov. Od úspešného uchádzača sa v rámci poskytnutia súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy požaduje predložiť potvrdenie o zriadení transparentného účtu za účelom dodržania korektných vzťahov v dodávateľskom reťazci (povinnosť predávajúceho zriadiť si transparentný účet a uhrádzať z neho svoje záväzky voči subdodávateľom).
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v časti F. súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti sú uvedené v časti F. súťažných podkladov.
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa vyhodnocujú na základe najnižšej ceny. Pod cenou sa rozumie celková cena za časť premetu zákazky v EUR s DPH, ktorá je výsledkom vyplnenia návrhu na plnenie kritéria (príloha č. 3a-c súťažných podkladov). Uchádzačom navrhovaná cena za danú časť predmetu zákazky musí byť uvedená v EUR, matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za danú časť predmetu zákazky v € s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.01.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.01.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto „on-line“ prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. Čas otvárania ponúk je uvedený v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/62592/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/523359
  • Označenie dokumentu/zákazky: ID zákazky 62592
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Josephine
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)