1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Operatívny leasing motorových vozidiel
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: SL 240240
- Názov : Operatívny leasing motorových vozidiel
- Opis: Predmetom verejného obstarávania je operatívny leasing osobných a úžitkových motorových vozidiel spolu so zabezpečením služieb súvisiacich s údržbou a prevádzkou motorových vozidiel, so zabezpečením povinného zmluvného poistenia a havarijného poistenia a ďalších služieb spojených s prevádzkovaním motorových vozidiel a s vybavovaním príslušnej administratívy. Obstarávateľom stanovená špecifikácia dodania osobných a dodávkových motorových vozidiel tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov. Predmetná zákazka nie je rozdelená na časti. Výsledkom verejného obstarávanie bude uzatvorenie Rámcovej zmluvy o operatívnom leasingu na obdobie 48 mesiacov. Operatívny lízing nových vozidiel podľa Prílohy B.1 súťažných podkladov musí spĺňať nasledujúce podmienky: a) doba trvania operatívneho lízingu je 60 mesiacov pre vozidlá kategórie M1 a N1 – elektrické vozidlá a rovnako aj 60 mesiacov pre vozidlá kategórie M1 a N1 s predpokladom prolongácie 12 mesiacov – spaľovacie motory, b) predmetom operatívneho lízingu môžu byť len nové vozidlá. Za nové vozidlo sa považuje také vozidlo, ktoré nebolo používané v prevádzke iným používateľom, rok výroby nie je starší ako 6 mesiacov ku dňu odovzdania vozidla do prevádzky obstarávateľovi, údaj na tachometri nie je viac ako 500 najazdených kilometrov, Úspešný uchádzač je povinný zabezpečiť: - prihlásenie vozidiel na Dopravnom inšpektoráte policajného zboru; - diaľničnú známku pre územie Slovenskej republiky na celé obdobie nájmu pre všetky vozidlá; - poistenie vozidiel pre územie Slovenskej republiky a Európy: - Fleet management (servis, pneuservis, asistenciu) - ďalšie služby operatívneho leasingu podľa podmienok súťaže uvedených v súťažných podkladoch, prílohách SP a Rámcovej zmluvy.. Súčasťou každého vozidla bude monitorovacie zariadenie s nasledovnou funkcionalitou: Elektronická Kniha jázd a Online služby. Bližšie informácie sú prílohou súťažných podkladov. Lehota viazanosti ponúk je do 30.11.2025.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 15 800 000.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Finančné a poisťovacie služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 50111100, 50111000, 66510000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Bratislava
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Obstarávateľ si môže uplatniť opciu predĺženia trvania čiastkovej lízingovej zmluvy (predĺženia dĺžky trvania operatívneho leasingu konkrétneho vozidla), a to: - v prípade vozidiel so spaľovacím motorom je dohodnutá dĺžka na dobu 60 (slovom: šesťdesiat) mesiacov od podpisu Preberacieho protokolu s následným možným predĺžením o 12 (slovom: dvanásť) mesiacov (OPCIA); Presné podmienky uplatnenia opcie k dobe platnosti zmluvy je uvedený v Rámcovej zmluve o operatívnom leasingu.
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Obstarávateľ neplánuje obnovenie zmluvy.
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 15 800 000
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Rámcová zmluva o operatívnom leasingu uzatvorená na obdobie 48 mesiacov. Operatívny leasing bude v zmysle Zmluvy poskytovaný na základe Čiastkových zmlúv, ktoré budú uzatvárané priebežne na základe aktuálnych potrieb obstarávateľa.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: A. Uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením zoznamu služieb za posledné 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam služieb operatívneho leasingu, ktorými preukáže poskytnutie služby operatívneho leasingu sumárne v rozsahu minimálne 400 osobných motorových vozidiel (vozidlá do 3,5 tony), pričom pre jedného klienta zabezpečil službu operatívneho leasingu v rozsahu minimálne 100 osobných motorových vozidiel (vozidlá do 3,5 tony). Poskytnutím služby operatívneho leasingu sa rozumie reálne zabezpečenie vozidla pre klienta, čo znamená, že vozidlo bolo fyzicky odovzdané a používané klientom, bez ohľadu na dĺžku trvania leasingu a používania vozidla. B. Uchádzač preukáže zavedenie systému manažérstva kvality ISO 9001 v predmete zákazky podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží sken platného certifikátu riadenia kvality vydaného nezávislou organizáciou podľa EN ISO 9001 rovnocenného osvedčenia vydaného príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, resp. potvrdenia certifikačného orgánu, ktorý vykonal posúdenie vhodnosti zavedeného systému manažérstva kvality, ale v tom čase ešte z nejakých dôvodov nestihol vydať samotný certifikát za podmienky, že bol ukončený proces posudzovania plnenia požiadaviek normy, prípadne správa z auditu, vykonaného podľa požiadaviek príslušnej normy obstarávateľom, alebo ním poverenou organizáciou, za predpokladu že by z tejto správy vyplývalo, že preverovaná organizácia spĺňa požiadavky príslušnej normy; C. Uchádzač preukáže zavedenie systému environmentálneho manažérstva ISO 14001 v predmete zákazky podľa § 36 zákona o verejnom obstarávaní Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží sken platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vydaného nezávislou organizáciou podľa EN ISO 14001 alebo rovnocenného osvedčenia vydaného príslušnými orgánmi členských štátov EÚ, resp. potvrdenia certifikačného orgánu, ktorý vykonal posúdenie vhodnosti zavedeného systému environmentálneho manažérstva ale v tom čase ešte z nejakých dôvodov nestihol vydať samotný certifikát za podmienky, že bol ukončený proces posudzovania plnenia požiadaviek normy, prípadne správa z auditu, vykonaného podľa požiadaviek príslušnej normy obstarávateľom, alebo ním poverenou organizáciou, za predpokladu že by z tejto správy vyplývalo, že preverovaná organizácia spĺňa požiadavky príslušnej normy. - Informácie vzťahujúce sa na podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať konkrétny záväzok danej osoby ako bude uchádzačovi poskytovať svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 7 a ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne dodávať tovar a/alebo vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Z predložených dokladov musí byť zrejmé, že uchádzač spĺňal podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) spĺňa uchádzač ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania. Ostatné dve podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 35 a 36 zákona o verejnom obstarávaní musí spĺňať najneskôr ku dňu predloženia ponuky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia Celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH. Rozhodovacie kritériá pre prípad zhody celkovej ceny predmetu zákazky: v prípade zhody celkovej ceny budú uchádzači so zhodnými ponukami (po úplnom vyhodnotení ich ponúk) pozvaní do elektronickej aukcie. Obstarávateľ si v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorá presahuje stanovenú predpokladanú hodnotu zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak sa tejto zákazky zúčastní skupina poskytovateľov, resp. ak skupina poskytovateľov predloží ponuku, uvedie to vo svojej ponuke na samostatnom liste, ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami všetkých členov skupiny. v tomto liste zároveň určia (splnomocnia) spomedzi seba jedného člena skupiny, s ktorým bude Obstarávateľ komunikovať a ktorý bude zastupovať všetkých členov skupiny v celom procese tohto verejného obstarávania. Tento splnomocnený člen skupiny sa zaregistruje v systéme Josephine a predloží ponuku za všetkých členov skupiny. Obstarávateľ bude komunikovať prostredníctvom systému Josephine len s určeným členom, a nie so všetkými členmi skupiny. V prípade, že táto skupina poskytovateľov bude úspešným uchádzačom, Obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby všetci členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Jednotliví členovia skupiny budú zaviazaní spoločne a nerozdielne. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny poskytovateľov je oprávnený za skupinu poskytovateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny poskytovateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy. V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina poskytovateľov v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní, návrh zmluvy, ktorý bude predkladať úspešný uchádzač – skupina, bude podpísaný oprávneným zástupcom každého z účastníkov skupiny poskytovateľov (člena skupiny) a v čl. I návrhu zmluvy budú uvedené údaje každého člena skupiny poskytovateľov samostatne. v prípade účasti skupiny je potrebné, aby zmluva bola podpísaná za každého člena skupiny samostatne, prípadne ak bude podpisovať zmluvu splnomocnený zástupca skupiny, je potrebné predložiť plnú moc (scan originálu alebo overenej fotokópie), v ktorej bude výslovne uvedené, že sa plnomocenstvo vzťahuje aj na podpis zmluvy s obstarávateľom.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Rámcová zmluva bude uzavretá na 48 mesiacov. Jednotlivé čiastkové zmluvy budú zadávané na základe požiadaviek obstarávateľa. Všetky detaily sú uvedené v Rámcovej zmluve a jej prílohách ako aj v súťažných podkladoch (prílohách SP).
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: Financovanie bude realizované z vlastných prostriedkov. Obstarávateľ neposkytuje preddavky.
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.01.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 13.01.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku na predmet zákazky v lehote na predkladanie ponúk, a to tzv. online sprístupnením ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk systém zverejní / poskytne uchádzačom iba informácie v rozsahu uvedenom v § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 80 000,00 EUR. Obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - Zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet obstarávateľa; - Poskytnutia bankovej záruky za uchádzača: - Poistením záruky na poistnú sumu v prislúchajúcej výške v prospech obstarávateľa - Lehota viazanosti (trvania) zábezpeky je identická s lehotu viazanosti ponúk. Bližšie informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch, bod 17.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/62524/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/523124
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Josephine
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)